Nouja dit is even t zelfde merk..quote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs vind ik niet meteen dag/nacht.
echter zie ik er bij lightake 3 gelistquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef Janesh het volgende:
[..]
Dit is een heel leuke, nog slechts even 140 usd.
Ik heb zelf al een paar maand de "gewone" Window N70 met 1024*600, in mijn beleving een van de beste 7 inchers in china van dit moment na de update vorige week naar JB.
vreemde is dat dus overal die 16 Gb versie kan vinden van de N70..quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat niemand non-IPS zou overwegen en de HD 1280x800 zal het niet zijn als het om de normale gaat.
Fixedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs+verzendkosten vind ik wel belangrijk.
Bestel maar onderste, met JB4.1 en IPS(is maar ~125 euro)quote:Op woensdag 21 november 2012 11:31 schreef Downstar het volgende:
Van verschillende mensen hoor ik nu dat de Window tablets wel van goede kwaliteit zijn..
zoals ook hier onder van janesh..
[..]
echter zie ik er bij lightake 3 gelist?:
RK3066+1GB - 8 GB versie, android 4.1, batterij 3700 mah, resolutie 1024 x 600px , kijkhoek 160 graden , geen ips? 105$
RK3066+1GB - 16 Gb versie, android 4.0.4(vast te updaten naar 4.1) batterij 3000 mah, resolutie 1024 x 600px, IPS, kijkhoek 180 graden 131$
RK3066+1GB - 16 Gb HD versie, android 4.1 batterij 3500 mah, resolutie 1280 x 800px, IPS, kijkhoek 170 graden 160$
Die laatste is dus de HD versie en valt buiten mijn budget..
maar vind het zo vreemd dat tussen naar mijn weten de 8 gb en 16 gb van de normale versie
nog verschil zit in scherm(ips?) en de grote van de batterij ?
welke versie heeft janesh dan?
Allemaal,zolang ze maar voldoen aan je eisen en wat je er mee gaat doen.Bij meeste kun je kiezen voor extra spullen inbegrepen(i.e de options, zoals :hdmi cable,stylus,screen protector,extra TF/MicroSD card,PU leather/keyboard case etc )quote:Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef Guul het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd nogmaals een Chinese tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?
Dat window-apparaat van ¤125 heeft GEEN bluetooth.....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fixed
Ik kijk ook naar aantal bestellingen en feedback!Waar zie je productiedatum?
[..]
Bestel maar onderste, met JB4.1 en IPS(is maar ~125 euro)
[..]
Allemaal,zolang ze maar voldoen aan je eisen en wat je er mee gaat doen.Bij meeste kun je kiezen voor extra spullen inbegrepen(i.e de options, zoals :hdmi cable,stylus,screen protector,extra TF/MicroSD card,PU leather/keyboard case etc )
Tablets met vooral Rockhip RK3066(e.a 2/4 core ARM Cortex-A9 MPCore SoC) +7"/9.7"/10.1"+ IPS,HDMI,GPS +krachtige batterij +Jelly Bean 4.1 e.d zijn heel populair en worden veel besteld!
Je kan zelf bij Kruidvat en Blokker kopen/bestellen,met garantie uiteraard.
deze heeft het WELquote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Dat window-apparaat van ¤125 heeft GEEN bluetooth.....
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
deze heeft het WEL
Sommige Window n70 tablets lijken Bluetooth te missen of worden niet erbij gemeld
Dilemma: Cube U30GT met 4.0.4 ICS of of 4.1.1 JB?![]()
Kan kloppenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..
daarnaast heeft het geen IPS SCHERM!.. toch wel een must have dezer dagen..
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..
daarnaast heeft het geen IPS SCHERM!.. toch wel een must have dezer dagen..
Benchmarks?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Janesh het volgende:
[..]
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.
Ik heb de "gewone " Window N70, dus geen S, die geen IPS heeft en geen HD, die 1200*800 heeft.
Mijn N70 had met ICS af en toe last van ghost touches, irritant, maar na de update naar JB helemaal verdwenen en maakt het nu in mijn ogen een top apparaat.
Ook heb ik nog de cube mini U30GT die met JB ook heel goed is, maar de brightness van het scherm is een stuk minder, en dus buiten niet goed te gebruiken zoals de meeste tablets incl. de nexus 7.
Dat laatste vind ik een groot voordeel van de Window N70, die kun je ook heel goed buiten gebruiken.
Een voordeel van de cube mini zou zijn extra camera zijn, maar die vind ik niet veel waard.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Janesh het volgende:
[..]
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.
Ik heb de "gewone " Window N70, dus geen S, die geen IPS heeft en geen HD, die 1200*800 heeft.
Mijn N70 had met ICS af en toe last van ghost touches, irritant, maar na de update naar JB helemaal verdwenen en maakt het nu in mijn ogen een top apparaat.
Ook heb ik nog de cube mini U30GT die met JB ook heel goed is, maar de brightness van het scherm is een stuk minder, en dus buiten niet goed te gebruiken zoals de meeste tablets incl. de nexus 7.
Dat laatste vind ik een groot voordeel van de Window N70, die kun je ook heel goed buiten gebruiken.
Een voordeel van de cube mini zou zijn extra camera zijn, maar die vind ik niet veel waard.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm+ meer accucapaciteit toch beter?
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 19:35:28 ]
Gewoon N70 tablet aansluiten op je HDTV.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?
dat had ik dus ook met mijn huidige tablet als hij aan de lader lag, had ff nieuwe lader gehaald en nu lijkt het probleem te zijn verholpen..
Maar de normale N70, hoeveel Mah heeft die ? volgens LT maar 3000
terwijl de N70s 3700 heeft volgens LT.. en de HD 3500 mah?
afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm toch beter?
ahaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Janesh het volgende:
Volgens mij zijn ze verder gelijk
Misschien hebben ze de zelfde accu duur, meer mAh en grotere resolutie t.o.v minder mAh en minder resolutie.
Maar HD dus wel iets duurder, en minder snel t.g.v de 1200*800.
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?
dat had ik dus ook met mijn huidige tablet als hij aan de lader lag, had ff nieuwe lader gehaald en nu lijkt het probleem te zijn verholpen..
Maar de normale N70, hoeveel Mah heeft die ? volgens LT maar 3000
terwijl de N70s 3700 heeft volgens LT.. en de HD 3500 mah?
volgens deze pic, heeft de HD dus 4000 mahMag wel in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm+ meer accucapaciteit toch beter?
![]()
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Janesh het volgende:
Volgens mij zijn ze verder gelijk
Misschien hebben ze de zelfde accu duur, meer mAh en grotere resolutie t.o.v minder mAh en minder resolutie.
Maar HD dus wel iets duurder, en minder snel t.g.v de 1200*800.
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.
Jajahquote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?
ik denk even snel, alleen zal hij bij games wat minder presteren neem ik aan?
had die review al gezien, zag dat er iemand aan het klagen was over de onvolledige appstore..
heb jij hier ook last van met de normale N70 ?
@blue.. ik zie nu pas dat hij het 1 plaatje is, ipv allen lossen foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, denk het niet bij de stock firmware van de N70.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?
ik denk even snel, alleen zal hij bij games wat minder presteren neem ik aan?
had die review al gezien, zag dat er iemand aan het klagen was over de onvolledige appstore..
heb jij hier ook last van met de normale N70 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |