quote:Dat altijd natuurlijk want wie met een normaal leven geeft zich op voor BB
Op donderdag 22 augustus 2002 21:02 schreef Remquito het volgende:[..]
Krijgen we nu de B selectie???? (!)
quote:De aanhouder wint?
Op donderdag 22 augustus 2002 20:58 schreef marky het volgende:
HierIk heb natuurlijk nog niet echt een mening over Bram aangezien we hem nog niet in het huis bezig hebben gezien. Wat wel duidelijk is is dat het iemand is die zich voor alle series al had opgegeven en dat is iets wat ik storend vind. Waarom is hij de eerste drie keer niet goed genoeg en nu wel?
Ik heb wel een mening over Bram. Hij wil wel erg graag met z'n snavel op de buis.
Zal zich ook wel op hebben gegeven voor de Bus, Temptation Island, The Ship, Shipwrecked, Expeditie Robinson, The Bar..noemt u maar op.
quote:Fewrwdy en Andries?
Op donderdag 22 augustus 2002 21:06 schreef marky het volgende:[..]
Dat altijd natuurlijk want wie met een normaal leven geeft zich op voor BB
quote:die zat er vorig jaar toch al in?
Op donderdag 22 augustus 2002 21:02 schreef Remquito het volgende:[..]
Krijgen we nu de B selectie???? (!)
quote:LOL
Op vrijdag 23 augustus 2002 17:58 schreef evert het volgende:[..]
die zat er vorig jaar toch al in?
quote:Lennart.
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:58 schreef itsme het volgende:
o god hoe heet die gozer die zich en voor de bus en voor de bar had opgegeven.?
Een tweede.....
Die ging zelfs huilen toen hij niet mee mocht doen met de bus.
zou het hem nu wel gelukt zijn in bb4?
Die zat BIJNA in The Bar, maar bleef gelukkig als enige van de vier reserves op de reservebank steken.
...."Barbara en Petra lieten een betere indruk achter en mochten langskomen voor een auditie. Net als Bram, die wat mij betreft meteen het groene licht had mogen krijgen. Want, pikant detail: ik ken Bram toevallig. In de voorselectie van vorig jaar doorliepen we samen de verschillende testen. Het was duidelijk waar we op waren geselecteerd: beiden begin 20, vrijgezel en blonde krullen. We drongen door tot de allerlaatsten: toen was het "hij of ik". Waarom de keuze destijds op mij is gevallen hebben ze me niet verteld. Blonde brede Bram is beroepsmilitair geweest, 23 jaar en woont nog thuis bij z'n ouders. Nog een pikant detail: Bram is een zeer goede vriend van Bart uit BB1. Spontane jongen, goeie kop, vlotte babbel, kan serieus zijn en knettergek.".....
Maar ja, jullie begrepen ook niet waarom ik Carmen leuk vond...
quote:Voorspelling: binnen een dag heeft 'ie een Georgie-hoedje op en zingt 'ie kabouter plop-liedjes.
Op donderdag 19 september 2002 21:50 schreef marky het volgende:
Dat wordt helemaal niks met Bram. Let maar op.
quote:Whoehahah!
Op donderdag 19 september 2002 21:52 schreef Roache_ het volgende:
Voorspelling: binnen een dag heeft 'ie een Georgie-hoedje op en zingt 'ie kabouter plop-liedjes.
quote:Die uitspraken vallen niet eens op..Heb wel ergere gehoord..:)
Op donderdag 19 september 2002 21:48 schreef AnTjE101 het volgende:
Ziet er toch wel lekker uit hoor!!!
Alleen wel al een paar domme uitspraken gehoord van m zoals : de volhouder wint??
Maar ja dat nemen we op de koop toe!!!!!!!!!
quote:Het lijkt mij een dom figuur.
Op donderdag 19 september 2002 21:50 schreef marky het volgende:
Dat wordt helemaal niks met Bram. Let maar op.
quote:Ik vond hem juist dikker in het echt
Op donderdag 19 september 2002 21:41 schreef CJ het volgende:
Hij ziet er in het echt lekkerder uit dan op de foto's.
quote:Idd hij lijkt op Georgie maar dan heeft hij spieren. Ben benieuwd of hij net zo dom is en of hij ook 100 andere vrouwen kan krijgen.
Op donderdag 19 september 2002 21:52 schreef Roache_ het volgende:[..]
Voorspelling: binnen een dag heeft 'ie een Georgie-hoedje op en zingt 'ie kabouter plop-liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |