quote:Jij kan echt niet lezen he? Ik heb niet gezegd dat ik op hun val!
Op donderdag 19 september 2002 22:28 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dus je valt wel op mensen die je amper een paar minuutjes hebt gezien?? Wie is nou een domme doos???
Ik vind ze er leuk uitzien! En ook de houding in die paar minuten vond ik leuk!
quote:Ach ja...
Op donderdag 19 september 2002 22:29 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Jij kan echt niet lezen he? Ik heb niet gezegd dat ik op hun val!
Ik vind ze er leuk uitzien! En ook de houding in die paar minuten vond ik leuk!
quote:Oef... moeilijke keuze hoor.. Nah, not.
Op donderdag 19 september 2002 22:25 schreef femfatale het volgende:[..]
Nou ik heb liever iemand waar je ook een goed gesprek mee kan voeren dan iemand die constant zijn spieren wil laten zien of zich in jouw bijzijn 100x gaat liggen opdrukken.
Lief doen!
quote:Jou adoratie komt ook niet verder dan zijn uiterlijk.
Op donderdag 19 september 2002 22:17 schreef femalehunter het volgende:[..]
Goh, je hebt hem 10 seconden gezien en weet nu al wat zijn iq is?
quote:
Op donderdag 19 september 2002 22:33 schreef Roache_ het volgende:
Volgens mij houden jullie ons voor het lapje! Deze ruzie is nl te absurd voor woorden!! (subtiele hint, kijk eens naar het plaatje van Scope, the object of your desire...)Lief doen!
quote:Hahahahahaha, dan denk ik dat diegene na die 100x opdrukken voor apegapen op je vloer ligt en geen boe of bah meer kan zeggen. Zit je alsnog tegen een muur te praten.
Op donderdag 19 september 2002 22:32 schreef CJ het volgende:[..]
Oef... moeilijke keuze hoor.. Nah, not.
Doe mij maar iemand die zich in mijn bijzijn 100x kan opdrukken. Dat levert bij mij wel genoeg gespreksstof op om een goed gesprek met diegene te voeren.
quote:Ik denk niet dat Bram moeite heeft met 100x opdrukken. Volgens mij heeft die wel een flink uithoudingsvermogen.
Op donderdag 19 september 2002 22:35 schreef femfatale het volgende:[..]
Hahahahahaha, dan denk ik dat diegene na die 100x opdrukken voor apegapen op je vloer ligt en geen boe of bah meer kan zeggen. Zit je alsnog tegen een muur te praten.
Oef... dit wordt wel weer heerlijk oppervlakkig...
we zullen het deze week wel zien.
Ik vind dat je nu nog niet kunt weten hoe iemand is. Hij kan leuk lijken, lijkt een druk baasje dus dan heb ik de hoop dat hij ook een bazig drukje is.![]()
o god ik slaak wartaal uit
quote:Naar dat wel erg korte zweterige lichaam
Op donderdag 19 september 2002 22:39 schreef CJ het volgende:[..]
Ik denk niet dat Bram moeite heeft met 100x opdrukken. Volgens mij heeft die wel een flink uithoudingsvermogen.
En tja... als-ie wel afgemat op de vloer ligt, dan blijf ik wel kijken naar dat zweterige lichaam...
Oef... dit wordt wel weer heerlijk oppervlakkig...
Jézusssss wat een lekker ding!!!
![]()
Wie maakt de eerste capture van zijn ontblootte bovenlichaam??
quote:Mail me even als de eerste gespot is.
Op donderdag 19 september 2002 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Over z'n karakter kan ik nog niets zinnigs zeggen, maar dat boeit ook ff niet.....Jézusssss wat een lekker ding!!!
![]()
En straks komt spierbundel Marc er nog in en (ex-Armani) (zie Wouter topic) model Wouter, en dan kan het feest helemaal niet meer stuk.
De mooie tijden van ontblootte bovenlichamen gaan komen. De slechte tijden van ontblootte bovenlichamen (Bo, Laurens en Stephan) zijn bijna voorbij.
quote:Damn, ik zag een poosje geleden Martijn (of is die niet goed?) topless... maar ik had snagit net uitgezet.... dus dat moment kon ik net niet capturen... sorry.
Op donderdag 19 september 2002 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Over z'n karakter kan ik nog niets zinnigs zeggen, maar dat boeit ook ff niet.....
Jézusssss wat een lekker ding!!!![]()
quote:En????? Hoe zag Martijn er topless uit????? Tell me... pleease.
Op donderdag 19 september 2002 23:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Damn, ik zag een poosje geleden Martijn (of is die niet goed?) topless... maar ik had snagit net uitgezet.... dus dat moment kon ik net niet capturen... sorry.
quote:Rustig...Rustig ...CJ begint een beetje te trippen
Op donderdag 19 september 2002 23:25 schreef CJ het volgende:[..]
En????? Hoe zag Martijn er topless uit????? Tell me... pleease.
quote:Wrong!
Op donderdag 19 september 2002 23:23 schreef marky het volgende:
Nou dacht ik toch altijd dat het bij vrouwen vooral om het innerlijk ging enzo.
Ik vind het héerlijk om naar mooie mannen te kijken; zolang ze hun mond dicht houden. ![]()
Stel dat Bram straks een enorme klootzak blijkt te zijn, dan zakt de passie al gauw in m'n schoenen hoor!
Dus geniet ik zolang het nog kan.
quote:Tja... hij heeft wel spieren enzo.. dus zal wel in de smaak vallen. Hij zal ook wel een van die mannen zijn waar Ting het over had die zijn lichaam onthaart. Zodra ik meer zie (bv de grootte van zijn piemel) zal ik het vermelden
Op donderdag 19 september 2002 23:25 schreef CJ het volgende:
En????? Hoe zag Martijn er topless uit????? Tell me... pleease.
quote:Martijn lijkt me een sukkel.
Op donderdag 19 september 2002 23:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Damn, ik zag een poosje geleden Martijn (of is die niet goed?) topless... maar ik had snagit net uitgezet.... dus dat moment kon ik net niet capturen... sorry.
Ik heb geduld...
quote:Thanx.
Op donderdag 19 september 2002 23:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zodra ik meer zie (bv de grootte van zijn piemel) zal ik het vermelden
quote:Bram zit nu gezellig met de meiden te kletsen. Het lijkt me wel heerlijk hoor, met 5 dames in de bungalow... Binnen een paar dagen is het: "Carmen.... wie is dat ook al weer??"
Op donderdag 19 september 2002 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Martijn lijkt me een sukkel.
Het gaat hier over Brám!
Maar misschien gaat hij zo nog douchen ... dus dan schiet ik wel even een plaatje
quote:Ik ben benieuwd of-ie naked gaat douchen of eerst iets aan houdt. Oh ja, en probeer wel even een full frontal shotje te maken. Hopelijk krijgen we nu wat meer BB Hongarije niveau.
Op donderdag 19 september 2002 23:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
Bram zit nu gezellig met de meiden te kletsen. Het lijkt me wel heerlijk hoor, met 5 dames in de bungalow... Binnen een paar dagen is het: "Carmen.... wie is dat ook al weer??"
Maar misschien gaat hij zo nog douchen ... dus dan schiet ik wel even een plaatje
quote:
Op donderdag 19 september 2002 23:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zodra ik meer zie (bv de grootte van zijn piemel) zal ik het vermelden
quote:Ik hoop met je mee
Op donderdag 19 september 2002 23:43 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of-ie naked gaat douchen of eerst iets aan houdt. Oh ja, en probeer wel even een full frontal shotje te maken. Hopelijk krijgen we nu wat meer BB Hongarije niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |