Zal er morgen een maken. Specifiek iets dat je wil zien?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pic?
Wil ik eens zien!!
Alleen hoe het eruit zietquote:Op zondag 18 november 2012 18:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Zal er morgen een maken. Specifiek iets dat je wil zien?
amoi Q10?quote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef Downstar het volgende:
Kruidvat heeft ook weel een hele leuke 10.1 inch dualcore 1.6ghz tablet met 1 GB en 16 GB storage
Draait ook op 4.1 en heeft wel een dikke accu aanboord..
in de aanbieding voor 160 euro ofzo.. en ook nog eens 2 jaar garantie
en heeft ook nog eens bluetooth
voor Nederlandse begrippen ( en chinese ook wel) dus een hele goede prijs!
wat dat betreft is kruidvat altijd wel koploper in dat soort zaken
http://www.kruidvat.nl/do(...)2-47-tablet&token=-1
van welk chinees model is dit de rebrand??
Gokje: Ployer Momo11 speed,Cube U19GT,Freelander PD80quote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef Downstar het volgende:
Kruidvat heeft ook weel een hele leuke 10.1 inch dualcore 1.6ghz tablet met 1 GB en 16 GB storage
Draait ook op 4.1 en heeft wel een dikke accu aanboord..
in de aanbieding voor 160 euro ofzo.. en ook nog eens 2 jaar garantie
en heeft ook nog eens bluetooth
voor Nederlandse begrippen ( en chinese ook wel) dus een hele goede prijs!
wat dat betreft is kruidvat altijd wel koploper in dat soort zaken
http://www.kruidvat.nl/do(...)2-47-tablet&token=-1
van welk chinees model is dit de rebrand??
Hoezo gok jij met een 9,7 inch, cmon.quote:Op zondag 18 november 2012 19:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gokje: Ployer Momo11 speed,Cube U19GT,Freelander PD80
Misschienquote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo gok jij met een 9,7 inch, cmon.
Kijk bovendien is naar die ik opnoemde, ben er redelijk zeker van dat dat hem is.
Had dan meteen de bron erbij genoemdquote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien
Tweakers topic
Wat hebben NL winkels met rebrands van Chineze tablets?quote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Had dan meteen de bron erbij genoemd![]()
Maar dat gaat over een eerdere tablet die bij kruidvat verkocht werd en dat was dus een 9,7 incher. Dit is een 10,1 incher.
Zij kopen die meuk tablet gewoon direct van de fabrikant (of groothandel) en nemen een grote oplage af en kruidvat wilt er graag een ander merkje op zodat consumenten ze niet goedkoper kunnen ''googlen'' en het net lijkt of hun exclusief zijn. Netzo als Aldi met die Amoi N820.quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat hebben NL winkels met rebrands van Chineze tablets?
Kan.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
zo te zien ook wel scherp geprijs voor chinese begrippen dus?
Aldi merken zijn dus rebrands!quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Zij kopen die meuk tablet gewoon direct van de fabrikant (of groothandel) en nemen een grote oplage af en kruidvat wilt er graag een ander merkje op zodat consumenten ze niet goedkoper kunnen ''googlen'' en het net lijkt of hun exclusief zijn. Netzo als Aldi met die Amoi N820.
Ik vind van wel, Cube u30gt krijg je omgerekend voor ongeveer 145 euro, deze is dan wel 15 euro duurder maar als je die Cube gaat kopen heb je kans op belasting, geen extreem moeilijke garantie en moet je sowiezo minimaal 2 weken wachten of extra gaan betalen voor shipping.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
zo te zien ook wel scherp geprijs voor chinese begrippen dus?
Dacht je dat Lightake, BuyInCoins, aliexpress verkopers etc. geen winst maakten? Die pikken ook allemaal een graantje mee en ik vind dit een hele redelijke prijs, bij zoiets verwacht je eerder iets rond de 200 euro. Kruidvat kan groot inkopen waardoor ze de kosten dus kunnen drukken wat Chinese webshops in mindere mate kunnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan.
Lekker graantje meepikken en winst uithalen
Is Kruidvat de enige met Rockchip RK3066 tablet?quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vind van wel, Cube u30gt krijg je omgerekend voor ongeveer 145 euro, deze is dan wel 15 euro duurder maar als je die Cube gaat kopen heb je kans op belasting, geen extreem moeilijke garantie en moet je sowiezo minimaal 2 weken wachten of extra gaan betalen voor shipping.
[..]
Dacht je dat Lightake, BuyInCoins, aliexpress verkopers etc. geen winst maakten? Die pikken ook allemaal een graantje mee en ik vind dit een hele redelijke prijs, bij zoiets verwacht je eerder iets rond de 200 euro. Kruidvat kan groot inkopen waardoor ze de kosten dus kunnen drukken wat Chinese webshops in mindere mate kunnen.
Nee, waar zei ik datquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is Kruidvat de enige met Rockchip RK3066 tablet?
Soms wel soms niet, friet van de Aldi komt volgens mij ook gewoon van de Aviko.. (maar dan wel B-kwaliteit)quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aldi merken zijn dus rebrands!
Of niet
irritante edit/quote knop
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebrandingquote:Rebranding is the creation of a new name, term, symbol, design, or combination thereof for an established brand with the intention of developing a differentiated (new) position in the mind of stakeholders and competitors.[1][2]
Far from just a change of visual identity, rebranding should be part of an overall brand strategy for a product or service.[3]
This may involve radical changes to the brand's logo, brand name e.g.orphan initialism, image, marketing strategy, and advertising themes. These changes are typically aimed at the repositioning of the brand/company, sometimes in an attempt to distance itself from certain negative connotations of the previous branding, or to move the brand upmarket. However, the main reason for a re-brand is to communicate a new message for a company, something that has evolved, or the new board of directors wish to communicate.
Rebranding can be applied to new products, mature products, or even products still in development. The process can occur intentionally through a deliberate change in strategy or occur unintentionally from unplanned, emergent situations, such as a "Chapter 11 corporate restructuring," "union busting," or "bankruptcy."
Contents
Ik vroeg alleen of Kruidvat de enige keten is,met Rockchip Rk3066 SOC tablets in Nederland.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, waar zei ik dat
[..]
Soms wel soms niet, friet van de Aldi komt volgens mij ook gewoon van de Aviko.. (maar dan wel B-kwaliteit)
Medion is bijvoorbeeld geen rebrand, is gewoon merk opzichzelf.
Zie verder Wikipedia voor Rebrand uitleg:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebranding
In Nederland? Kom je de laatste tijd wel vaker tegen, volgens mij heeft de blokker er nu ook 1 voor rond de 200 euro maar volgens mij had die een lagere resolutie (weet ik niet 100%)quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of Kruidvat de enige keten is,met Rockchip Rk3066 SOC tablets in Nederland.
Lees weinig folders
9.7" Cresta CTP980 met 1024*768quote:Op zondag 18 november 2012 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
In Nederland? Kom je de laatste tijd wel vaker tegen, volgens mij heeft de blokker er nu ook 1 voor rond de 200 euro maar volgens mij had die een lagere resolutie (weet ik niet 100%)
Mooi zoquote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
Heb er maar een topic over geopend op het Tweakers forum (of zoals hun het graag horen de catering van de tweakers)
http://gathering.tweakers(...)ge/39308158#39308158
Incl. verwijzing naar jou Downstar
Pipo S1/U1,Cube u30gt mini,Ployer Moo 7,Onda V711 etcquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Casper_nl het volgende:
Ik heb bij Pandawill een Ainol novo Flame (fire) in bestelling staan. Inmiddels al een aantal weken. Volgens een mail van Pandawill is er een probleem met de leveringen van het scherm..
Ze willen me met veel liefde (al twee keer aangeboden) de window N70hd aanbieden. Alleen heeft die geen bluetooth. Geen passend alternatief dus. De tweede keer dat ze hem mij aanboden was dat incl. Gratis screen protector en 28$ shoptegoed..
Iemand die wel een passend 7' tablet weet voor ongeveer 150$?
Cube mini. De window is volgens Janesh wel de beste tablet in de 7'' sector op dit moment, maar net zo als je zegt geen BT. (al gebruik ik het zelf nooit).quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Casper_nl het volgende:
Ik heb bij Pandawill een Ainol novo Flame (fire) in bestelling staan. Inmiddels al een aantal weken. Volgens een mail van Pandawill is er een probleem met de leveringen van het scherm..
Ze willen me met veel liefde (al twee keer aangeboden) de window N70hd aanbieden. Alleen heeft die geen bluetooth. Geen passend alternatief dus. De tweede keer dat ze hem mij aanboden was dat incl. Gratis screen protector en 28$ shoptegoed..
Iemand die wel een passend 7' tablet weet voor ongeveer 150$?
Kijk daar hebben we wat aan...quote:Op maandag 19 november 2012 14:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pipo S1/U1,Cube u30gt mini,Ployer Moo 7,Onda V711 etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 19-11-2012 14:25:31 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Thanks nodigquote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
Heb er maar een topic over geopend op het Tweakers forum (of zoals hun het graag horen de catering van de tweakers)
http://gathering.tweakers(...)ge/39308158#39308158
Incl. verwijzing naar jou Downstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |