Hij was geen neger, hij was half Thaisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had alleen maar wat borden,glazen,bestek en peper en zoutstellen gejat, die negers moeten weer dure fietsen doen hoor![]()
En waar in Zaantje was je dan?
Zaantje heeft geen cs manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij was geen neger, hij was half Thais. Geen idee waar, een tent op loopafstand van CS. Kom daar verder nooit
.
Had m geklapt gekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog zoiets, een andere mattie van me begon ooit in de nachtbus gewoon z'n jonko op te steken. Wij zo van WTF?
Jahoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook een keer een brommer gejat en die was de volgende dag weer door iemand anders gejat en die zag ik toen rijden en schopte hem er af, bleek het gewoon de eigenaar van dat ding zelf te zijn die hem terug gejat had
Tuig van de onderste richel deze man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook een keer een brommer gejat en die was de volgende dag weer door iemand anders gejat en die zag ik toen rijden en schopte hem er af, bleek het gewoon de eigenaar van dat ding zelf te zijn die hem terug gejat had
Wormer is niet zo groot, dus grote kans dat de rechtmatige eigenaar hem weer terug paktquote:
Toen was ik 15 ofzo manquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tuig van de onderste richel deze man.
Oh, weet ik veelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaantje heeft geen cs man
Is gewoon Zaandam NS
Maar wel in het centrum want alles is eigenlijk op loopafstand
Ja dat krijg je er van als je dronken in Zaantje fokt, dan krijg je dikke littekensquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Gewoon dat grote station, niet van die kleintjes. Van die dag weet ik sowieso weinig, wel dat die Thai agressief begon te worden en een deur intrapte, met glas erin. Had die mongool z'n knie open gehaald, ziek dikke snee
. Viel hij een uur later, eenmaal terug op dat station, in slaap van z'n dronkenschap + gewond zijn waarschijnlijk
. Eigen schuld, dikke bult. Heeft 'ie nu nog een kk dik litteken van
.
Echt een kankerkind was je danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wormer is niet zo groot, dus grote kans dat de rechtmatige eigenaar hem weer terug pakt
Na de eerste druppel of hijs die ik op heb is crimineel gedrag wel het laatste waar ik aan denkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Nu steel ik nog alleen maar rare dingen
Flesjes glassex, rare asbakken, terras stoel, bestek en dat soort dingen
Dat heb ik dan ook nooit ontkendquote:
Crimineel gedrag?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na de eerste druppel of hijs die ik op heb is crimineel gedrag wel het laatste waar ik aan denk.
quote:
Bataviaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet in een gracht in Amsterdam gevallen man
Dat was in Wormer
Een rolstoelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Crimineel gedrag?
Ik heb er gewoon een sport van gemaakt om met rare dingen thuis te komen, soms vergeet ik ze alleen onderweg zoals een rolstoel en schiphol bagage kar
De liefde tussen jou en mij is een beetje over nuquote:
Jij weetquote:
Ja mensen gingen mij aanmoedigen om dat ding uit die gang te rippen, kan mijn fans niet teleurstellen hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een rolstoel! Da's wel knap lullig voor diegene
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |