Echt wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:11 schreef Lamabal het volgende:
Cookie domineert hier toch wel even. Held
Iemand ook hier last van? Krijg het niet voor elkaar kan Catalyst controller niet eens openen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef egelhond het volgende:
Nog steeds problemen met mn beeldscherm. Heb dus maar 80% van mn beeld in het scherm. Nu had ik de oplossing gevonden maar dan moet ik iets aanpassen in Catalyst control center. Als ik die open krijg ik deze melding: [ afbeelding ].
Weet iemand hoe ik dit wel ge opend krijg? Heb al opnieuw geinstalleerd maar dat werkt dus niet.
mijn mediacenter heeft er ook last van, ik heb nog geen ati drivers geinstalleerd om de over/underscan proberen aan te passenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:25 schreef egelhond het volgende:
[..]
Iemand ook hier last van? Krijg het niet voor elkaar kan Catalyst controller niet eens openen.
Dat ziet er nice uit!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hier overigens nog een handige tip bij het indelen van het Startscherm:
Organiseer de tiles in gerelateerde groepen door ze te slepen. Dan, als je een multitouchpad/touchscreen hebt, pinchzoom dan uit. Anders op dat minnetje rechtsonder klikken. Dan, rechtermuisknop op een groep -> Naam aan groep geven. Je krijgt dan uiteindelijk zoiets:
[ afbeelding ]
Enige dat ik nog mis is een fatsoenlijke Metro-versie van Chrome
Ik heb thuis een oudere versie van de drivers geinstalleerd. ik denk 12,4. Met deze kan ik de CCC wel niet openen (niks te configureren zegt die), maar kan ik wel minecraft spelen. Nieuwste versie doet het niet (geen opengl drivers blijkbaar).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:25 schreef egelhond het volgende:
[..]
Iemand ook hier last van? Krijg het niet voor elkaar kan Catalyst controller niet eens openen.
Waarom niet upgraden voor 30 euro?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Online winkels zijn echt ontzettend inconsistent met het beschrijven van de verschillende edities.
Bevat elk pack nou zowel een 32 als 64 bits DVD of niet? Sommige winkels maken er onderscheid in en hebben het als aparte producten, anderen meldden juist weer 32/64 in de beschrijving.
Voor de volledigheid, ik zoek een OEM, dus geen upgrade.
Wat er op die cd staat weet ik niet. Vaak is de 'upgrade' gewoon te omzeilen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef egelhond het volgende:
Een vraagje:
Ik had voorheen windows 7. Nu heb ik de upgrade gedaan voor windows 8.
Deze installatie heb ik helaas niet op cd gezet![]()
Ik kan de cd eventueel nabestellen voor 15 euro. Opzich geen probleem. Heb ik dan de volledige versie op cd staan of is dat alleen de update van windows 7 naar windows 8? Oftewel moet ik de volgende keer eerst windows 7 installeren en daarna upgraden naar 8?
Je hebt een werkende key toch nu? Download gewoon van nieuwsgroepen de officiele windows 8 pro,kost je niks. Die upgrade is inderdaad dat je telkens van windows 7 naar 8 moet gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef egelhond het volgende:
Een vraagje:
Ik had voorheen windows 7. Nu heb ik de upgrade gedaan voor windows 8.
Deze installatie heb ik helaas niet op cd gezet![]()
Ik kan de cd eventueel nabestellen voor 15 euro. Opzich geen probleem. Heb ik dan de volledige versie op cd staan of is dat alleen de update van windows 7 naar windows 8? Oftewel moet ik de volgende keer eerst windows 7 installeren en daarna upgraden naar 8?
Ok dan, probleempje opgelost... blijkbaar maakt Xbox Live een compleet willekeurige gamertag voor je aan als je voor het eerst inlogt met het Microsoft account van Win8quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:34 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok dan, wat me nu is overkomen... Ik download een gratis flipperspelletje uit de Win8 appstore, ik start het op, dan vraagt het spel me of ik ingelogd wil worden in m'n Xbox live account... nu heb ik geen Xbox live account dus ik dacht dat ie me wel zou vragen om er één aan te maken of dat het Microsoft account wat ik heb aangemaakt ook geldt als Xbox Live account. Maar niets van dat alles... de game logged me doodleuk in... met het account van iemand andersZonder om zelfs maar een wachtwoord te vragen. Tenzij de game nu automatisch een Xbox live account voor me aan heeft gemaakt met een compleet willekeurige naam en me ook nog eens gratis een dozijn extra kasten heeft gegeven maar dat lijkt me wel erg sterk.
Nu dus maar op de Xbox live fora gepost met de vraag hoe ik hier vanaf kom want zo gauw ik het spel opstart wordt ik dus automatisch in dat account ingelogd (verwijderen en opnieuw installeren mocht ook niet baten) en ik heb geen zin om te boek te staan als hacker want dat ben ik niet.
DarlyNogWat heb ik als gamertag idd. Die ene kast ("Mars") is gratis inderdaad de rest is betaald.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ok dan, probleempje opgelost... blijkbaar maakt Xbox Live een compleet willekeurige gamertag voor je aan als je voor het eerst inlogt met het Microsoft account van Win8Dat hadden ze wel eens eerder mogen vertellen want ik schrok me de leplazaruspleuristering.
Ik had trouwens ook geen gratis flipperkasten gekregen, ééntje kan je er gratis bij downloaden en de rest moet je gewoon kopen, maar je krijgt al wel vast een preview icoontje. Beetje te snel conclusies getrokken
Zelf niet met de nieuwste drivers voor Windows 8?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:38 schreef egelhond het volgende:
Windows 8 harstikke leuk maar gvd ik krijg er de schijt van dat die klote ati catalyst control center het niet doet en krijg het niet meer aan de praat alles al tig keeropnieuw gedownload en geinstalleerd als t niet lukt vandaag flikker ik 8 erweer af en gaat 7 er gewoon weer op. Wat een kutgedoe zeg sjonge jonge ben echt pissed nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moet je toch echt AMDde schuld geven. nVidia heeft al tijden drivers met windows 8 ondersteuning.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:38 schreef egelhond het volgende:
Windows 8 harstikke leuk maar gvd ik krijg er de schijt van dat die klote ati catalyst control center het niet doet en krijg het niet meer aan de praat alles al tig keeropnieuw gedownload en geinstalleerd als t niet lukt vandaag flikker ik 8 erweer af en gaat 7 er gewoon weer op. Wat een kutgedoe zeg sjonge jonge ben echt pissed nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://support.amd.com/us(...)deonaiw_win8-32.aspx (32 bits)quote:
Heb ik geinstalleerd maar kan verder niks hiervan openen of vinden. Snap er geen zak vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://support.amd.com/us(...)deonaiw_win8-32.aspx (32 bits)
http://support.amd.com/us(...)deonaiw_win8-64.aspx (64 bits)
Die werken niet?
Hetzelfde trucje haalt Microsoft uit bij Windows Phone 7, maar dan zonder de mogelijkheid die gamertag vanaf de telefoon of vanaf een website aan te passen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ok dan, probleempje opgelost... blijkbaar maakt Xbox Live een compleet willekeurige gamertag voor je aan als je voor het eerst inlogt met het Microsoft account van Win8Dat hadden ze wel eens eerder mogen vertellen want ik schrok me de leplazaruspleuristering.
een image kan je niet zomaar terugzetten op een SSD, let daar op!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat er op die cd staat weet ik niet. Vaak is de 'upgrade' gewoon te omzeilen.
Maar als je hem net vers geinstalleerd hebt, kan je toch ook gewoon met clonezilla een clone van je primaire harddisk maken en die later indien noodzakelijk terugzetten? Dat ben ik namelijk van plan.
Als je bij Device Manager gaat kijken (run > compmgmt.msc), wat staat er als beschrijving van de kaart en welke drivers worden er daar gebruikt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef egelhond het volgende:
[..]
Heb ik geinstalleerd maar kan verder niks hiervan openen of vinden. Snap er geen zak van
wat bedoel je met metro instellingen ? ik denk overigens dat je apps niet gesynced worden, die zul je nog wel apart per systeem moeten installeren verwacht ik. Mogelijk dat instellingen per app gesynced worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef HSG het volgende:
Weet iemand hoe ik automatisch mijn apps en metro-instellingen kan synchroniseren? Ik heb alle opties voor synchroniseren aangezet en de computers laten trusten maar helaas geen resultaat.
Nou hoe je alles daar ingedeeld hebt als het gaat om apps.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat bedoel je met metro instellingen ? ik denk overigens dat je apps niet gesynced worden, die zul je nog wel apart per systeem moeten installeren verwacht ik. Mogelijk dat instellingen per app gesynced worden.
Alleen metro apps zijn zichtbaar. Niet je desktop programma's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Valyx het volgende:
Als je snel je openstaande programma's/apps wil zien:
Windows Key + Tab, dan krijg je alles te zien wat open staat en kan je aanklikken waar je heen wil (soort alt tab).
Handige functie hierin, druk met je scrollwiel een scherm aan om hem meteen te sluiten!
Je kunt je apps laten syncen via de store volgens mij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat bedoel je met metro instellingen ? ik denk overigens dat je apps niet gesynced worden, die zul je nog wel apart per systeem moeten installeren verwacht ik. Mogelijk dat instellingen per app gesynced worden.
My badquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alleen metro apps zijn zichtbaar. Niet je desktop programma's.
AMD heeft wel legacy drivers voor Windows 8, zo heb ik op mijn Mobility 3450 ook Catalyst Control Center.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Zelf niet met de nieuwste drivers voor Windows 8?
Ik heb zelf een HD4870X2, dus voor die reeks zijn er zelf geen Win8 drivers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |