SPOILER: ProcessorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WerkgeheugenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Connectiviteit/SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(dikgedrukt = ICS voorgeïnstalleerd + vrij recent/onderweg)Iconia Tab A100 / A110 / A200 / A210 / A211 / A500 / A510 / A700
![]()
101 G9 / 80 G9 / Carbon / Arnova G3-series (budget-dochter) 101 XSEee Pad SL101 / MeMo / TF101 / TF201 / TF700 / TF300 / Padfone
HTC Flyer / HTC Jetstream / HTC Quattro
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Tab 7 / 7 V2 / 7.7 / 8.9 / 10.1 / 10.1 V2
Tablet S / P
Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik
Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink
Enkele Chinese webshops:![]()
![]()
![]()
![]()
In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .
› Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.
› Non-ChinaVoor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)
› Interessante sitesNederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes |
Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |
› Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)
› Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten
OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 28-10-2012 23:22:06 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Haque het volgende:
Nu dus wachten tot de budgettablets met 1.7ghz komenhttp://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTIxNjAquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Succes met wachten:
http://www.anandtech.com/(...)-the-first-armv8-socIk weet het welquote:64-bit ARM kernel support, a.k.a. the forthcoming ARMv8 AArch64 architecture. However, ARM 64-bit hardware is still many months away.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 28-10-2012 21:10:30 ]![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
wat was die site ook alweer waar ze de tablets eerst testen?www.tabletrepublic.com ? Wat bedoel je precies... dat?
P.S. @ RobertNL: die mag wel in de OP erbij.(En Applanet, RIP, mag wel weg
)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gefixedquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]www.tabletrepublic.com ? Wat bedoel je precies... dat?
)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik zag nog een leuke tablet: icoo icou d70 proII.
Zelfde specs als pipo s1 maar dan betere resolutie en tientje duurder.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
ik meen gelezen te hebben over een webshop die alle tablets eerst test en kijkt of ze goed werken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]www.tabletrepublic.com ? Wat bedoel je precies... dat?
)
Wie dit leest is hek.![]()
Deze post van Eleganza toevallig?:quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik meen gelezen te hebben over een webshop die alle tablets eerst test en kijkt of ze goed werken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:43 schreef eleganza het volgende:
[..]
Klinkt misschien als 0.0 garantie, maar als je koopt bij een Aliexpress winkel (zoals Grace), zij testen je tabletin ieder geval! Heb in 2010 voor 190 euro incl shipping een ZT-180 bij een particulier gekocht (toen nog aindroidtime.com) - die man deed het alleen en heeft die tablet uitvoerig getest. De tablet heeft het een goed jaar uitgehouden, zonder enig probleem te geven. (daarna heb ik m doorverkocht) Mocht je een defect item krijgen, kun je bij aliexpress geen OK doorgeven(waardoor de seller niet betaald krijgt), service daar is over het algemeen beter, dan kunnen ze het voor je oplossen. Betaal je via paypal kun je altijd een case openen dat je een faulty device hebt gekregen. Ik zou zeggen, het kopen via een buyincoins of een pandawill oid brengt een groter risico met zich mee, omdat die tablets niet getest worden voordat ze geshipt worden.
Het blijft een risico, maar over het algemeen kun je de kans op een faulty device vergelijken met nederland, en als je echt heel graag een quadcore (al zie ik niet waar je daar gebruik van kunt maken, zoveel heeft een tablet toch niet nodig? wil dan zul je dat 'risico' moeten nemen. Toen met die ZT-180 heb ik dat risico ook genomen, relatief duur (als je nu terugkijkt is dat ding amper 50 euro waard XD) maar absoluut geen problemen mee gehad.
Een N101 is een goeie keus voor onder de 200 euro, met een rockchip 3066, geen quadcore dus, wel (volgens specs) quadcore gpu!![]()
Oh, Buyincoins/MisterTao/Lightake... er zijn best wel wat shops die dat (standaard of willen) doen hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik meen gelezen te hebben over een webshop die alle tablets eerst test en kijkt of ze goed werken.
Gewoon ff navragen bij waar je bestellen wilt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
WOOOOPPAAA WHOOOOOP IEEEEEEEE JAAAAA
Ook de Nexus 10 is gepresenteerd! Met de verwachte specs (A15 dual-core, hogere pixeldichtheid dan iPad 3)
Nieuws dat we nog niet wisten:
De tablet is vanaf 13 november verkrijgbaar in Amerika en een aantal Europese landen. Google Benelux laat weten dat Nederland daar niet bij zit. De 16GB-editie gaat 399 dollar kosten terwijl voor de 32GB-variant 499 dollar neergelegd moet worden.
Laat maar komen
EDIT BRON: http://tweakers.net/nieuw(...)560x1600-pixels.html![]()
Daaarrrr is ie dan:
Google presenteert Nexus 10-tablet met resolutie van 2560x1600 pixelsQua specs fenomenaal, maar qua looks...quote:Door Wout Funnekotter, maandag 29 oktober 2012 17:57
Google heeft de Nexus 10-aangekondigd. Deze 10,1"-Android-tablet heeft een resolutie van 2560x1600 pixels en wordt aangedreven door een dualcore Cortex A15-chip. De tablet is vanaf 13 november in Amerika verkrijgbaar voor 399 dollar.
De Nexus 10 wordt gemaakt door Samsung en de dualcore Cortex A15-chip is daarom waarschijnlijk de Eynos 5250 van dit Koreaanse bedrijf. Hierin zijn de twee A15-processorkernen gekoppeld aan de nieuwe Mali T604-gpu. In totaal is 2GB werkgeheugen aanwezig en de tablet komt uit in varianten met 16GB of 32GB opslagcapaciteit. Volgens Samsung is de 9000mAh-accu krachtig genoeg om de tablet negen uur lang van stroom te voorzien bij het bekijken van video.
Het scherm is van het Super PLS-type, wat door Samsung ook bij zijn eigen tablets gebruikt wordt. Deze techniek is vergelijkbaar met de veelgebruikte ips-technologie en moet volgens de fabrikant garant staan voor goede kijkhoeken. De resolutie van 2560x1600 pixels zorgt er in combinatie met de beelddiagonaal van 10,1" voor dat er 299 pixels per inch wordt weergegeven. Dit is meer dan bij Apples iPad met Retina-scherm, die momenteel de hoogste pixeldichtheid in tabletland heeft. Het scherm is afgedekt met krasvast Gorilla Glass 2 van het bedrijf Corning.
De 10,1"-tablet meet 263,9x177,6x8,9mm en weegt 603 gram, de behuizing is gemaakt van plastic. Het apparaat beschikt over een 5-megapixelcamera aan de achterzijde en een camera met 1,9 megapixels aan de voorkant. Verder zijn micro-usb en micro-hdmi-aansluitingen aanwezig en op draadloos gebied is er ondersteuning voor bluetooth, dual band wifi b/g/n en nfc.
De Nexus 10 draait op Android 4.2 waarin ondersteuning voor meerdere gebruikers is ingebouwd. Elke gebruiker heeft op de tablet een uniek profiel met een eigen apps en instellingen. De tablet is vanaf 13 november verkrijgbaar in Amerika en een aantal Europese landen. Google Benelux laat weten dat Nederland daar niet bij zit. De 16GB-editie gaat 399 dollar kosten terwijl voor de 32GB-variant 499 dollar neergelegd moet worden.
Prijs word uiteindelijk in NL natuurlijk $ -> ¤ dus vanaf ¤399. Voor de specs zeker niet slecht.
EDIT: Tevens onbekend of en wanneer deze naar Nederland komt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 29-10-2012 18:18:31 ]![]()
Die bezel erom maakt 'em een beetje 'plomp'-ogend. Maar misschien is het de foto. Qua looks inderdaad niet echt je-van-het. Als ze er een gave keyboard bij doen á la Windows tab, Asus transformer of Archos XS, dan mogelijk wel een idee.
Eerst maar ff de Ramos W30(HD) nog afwachten.
Ik vind ze mooi
Speakers aan de voorkant, weer eens wat anders dan de allemaal op elkaar lijken look
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Design ben ik ook geen van van, ben meer fan van het Ramos W30HD design, maar dit is natuurlijk echt een bang-for-buck shizkeurmerk waard. Vind het design niet het allerbelangrijkste punt bij een tablet, bij een telefoon vind ik het veel belangrijkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Die bezel erom maakt 'em een beetje 'plomp'-ogend. Maar misschien is het de foto. Qua looks inderdaad niet echt je-van-het. Als ze er een gave keyboard bij doen á la Windows tab, Asus transformer of Archos XS, dan mogelijk wel een idee.
Eerst maar ff de Ramos W30(HD) nog afwachten.![]()
![]()
*Komt weer eens even kijken
Wat is die nexus10 lelijk zeg![]()
Specswise, dikke prima!
Zit eigenlijk steeds vaker met die stomme 10 incher van mn vader te werken dan met mn eigen aurora II... toch maar tijd om even te kijken naar een 10incherGeen nexus10 voor mij iig
Koekje d'r bij?![]()
Samsung heeft 'em gewoon express lelijk gemaakt, zodat de rest van de Samsungs nog wel een beetje lopen.Qua specs hoedje af hoor, zeker voor die prijs, bang4buck-keurmerk, here you go... maar ik heb niet de urge om meteen m'n slaapzak te pakken en ergens voor de deur te gaan liggen nou omdat 'ie verder toch niet echt bij me aansluit.
Des te benieuwder ben ik naar het antwoord van Asus en co.Want die moeten natuurlijk wel ff achter de oren krabben en zelf wat gaafs uitbrengen of de prijzen laten zinken.
Of gewoon een mooie Chinees halen. Ff kijken wat die Ramos gaat doen specs/price-wise.
En ik weet niet of inmiddels al is bevestigd dat de Ampe A10 net zulke kleine problemen heeft als de Sanei? Die is prijstechnisch erg cool.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik geloof dat die precies gelijk zijn, zelfs door zelfde fabrikant in elkaar gezet maar dat ze alleen verschillend in de webcams of zoiets. Maar niet qua belangrijke specs als CPU, GPU, Ram, scherm, batterij enz. Dus problemen bij de een is 99% kans dat die problemen bij de ander ook er zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
En ik weet niet of inmiddels al is bevestigd dat de Ampe A10 net zulke kleine problemen heeft als de Sanei? Die is prijstechnisch erg cool.![]()
Ik hou deze ook even in de gaten. Eentje die je via USB kunt opladen heeft extra voorkeur, vind ik persoonlijk essentieel (en heel jammer dat de Cube dit niet doet, anders had ik met m'n ogen dicht de cube nogmaals besteld.)quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:31 schreef shiznuts het volgende:
Of gewoon een mooie Chinees halen. Ff kijken wat die Ramos gaat doen specs/price-wise.
En ik weet niet of inmiddels al is bevestigd dat de Ampe A10 net zulke kleine problemen heeft als de Sanei? Die is prijstechnisch erg cool.Koekje d'r bij?![]()
Die comments op The verge. Wat een apple fanboys.
"Not an iPad killer, but certainly some kickass hardware to compete with the iPad. It’s a good thing for Apple they bumped up the SoC in the iPad just in time."![]()
"Are we looking at the same device? Then again, I thought S3 was ugly as hell and the fandroids didn’t seem to think so. Design is not their strongest suit."![]()
![]()
Wie maakt ze daar wakker en gaat ze vertellen dat die A15 soc de Ipad waarschijnlijk voorbij gaatquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
Die comments op The verge. Wat een apple fanboys.
"Not an iPad killer, but certainly some kickass hardware to compete with the iPad. It’s a good thing for Apple they bumped up the SoC in the iPad just in time."?
Ach, daar valt naar mijn idee over te twisten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
"Are we looking at the same device? Then again, I thought S3 was ugly as hell and the fandroids didn’t seem to think so. Design is not their strongest suit."
Veel mensen vinden de Nexus lelijk maar ik vind hem wel ok....MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Niet echt mooi die Nexus "10. Dan maar iets minder fenomenale specs, maar wel een mooi design en iets goedkoper: Ramos w30HD.![]()
Haai,
na lang dubben ben ik eruit : ik ga voor aan android tablet.
Maar nu de keuze... mijn hemel ik zie door de bomen de tablets niet meer.
Wat wil ik :
16 gb (evt uitbreidbaar) intern geheugen
wifi
10,1 scherm
budget van 300,-
goede processor
Ik wil er voornamelijk op kunnen mailen, spelletjes etc, facebook/twitter etc en als het lukt iets van word of zo zodat ik wat makkelijker kan werken op locatie dan nu met mijn laptop.
Kunnen jullie mij tips geven welke ? Hij mag ook 2e hands zijn, dat vind ik mits in goede staat niet zo erg.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus![]()
Bereid om hem zelf te importeren of gewoon binnen Nederland?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef Adnap het volgende:
Haai,
na lang dubben ben ik eruit : ik ga voor aan android tablet.
Maar nu de keuze... mijn hemel ik zie door de bomen de tablets niet meer.
Wat wil ik :
16 gb (evt uitbreidbaar) intern geheugen
wifi
10,1 scherm
budget van 300,-
goede processor
Ik wil er voornamelijk op kunnen mailen, spelletjes etc, facebook/twitter etc en als het lukt iets van word of zo zodat ik wat makkelijker kan werken op locatie dan nu met mijn laptop.
Kunnen jullie mij tips geven welke ? Hij mag ook 2e hands zijn, dat vind ik mits in goede staat niet zo erg.
Zal straks even een paar voorbeelden aandrageneerst even een lader voor de laptop fixen
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2012 12:51:28 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, ff een paar dagen wachten op de launch van de Ramos W30HD.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
heb nog nooit iets geimporteerd maar t liefst gewoon in NL, ik ben van het eerst zien dan kopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bereid om hem zelf te importeren of gewoon binnen Nederland?
Zal straks even een paar voorbeelden aandrageneerst even een lader voor de laptop fixen
I live life, i love life
Ik heb zelf voor mijn moeder laatst de Samsung Galaxy tab 2 10.1 gekocht voor 300 euro. Heb er even op gespeeld en vind het een fijn ding en vind hem erg mooi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
heb nog nooit iets geimporteerd maar t liefst gewoon in NL, ik ben van het eerst zien dan kopen
Ik heb zelf de cube u30gt besteld uit hongkong voor 153 euro inclusief verzenden. Deze heeft betere specs dan de tab maar je hebt wel een probleem met garantie etc.![]()
Echt dom dat de Nexus 10 niet naar NL komt
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Zoals eerder gezegd heeft 'ie nu alleen af en toe dat de speaker 'popt', zodra je bijvoorbeeld de tablet uit slaapstand haalt. Verder is 'ie gladgestreken en fijn hoor. Gelukkig hoef ik nou niet een extra kabeltje mee omdat 'ie laadt via microUSB (Aurora II miniUSB) en resolutie is stuk fijner browsen e.d. Die Cheese case (smartcase) is ook wel relaxed (Pandawill/Aliexpress/Ebay).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wtf...niet? Grapje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
Echt dom dat de Nexus 10 niet naar NL komt“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
En dan ineens heb je een samsung galaxy tab 2 in je bezit : via via werd hij aangeboden, nieuw in doos mét garantie...en ruim binnen budget. Nee niet van de vrachtwagen gevallen maar gevalletje dubbel gekregen via werkgever. Nu dus lekker puzzelen en er mee rommelen !!I live life, i love life
Top! Veel plezier er meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:54 schreef Adnap het volgende:
En dan ineens heb je een samsung galaxy tab 2 in je bezit : via via werd hij aangeboden, nieuw in doos mét garantie...en ruim binnen budget. Nee niet van de vrachtwagen gevallen maar gevalletje dubbel gekregen via werkgever. Nu dus lekker puzzelen en er mee rommelen !!!
Geen grapje, check bijv tweakers maar.quote:
Voor iemand gaat aandragen dat de nexus 7 hier ook wordt verkocht dus deze vast ook:
Google brengt de nexus 7 niet uit in nl, Asus heeft besloten dat te doen.
Google heeft besloten de nexus 10 ook niet uit te brengen in nl, samsung heeft aangegeven dat zelf ook niet te gaan doen.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Ach, dan moeten we maar naar onze oosterburen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geen grapje, check bijv tweakers maar.
Voor iemand gaat aandragen dat de nexus 7 hier ook wordt verkocht dus deze vast ook:
Google heeft besloten de nexus 10 ook niet uit te brengen in nl, samsung heeft aangegeven dat zelf ook niet te gaan doen.![]()
Heel erg jammer...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Google heeft besloten de nexus 10 ook niet uit te brengen in nl, samsung heeft aangegeven dat zelf ook niet te gaan doen.
[ Bericht 16% gewijzigd door David Letterman op 01-11-2012 05:30:54 ]“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Asus zuigtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Google heeft besloten de nexus 10 ook niet uit te brengen in nl, samsung heeft aangegeven dat zelf ook niet te gaan doen.![]()
![]()
Je zuigt zelluf.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
nexus 10 review: http://www.engadget.com/2012/11/02/nexus-10-review/
En more
http://www.theverge.com/2012/11/2/3589170/google-nexus-10-review
http://www.slashgear.com/nexus-10-review-02255341/
En voor de rest even goochelen.![]()
Lol, whut?
't Is geen vervanging voor een computer, wat de iPad wel kan, zegt die gast van The Verge.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:37 schreef nodig het volgende:
En more
http://www.theverge.com/2012/11/2/3589170/google-nexus-10-review
http://www.slashgear.com/nexus-10-review-02255341/
En voor de rest even goochelen.The Vergequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Lol, whut?
't Is geen vervanging voor een computer, wat de iPad wel kan, zegt die gast van The Verge.![]()
!
Sorry maar alles wat geen Apple is daar minderTerwijl apple ook zeker wat cons heeft
.
Beetje het zelfde als bij NU.nl! Als je Collin Hoek zijn stukjes soms leest dan vraag ik me af of die geen ander apparaat in de handen heeft gehad dan ik heb getest
.
Tweakers maakt vaak wel leuke onderbouwde Nederlandse reviews (Video's zijn vaak ook goed te behappen), internationaal doen ook een heel aantal sites het prima maar the Verge lees ik normaal maar niet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Leuk ding alleen jammer dat er geen SD card reader in zit. Dan valt het voor mij al direct af.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:12 schreef Iemand91 het volgende:
Daaarrrr is ie dan:
Google presenteert Nexus 10-tablet met resolutie van 2560x1600 pixels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Qua specs fenomenaal, maar qua looks...
Prijs word uiteindelijk in NL natuurlijk $ -> ¤ dus vanaf ¤399. Voor de specs zeker niet slecht.
EDIT: Tevens onbekend of en wanneer deze naar Nederland komt.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
"Waarom de kracht van Android-tablets doorzetten en niet de kant van Apple op, met minder mogelijkheden?"
Inderdaad. Een beetje een akelig stomme trend in die Nexus-devices.
Dit is de eerste keer dat ik wat reviews doorspit. Sommige zijn idd erg op Apple gefocused. Maar ik probeer er zoveel mogelijk te lezen vooral van de Nexus 4 omdat ik daar erg geintresseeerd in ben. Zo zie j e ook dat engadget hele andere benchmarks heeft dan een andere reviewsites. Komt waarschijnlijk doordat engadget een oudere androidversie heeft. Tweakers lees ik af en toe een reviewtje en die filmpjes vind ik altijd wel tof.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
The Verge!
Sorry maar alles wat geen Apple is daar minderTerwijl apple ook zeker wat cons heeft
.
Beetje het zelfde als bij NU.nl! Als je Collin Hoek zijn stukjes soms leest dan vraag ik me af of die geen ander apparaat in de handen heeft gehad dan ik heb getest
.
Tweakers maakt vaak wel leuke onderbouwde Nederlandse reviews (Video's zijn vaak ook goed te behappen), internationaal doen ook een heel aantal sites het prima maar the Verge lees ik normaal maar niet.![]()
Ze hebben een punt, veel android-apps zijn niet geoptimaliseerd. Daar heb je gewoon last van (en ja ik heb een 10 inch android tab).
Op de telefoon is 't voordeel iPhone vs Android inmiddels weg. De apps zijn prima, het aantal is ook gelijk.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Mij ging het meer om de uitspraak die ik aanhaalde.
Misschien is de iPad een goed alternatief voor een MacOS computer omdat die dingen al zo kaal een voorgekauwd zijn en eigenaars daarvan niet meer doen dan een beetje browsen en muziek luisteren. Maar een tablet is per definitie geen computervervanger maar een toevoeging, voornamelijk op mulitmedia en entertainmentgebied en portabiliteit. Ik vind geen enkele tablet nou lekker geschikt om productief mee te zijn, zoals je met een computer productief bent.
Ik heb liever dat ze meer pixels in de beeldschermen stoppen, maar ze dan alles scalen, dat is as it should be. Alles vectorized en scalable.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Die eerder geposte foto is gewoon niet goed, op deze foto van engadget zie je dat het allemaal wel meevaltSay whaaaat?![]()
Wel mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef SuperChips het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerder geposte foto is gewoon niet goed, op deze foto van engadget zie je dat het allemaal wel meevalt![]()
![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Zeker geinig, maar het is niet veel meer dan een opgeblazen Fire.
Behalve de displaygrootte en accu zijn ze qua specs more or less the same.
Als ze er een RK3066 hadden ingestopt met quad-Mali400 was het een idee geweest, omdat ik niet zo overtuigd ben van de RK3066 tablets die er nu zijn. Maar hetzelfde powerhouse als de Fire komt een beetje tekort in een 10.1"-er denk ik. Maar goed.
Had wat meer spektakel verwacht van ze op 10"-gebied, maar dat komt pas volgend jaar.
Voor nu kijken we uit naar morgen, dan komt als het goed is de Ramos W30/W30HD op de markt!
Dat is een quadcore! Samsung processor zelfs. Er zijn ook wat andere quadcores zoals de Sanei N10, Ampe A10 en Zenithink C94, met een andere processor, maar die overtuigen ook nog niet echt.
Enige dat me mogelijk tegenhoudt een Ramos te halen... dat ze alleen wit zijn en eerst maar eens in reviews moet blijken dat ze hun prijs waarmaken qua bouwkwaliteit (de processor geloof ik wel dat 'ie wat kan).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bouwkaliteit van alle Ramos tablets die ik heb gehad zijn primaquote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef shiznuts het volgende:
Als ze er een RK3066 hadden ingestopt met quad-Mali400 was het een idee geweest, omdat ik niet zo overtuigd ben van de RK3066 tablets die er nu zijn. Maar hetzelfde powerhouse als de Fire komt een beetje tekort in een 10.1"-er denk ik. Maar goed.
Had wat meer spektakel verwacht van ze op 10"-gebied, maar dat komt pas volgend jaar.
Voor nu kijken we uit naar morgen, dan komt als het goed is de Ramos W30/W30HD op de markt!
Dat is een quadcore! Samsung processor zelfs. Er zijn ook wat andere quadcores zoals de Sanei N10, Ampe A10 en Zenithink C94, met een andere processor, maar die overtuigen ook nog niet echt.
Enige dat me mogelijk tegenhoudt een Ramos te halen... dat ze alleen wit zijn en eerst maar eens in reviews moet blijken dat ze hun prijs waarmaken qua bouwkwaliteit (de processor geloof ik wel dat 'ie wat kan).! Daarnaast lijkt het erop dat er meerdere kleuren zijn/komen.
Over een paar uren weten we het!
Is dit Window (YuanDao) N80 Dual Core RK3066 8inch HD Screen Android 4.0 Tablet PC 1GB RAM 5000mAh Battery wat?
Specs zijn best indrukwekkend voor deze prijs ($ 129), grote accu. 4 core mali 400 ....
Merk ken ik niet (maar dat geldt wel vaker....)
En 8" leek me een mooie maat
[ Bericht 2% gewijzigd door ADconvertor op 04-11-2012 20:33:26 (prijs erbij) ]![]()
Niet veel anders dan http://lightake.com/detai(...)G_RAM_8GB_HDMI-56916 en daar was user Janesh erg over te spreken.
Window (YuanDao) is verder wel vrij ok. Zie verder ook www.slatedroid.com enzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En lijkt ook op de hier besproken 8"cubequote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Niet veel anders dan http://lightake.com/detai(...)G_RAM_8GB_HDMI-56916 en daar was user Janesh erg over te spreken.
Window (YuanDao) is verder wel vrij ok. Zie verder ook www.slatedroid.com enzo.
Deze heeft echter een betere accu, is iets goedkoper en heeft een wat dikkere accu (en mini hdmi)
Ik zal slatedroid ook eens doorploegen.
[ Bericht 0% gewijzigd door ADconvertor op 04-11-2012 20:46:55 (tiepvoud) ]![]()
Kunnen we niet met zijn allen, een tablet uitzoeken...
en dan grote korting afdwingen?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Aardig idee maar dan moet je wellicht wel 3 verschillende aanbieden: een budget 10"en een HQ 10"en een budget 7" of 8" ( een een high end is hier denk ik niet nodig). Ik denk dat het heel lastig wordt om alle wensen in één richting te krijgenquote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen, een tablet uitzoeken...
en dan grote korting afdwingen?![]()
Ook prima, stellen we 3 tablets op...quote:Op zondag 4 november 2012 21:25 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
Aardig idee maar dan moet je wellicht wel 3 verschillende aanbieden: een budget 10"en een HQ 10"en een budget 7" of 8" ( een een high end is hier denk ik niet nodig). Ik denk dat het heel lastig wordt om alle wensen in één richting te krijgen
Regel ik korting bij de chinezen... en een andere user heeft geloof ik connecties bij LT?YouTube
Zoveel schiet je daar waarschijnlijk niet bij op (prijzen zijn vaak al laag) itt telefoons.quote:Op zondag 4 november 2012 21:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook prima, stellen we 3 tablets op...
Regel ik korting bij de chinezen... en een andere user heeft geloof ik connecties bij LT?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Geld is Geldquote:Op zondag 4 november 2012 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoveel schiet je daar waarschijnlijk niet bij op (prijzen zijn vaak al laag) itt telefoons.
YouTube
Je kunt overal al zo'n 5% korting op vinden en bij Aliexpress hoef je ook alleen maar een beetje te sweettalken. Tenzij er een solid base is voor aanhangers van een tablet is het de moeite niet waard een speciale actie op te zetten. Imho.
Daarom proberen een Base te krijgen, zoals die nieuwe tablet die vanacht? uit komt...quote:Op zondag 4 november 2012 21:45 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt overal al zo'n 5% korting op vinden en bij Aliexpress hoef je ook alleen maar een beetje te sweettalken. Tenzij er een solid base is voor aanhangers van een tablet is het de moeite niet waard een speciale actie op te zetten. Imho.
Stel er zijn 10 die hem willen hebben... boven 9 stuks staat er bij LT toch al: "contact us"YouTube
Mja, er is nog geen overweldigende interesse geweest voor een bepaalde tablet.
Er is megaveel aanbod en veel mensen met verschillende wensen.
Dus eerst maar eens afwachten tot er wel een solid base voor een tablet is.
En zelfs dan kun je niet bar veel doen ben ik bang, maar goed, leef je uit.
Ik zal ook maar een tablet gaan kopen![]()
Budget 100 euro, 7 inch / 8 inch. RK3066 zou fijn zijn, goeie batterij, goeie resolutie. Alles jwz.
Ik dacht dat deze wel goed waren?!?
Window (YuanDao) N80 Teclast P85 CUBE U9GT3 Window (YuanDao) N80 aurora 2/ fire.
Hoe heette die 7 incher van pipo??Say whaaaat?![]()
Je kunt er eigenlijk niets op aan, maar op Ramos-sale staan een paar interessante dingen:Standaard 2GB Ram of optie van 2GB. (ik heb ook gelezen namelijk dat 2GB misschien standaard kan worden.)quote:hi ,am a buyer from mauritius and i would like to know if ramos w30 is built-in gps!!!!!!
Ramos Tablet:
Ramos W30 Quad Core have RAM 2GB and GPS version.Dat zou erg mooi zijn.quote:Does it support MHL cable?
Ramos Tablet:
Thank you for your mail.
Ramos W30 Quad Core support HDMI output.
Nice!quote:This got built in 3G, can it support support external 3G dongle as well ? Can ithe OS upgrade to Jellybean ?
Dear Angugu
Ramos W30 Quad Core 3G version is the build-in 3G.
Ramos W30 Wwill upgrade to Jellybean.
Want er staat vervolgens ook:quote:Ramos Tablet:
Thank you for your mail.we will send Ramos W30 Quad Core before 5th November,2012.![]()
![]()
When will the 2GB RAM and 32GB version be released? November?
Ramos Tablet:
Thank you for your mail.
Ramos W30HD Quad Core 2GB RAM 32GB version will be in stock in the next month,December,2012.![]()
In de Lightake-mail kwam een Pipo voorbij, 8 inch... http://lightake.com/detai(...)_Tablet_PC_8GB-59307quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef SuperChips het volgende:
Budget 100 euro, 7 inch / 8 inch. RK3066 zou fijn zijn, goeie batterij, goeie resolutie. Alles jwz.
Window (YuanDao) N80 Teclast P85 CUBE U9GT3 Window (YuanDao) N80 aurora 2/ fire.
Hoe heette die 7 incher van pipo??
(Hmm, maar dan misschien beter eerst ff langs Chinaprices checken, Banggood (b185f7) lijkt goedkopur)
Heeft zelfs een fullsized USB-port erop. Of 't verder wat is moet je ff op Slatedroid checken.
De Ramos klinkt wel gaaf, maar heb alleen nog maar witte gezien en las dat de accu maar 5400mAh is, elders weer 6800mAh. Hoe dan ook... da's wel heel weinig.
Pipo U1! Alleen jammer dat bluetooth ontbreekt.quote:Op maandag 5 november 2012 18:08 schreef SuperChips het volgende:
Hoe heette die 7 incher van pipo??![]()
Tis voor mij nu dikke twijfel gewordenquote:Op maandag 5 november 2012 18:32 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt er eigenlijk niets op aan, maar op Ramos-sale staan een paar interessante dingen:
[..]
Standaard 2GB Ram of optie van 2GB. (ik heb ook gelezen namelijk dat 2GB misschien standaard kan worden.)
[..]
Dat zou erg mooi zijn.
[..]
Nice!
Want er staat vervolgens ook:
[..]batterij is maar 5400Mah. Maar 2GB ram is wel fijn
!
5400 it isquote:Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In de Lightake-mail kwam een Pipo voorbij, 8 inch... http://lightake.com/detai(...)_Tablet_PC_8GB-59307
(Hmm, maar dan misschien beter eerst ff langs Chinaprices checken, Banggood (b185f7) lijkt goedkopur)
Heeft zelfs een fullsized USB-port erop. Of 't verder wat is moet je ff op Slatedroid checken.
De Ramos klinkt wel gaaf, maar heb alleen nog maar witte gezien en las dat de accu maar 5400mAh is, elders weer 6800mAh. Hoe dan ook... da's wel heel weinig.. Maar ik heb ook wel eens een 2800Mah 7'' gehad die het lang volhield dus daar troost ik me maar aan
De cube mini is ook nicequote:Op maandag 5 november 2012 19:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Pipo U1! Alleen jammer dat bluetooth ontbreekt., het is maar net wat je wil.
Pipo s2 is genoteerd de voorkeur gaat op dit mpment uit naar die p85(hd) op aliexpress staat die voor 145 usd inc dhl maar dat wil ik niet dus ga ik proberen te onderhandelen voor singapore shipping met 10 usd korting
Say whaaaat?![]()
Serieus? Weet je dat zeker? (Ik weet de precieze data van nieuws niet meer)quote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tis voor mij nu dikke twijfel gewordenbatterij is maar 5400Mah. Maar 2GB ram is wel fijn
!
[..]
5400 it is. Maar ik heb ook wel eens een 2800Mah 7'' gehad die het lang volhield dus daar troost ik me maar aan
Want bijvoorbeeld de Cube U30GT heeft een accu van 7200mAh en is al zwak qua batterijduur (misschien lossen firmware updates nog wat op, maar veel valt daar uiteindelijk ook niet te winnen). Dus deze Ramos met vergelijkbare specs (en in het geval van de HD versie zelfs met zwaardere specs = lagere batterijduur) maar 5400mAh, dat is wel een zeer tegenvallend iets![]()
Als ik het met de Cube mag vergelijken moet er minstens 7200mAh en nog liever zo'n 8-9000mAh. Zeker ook vanwege de premiumprijs én componenten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 05-11-2012 23:25:18 ]![]()
Is er al iets meer bekend over de Ramos W30HD die gister gereleased is?
EDIT: Hoe staan jullie trouwens tegenover Windows 8 tablets?
[ Bericht 33% gewijzigd door nodig op 06-11-2012 19:57:01 ]![]()
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .quote:Op maandag 5 november 2012 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Serieus? Weet je dat zeker? (Ik weet de precieze data van nieuws niet meer)
Want bijvoorbeeld de Cube U30GT heeft een accu van 7200mAh en is al zwak qua batterijduur (misschien lossen firmware updates nog wat op, maar veel valt daar uiteindelijk ook niet te winnen). Dus deze Ramos met vergelijkbare specs (en in het geval van de HD versie zelfs met zwaardere specs = lagere batterijduur) maar 5400mAh, dat is wel een zeer tegenvallend iets![]()
Als ik het met de Cube mag vergelijken moet er minstens 7200mAh en nog liever zo'n 8-9000mAh. Zeker ook vanwege de premiumprijs én componenten.
Als het nou 2x 5400mAh = 10800mAh was, dan begreep ik het en was alle twijfel weg.
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb de gok genomen en die pipo smart s2 gekocht op banggood met de 5% off coupon voor 90 euro, voor een 8 inch ips 1 gb ram rk3066 tablet, het is toch geen geld
Say whaaaat?![]()
10800mAh zou wel bijzonder mooi zijn; dat wordt 'm niet. Hopelijk gaat Ramos die accu dan nog veranderen ofzo, want zo'n bijzonder kleine accu is gewoon nee. Dan hoef ik 'm ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .
Als het nou 2x 5400mAh = 10800mAh was, dan begreep ik het en was alle twijfel weg.
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!
Als de tablet alleen in wit uitkomt vind ik nog niet zo'n groot probleem; dat went wel en doe er hoogstwaarschijnlijk toch een hoesje om (toch wat prettig gevoel om wat bescherming om zo'n ding te hebben welke gegarandeerd door het hele huis gaat slingeren) en zie je dus niet zo. Kleur wen je aan, prestaties/accuduur niet...![]()
Ga je mond spoelen, gek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef nodig het volgende:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Gadverdamme. Ipads.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar het ipad-topic, gek.
Edit: nogmaals gadverdamme.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Maar even on-topic, neem aan dat je het over W8 had, wat is daar mis mee dan? Lijkt mij wel aardig werken op een tablet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ipads.
Edit: nogmaals gadverdamme.
Kom nou niet aan met het argument dat hier alleen android tablets mogen worden besproken, dit is geen tweakers![]()
![]()
Hij heeft het in ieder geval bij het juiste uiteinde: 'tegenover Windows 8 staan we' (nog).
All joking aside. Eerst maar eens afwachten hoe dat zich settled. Zal zeker beter zijn en worden als RIMs Playbook OS, maar in het begin zal het nogal beperkt zijn. Juist Android-mensen zouden geen vooroordelen moeten hebben en iets pas afkraken of juist prijzen zodra er gegronde redenen voor zijn, want Android-mensen zijn vaak toch meer van de specs en mogelijkheden op logische basis en Apple-mensen bijvoorbeeld eerder gevoelsmatig, onbeargumenteerd en impulsief.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar het ipad-topic, gek.''Zucht''quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ipads.
Edit: nogmaals gadverdamme.
En dit soort dingen heeft zin omdat?! - Nee op deze reactie hoef ik geen antwoord terug!.
Nog niks, het schijnt een week uitgesteld te zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef nodig het volgende:
Surface lijkt wel mooi te zijn maar ik wacht nog even! Sta er in ieder geval voor open
.
Het is niet andersquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, via de officiële site, www.ramos.com.cn kom ik op de Tmall-store van ze waar nog niks gelist staat of duidelijker wordt dan op hun eigen site. Maar er is (ik volg gewoon random links in het Chinees) wel een officiële listing al op 360buy en daar staat in het tabblad specs toch echt maar 5400mAh vermeld: http://www.360buy.com/product/753405.html .
Daar dat eerder niet zo is en 'ie ook nog eens alleen in het wit bestelbaar is, voorlopig een dealbreaker!Kans dat hij hier heen komt is zeer goed aanwezig
.
Lijkt me een goede koop voor dat geldquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef SuperChips het volgende:
Heb de gok genomen en die pipo smart s2 gekocht op banggood met de 5% off coupon voor 90 euro, voor een 8 inch ips 1 gb ram rk3066 tablet, het is toch geen geld!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ipads.
Edit: nogmaals gadverdamme.Troll much?quote:![]()
![]()
en toen zaten we in huize klonk met twee ipads van een half jaar oud die liggen te verstoffen
vriendinlief heeft sinds gisteravond ook een nexus 7
het kost wat tijd en geld maar ik heb haar weg kunnen krijgen van the dark side
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 07:44 schreef Klonk het volgende:
en toen zaten we in huize klonk met twee ipads van een half jaar oud die liggen te verstoffen
vriendinlief heeft sinds gisteravond ook een nexus 7
het kost wat tijd en geld maar ik heb haar weg kunnen krijgen van the dark side![]()
![]()
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.quote:
Maar haar telefoon was een ouder android model, zo traag als dikke stront door een trechter en daar basseerde ze haar hele mening over android op''nooit meer een android'' Tot ik thuiskwam met een S3 en haar fijntjes op dingen ging wijzen die op iOS niet konden.Een maandje was voldoende, nu heeft zij ook een S3
En ik was eigenlijk ook wel uitgekeken op mijn iPad, zwaar, lomp en had al langer naar de nexus 7 zitten kjken, maar beroerd verkrijgbaar, tot ie laatst ineens bij de MM lag daarna was ik mij nexus 7 steeds vaker kwijt en vond hem terug in de buurt van vriendinlief
Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig
[Chinese Webshops] Topic #229 Mama, just found a 1-cent-deal!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.
Maar haar telefoon was een ouder android model, zo traag als dikke stront door een trechter en daar basseerde ze haar hele mening over android op''nooit meer een android'' Tot ik thuiskwam met een S3 en haar fijntjes op dingen ging wijzen die op iOS niet konden.Een maandje was voldoende, nu heeft zij ook een S3
En ik was eigenlijk ook wel uitgekeken op mijn iPad, zwaar, lomp en had al langer naar de nexus 7 zitten kjken, maar beroerd verkrijgbaar, tot ie laatst ineens bij de MM lag daarna was ik mij nexus 7 steeds vaker kwijt en vond hem terug in de buurt van vriendinlief
Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig
In dit topic vindt je vast wel iets, zo'n android stick voor op je tv bijv.YouTube
Gebeurd vaker(zeker met Linux distro e.d)quote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, we zijn allebei nogal gadgetfreaks, dus tablets en telefoons zijn sowieso al tof. maar mijn vriendin raakte helemaal in de ban van apple en daar kon ik me in deels in vinden. Telefoons hoort android op, tablets hoort iOS op en op een pc hoort windows.
Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkig![]()
![]()
Mwha dat is nog geen complete oplossing. Beter even wachten op de Ouya of zoiets; http://www.j1nx.nl/crowdfunding/quote:Op woensdag 7 november 2012 11:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[Chinese Webshops] Topic #229 Mama, just found a 1-cent-deal!
In dit topic vindt je vast wel iets, zo'n android stick voor op je tv bijv.
Er lijkt nu wat schot in te komen maar het is nog verre van ideaal.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
samsung heeft iets wat er in de buurt komt, all share heet dat ding volgens mij
Ik heb op kickstarter een Ouya besteldquote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef Klonk het volgende:
samsung heeft iets wat er in de buurt komt, all share heet dat ding volgens mijdie komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
met de ouya kijk ik de kat nog ff uit de boomquote:Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb op kickstarter een Ouya bestelddie komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
OUya is toch met ARM A8 Cortex?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb op kickstarter een Ouya bestelddie komt met goed ondersteunde XBMC zoals het nu lijkt. Dat zou meer dan voldoende moeten zijn om youtube etc te streamen.
![]()
![]()
Tegra3quote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
OUya is toch met ARM A8 Cortex?Hij komt helaas pas in maartquote:Op woensdag 7 november 2012 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de ouya kijk ik de kat nog ff uit de boom
Wel lekker snelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tegra3
[..]
Hij komt helaas pas in maart![]()
![]()
Met miracast kan dat moet je wel android 4.2 hebben maarja nexus 7 dus dat moet wel lukkebquote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dus toen ff wachten tot de 32 gig versie uitkwam en nu zijn we een gelukkig andriodhuis. Nu nog iets vinden wat apple tv vervangt met youtube enzo streamen naar de televisie en dan ben ik gelukkigSay whaaaat?![]()
zit net een beetje op BIC te kijken en zie net deze voorbij komen :
http://www.buyincoins.com(...)s-product-20750.html
moet zeggen dat die er goed uit ziet en kwa spec's ( zover ik er iets van af weet ) er ook wel redelijk uit ziet , of zeggen jullie nee ?![]()
![]()
Ughm...quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www4.buyincoins.co(...)s-product-20750.html
kom deze net tegen.... anyone?quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef shiznuts het volgende:
Enige dat me mogelijk tegenhoudt een Ramos te halen... dat ze alleen wit zijn en eerst maar eens in reviews moet blijken dat ze hun prijs waarmaken qua bouwkwaliteit (de processor geloof ik wel dat 'ie wat kan).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Toch maar een rk3066quote:Op donderdag 8 november 2012 00:45 schreef Ryan93 het volgende:
zit net een beetje op BIC te kijken en zie net deze voorbij komen :
http://www.buyincoins.com(...)s-product-20750.html
moet zeggen dat die er goed uit ziet en kwa spec's ( zover ik er iets van af weet ) er ook wel redelijk uit ziet , of zeggen jullie nee ?![]()
Het wordt uitkijken naar een 10" tablet, met de beste specs die de beste bang for buck is.
saldo van 200 euro moet voldoende zijn lijkt me? (alles inclusief, dus ook DHL)
Iemand al een ramos besteld?
[ Bericht 9% gewijzigd door ManageTheAnger op 08-11-2012 16:39:23 ]YouTube
Nog niet voor gegaan... ik wil liever een zwarte bezel (daardoor 'zit' ik meer in het scherm, de witte bezel leidt zo af) en wil ff afwachten wat mensen zeggen over de accu. Want als er maar 5400mAh in zit... dan zou dat best eens niezoleuk kunnen zijn.
Ik wil ook een leuke 10"-er nog, maar zet beslissingen vooralsnog 'on hold'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog nietquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het wordt uitkijken naar een 10" tablet, met de beste specs die de beste bang for buck is.
saldo van 200 euro moet voldoende zijn lijkt me? (alles inclusief, dus ook DHL)
Iemand al een ramos besteld?![]()
![]()
http://www.androidtablets(...)-ics-jb-crystal.html iemand ervaring met deze rom? en draait ie ongeveer het zelfde als de dark elf 2?BAM dit is 3KB![]()
Slatedroid even checkenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:09 schreef Loll het volgende:
http://www.androidtablets(...)-ics-jb-crystal.html iemand ervaring met deze rom? en draait ie ongeveer het zelfde als de dark elf 2?![]()
![]()
Ik heb 2 weken geleden de Cube u30gt besteld bij BIC. Heb hem nog niet binnen... Gelukkig heb ik mijn Samsung S3 net gekregen om het wachten een beetje aangenamer te maken.![]()
Had je hier kunnen besteld(DHL kiezen)quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb 2 weken geleden de Cube u30gt besteld bij BIC. Heb hem nog niet binnen... Gelukkig heb ik mijn Samsung S3 net gekregen om het wachten een beetje aangenamer te maken.![]()
![]()
tjah, over het algemeen duren grotere pakketjes er langer over dan kleinere.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Als je het bij BIC besteld,zo te zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef nodig het volgende:
[..]
tjah, over het algemeen duren grotere pakketjes er langer over dan kleinere.![]()
![]()
Volgende keer bestel ik wel bij aliexpressquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Als je het bij BIC besteld,zo te zien![]()
![]()
Als je een Taobao-agent zo ver kunt krijgen om via buy360 te bestellen... http://www.360buy.com/product/753405.html
http://ramos.tmall.com heeft nog geen updates.
Ik zou van Lightake een update krijgen als ze meer wisten, die weten ook nog niks lijkt het.
Je kunt verder wel in verschillende stores (webshops/Aliexpress) wat vinden, maar of 'ie daar op voorraad is, weet ik niet? Dan zou ik letten of ze daadwerkelijke foto's of een video ervan hebben als bewijs. Er zijn ook sellers op Taobao/Tmall die ze aanbieden, maar daar weet je al helemaal niet of 'ie op voorraad is/hoe lang dat duren gaat enz, etc. 360buy + agent zou de optie zijn die ik zou volgen.
Hoewel ik helemaal nog niks ga doen, want ik wil een zwarte bezel + 5400mAh lijkt me nogal aan de krappe kant voor zo'n krachtige 10.1" tablet. Ik wil ff de gebruikerservaringen op Slatedroid/Tablet Republic/etc afwachten.
Deze store lijkt wel mee te doen aan de 11.11 Tmall Carnaval kortingsactie: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16387749769 .
Er gaat sowieso 100 yuan vanaf en mogelijk nog 200~500 meer?
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 09-11-2012 11:28:55 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gewon DHL kiezen(binnen 8 dagen)quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Volgende keer bestel ik wel bij aliexpress![]()
![]()
Wat is jullie idee?
Ainol novo 10 hero of pipo M3 ?
Beiden hebben prima specs maar worden binnenkort al opgevolgd door hero II en M3 Max.Benefit of digital: it works or it doesn't![]()
PiPo M3, die heeft een rockchip 3066 die volgens mij als beter word beschouwd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef BizzyBlook het volgende:
Wat is jullie idee?
Beiden hebben prima specs maar worden binnenkort al opgevolgd door hero II en M3 Max.
Waar je ook naar kan kijken: Cube U30GT en de nog niet gereleasde Ramos W30 en Ramos W30HD![]()
Helaas mijn Aurora 2 kapotOfja "kapot", hij verbind niet meer met het draadloos netwerk, erg jammer, eigenlijk maar 2 maanden kunnen gebruiken dus.
![]()
Klinkt niet als een hardware-failure.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef davedavy het volgende:
Helaas mijn Aurora 2 kapotOfja "kapot", hij verbind niet meer met het draadloos netwerk, erg jammer, eigenlijk maar 2 maanden kunnen gebruiken dus.
Als je met je smartphone een wifi-hotspot opzet of een andere WLAN ergens vindt en daarop inlogt, wil dat?
Zo ja, router een keer resetten, misschien iets met toewijzingen fout?
Anders op je tablet je verbinding 'vergeten' en opnieuw proberen in te loggen?
Je ROM flashen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ging er eigenlijk meteen al vanuit dat het een hardware fout was, maar nu jij over de router begint schiet me opeens te binnen dat ik een nieuwe router heb, even kijken hoe ik dit ga oplossen, in ieder geval bedankt voor deze tips!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Klinkt niet als een hardware-failure.
Als je met je smartphone een wifi-hotspot opzet of een andere WLAN ergens vindt en daarop inlogt, wil dat?
Zo ja, router een keer resetten, misschien iets met toewijzingen fout?
Anders op je tablet je verbinding 'vergeten' en opnieuw proberen in te loggen?
Je ROM flashen?![]()
![]()
Tsja het is infrarood, werkt lang niet zo goed als een heli op radiogolven. Beter kan je gaan voor de V911 maar die is dan ook gelijk 35 euro. Als is dit natuurlijk geen duur coptertje. Dit is 3ch trouwens, V911 is 4ch was minder snel gaat vervelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/17
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Bron: (de alwetende) shiznuts
Ohja, je zit hier in het verkeerde topic![]()
![]()
Ik zag het net te laatquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Tsja het is infrarood, werkt lang niet zo goed als een heli op radiogolven. Beter kan je gaan voor de V911 maar die is dan ook gelijk 35 euro. Als is dit natuurlijk geen duur coptertje. Dit is 3ch trouwens, V911 is 4ch was minder snel gaat vervelen
Bron: (de alwetende) shiznuts
Ohja, je zit hier in het verkeerde topic.
Geen referral hier.![]()
Pipo M3quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:30 schreef BizzyBlook het volgende:
Wat is jullie idee?
Beiden hebben prima specs maar worden binnenkort al opgevolgd door hero II en M3 Max.Volgende maand bestellenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:33 schreef nodig het volgende:
[..]
PiPo M3, die heeft een rockchip 3066 die volgens mij als beter word beschouwd.
Waar je ook naar kan kijken: Cube U30GT en de nog niet gereleasde Ramos W30 en Ramos W30HD
Met Android 4.1.1![]()
![]()
Kost me omgerekend ~205 euro(option 4 dus+DHL),maar ik wel wat voor over
[ Bericht 17% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-11-2012 08:11:02 ]![]()
Ja er komt veel moois aan komende maanden, De resolutie van de Ramos W30HD lijkt me wel top.
heb als early adopter al veel gadgets aangeschaft in de eerste release, en dat pakt niet altijd even voordelig uit![]()
Maar ja kan het niet laten.En ee 10 inch android tablet moet er gewoon komen.Benefit of digital: it works or it doesn't![]()
Die zijn er altijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:47 schreef BizzyBlook het volgende:
Ja er komt veel moois aan komende maanden, De resolutie van de Ramos W30HD lijkt me wel top.
heb als early adopter al veel gadgets aangeschaft in de eerste release, en dat pakt niet altijd even voordelig uit![]()
Maar ja kan het niet laten.En ee 10 inch android tablet moet er gewoon komen.![]()
![]()
Heb een Window N70 besteld bij Merimobiles via ChinaPost in de hoop de BTW te ontduiken. Maar kreeg vandaag een brief binnen van Post NL.
Wat geven jullie hier op aan? De exacte waarde? En geven jullie aan dat het een gift of een koopzending is?
Wat te doen?![]()
Daar fraude een delict is... gewoon naar behoren invullen.
Sometimes you win some, sometimes you gotta admit defeat.
Het systeem zou niet werken als je altijd overal maar mee weg kon komen, helaas.
Je moet sowieso uitgaan van btw-afdrage, dan kan het alleen maar gunstig uitvallen.
Hmm, de eerste Chinese Exynos 2GB RAM 9.7": http://www.pandawill.com/(...)hin-79mm-p69484.html is uit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die kun je volgens mij beter hebben dan de ramos. Enige wat minder is is de resolutie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, de eerste Chinese Exynos 2GB RAM 9.7": http://www.pandawill.com/(...)hin-79mm-p69484.html is uit.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Ziet er op papier niet al te tragisch uit inderdaad. Wel nogal jammer van de resolutie zoals je zegt. En het hele beeldformaat eigenlijk. Hier geen 4:3-fan.
Gewoon via DHL laten verzenden,weet hoeveel je moet betalenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef shiznuts het volgende:
Daar fraude een delict is... gewoon naar behoren invullen.
Sometimes you win some, sometimes you gotta admit defeat.
Het systeem zou niet werken als je altijd overal maar mee weg kon komen, helaas.
Je moet sowieso uitgaan van btw-afdrage, dan kan het alleen maar gunstig uitvallen.
Hmm, de eerste Chinese Exynos 2GB RAM 9.7": http://www.pandawill.com/(...)hin-79mm-p69484.html is uit.![]()
![]()
Resolutie van FreeLander PD80 Vogue is die van een 7" tablet![]()
![]()
Windows 8 tablet met 2GB ram, 10,1 incher, 1,6ghz dualcore intel.
320$ meld gizchina.
Dit apparaatje heeft bijna betere specs dan mijn pc(1,88ghz dualcore, 1gb ram, 256mb video)
Bron: http://www.gizchina.com/2(...)urface-for-just-320/![]()
kan iemand mij helpen bij het flashen van een nieuwe rom? Ik heb al een factory reset gedaan alles van mijn sd kaart gehaald. Hij staat netjes in fat32 dus tot zover gaat het volgens mij goed. En als ik dan mijn cm10 mod wil flashen krijg ik de melding E: can‘t open /cache/recovery/log en nog wat andere meldingen.BAM dit is 3KB![]()
Intel Atom en W8quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef nodig het volgende:
Windows 8 tablet met 2GB ram, 10,1 incher, 1,6ghz dualcore intel.
320$ meld gizchina.
Dit apparaatje heeft bijna betere specs dan mijn pc(1,88ghz dualcore, 1gb ram, 256mb video)
Bron: http://www.gizchina.com/2(...)urface-for-just-320/![]()
![]()
Zo Claimpad-geld ook weer terug.quote:Wir haben unsere Untersuchung Ihres Falls abgeschlossen und eine
Entscheidung zu Ihren Gunsten getroffen.
Wir konnten $62,99 USD zurückerlangen. Dieser Betrag wird Ihrem
PayPal-Konto gutgeschrieben.Thank God for Paypal.
Zo hoort dat, je geld terug als de verkoper scamt of een HP Touchpad voor een koopje binnenhalen.Voor tablet-specifieke dingen, ff in tablet-specifieke topics rondneuzen (Slatedroid bijvoorbeeld)!quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Loll het volgende:
kan iemand mij helpen bij het flashen van een nieuwe rom? Ik heb al een factory reset gedaan alles van mijn sd kaart gehaald. Hij staat netjes in fat32 dus tot zover gaat het volgens mij goed. En als ik dan mijn cm10 mod wil flashen krijg ik de melding E: can‘t open /cache/recovery/log en nog wat andere meldingen.
Claimpad?via Ebay?quote:Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo Claimpad-geld ook weer terug.Thank God for Paypal.
Zo hoort dat, je geld terug als de verkoper scamt of een HP Touchpad voor een koopje binnenhalen.![]()
Ik bestel het liever bij AliExpress,altijd![]()
![]()
Jaja, dat weten we... en dan het liefste via DHL en dan het liefste een RK3066-tablet en dan het liefste een Cube U30GT 10.1" en dan het liefste nu, maar dat kan ff niet, dus dan maar in januari.
Hahaquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, dat weten we... en dan het liefste via DHL en dan het liefste een RK3066-tablet en dan het liefste een Cube U30GT 10.1" en dan het liefste nu, maar dat kan ff niet, dus dan maar in januari.![]()
Ik heb echt helemaal niks met DHL, china doe je voor de prijs en dan ga je er dure shipping overheen gooien, dan wacht ik wel een paar weken...
Ook nog eens minder kans op douane![]()
![]()
Hearye, hear ye! Zo denk ik er ook over.
Niet dat,al lang bekend natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, dat weten we... en dan het liefste via DHL en dan het liefste een RK3066-tablet en dan het liefste een Cube U30GT 10.1" en dan het liefste nu, maar dat kan ff niet, dus dan maar in januari.![]()
![]()
![]()
Ik heb over AliExpress e.d en buyer protection![]()
![]()
Ja, maar daar heb je geen HP Touchpad voor 63 usd gelist staan?
Moet ik wel vindenquote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar daar heb je geen HP Touchpad voor 63 usd gelist staan?
AliExpress Holiday Shopping Mania,voor elke dag dat ik inlog krijg ik 1$(30$ coupons op 26 November dus)![]()
Kan ik mooi dit bestellen!![]()
![]()
En heb je de kleine lettertjes gelezen? Lijkt me niet dat ze overal maar 30$ korting op gooien.quote:Op zondag 11 november 2012 17:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik wel vinden
AliExpress Holiday Shopping Mania,voor elke dag dat ik inlog krijg ik 1$(30$ coupons op 26 November dus)![]()
Kan ik mooi dit bestellen!![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef nodig het volgende:
[..]
En heb je de kleine lettertjes gelezen? Lijkt me niet dat ze overal maar 30$ korting op gooien.![]()
![]()
Ik ben al meer dan 2 jaar lidquote:Op zondag 11 november 2012 18:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ik niet geloof dat jij die 30 dollar zomaar overal voor kan gebruiken op ali.![]()
![]()
De goedkoopste uit die nieuwe ainol line-up kwam ik ook tegen, een 7 incher voor $79. Specs zijn daar ook naar maar veel mensen zijn toch geintreseerd in dit soort budget modelletjes![]()
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54681.html![]()
Er zijn veel betere tablets voor die prijs, zoals de mars (ondanks dat die wifi problemen schijnt te hebben)quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef nodig het volgende:
De goedkoopste uit die nieuwe ainol line-up kwam ik ook tegen, een 7 incher voor $79. Specs zijn daar ook naar maar veel mensen zijn toch geintreseerd in dit soort budget modelletjes![]()
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54681.htmlOns aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Een Mali-400 GPU? is het dual-core?quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef nodig het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-Tablet-p-54681.html![]()
![]()
Multi-core,al is er geen processorsnelheid vermeld etc.quote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een Mali-400 GPU? is het dual-core?![]()
CPU:Allwinner A13 1.0GHzquote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Multi-core,al is er geen processorsnelheid vermeld etc.![]()
![]()
vergeet nietquote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
CPU:Allwinner A13 1.0GHz
RAM:512MB DDR3
Resolution:800x600
WIFI:802.11 b/g
nieuwe line-up my assOns aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Ik heb dezequote:Op zondag 11 november 2012 20:11 schreef Haque het volgende:
[..]
vergeet niet
RAM:512MB DDR3
Resolution:800x600
WIFI:802.11 b/g
nieuwe line-up my ass![]()
![]()
hmm zoek een tablet als kerst cadautje rond de 100,- -+ iemand nog tips ? zijn er onder tussen al betere als de Ainol Novo7 Aurora II in die prijs klassen en zonder wifi problemen ?![]()
Ach voor die prijsquote:
76 euro... dan haal ik zelf wel wat leuks uit China.
Of koop ik Shiz z'n Hyundai wel over.Oh wacht..
't Valt me trouwens tegen dat er nog niet zoveel bekend is over de W30.Zelfs op Slatedroid...
Oh ja die elendige verzendkostenquote:Op maandag 12 november 2012 00:35 schreef shiznuts het volgende:
![]()
Wellicht kan je voor dit geld inderdaad beter terecht bij een kijkshop waar ze laatst een A10 tablet voor 60 euro hadden(zelfde specs verder).
Voor mensen die budget-budget-budget willen die uit Nederland moet komen is dit een redelijke tabletMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Cheap-ass touchscreen voor je internetradio (3.5mm aansluiting op je hifi-set). Meer is dit niet echt geloof ik. Enige goedkope tablets die ik zou kopen in Nederland zijn de ¤150-200 tablets met RK3066 die je wel eens langs ziet komen. Tuurlijk; goedkoper uit China te halen maar nu is het in een fysieke winkel te halen met garantie en alles. Voor een dikke ¤50 meer heb je echter ook de Nexus 7, maar die is 7", die ¤150-200 tablets hebben vaak gewoon 9.7" of 10.1".
En inderdaad; Ramos W30(HD); zou deze niet morgen vandaag aangekondigd worden?
Ben al die data een beetje vergeten en snap die hele Chinese gedoe nog niet zoals Robert en Shiz dat wel doen.
Maar die gare batterij is een huge downer voor mij... Plus dat ik 'm niet meer voor mezelf als kerstcadeau cadeau kan doen![]()
![]()
5 November was eigenlijk de date.
Maar geen LT-updates die zich zouden melden bij nieuws, geen Tmall-beweging bij de Ramos-store.
Geen Slatedroid-topics vol met vragen, interesse en Youku-filmpjes. Niks.Angstvallig stil.
5400mAh begrijp ik ook geen drol van.Why on earth would you do that.
Oeh, ik zie wel dat ze toch een zwarte-bezel-versie hebben..
http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwOTA2MjU2.html
http://v.youku.com/v_show/id_XNDQ5NjMwMDg4.html
Dan wel weer een afschuwelijk chromen randje.
[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 12-11-2012 01:21:07 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Android 4.0 is het beste wat je uit China kan krijgen zo te lezen lees in andere topics over 4.2 jelly Bean ect maar moet ik dat zien als updates/ andere firmware? Ben zelf nog steeds niet thuis wil een tablet cadau doen maar iPad mini is mij te duur haha wat is jullie 7" speelgoed op et moment ? Nog steeds de ainol tak of Ramos ?![]()
Er leiden vele wegen naar Rome.
Zelf na dik tevreden te zijn geweest met de Aurora II, nu best happy met de Fire (alleen het 'gepop' af en toe). Maar er zijn talloze alternatieven die ook niet bepaald slecht zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zoek een zo goedkoop mogelijk tablet met toch wel wat bang for my bucks. Is voor mijn dochtertje die ik liever niet laat spelen met mijn duurdere tablet of de smartphone van mijn vrouw. Iemand suggestie voor een sinterklaascadeautje?![]()
![]()
http://detail.tmall.com/i(...)Djsj9&id=16399081229quote:Op maandag 12 november 2012 01:12 schreef shiznuts het volgende:
5 November was eigenlijk de date.
Maar geen LT-updates die zich zouden melden bij nieuws, geen Tmall-beweging bij de Ramos-store.
Geen Slatedroid-topics vol met vragen, interesse en Youku-filmpjes. Niks.Angstvallig stil.
5400mAh begrijp ik ook geen drol van.Why on earth would you do that.
Oeh, ik zie wel dat ze toch een zwarte-bezel-versie hebben..
http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwOTA2MjU2.html
http://v.youku.com/v_show/id_XNDQ5NjMwMDg4.html
Dan wel weer een afschuwelijk chromen randje.Punt 1: Prima, wifi only is ok voor die prijsquote:Product parameters (changed as follows)
1, the wireless network: the original: 3G + WIFI now change : WIFI
2 processor clocked: original: Quad-Core 1.3GHz now change : Quad-Core 1.4GHz
3, support the interface types: the original: USB HDMI audio output OTG now change : MicroUSB 5pin
Punt 2: Sneller!
Punt 3: Geen DHMI meer, ach kan er mee leven
Punt 4: Bluetooth? wel of niet :!
Punt 5: Batterij? Niet aanwezig blijkbaar(of niet het vermelden waard!)
[ Bericht 21% gewijzigd door RobertNL op 12-11-2012 11:43:28 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Het komt vandaag uitquote:Op maandag 12 november 2012 00:35 schreef shiznuts het volgende:
't Valt me trouwens tegen dat er nog niet zoveel bekend is over de W30.Zelfs op Slatedroid...
Gewoon jezelf verdiepen en rondvragen kan geen kwijt. 7" tablet 1.6 Ghz Dualcore voor minder dan 100 euroquote:Op maandag 12 november 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Cheap-ass touchscreen voor je internetradio (3.5mm aansluiting op je hifi-set). Meer is dit niet echt geloof ik. Enige goedkope tablets die ik zou kopen in Nederland zijn de ¤150-200 tablets met RK3066 die je wel eens langs ziet komen. Tuurlijk; goedkoper uit China te halen maar nu is het in een fysieke winkel te halen met garantie en alles. Voor een dikke ¤50 meer heb je echter ook de Nexus 7, maar die is 7", die ¤150-200 tablets hebben vaak gewoon 9.7" of 10.1".
En inderdaad; Ramos W30(HD); zou deze niet morgen vandaag aangekondigd worden?
Ben al die data een beetje vergeten en snap die hele Chinese gedoe nog niet zoals Robert en Shiz dat wel doen.
Maar die gare batterij is een huge downer voor mij... Plus dat ik 'm niet meer voor mezelf als kerstcadeau cadeau kan doen ;(![]()
Bovendien heeft PS Vita een DC3.7V 2210mAh lithium-ion batterij,lager zelf dan die van mijn 7" tablet(3000 mAh).En het is ook nog eens een quadcore CPU handheld
Sommige tablets hebben al Android 4.1.1(ook met custom ROM ftw)quote:Op maandag 12 november 2012 07:59 schreef Ryan93 het volgende:
Android 4.0 is het beste wat je uit China kan krijgen zo te lezen lees in andere topics over 4.2 jelly Bean ect maar moet ik dat zien als updates/ andere firmware? Ben zelf nog steeds niet thuis wil een tablet cadau doen maar iPad mini is mij te duur haha wat is jullie 7" speelgoed op et moment ? Nog steeds de ainol tak of Ramos ?
Sinds wanneer is tablet computer een speelgoed??![]()
Er zijn andere soorten tablets dan Ainol en Ramos
[ Bericht 20% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 12:21:03 ]![]()
1.4 GHz Quadcore is wel goedquote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://detail.tmall.com/i(...)Djsj9&id=16399081229
[..]
Punt 1: Prima, wifi only is ok voor die prijs
Wat is eigenlijk de RAM grootte,Android versie en batterij?![]()
Vita has: Quad-core ARM Cortex-A9 MPCore(800 Mhz-GHz) processor with quad-core SGX543MP4+ GPU; 512MB RAM with 128MB VRAM
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 12:05:10 ]![]()
wat bedoel je met gepop ? en hoe bevalt de wifi op de Fire ?quote:Op maandag 12 november 2012 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Er leiden vele wegen naar Rome.
Zelf na dik tevreden te zijn geweest met de Aurora II, nu best happy met de Fire (alleen het 'gepop' af en toe). Maar er zijn talloze alternatieven die ook niet bepaald slecht zijn.
volgens mij op BIC een goede deal voor $160,- of heb jij hem ergens anders gehaald.![]()
$160?Ook niet slecht.quote:Op maandag 12 november 2012 12:58 schreef Ryan93 het volgende:
[..]
wat bedoel je met gepop ? en hoe bevalt de wifi op de Fire ?
volgens mij op BIC een goede deal voor $160,- of heb jij hem ergens anders gehaald.![]()
Leker dualcorequote:Op maandag 12 november 2012 13:07 schreef Ryan93 het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)s-product-18697.html linkje
Rear Camera 5.0 mega pixels
Built-in 5000mAh Lithium battery
Heel wat Chinese 7" singlecore/dualcore tabs hebben 3000-5000mAh!!![]()
Terwijl een Sony quadcore handheld maar 2200mnAh heeft!?
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 13:27:02 ]![]()
@ Blue_panther_Ninja , ben jij ook in het bezit van een china tablet ?
zit trouwens te kijken naar wat tablets van pipo en moet zeggen dat die er ook best goed uit zien , iemand ervaring met een van deze ?
http://www.pandawill.com/(...)era-gray-p66545.html![]()
Jaah,ik heb deze 1 maand en gaat deze eind volgende maand halen!quote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef Ryan93 het volgende:
@ Blue_panther_Ninja , ben jij ook in het bezit van een china tablet ?
zit trouwens te kijken naar wat tablets van pipo en moet zeggen dat die er ook best goed uit zien , iemand ervaring met een van deze ?
http://www.pandawill.com/(...)era-gray-p66545.html
Kijk even op slatedroid-Pipo U1,die heeft helaas geen HDMI![]()
![]()
Dit is een heel leuke, nog slechts even 140 usd.quote:Op maandag 12 november 2012 07:59 schreef Ryan93 het volgende:
Android 4.0 is het beste wat je uit China kan krijgen zo te lezen lees in andere topics over 4.2 jelly Bean ect maar moet ik dat zien als updates/ andere firmware? Ben zelf nog steeds niet thuis wil een tablet cadau doen maar iPad mini is mij te duur haha wat is jullie 7" speelgoed op et moment ? Nog steeds de ainol tak of Ramos ?
Ik heb zelf al een paar maand de "gewone" Window N70 met 1024*600, in mijn beleving een van de beste 7 inchers in china van dit moment na de update vorige week naar JB.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Is niet meer beschikbaar!quote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef Janesh het volgende:
[..]
Dit is een heel leuke, nog slechts even 140 usd.
Ik heb zelf al een paar maand de "gewone" Window N70 met 1024*600, in mijn beleving een van de beste 7 inchers in china van dit moment na de update vorige week naar JB.![]()
Klikje
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 18:43:42 ]![]()
En om in de buurt te blijven van het formaat van de mini ipad, kan ik deze 8 inchTeclast P85HD ten zeerste aanbevelen.quote:Op maandag 12 november 2012 07:59 schreef Ryan93 het volgende:
Android 4.0 is het beste wat je uit China kan krijgen zo te lezen lees in andere topics over 4.2 jelly Bean ect maar moet ik dat zien als updates/ andere firmware? Ben zelf nog steeds niet thuis wil een tablet cadau doen maar iPad mini is mij te duur haha wat is jullie 7" speelgoed op et moment ? Nog steeds de ainol tak of Ramos ?. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Deze tab is net een mini versie van Ipad1(!??),volgens deze tweakers user.quote:Op maandag 12 november 2012 18:37 schreef Janesh het volgende:
[..]
En om in de buurt te blijven van het formaat van de mini ipad 2/3, kan ik deze 8 inchTeclast P85HD ten zeerste aanbevelen.
De iPAD 1 had juist een singlecore ARM Cortex-A8
Rockchip rk3066 en Apple A5/A5x(iPAD 2/3) SoC is o.a een ARM Cortex-A9 MPCore
[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 18:45:27 ]![]()
Wel bluetooth, staat ook op de site die jij linkt.quote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://detail.tmall.com/i(...)Djsj9&id=16399081229
[..]
Punt 1: Prima, wifi only is ok voor die prijs
Ik heb het over mensen die wél voordelig een tablet willen maar om welke reden dan ook niet zelf rechtstreeks uit China willen halen. Valt veel voor te zeggen om dat niet te doen. Dan vind ik ¤150-200 voor een 9.7" / 10.1" met rappe processor helemaal niet veel geld.quote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gewoon jezelf verdiepen en rondvragen kan geen kwijt. 7" tablet 1.6 Ghz Dualcore voor minder dan 100 euro
Standaard 1GB RAM, maar er komen ook versies met 2GB RAM. Verder ook versies met 16 of 32GB opslaggeheugen, versies met GPS en versies met 3G (laatste 2 waarschijnlijk bij elkaar)quote:Op maandag 12 november 2012 11:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
1.4 GHz Quadcore is wel goed
Wat is eigenlijk de RAM grootte,Android versie en batterij?![]()
En uiteraard de HD versie met 1920*1200 scherm i.p.v. 1280*800.
Android 4.1 Jelly Bean update eind november en over batterij:Bron.quote:I see no battery information. Why??
Ramos Tablet:
Thank you for your mail.Ramos W30 Quad Core is 4500mAh battery and we are updating the battery.
(...)
What is the size of the battery for this unit?
Ramos Tablet:
Ramos W30 Quad Core battery is 4500mAh battery,and we are updating now.
Lijkt erop dat er een betere accu inkomt. Good. Crossed fingers...
Maar die site is niet geheel betrouwbaar aangezien ze eerder nog verteld hebben dat er een HDMI-uitgang op zou zitten en die zit er nu dus niet meer op. Ook geen MHL-support. Jammer, handig met foto's showen op tv e.d.
EDIT: het kan wel eens zo zijn dat de HD versie wél HDMI-poort krijgt...
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 12-11-2012 18:59:31 ]![]()
Heeft de Ramos W30HD een Samsung Exynos 4412 of 4212 SoC?
Raad eens welke ontwikkelaars samen bij Rockchip in de groep zit,met gebruik van ARM Cortex-A9 SoC? 1 van hen heeft zelf een quadcore devicequote:Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb het over mensen die wél voordelig een tablet willen maar om welke reden dan ook niet zelf rechtstreeks uit China willen halen. Valt veel voor te zeggen om dat niet te doen. Dan vind ik ¤150-200 voor een 9.7" / 10.1" met rappe processor helemaal niet veel geld.
Ik wil best wel een Rockchip RK32xx SOC series,maar nog eventjes
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-11-2012 21:06:39 ]![]()
http://www.buyincoins.com/lp/biggest-sale-2012.html -> ' XMASTCRAZYEN '
Zal dan ook wel werken op tablets.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jup, cube u30gt 32gb voor 155 euro en 16gb ongeveer 10tje goedkoper.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
http://www.buyincoins.com/lp/biggest-sale-2012.html -> ' XMASTCRAZYEN '
[ afbeelding ]
Zal dan ook wel werken op tablets.![]()
Ik wacht er nog steeds opquote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, cube u30gt 32gb voor 155 euro en 16gb ongeveer 10tje goedkoper.Bijna 3 weken later
![]()
![]()
Dit en dit (hoewel nauwelijks/geen nieuws) zijn je vast al bekend gok ik. (aangezien jij ook met onleesbare Chinese sites e.d. op de proppen komtquote:Op maandag 12 november 2012 00:35 schreef shiznuts het volgende:
.)
4412. Dus exact dezelfde als in de Samsung Galaxy S3, Note 2, Note 10.1.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heeft de Ramos W30HD een Samsung Exynos 4412 of 4212 SoC?
Het is nu vrijwel zeker dat de batterij verbeterd wordt, hopelijk kleine kans dat de HD versie met HDMI-poort komt en iemand zei dat op de HK Electronics show de HD versie een 10.000mAh accu had. Was 't maar waar...
Wie kan er Manderijn en ontcijferd wat er bij die 'klep' staat?![]()
Laat dat ding toch eens uitkomen en zekerheid hebben hoe en wat. Ik wil 'm hebben!
Hopelijk lukt het ontwikkelaars om er ook Android 4.2 erop te zetten. Multi-user support is wat mij betreft gewoon noodzakelijk op een tablet. (Ikzelf als admin met privé-mails e.d) en een 2e user zonder dat soort persoonlijke instellingen. Wel nodig als dit ding overal door huis gaat slingeren)Bron: Android.comquote:It’s your fully customized tablet. And theirs, too. With support for multiple users, you can give each person their own space. Everyone can have their own homescreen, background, widgets, apps and games – even individual high scores and levels! And since Android is built with multitasking at its core, it’s a snap to switch between users – no need to log in and out. Available only on tablets.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 14-11-2012 13:34:23 ]![]()
De RamosW28 is als new arrival bij lightake, nu misschien ook snel de W30HD?
http://lightake.com/detai(...)Ram_16GB_White-59825![]()
Ik heb al redelijk wat ingelezen, maar ik kom er niet uit. Mijn zus wil graag een tablet halen als vervanging voor haar laptop tijdens colleges aangezien de accu snel opraakt en er geen stopcontacten zijn. Haar budget is ongeveer ¤250,- en het liefst een 10 inch scherm maar ik denk dat dat moeilijk wordt. Het liefste multi-touch, en redelijke processor.
Nou zag ik de Asus Nexus 7, en die ziet er wel goed uit (scherm, processor etc) Ik heb ook gelezen dat die een forse prijsverlaging gaat krijgen (¤50,-) en dat maakt het ook aantrekkelijk. Echter een (groot?) nadeel van deze tablet is dat er geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding is.
Zit ik helemaal verkeerd met de Nexus 7 of is dat een goede?![]()
![]()
http://www.buyincoins.com/-product-18590.html
deze is ook wel goed, chuwi v8. enige minpunt vind ik designOns aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Zal toch voor een 10,1 incher gaan als het vooral om typen gaat. Nexus 10 is dan natuurlijk de beste keus maar ook ietsjepietsje boven het budget (400 of 500 euro)quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef thethoryd het volgende:
Ik heb al redelijk wat ingelezen, maar ik kom er niet uit. Mijn zus wil graag een tablet halen als vervanging voor haar laptop tijdens colleges aangezien de accu snel opraakt en er geen stopcontacten zijn. Haar budget is ongeveer ¤250,- en het liefst een 10 inch scherm maar ik denk dat dat moeilijk wordt. Het liefste multi-touch, en redelijke processor.
Nou zag ik de Asus Nexus 7, en die ziet er wel goed uit (scherm, processor etc) Ik heb ook gelezen dat die een forse prijsverlaging gaat krijgen (¤50,-) en dat maakt het ook aantrekkelijk. Echter een (groot?) nadeel van deze tablet is dat er geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding is.
Zit ik helemaal verkeerd met de Nexus 7 of is dat een goede?
Als je een 10,1 incher uit china wil kan dat makkelijk voor 250 euro. Kijk bijvoorbeeld naar de Cube U30GT (155 euro voor 32gb versie of 145 euro voor 16gb) of PiPo M3. Ook zit de Ramos W30HD eraan te komen. Bij de chinese tablets heb je natuurlijk kans op doaune en gaat de garantie een stuk moeielijker![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal toch voor een 10,1 incher gaan als het vooral om typen gaat. Nexus 10 is dan natuurlijk de beste keus maar ook ietsjepietsje boven het budget (400 of 500 euro)
Als je een 10,1 incher uit china wil kan dat makkelijk voor 250 euro. Kijk bijvoorbeeld naar de Cube U30GT (155 euro voor 32gb versie of 145 euro voor 16gb) of PiPo M3. Ook zit de Ramos W30HD eraan te komen. Bij de chinese tablets heb je natuurlijk kans op doaune en gaat de garantie een stuk moeielijkerFoei, deze is echt heel erg lelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 15:09 schreef Haque het volgende:
http://www.buyincoins.com/-product-18590.html
deze is ook wel goed, chuwi v8. enige minpunt vind ik design
EDIT: Wat zit de quote knop toch weer dicht bij de edit knop hé![]()
![]()
Maar hebben ze ook wel echt zo'n grote accu of is het met zoveel chinese accu's dat er een groot getal op staat maar het in werkelijkheid maar een kleine inhoud heeft.quote:Op maandag 12 november 2012 13:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heel wat Chinese 7" singlecore/dualcore tabs hebben 3000-5000mAh!!![]()
Terwijl een Sony quadcore handheld maar 2200mnAh heeft!?
Music was my first love, and it will be my last.![]()
Voor college, aantekeningen dus?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef thethoryd het volgende:
Zit ik helemaal verkeerd met de Nexus 7 of is dat een goede?
Transformer of note.
Je wil gewoon een toetsenbordje hebben bij zoiets. Daarnaast gaat de batterij van de transformer een eeuwigheid mee (1 dag colleges minimaal). Let er wel even op de dat de productiviteit nog wel iets te wenden overlaat in vergelijking met een laptop (opmaak vooral).
Bij minder budget evt een TF300 of TF101 op marktplaats (of hier in V&A) op de kop tikken.
Bij OEMS wel, bij de merken vaak niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook wel echt zo'n grote accu of is het met zoveel chinese accu's dat er een groot getal op staat maar het in werkelijkheid maar een kleine inhoud heeft.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Verkapte PiPo M1 te koop bij de blokker voor 199 euro!
Onder Cresta CTP980!
Kan niet linken maar word alleen via site verkocht, aardige deal, je betaald ongeveer hetzelfde als je hem in China besteld en er belasting overheen krgijt.![]()
De pre-order staat er alvast: http://lightake.com/detail.do/sku.59308 .quote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef nodig het volgende:
De RamosW28 is als new arrival bij lightake, nu misschien ook snel de W30HD?
http://lightake.com/detai(...)Ram_16GB_White-59825
Ik zou 'em denk ik eerder via een Taobao-agent halen echter. Er is nu ook een eigen sectie voor Exynos-tablets op Slatedroid (merkte ik gisteren): http://www.slatedroid.com(...)ad-core-cpu-devices/ , daar had iemand het ook al over 10000mAh. Zou leuk zijn, want 5400mAh.. dat durf ik niet aan.
Hmmm, met die 10% coupon is het toch verleidelijk om een Ainol Novo 7 Fire te kopen, al lijkt de Gadmei E8HD me ook wel wat voor 100 euro. Enige nadeel van BiC is de langzame verzending via China Post. Iemand ervaringen met een van de 2 modellen?![]()
Als je aantekeningen wilt maken moet je geen tablet kopen. Dan moet je gewoon een laptop kopen. Zwaar kut om dingen over te typen op een tablet. Je kan er een toetsenbord bijkopen maar dan heb je eigenlijk al een laptop.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor college, aantekeningen dus?
Transformer of note.
Je wil gewoon een toetsenbordje hebben bij zoiets. Daarnaast gaat de batterij van de transformer een eeuwigheid mee (1 dag colleges minimaal). Let er wel even op de dat de productiviteit nog wel iets te wenden overlaat in vergelijking met een laptop (opmaak vooral).
Bij minder budget evt een TF300 of TF101 op marktplaats (of hier in V&A) op de kop tikken.
[..]
Bij OEMS wel, bij de merken vaak niet.![]()
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als je aantekeningen wilt maken moet je geen tablet kopen. Dan moet je gewoon een laptop kopen. Zwaar kut om dingen over te typen op een tablet. Je kan er een toetsenbord bijkopen maar dan heb je eigenlijk al een laptop., het woordje iets had er niet moeten staan.
Transformer werkt overigens redelijk. Jaar met veel plezier gebruikt voor aantekeningen. Grootste voordeel is klein + batterij. Dat kan geen enkele laptop/netbook voor 500 euro.quote:et er wel even op de dat de productiviteit nog wel iets te wensen overlaat in vergelijking met een laptop
Het is geheel afhankelijk van wat je er mee wil doen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik las van de week dat de Samsung Galaxy een pressure-sensitive screen heeft en een pennetje, dus dat is voor mij als tekenaar wel interessant, maar de resolutie van het scherm valt nog wat tegen.
Is het al bekend wanneer de volgende generatie tablets van Samsung uitkomen, hopelijk ook pressure-sensitive, maar dan met een beter scherm!?
Of zijn er fatsoenlijke alternatieven die dezelfde kwaliteiten bieden!?![]()
Vreemd hoor: ook de nieuwe 7 inch tablets hebben geen bluetooth.
Is dat zo duur of moeilijk om in een 7 inch te stoppen?![]()
De Nexus 7 heeft dat vast wel.
Verder mijn Ainol Novo7 Fire ook.
Qua productiviteit ben ik het natuurlijk eens met wat gezegd wordt, neem die wijsheid ook alsjeblieft aan. Een tablet is voornamelijk een easy going toevoeging op je bestaande personal computer. Het is geen totaaloplossing of vervanging voor een compleet systeem en zal helaas nooit zo productief zijn. Tablets zijn erg intuïtief voor touchscreenoperation ingesteld, maar het daadwerkelijk tekstverwerken, aantekeningen maken en dergelijke met een onscreen toetsenbord is niet echt ideaal. Het helpt zeker een mooi dockingstation aan te schaffen zoals bij Asus' Transformer-series, maar dan beperkt de software weer, om de suites express lichtgewicht zijn gehouden en missen de volledige functionaliteit en mogelijkheid in productiviteit van volledige systemen.
[ Bericht 72% gewijzigd door shiz op 16-11-2012 00:20:06 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Allemaal mee eens. Inmiddels de Cube u30gt 10 inch ontvangen: mooi spul hoor! Gaat helaas naar de schoonouders: ik denk maar niet dat ik vertel dat ik em al heb.....kan ik er een weekje mee spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:12 schreef shiznuts het volgende:
De Nexus 7 heeft dat vast wel.
Verder mijn Ainol Novo7 Fire ook.
Qua productiviteit ben ik het natuurlijk eens met wat gezegd wordt, neem die wijsheid ook alsjeblieft aan. Een tablet is voornamelijk een easy going toevoeging op je bestaande personal computer. Het is geen totaaloplossing of vervanging voor een compleet systeem en zal helaas nooit zo productief zijn. Tablets zijn erg intuïtief voor touchscreenoperation ingesteld, maar het daadwerkelijk tekstverwerken, aantekeningen maken en dergelijke met een onscreen toetsenbord is niet echt ideaal. Het helpt zeker een mooi dockingstation aan te schaffen zoals bij Asus' Transformer-series, maar dan beperkt de software weer, om de suites express lichtgewicht zijn gehouden en missen de volledige functionaliteit en mogelijkheid in productiviteit van volledige systemen.
Fire is onderweg. Die wil ik gaan gebruiken voor streaming audio (thuis/auto). Maar het valt mij gewoon op dat bluetooth op heeeeel weinig 7-incher zit.![]()
Had je hem op bic besteld? hoeveel gb? en is het een ips schermpje? sommige waren namelijk MVA heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Allemaal mee eens. Inmiddels de Cube u30gt 10 inch ontvangen: mooi spul hoor! Gaat helaas naar de schoonouders: ik denk maar niet dat ik vertel dat ik em al heb.....kan ik er een weekje mee spelen
Fire is onderweg. Die wil ik gaan gebruiken voor streaming audio (thuis/auto). Maar het valt mij gewoon op dat bluetooth op heeeeel weinig 7-incher zit.
Misschien een kort reviewtje? Doet alles het naar behoren etc?
[ Bericht 3% gewijzigd door nodig op 16-11-2012 19:48:39 ]![]()
Je bent de eerste ermee meen ik. Ga gewoon ff de fora af waar ze aan development doen. Zoals http://forum.xda-developers.com en www.slatedroid.com . Zul je dan een topic moeten vinden, of i.i.g. dat met je processor te maken heeft. Wij kunnen je hier in ieder geval geen gepaste antwoorden gaan geven, die moet je toch zelf in tabletspecifieke threads opdoen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef Peunage het volgende:
Mijn Cube u9GT4 is binnen. Prachtig apparaat
Weet iemand waar ik ROM's voor deze tablet kan vinden?Communitysupport is natuurlijk in overweging te nemen bij aanschaf van een tablet.
De Fire is binnen. Alleen komen er allemaal geluiden uit terwijl ik het geluid uit heb staan, lijkt haast mechanisch. Wanneer ik op home of terug duw een trillend geluid, en vaak harde plopjes bij het aantikken van letters of links. Is dat normaal en is er een fix voor?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Er is 1 fix geweest dat bijna alle problemen van de Fire heeft verholpen, behalve het plopgeluid bij het aan en uitzetten van de tablet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:41 schreef Quir het volgende:
De Fire is binnen. Alleen komen er allemaal geluiden uit terwijl ik het geluid uit heb staan, lijkt haast mechanisch. Wanneer ik op home of terug duw een trillend geluid, en vaak harde plopjes bij het aantikken van letters of links. Is dat normaal en is er een fix voor?![]()
Ik ga zo verder zoeken, of heb je toevallig een handige link voor me klaar?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
http://www.slatedroid.com/forum/385-ainol-novo-7-fire/quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Quir het volgende:
Ik ga zo verder zoeken, of heb je toevallig een handige link voor me klaar?
Hier staat alles. Het dode touchscreen-probleem is inmiddels verholpen. Popgeluid ook geloof ik. Je moet je maar even inlezen. En dan kom ik volgende week info bij jou inwinnen als de mijne binnen isquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Had je hem op bic besteld? hoeveel gb? en is het een ips schermpje? sommige waren namelijk MVA heb ik gelezen.
Misschien een kort reviewtje? Doet alles het naar behoren etc?Ik heb de 16Gb versie. Alles ziet er snel en gelikt uit. Er zit een nieuw WIndows 8 interface op (heet geloof ik Metro UI). Hij komt van Banggood en met een speciale coupon besteld voor 150 euro. Uiteindelijk met DHL verzonden en binnen een week bezorgd. Trackingnummer eindige op DE dus misschien dat er in DLD ook een magazijn is. Ik hoefde geen kosten aan de postbode te betalen. MVA zegt me niets......quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Had je hem op bic besteld? hoeveel gb? en is het een ips schermpje? sommige waren namelijk MVA heb ik gelezen.
Misschien een kort reviewtje? Doet alles het naar behoren etc?![]()
Ik heb er in ieder geval een andere firmware op gegooid. Ben nu bezig met de mosquito fix (zodra ik door krijg hoe ik in godsnaam door het boot/update-menu navigeer), daarna het plop geluid opzoeken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef marco_sire het volgende:
[..]
http://www.slatedroid.com/forum/385-ainol-novo-7-fire/
Hier staat alles. Het dode touchscreen-probleem is inmiddels verholpen. Popgeluid ook geloof ik. Je moet je maar even inlezen. En dan kom ik volgende week info bij jou inwinnen als de mijne binnen is
[..]
[..]
Ik heb de 16Gb versie. Alles ziet er snel en gelikt uit. Er zit een nieuw WIndows 8 interface op (heet geloof ik Metro UI). Hij komt van Banggood en met een speciale coupon besteld voor 150 euro. Uiteindelijk met DHL verzonden en binnen een week bezorgd. Trackingnummer eindige op DE dus misschien dat er in DLD ook een magazijn is. Ik hoefde geen kosten aan de postbode te betalen. MVA zegt me niets......
Ik heb de links voor je gebookmarked."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Inmiddels typ ik dit vanaf de Fire met Flambe en de mosquito fix. Voor nu werkt alles."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ah ja, dát inderdaad: op Slatedroid kijken. Dat is vaak het antwoord op alle specifieke vragen.
Neem je er ook zoeentje: http://www.pandawill.com/(...)-7-flame-p67638.html is wel aan te raden, tof dinkie.
Slatedroid en xda staan genoteerd. Ik ben voor deze gegaan. Had hem voor $3 in een auction, kon ik niet aan me voorbij laten gaan."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ah, ok. Die zag ik ook wel op Aliexpress toen (ik had een van de eerste Fire's, waren niet barveel accessoires meteen), maar daar leek het leer niet zo strak om de tablet te zitten op voorbeeldfoto's en ik weet van een soortgelijke Aurora II case dat het ook lastig is om met iets om het scherm goed in de hoekjes of de drie navigatiebuttons linksonder te komen. Ook, als je 'em niet zo 'up-right' wilt gebruiken, maar juist een beetje 'layed down', dan stelt zwaartekracht die constructie op de proef. En die Cheese case (not cheese cake) is met magneten En vind eigenlijk wel fijn dat er niks 'om het scherm' heen zit.
Ben blij dat je i.i.g. heb uitgevogeld flame erop te zetten en de fixen erop te knallen.
Heb je nog wel geplop bij het ontwaken uit standby bijvoorbeeld?
En je had het over 'Wanneer ik op home of terug duw een trillend geluid'... dat was gewoon de tactile/haptic feedback en die heb je uitgezet, of was dat wat anders?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ahja, voor $3 kan ik hem ook nog wegmikken als hij niet goed is. In dat geval wordt het wel de cheesecase, maar ik heb de case nog niet binnen, dus ik zal mijn bevindingen later delen.
Ik heb soms op willekeurige momenten nog plopjes, en bij het aan en uitzetten. Niet storend, lijkt ook minder te worden nadat ik de mosquito fix heb geinstalleerd; maar dat kan ik me ook inbeelden omdat ik dat in het bijbehorend thread gelezen heb. Wat het trillend geluid precies moest voorstellen weet ik nog niet, maar het is weg sinds ik 'trillen bij aanraking' uitgezet heb. Mijn idee was dat het of een heel zwakke vibratie was, of dat dat-wat-dat regelt kapot is. In het eerste geval is het gewoon vervelend en laat ik het uit, de tweede valt af omdat het ding van een bureau af kan trillen als hij aangezet wordt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Verder draait hij als een zonnetje. Sterke batterij, mooi scherm, ligt prettig in de hand."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ik heb Equilibrium op mijn tablet gezet,wel tof maar af en toe grafisch langzaam(Aoson M71G heeft behalve een Allwinner A10 Cortex-A8 1.0GHz CPU ,ook nog een Mali-400 GPU(!!)
Lekker krachtig dusquote:Op woensdag 14 november 2012 13:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit en dit (hoewel nauwelijks/geen nieuws) zijn je vast al bekend gok ik. (aangezien jij ook met onleesbare Chinese sites e.d. op de proppen komt.)
[..]
4412. Dus exact dezelfde als in de Samsung Galaxy S3, Note 2, Note 10.1.
Het is nu vrijwel zeker dat de batterij verbeterd wordt, hopelijk kleine kans dat de HD versie met HDMI-poort komt en iemand zei dat op de HK Electronics show de HD versie een 10.000mAh accu had. Was 't maar waar...
[ afbeelding ]
Wie kan er Manderijn en ontcijferd wat er bij die 'klep' staat?![]()
Laat dat ding toch eens uitkomen en zekerheid hebben hoe en wat. Ik wil 'm hebben!
Hopelijk lukt het ontwikkelaars om er ook Android 4.2 erop te zetten. Multi-user support is wat mij betreft gewoon noodzakelijk op een tablet. (Ikzelf als admin met privé-mails e.d) en een 2e user zonder dat soort persoonlijke instellingen. Wel nodig als dit ding overal door huis gaat slingeren)
[..]
Bron: Android.comWeet je nietquote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook wel echt zo'n grote accu of is het met zoveel chinese accu's dat er een groot getal op staat maar het in werkelijkheid maar een kleine inhoud heeft.wel irritantquote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Foei, deze is echt heel erg lelijk
EDIT: Wat zit de quote knop toch weer dicht bij de edit knop hé
Meeste 10" tabs hebben 7200 mAhquote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De pre-order staat er alvast: http://lightake.com/detail.do/sku.59308 .
Ik zou 'em denk ik eerder via een Taobao-agent halen echter. Er is nu ook een eigen sectie voor Exynos-tablets op Slatedroid (merkte ik gisteren): http://www.slatedroid.com(...)ad-core-cpu-devices/ , daar had iemand het ook al over 10000mAh. Zou leuk zijn, want 5400mAh.. dat durf ik niet aan.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 17-11-2012 16:06:13 ]![]()
Shiz, hoesje zit best goed. Alleen zit de camera voor een beetje ongemakkelijk, maar het werkt!"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Pic?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef Quir het volgende:
Shiz, hoesje zit best goed. Alleen zit de camera voor een beetje ongemakkelijk, maar het werkt!
Wil ik eens zien!!![]()
![]()
is er ook een fokker die de Ainol Novo 10 Hero tablet heeft?
http://lightake.com/detai(...)B_16GB___Black-59366![]()
Kruidvat heeft ook weel een hele leuke 10.1 inch dualcore 1.6ghz tablet met 1 GB en 16 GB storage
Draait ook op 4.1 en heeft wel een dikke accu aanboord..
in de aanbieding voor 160 euro ofzo.. en ook nog eens 2 jaar garantie
en heeft ook nog eens bluetooth
voor Nederlandse begrippen ( en chinese ook wel) dus een hele goede prijs!
wat dat betreft is kruidvat altijd wel koploper in dat soort zaken
http://www.kruidvat.nl/do(...)2-47-tablet&token=-1
van welk chinees model is dit de rebrand??![]()
Zal er morgen een maken. Specifiek iets dat je wil zien?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pic?
Wil ik eens zien!!"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Alleen hoe het eruit zietquote:Op zondag 18 november 2012 18:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Zal er morgen een maken. Specifiek iets dat je wil zien?![]()
![]()
amoi Q10?quote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef Downstar het volgende:
Kruidvat heeft ook weel een hele leuke 10.1 inch dualcore 1.6ghz tablet met 1 GB en 16 GB storage
van welk chinees model is dit de rebrand??
Aan de hand van deze foto: http://www.ownta.com/amoi(...)ram-camera-16gb.html
En zelfde accu en resolutie enzo.
Intressante aanbieding inderdaad, hmmm
EDIT: Hij is nog niet zolang uit, is echt niks qua reviews over te vinden dus...
[ Bericht 5% gewijzigd door nodig op 18-11-2012 19:06:13 ]![]()
Gokje: Ployer Momo11 speed,Cube U19GT,Freelander PD80quote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef Downstar het volgende:
van welk chinees model is dit de rebrand??![]()
![]()
Hoezo gok jij met een 9,7 inch, cmon.quote:Op zondag 18 november 2012 19:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gokje: Ployer Momo11 speed,Cube U19GT,Freelander PD80
Kijk bovendien is naar die ik opnoemde, ben er redelijk zeker van dat dat hem is.![]()
Misschienquote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo gok jij met een 9,7 inch, cmon.
Kijk bovendien is naar die ik opnoemde, ben er redelijk zeker van dat dat hem is.
Tweakers topic![]()
![]()
Had dan meteen de bron erbij genoemdquote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien
Tweakers topic![]()
Maar dat gaat over een eerdere tablet die bij kruidvat verkocht werd en dat was dus een 9,7 incher. Dit is een 10,1 incher.![]()
Wat hebben NL winkels met rebrands van Chineze tablets?quote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Had dan meteen de bron erbij genoemd![]()
Maar dat gaat over een eerdere tablet die bij kruidvat verkocht werd en dat was dus een 9,7 incher. Dit is een 10,1 incher.![]()
![]()
Zij kopen die meuk tablet gewoon direct van de fabrikant (of groothandel) en nemen een grote oplage af en kruidvat wilt er graag een ander merkje op zodat consumenten ze niet goedkoper kunnen ''googlen'' en het net lijkt of hun exclusief zijn. Netzo als Aldi met die Amoi N820.quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat hebben NL winkels met rebrands van Chineze tablets?![]()
Kan.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
zo te zien ook wel scherp geprijs voor chinese begrippen dus?
Lekker graantje meepikken en winst uithalen![]()
![]()
Aldi merken zijn dus rebrands!quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Zij kopen die meuk tablet gewoon direct van de fabrikant (of groothandel) en nemen een grote oplage af en kruidvat wilt er graag een ander merkje op zodat consumenten ze niet goedkoper kunnen ''googlen'' en het net lijkt of hun exclusief zijn. Netzo als Aldi met die Amoi N820.
Of niet
irritante edit/quote knop![]()
![]()
Ik vind van wel, Cube u30gt krijg je omgerekend voor ongeveer 145 euro, deze is dan wel 15 euro duurder maar als je die Cube gaat kopen heb je kans op belasting, geen extreem moeilijke garantie en moet je sowiezo minimaal 2 weken wachten of extra gaan betalen voor shipping.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Downstar het volgende:
zo te zien ook wel scherp geprijs voor chinese begrippen dus?
Dacht je dat Lightake, BuyInCoins, aliexpress verkopers etc. geen winst maakten? Die pikken ook allemaal een graantje mee en ik vind dit een hele redelijke prijs, bij zoiets verwacht je eerder iets rond de 200 euro. Kruidvat kan groot inkopen waardoor ze de kosten dus kunnen drukken wat Chinese webshops in mindere mate kunnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan.
Lekker graantje meepikken en winst uithalen![]()
Is Kruidvat de enige met Rockchip RK3066 tablet?quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vind van wel, Cube u30gt krijg je omgerekend voor ongeveer 145 euro, deze is dan wel 15 euro duurder maar als je die Cube gaat kopen heb je kans op belasting, geen extreem moeilijke garantie en moet je sowiezo minimaal 2 weken wachten of extra gaan betalen voor shipping.
[..]
Dacht je dat Lightake, BuyInCoins, aliexpress verkopers etc. geen winst maakten? Die pikken ook allemaal een graantje mee en ik vind dit een hele redelijke prijs, bij zoiets verwacht je eerder iets rond de 200 euro. Kruidvat kan groot inkopen waardoor ze de kosten dus kunnen drukken wat Chinese webshops in mindere mate kunnen.![]()
![]()
Nee, waar zei ik datquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is Kruidvat de enige met Rockchip RK3066 tablet?
Soms wel soms niet, friet van de Aldi komt volgens mij ook gewoon van de Aviko.. (maar dan wel B-kwaliteit)quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Aldi merken zijn dus rebrands!
Of niet
irritante edit/quote knop
Medion is bijvoorbeeld geen rebrand, is gewoon merk opzichzelf.
Zie verder Wikipedia voor Rebrand uitleg:http://en.wikipedia.org/wiki/Rebrandingquote:Rebranding is the creation of a new name, term, symbol, design, or combination thereof for an established brand with the intention of developing a differentiated (new) position in the mind of stakeholders and competitors.[1][2]
Far from just a change of visual identity, rebranding should be part of an overall brand strategy for a product or service.[3]
This may involve radical changes to the brand's logo, brand name e.g.orphan initialism, image, marketing strategy, and advertising themes. These changes are typically aimed at the repositioning of the brand/company, sometimes in an attempt to distance itself from certain negative connotations of the previous branding, or to move the brand upmarket. However, the main reason for a re-brand is to communicate a new message for a company, something that has evolved, or the new board of directors wish to communicate.
Rebranding can be applied to new products, mature products, or even products still in development. The process can occur intentionally through a deliberate change in strategy or occur unintentionally from unplanned, emergent situations, such as a "Chapter 11 corporate restructuring," "union busting," or "bankruptcy."
Contents![]()
Ik vroeg alleen of Kruidvat de enige keten is,met Rockchip Rk3066 SOC tablets in Nederland.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, waar zei ik dat
[..]
Soms wel soms niet, friet van de Aldi komt volgens mij ook gewoon van de Aviko.. (maar dan wel B-kwaliteit)
Medion is bijvoorbeeld geen rebrand, is gewoon merk opzichzelf.
Zie verder Wikipedia voor Rebrand uitleg:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebranding
Lees weinig folders![]()
![]()
In Nederland? Kom je de laatste tijd wel vaker tegen, volgens mij heeft de blokker er nu ook 1 voor rond de 200 euro maar volgens mij had die een lagere resolutie (weet ik niet 100%)quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen of Kruidvat de enige keten is,met Rockchip Rk3066 SOC tablets in Nederland.
Lees weinig folders![]()
9.7" Cresta CTP980 met 1024*768quote:Op zondag 18 november 2012 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
In Nederland? Kom je de laatste tijd wel vaker tegen, volgens mij heeft de blokker er nu ook 1 voor rond de 200 euro maar volgens mij had die een lagere resolutie (weet ik niet 100%)
Het is iig een Rockchip RK3066 met Android 4.1 en 8000mAh(!) batterij.
Zou je verwachten dat resolutie 1280*800 is,net als die van Kruidvat en goedkoper.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 18-11-2012 20:17:22 ]![]()
Heb er maar een topic over geopend op het Tweakers forum (of zoals hun het graag horen de catering van de tweakers)
http://gathering.tweakers(...)ge/39308158#39308158
Incl. verwijzing naar jou Downstar![]()
![]()
Mooi zoquote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
Heb er maar een topic over geopend op het Tweakers forum (of zoals hun het graag horen de catering van de tweakers)
![]()
Ik heb bij Pandawill een Ainol novo Flame (fire) in bestelling staan. Inmiddels al een aantal weken. Volgens een mail van Pandawill is er een probleem met de leveringen van het scherm..
Ze willen me met veel liefde (al twee keer aangeboden) de window N70hd aanbieden. Alleen heeft die geen bluetooth. Geen passend alternatief dus. De tweede keer dat ze hem mij aanboden was dat incl. Gratis screen protector en 28$ shoptegoed..
Iemand die wel een passend 7' tablet weet voor ongeveer 150$?![]()
Pipo S1/U1,Cube u30gt mini,Ployer Moo 7,Onda V711 etcquote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Casper_nl het volgende:
Ik heb bij Pandawill een Ainol novo Flame (fire) in bestelling staan. Inmiddels al een aantal weken. Volgens een mail van Pandawill is er een probleem met de leveringen van het scherm..
Ze willen me met veel liefde (al twee keer aangeboden) de window N70hd aanbieden. Alleen heeft die geen bluetooth. Geen passend alternatief dus. De tweede keer dat ze hem mij aanboden was dat incl. Gratis screen protector en 28$ shoptegoed..
Iemand die wel een passend 7' tablet weet voor ongeveer 150$?![]()
![]()
Cube mini. De window is volgens Janesh wel de beste tablet in de 7'' sector op dit moment, maar net zo als je zegt geen BT. (al gebruik ik het zelf nooit).quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef Casper_nl het volgende:
Iemand die wel een passend 7' tablet weet voor ongeveer 150$?Kijk daar hebben we wat aan...quote:Op maandag 19 november 2012 14:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pipo S1/U1,Cube u30gt mini,Ployer Moo 7,Onda V711 etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 19-11-2012 14:25:31 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thanks nodigquote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
![]()
Goede vraag, CES komt er weer aan. hopelijk dan meer nieuws!quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Yi-Long het volgende:
Samsungs? Hogere resolutie schermen? Nieuwe!? Iets over bekend? Iemand?
Samsung zal waarschijnlijk wel komen met een tegenhanger van de Nexus 10. Geen idee hoe die gaat draaien met TW erbovenop.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Cube mini. De window is volgens Janesh wel de beste tablet in de 7'' sector op dit moment, maar net zo als je zegt geen BT. (al gebruik ik het zelf nooit).
[..]
Kijk daar hebben we wat aan...Je hebt in ieder gevaal keuze zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-11-2012 14:59:58 ]![]()
wat is TW?quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede vraag, CES komt er weer aan. hopelijk dan meer nieuws!
Samsung zal waarschijnlijk wel komen met een tegenhanger van de Nexus 10. Geen idee hoe die gaat draaien met TW erbovenop.![]()
TouchWiz e.dquote:Op maandag 19 november 2012 15:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/TouchWiz![]()
Hoef ik echt niet,geef mij maar Chineze tablets zonder crapware erbij.![]()
![]()
![]()
Thanks.quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede vraag, CES komt er weer aan. hopelijk dan meer nieuws!
Samsung zal waarschijnlijk wel komen met een tegenhanger van de Nexus 10. Geen idee hoe die gaat draaien met TW erbovenop.![]()
Zo'n Samsung lijkt me wel wat ivm dat touch-sensitive pennetje, zodat ik fatsoenlijk kan tekenen op zo'n kreng (hopelijk zal het ooit wacom-niveau benaderen, en dan is het natuurlijk een lekker alternatief voor zo'n peperdure Cintiq), maar de resolutie van de huidige Samsungs vind ik nog een beetje karig.
![]()
1024x768/1280x800 is weinig?quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Zo'n Samsung lijkt me wel wat ivm dat touch-sensitive pennetje, zodat ik fatsoenlijk kan tekenen op zo'n kreng (hopelijk zal het ooit wacom-niveau benaderen, en dan is het natuurlijk een lekker alternatief voor zo'n peperdure Cintiq), maar de resolutie van de huidige Samsungs vind ik nog een beetje karig.
![]()
![]()
Ja, 1920x1200 op 10'' lijkt mij wel iets waar we aan moeten gaan wennen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1024x768/1280x800 is weinig?
Bedoel de 7'' tablets hebben al 1280x800,...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ramos W30HD tablet heeft mogelijk 1920x1200,dus kan niet wachten op de reviewsquote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, 1920x1200 op 10'' lijkt mij wel iets waar we aan moeten gaan wennen.
Bedoel de 7'' tablets hebben al 1280x800,...![]()
![]()
Je ziet de concurrentie nu al richting FullHD (of hoger) gaan, dus ja, dan verwacht je dat Samsung in datzelfde prijssegment ook zoiets biedtquote:Op maandag 19 november 2012 15:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
1024x768/1280x800 is weinig?
Vandaag trouwens even in de mediamarkt met die Galaxy Note (of tab) ziten spelen (ik pas graag even de font aan, maar ik zal hem volgende keer voor de gein eens even helemaal op Japans ofzo zetten omdat ik een vervelende eikel ben...), maar het demo-model had wat problemen met het registreren van mijn touch.
Nu hoor ik vaak dat ik heerlijk zachte 'vrouwelijke' handen hebben (ik gebruik dagelijks schapensperma als moisturizer), maar ik moest soms wel meerdere keren drukken voordat hij mijn input pakte...
Ik hoop niet dat dat een bekend probleem is bij de Samsung tablets, en misschien puur en alleen bij dit demo-model.![]()
The fuckquote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je ziet de concurrentie nu al richting FullHD (of hoger) gaan, dus ja, dan verwacht je dat Samsung in datzelfde prijssegment ook zoiets biedt
Vandaag trouwens even in de mediamarkt met die Galaxy Note (of tab) ziten spelen (ik pas graag even de font aan, maar ik zal hem volgende keer voor de gein eens even helemaal op Japans ofzo zetten omdat ik een vervelende eikel ben...), maar het demo-model had wat problemen met het registreren van mijn touch.
Nu hoor ik vaak dat ik heerlijk zachte 'vrouwelijke' handen hebben (ik gebruik dagelijks schapensperma als moisturizer), maar ik moest soms wel meerdere keren drukken voordat hij mijn input pakte...
Ik hoop niet dat dat een bekend probleem is bij de Samsung tablets, en misschien puur en alleen bij dit demo-model.![]()
![]()
kruidvat met een aardige aanbieding voor een 10 inch. Met die specs is china bijna net zo duur, zeker als je er BTW overheen krijgt.
De chinezen moeten met de prijzen naar beneden, of de dollar moet stevig inleveren.
Wat gaat de Ramos W30HD doen, kennie wachten.....Benefit of digital: it works or it doesn't![]()
BTW maakt echt niet uit hoor,China tabs zijn gewoon goedquote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef BizzyBlook het volgende:
kruidvat met een aardige aanbieding voor een 10 inch. Met die specs is china bijna net zo duur, zeker als je er BTW overheen krijgt.
De chinezen moeten met de prijzen naar beneden, of de dollar moet stevig inleveren.
Wat gaat de Ramos W30HD doen, kennie wachten.....
Sommige scoren zelf hoger dan A-merken in benchmarks(!!)
Ramos W30HD gaat Ipad 4 e.a keihard afmaken![]()
![]()
Ik wacht de W30HD wel ff af. Samsung ligt me op de een of andere manier niet zo, het is telkens net niet. Acer heb ik sowieso niet zo'n hoge pet van op. Ik ben erg benieuwd waar Asus mee zal komen. Die zouden toch een Nexus 10 zo maar ff schaakmat moeten zetten met een briljante tablet qua specs/design/prijs.
Met pennetjes... zou ik niet doen. Het is een multimediatablet, dat als doel heeft een intuïtieve touchinterface te hebben. Daar leent zich een stylus ook wel voor. Een stylus leent zich dan ook weer voor tekenen en schrijven. Echter steekt er op een multimediatablet absoluut geen high-end filosofie achter om dat nou extraprecies en mooi te laten werken. Samsung: nee, dus. Als... dan eerder een Toshiba met een Excite achtige tabletpen-combo of Lenovo. Maar beter moet je toch echt kijken naar tekentablets, een totaal andere markt en zo gespecialiseerd dat die dingen waanzinnig goed zijn, helaas zo specifiek en niche, dat de prijs erg hoog is.
Als je graag notities maakt of Draw Something speelt op je telefoon/tablet, dan is een stylus multimediatablet misschien een idee. Gaat het echt om 'professioneel' tekenen, ga dan achter een computer zitten met tekensoftware en een toegewijde tekentablet. Zelf heb ik laatst nog eentje gekocht met 4000 lpi en 2048 drukniveau's, als het op budget moet.
Anders inderdaad Cintiq of soortgelijks. Of je moet zelf wat bouwen.
iedereen heeft het over de Ramos W30 maar wat te denken van onderstaande tablet:
http://lightake.com/detai(...)K3066_1GB_32GB-59303
Enorme batterij, krachtige resolutie en gewoon bluetooth
Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!![]()
De Ramos W30HD krijgt ook een groterer batterij, hoe groot precies is alleen nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef marco_sire het volgende:
iedereen heeft het over de Ramos W30 maar wat te denken van onderstaande tablet:
Tevens heeft de HD versie een 1920x1200 resolutie wat prima is en heeft eveneens bluetooth. En GPS.Tja, bij normaal gebruik zal de RK3066 prima presteren, maar als je naar rauwe specs kijkt is de Samsung 4412 van de Ramos wel beter. Resolutie is wat mij betreft alleen maar een nadeel. Ja een superscherp beeld is leuk om te zien, maar 1920x1200 is ook prima en een stuk beter voor je batterijduur en de algehele soepelheid van het systeem. Zoveel pixels aansturen gaat ten koste van je prestaties en accuduur en dan kies ik liever voor wat soepeler gebruik en langere accuduur.quote:Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!
Tests op internet van vergelijkbare tablets met zulke hoge resoluties i.c.m. een RK3066 hebben dezelfde conclusie.![]()
Die tablet van Kruidvat is wel een mooi verjaardagscadeau
YouTube
Een retina displayquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef marco_sire het volgende:
Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!Als 2e tablet?Benchmarks?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die tablet van Kruidvat is wel een mooi verjaardagscadeau![]()
![]()
Kwam dit in de mail tegen, niks voor jou?quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks.![]()
http://www.focalprice.com(...)gn=DM_1247NR_CX0180BThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef marco_sire het volgende:
Helaas geen quadcore........ga je dat echt merken en/of nodig hebben? Resolutie, bluetooth en accu ga je wel direct merken!Ik ben niet enthousiast te krijgen voor 9.7" 4:3 AR tablets.
Voor minder heb je ook wel RK3066 tabs, alhoewel die je noemt dan 'retina' is. Nou whooptie friggin' doo.
Neuh, de W30HD ziet er momenteel het aantrekkelijkst uit, maar eerst eens zien wat nu daadwerkelijk de specs zijn, want dat verschilt ook nog afhankelijk van waar je kijkt.
GODDANGIT, had weer eens niet door dat ik niet editte maar met een nieuwe quote bezig was.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik wacht al weken op deze 8 inch quadcore Teclast P88, en kon me vanavond niet beheersen de 8 inch Ployer momo8 IPS te bestellen , eens kijken of die net zo goed is als de Teclast P85HD.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Ramos W30HD eerst uitkomen en dan kijken we verderquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee.Ik ben niet enthousiast te krijgen voor 9.7" 4:3 AR tablets.
Voor minder heb je ook wel RK3066 tabs, alhoewel die je noemt dan 'retina' is. Nou whooptie friggin' doo.
Neuh, de W30HD ziet er momenteel het aantrekkelijkst uit, maar eerst eens zien wat nu daadwerkelijk de specs zijn, want dat verschilt ook nog afhankelijk van waar je kijkt.
GODDANGIT, had weer eens niet door dat ik niet editte maar met een nieuwe quote bezig was.![]()
Edit/quote knop is a bitch indeed![]()
![]()
Wat ben je dan in totaal kwijt. lijkt niet erg goedkoop...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Janesh het volgende:
Ik wacht al weken op deze 8 inch quadcore Teclast P88, en kon me vanavond niet beheersen de 8 inch Ployer momo8 IPS te bestellen , eens kijken of die net zo goed is als de Teclast P85HD.Benefit of digital: it works or it doesn't![]()
Erg benieuwd naar de nieuwe quadcore die in de P88 zitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef Janesh het volgende:
Ik wacht al weken op deze 8 inch quadcore Teclast P88, en kon me vanavond niet beheersen de 8 inch Ployer momo8 IPS te bestellen , eens kijken of die net zo goed is als de Teclast P85HD..
Jongens wat is nu de beste bang-for-bucks, als het gaat om china tablets?
Budget max 120$.
minimaal dualcore + 1 GB ram
en veel meer eisen heb ik eigenlijk niet, beetje gangbare batterij is natuurlijk ook gunstig
Lieft bij lightake verkrijgbaar, aangezien ik daar waarschijnlijk nog wat storecredit heb aangezien de Jiayu G3 gecancelt is
![]()
Size does matter. Waar ben je naar op zoek, wat ga je ermee doen?
9.7" 4:3? 10.1" 16:9 of same AR in 7"?
Nou ja, met dat budget kun je eigenlijk al meteen de andere uitsluiten en gaan voor een 7"-er natuurlijk.
In dem Fall, ik ben wel te spreken over de Aurora II & Fire. Vergeet zo'n Cheese case er niet bij te bestellen. Bij BIC heb je nu natuurlijk 10% met XMASTCRAZYEN . De Aurora was tijdenlang mijn trouwe handlanger. Nu de problemen met de Fire (possible dead touchscreen/moquito-sound) verholpen zijn en alleen nog een niet zo erg storende 'ploppende' speaker rest, heb ik die continu mee. Resolutie krijgt t.o.v. de Aurora II een boost van 1024x600 naar 1280x800, accu 3700mAh VS 5000mAh en beschikt over bluetooth. Verder een 2.0MP frontfacing en een 5.0MP rearfacing cam (rear+LED flash). Nog een verschil is de aluminium backplate en een microUSB-aansluiting i.p.v. miniUSB.
Maar mensen zijn ook te spreken over o.a. Teclasts, Cubes, Pipo's en Ramosses. Daarvan hebben enige tablets ook de wat krachtigere combo RK3066 quad Mali400 GPU.
www.slatedroid.com i.i.g. for more specific infoz en rondneuzen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben zelf eerlijk gezegd meer opzoek naar Rockchip 3066 + quad Mali 400..
met JB4.1 zal dat dus een gouden combie zijn..
vergeten te vermelden, inderdaad 7 inch wil ik hem hebben
maar wat ik dan niet begrijp is, ik zie zoveel tablets 7 inch RK3066 + 1GB combies..
maar de prijzen verschillen vaak zo vaak, waar ligt dat aan?
(afgezien het feit dat resolutie of batterij beter zijn..)
wat zijn hier bijv. nou de verschillen? :
http://lightake.com/detai(...)6GHz_Tablet_PC-58484
http://lightake.com/detai(...)3066_8GB_White-59360
afgezien het feit dat één van de tablets 4.1 is en ander 4.0 ?![]()
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs vind ik niet meteen dag/nacht.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nouja dit is even t zelfde merk..quote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs vind ik niet meteen dag/nacht.
maar pak je bijvoorbeeld:
http://lightake.com/detai(...)Bluetooth_16GB-59822
dan betaal je +-50$ meer voor een 500 mah batterij meer en 16 ipv 8 GB?
kwaliteit van spul kan misschien wel beter zijn, maar das uit te prijs (soms) niet af te leiden..
![]()
Mja, dat kun je vaak wel inschatten a.d.h.v. de foto´s en specificaties.
Het is maar heel heel zelden dat iets dat ik binnenkrijg minder is dan ik had verwacht.
Maar als je wilt weten hoe iets zich meet, daarom zeg ik altijd maar weer: www.slatedroid.com .
Daar komen ook wel NL'ers. Hier zijn natuurlijk beperkte ervaringen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Van verschillende mensen hoor ik nu dat de Window tablets wel van goede kwaliteit zijn..
zoals ook hier onder van janesh..echter zie ik er bij lightake 3 gelistquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef Janesh het volgende:
[..]
Dit is een heel leuke, nog slechts even 140 usd.
Ik heb zelf al een paar maand de "gewone" Window N70 met 1024*600, in mijn beleving een van de beste 7 inchers in china van dit moment na de update vorige week naar JB.?:
RK3066+1GB - 8 GB versie, android 4.1, batterij 3700 mah, resolutie 1024 x 600px , kijkhoek 160 graden , geen ips? 105$
RK3066+1GB - 16 Gb versie, android 4.0.4(vast te updaten naar 4.1) batterij 3000 mah, resolutie 1024 x 600px, IPS, kijkhoek 180 graden 131$
RK3066+1GB - 16 Gb HD versie, android 4.1 batterij 3500 mah, resolutie 1280 x 800px, IPS, kijkhoek 170 graden 160$
Die laatste is dus de HD versie en valt buiten mijn budget..
maar vind het zo vreemd dat tussen naar mijn weten de 8 gb en 16 gb van de normale versie
nog verschil zit in scherm(ips?) en de grote van de batterij ?
welke versie heeft janesh dan?
![]()
Ik denk dat niemand non-IPS zou overwegen en de HD 1280x800 zal het niet zijn als het om de normale gaat.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
vreemde is dat dus overal die 16 Gb versie kan vinden van de N70..quote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat niemand non-IPS zou overwegen en de HD 1280x800 zal het niet zijn als het om de normale gaat.
( bij pandawill bijv: http://www.pandawill.com/(...)b-1g-ram-p64588.html )
[s]maar die 8 Gb versie zie ik nergens gelist, zal lightake t weer eens fout hebben ofzo
?
Hier staat hij blijkbaar ook:
http://android-sale.com/y(...)-android-tablet.html
echter hier wel melding weer van IPS, en 4000 mah batterij?
waarom moeten specs van chinezen altijd zoveeel verschillen![]()
![]()
ah ik zie het al, die 105$ verise is een N70S model
die is inderdaad niet IPS, en word dus afegraden op slatedroid..
http://www.slatedroid.com(...)andao-n70-to-choose/
[ Bericht 11% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 11:44:08 ]![]()
Hebben jullie de laatste tijd nogmaals een Chinese tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?![]()
Fixedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:45 schreef shiznuts het volgende:
Bouwkwaliteit, productiedatum en Android-versie inderdaad. Verschil in prijs+verzendkosten vind ik wel belangrijk.
Ik kijk ook naar aantal bestellingen en feedback!Waar zie je productiedatum?Bestel maar onderste, met JB4.1 en IPS(is maar ~125 euro)quote:Op woensdag 21 november 2012 11:31 schreef Downstar het volgende:
Van verschillende mensen hoor ik nu dat de Window tablets wel van goede kwaliteit zijn..
zoals ook hier onder van janesh..
[..]
echter zie ik er bij lightake 3 gelist?:
RK3066+1GB - 8 GB versie, android 4.1, batterij 3700 mah, resolutie 1024 x 600px , kijkhoek 160 graden , geen ips? 105$
RK3066+1GB - 16 Gb versie, android 4.0.4(vast te updaten naar 4.1) batterij 3000 mah, resolutie 1024 x 600px, IPS, kijkhoek 180 graden 131$
RK3066+1GB - 16 Gb HD versie, android 4.1 batterij 3500 mah, resolutie 1280 x 800px, IPS, kijkhoek 170 graden 160$
Die laatste is dus de HD versie en valt buiten mijn budget..
maar vind het zo vreemd dat tussen naar mijn weten de 8 gb en 16 gb van de normale versie
nog verschil zit in scherm(ips?) en de grote van de batterij ?
welke versie heeft janesh dan?
Allemaal,zolang ze maar voldoen aan je eisen en wat je er mee gaat doen.Bij meeste kun je kiezen voor extra spullen inbegrepen(i.e de options, zoals :hdmi cable,stylus,screen protector,extra TF/MicroSD card,PU leather/keyboard case etc )quote:Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef Guul het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd nogmaals een Chinese tablet gescoord?
Welke zijn nu echt hun geld dubbel en dwars waard?
Tablets met vooral Rockhip RK3066(e.a 2/4 core ARM Cortex-A9 MPCore SoC) +7"/9.7"/10.1"+ IPS,HDMI,GPS +krachtige batterij +Jelly Bean 4.1 e.d zijn heel populair en worden veel besteld!
Je kan zelf bij Kruidvat en Blokker kopen/bestellen,met garantie uiteraard.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-11-2012 14:24:06 ]![]()
Dat window-apparaat van ¤125 heeft GEEN bluetooth.....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fixed
Ik kijk ook naar aantal bestellingen en feedback!Waar zie je productiedatum?
[..]
Bestel maar onderste, met JB4.1 en IPS(is maar ~125 euro)
[..]
Allemaal,zolang ze maar voldoen aan je eisen en wat je er mee gaat doen.Bij meeste kun je kiezen voor extra spullen inbegrepen(i.e de options, zoals :hdmi cable,stylus,screen protector,extra TF/MicroSD card,PU leather/keyboard case etc )
Tablets met vooral Rockhip RK3066(e.a 2/4 core ARM Cortex-A9 MPCore SoC) +7"/9.7"/10.1"+ IPS,HDMI,GPS +krachtige batterij +Jelly Bean 4.1 e.d zijn heel populair en worden veel besteld!
Je kan zelf bij Kruidvat en Blokker kopen/bestellen,met garantie uiteraard.![]()
deze heeft het WELquote:Op woensdag 21 november 2012 14:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Dat window-apparaat van ¤125 heeft GEEN bluetooth.....
Sommige Window n70 tablets lijken Bluetooth te missen of worden niet erbij gemeld
Dilemma: Cube U30GT met 4.0.4 ICS of of 4.1.1 JB?
[ Bericht 8% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 21-11-2012 16:31:43 ]![]()
HDMI kabel vraagje
Ik weet eigenlijk niet het verschil tussen die 2 qua grootte en welke nou op die 7"/10" zitten!
![]()
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
deze heeft het WEL
Sommige Window n70 tablets lijken Bluetooth te missen of worden niet erbij gemeld
Dilemma: Cube U30GT met 4.0.4 ICS of of 4.1.1 JB?![]()
daarnaast heeft het geen IPS SCHERM!.. toch wel een must have dezer dagen..
![]()
Kan kloppenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..
![]()
![]()
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die jij aanbied is de N70 S variant, die heeft gfeen bluetooth..
Ik heb de "gewone " Window N70, dus geen S, die geen IPS heeft en geen HD, die 1200*800 heeft.
Mijn N70 had met ICS af en toe last van ghost touches, irritant, maar na de update naar JB helemaal verdwenen en maakt het nu in mijn ogen een top apparaat.
Ook heb ik nog de cube mini U30GT die met JB ook heel goed is, maar de brightness van het scherm is een stuk minder, en dus buiten niet goed te gebruiken zoals de meeste tablets incl. de nexus 7.
Dat laatste vind ik een groot voordeel van de Window N70, die kun je ook heel goed buiten gebruiken.
Een voordeel van de cube mini zou zijn extra camera zijn, maar die vind ik niet veel waard.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Benchmarks?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Janesh het volgende:
[..]
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.
Ik heb de "gewone " Window N70, dus geen S, die geen IPS heeft en geen HD, die 1200*800 heeft.
Mijn N70 had met ICS af en toe last van ghost touches, irritant, maar na de update naar JB helemaal verdwenen en maakt het nu in mijn ogen een top apparaat.
Ook heb ik nog de cube mini U30GT die met JB ook heel goed is, maar de brightness van het scherm is een stuk minder, en dus buiten niet goed te gebruiken zoals de meeste tablets incl. de nexus 7.
Dat laatste vind ik een groot voordeel van de Window N70, die kun je ook heel goed buiten gebruiken.
Een voordeel van de cube mini zou zijn extra camera zijn, maar die vind ik niet veel waard.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.![]()
![]()
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:53 schreef Janesh het volgende:
[..]
Downstar, ik zag net je PM, was aan het werk vandaag en dacht ik kan je net zo goed in het topic antwoorden.
In mijn beleving hoef je niet voor 1200*800 te gaan, die ook in mijn nexus 7 zit, ik gebruik de Window N70 veel meer, en de quadcore in de nexus 7 is nauwelijks sneller dan de RK3066 in de gewone N70.
dat had ik dus ook met mijn huidige tablet als hij aan de lader lag, had ff nieuwe lader gehaald en nu lijkt het probleem te zijn verholpen..
Maar de normale N70, hoeveel Mah heeft die ? volgens LT maar 3000
terwijl de N70s 3700 heeft volgens LT.. en de HD 3500 mah?
volgens deze pic, heeft de HD dus 4000 mahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm+ meer accucapaciteit toch beter?
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 21-11-2012 19:35:28 ]![]()
Gewoon N70 tablet aansluiten op je HDTV.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?
dat had ik dus ook met mijn huidige tablet als hij aan de lader lag, had ff nieuwe lader gehaald en nu lijkt het probleem te zijn verholpen..
afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm toch beter?
![]()
![]()
Volgens mij zijn ze verder gelijk
Misschien hebben ze de zelfde accu duur, meer mAh en grotere resolutie t.o.v minder mAh en minder resolutie.
Maar HD dus wel iets duurder, en minder snel t.g.v de 1200*800.
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
ahaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Janesh het volgende:
Misschien hebben ze de zelfde accu duur, meer mAh en grotere resolutie t.o.v minder mAh en minder resolutie.
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ghost touches? zonder dat je hem aanraakt dat hij vanalles aan klikt zeg maar?
volgens deze pic, heeft de HD dus 4000 mahMag wel in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgezien het verschil in mah, en de resolutie zijn de Normale N70 en de N70HD gelijk?
voor +-20 euro meer lijkt me een HD scherm+ meer accucapaciteit toch beter?
![]()
![]()
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef Janesh het volgende:
kwam nog even een review tegen over de HD voor als je die nog niet gezien had.
ik denk even snel, alleen zal hij bij games wat minder presteren neem ik aan?
had die review al gezien, zag dat er iemand aan het klagen was over de onvolledige appstore..
heb jij hier ook last van met de normale N70 ?
@blue.. ik zie nu pas dat hij het 1 plaatje is, ipv allen lossen foto's![]()
![]()
Jajahquote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?
had die review al gezien, zag dat er iemand aan het klagen was over de onvolledige appstore..
@blue.. ik zie nu pas dat hij het 1 plaatje is, ipv allen lossen foto's
niet blue,maar B_P_NSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, denk het niet bij de stock firmware van de N70.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, zul je echt veel gaan merken dat hij minder sneller is?
Onvolledige playstore,is het missen van de twitter app, facebook, buienradar... zoals wel bij de cube mini, maar dit is te repareren m.b.v rootrechten.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
dus jij hebt jou normale nu geroot + volledige appstorequote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Janesh het volgende:
[..]
Nee, denk het niet bij de stock firmware van de N70.
Onvolledige playstore,is het missen van de twitter app, facebook, buienradar... zoals wel bij de cube mini, maar dit is te repareren m.b.v rootrechten.?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: