Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Riot Gear en honden
[..]
Ik hoop zo erg dat dit CJ is!
Uuhm ik zou het echt niet meer weten eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je je console gekocht?
-SH
De kast is een HP Qompag en de monitor is een Samsung. Qua videokaarten en al die meuk zou ik het echt niet weten, heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor een pc staan dan?
Die site die een user hier net postte. Dat artikel van Gamekings.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan.
Ongeveer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uuhm ik zou het echt niet meer weten eigenlijk
Lol dan kan je idd beter maar bij een console blijven jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
De kast is een HP Qompag en de monitor is een Samsung. Qua videokaarten en al die meuk zou ik het echt niet weten, heb er geen verstand van
http://www.gamekings.tv/nieuws/gta-v-los-santos-map/quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan.
Ongeveer ¤225.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:15 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Uhm.. Hoe duur was een Xbox360 met 60GB 1,5 jaar geleden?
Nou dan heb ik dat er voor betaald zo ietsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ongeveer ¤225.
Voor het dubbele, heb je een goede PC, nu.
-SH
De muziek vertelt ons dat het de game Airwolf v.s. Knight Rider is. Deze komt uit in Q3 2013. Ik kan niet wachten trouwens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik twijfelde door de graphics maar de muziek is overtuigend.
Wat ben jij een drol.quote:
Herhaal het nog 2 keer als je wil.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Of doe wat ik doe, met de launch de PS3 game kopen, het helemaal geweldig vinden, en een half jaar lol hebben,
Vervolgens de PC versie kopen, helemaal kapot modden, en nog een keer een half jaar lol hebben.
Thanks. Ik reageer alleen zo omdat kilozout ontzettend kinderachtig zit te doen en over komt als een 12 jarige. Om dan gelijk met ziektes te gaan schelden? Beetje onnodig.quote:
Wauw nieuwe screens!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:39 schreef delano.888 het volgende:
Goed plan.
Toffe plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]