In dat geval schiet je aanpassingsvermogen gewoon tekortquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb wel de eerste Developer Preview geinstalleerd maar dat was heul anders
Je weet wat ze zeggen van IT'ers hequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef very het volgende:
[..]
In dat geval schiet je aanpassingsvermogen gewoon tekort
Dat ze puisten hebben en een bril dragen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van IT'ers he
Dat ook...quote:
Op maandag 29
oktober 2012 16:20 schreef
very het
volgende:
[..]
Dat ze puisten hebben en een bril dragen?
bestaat dat al? Een VR bril?quote:
Op maandag 29
oktober 2012 16:23 schreef
very het
volgende:
[..]
Dat ze nooit sex hebben, behalve met een VR-bril op?
Ooooooohh....quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
bestaat dat al? Een VR bril?
Hoe dan ook... Ik doelde op een gebrek aan aanpassingsvermogen.
naar mijn idee kun je je belangrijkste apss gewoon pinnen op je desktop of zelfs open laten staan en kun je alles prima in de gaten houden en is naar het metro start menu schakelen bijna niet nodig. Dus ja, het is anders dan voorheen. En nee, het gaat m.i. niet voor grote problemen zorgen. Maar goed, dat is mijn meningquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is wel een ding inderdaad. Sowieso op welk formaat desktopscherm dan ook. Dat je gewoon je beeld kwijt bent wanneer je erin werkt.
wat gaat er dan fout ? foutmelding ? en wat voor gegevens vul je in ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:23 schreef n00b13 het volgende:
Hey. Ik kan mijn Ziggo mail niet instellen in de default metro mailclient.
Hij kan geen POP accounts afhandelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat gaat er dan fout ? foutmelding ? en wat voor gegevens vul je in ?
en Ziggo doet geen IMAP of ActiveSync (EAS) ? Anders kun je je pop 3 account in een outlook.com adres binnenhalen en deze dan configureren binnen je mail app.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij kan geen POP accounts afhandelen.
Volgende stap, misschien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en Ziggo doet geen IMAP of ActiveSync (EAS) ? Anders kun je je pop 3 account in een outlook.com adres binnenhalen en deze dan configureren binnen je mail app.
Pfff, dus eerst 7 er op en dan upgraden naar 8. Bummer. Maar wel een serieus verschil met de OEM versie.quote:* De aanbieding geldt van 26 oktober 2012 tot en met 31 januari 2013 en is beperkt tot vijf upgradelicenties per klant. Om Windows 8 Pro te kunnen installeren, moeten klanten Windows XP SP3, Windows Vista of Windows 7 hebben geïnstalleerd.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Een echte volle versie (die je kunt installeren zonder vorige versie te hebben) is de OEM versie.
Maar die is wel gelijk een pak duurder dan de upgrade
http://tweakers.net/pricewatch/308905/microsoft-windows-8-pro-(oem).html
Je kon na het downloaden er ook gewoon voor kiezen om hem te branden op een DVD of een opstartbare USB-stick te maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:45 schreef n00b13 het volgende:
De Upgrade kan toch ook gewoon clean geinstalleerd worden?
Bij mij vroeg ie in ieder geval wat ik mee wilde nemen (aan apps & bestanden, etc.). Je kan dan ook gewoon voor 'niets' kiezen.
Dat maakt je licentie niet ineens geldig hoor (natuurlijk gaan ze hier nooit achterkomen en zelfs als ze erachter komen, je bent een particuliere gebruiker, ze gaan je echt niets doen).quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Je kon na het downloaden er ook gewoon voor kiezen om hem te branden op een DVD of een opstartbare USB-stick te maken.
Hiermee kan je hem ook gewoon (mits je een licentie hebt) op andere computers installeren. Wat dus mogelijk is, is om op een andere Windows 7-computer een key te kopen voor die ¤29,99, een opstartbare USB-stick maken en hem dan op de beoogde computer installeren.
Niet terug te halen door naar "all apps" te gaan en deze opnieuw te pinnen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb perongeluk store verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |