SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jij bent best wel gemeen weet je datquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Hypocriet het volgende:
Eigenlijk was de echte zin trouwens: "Nee. Ga weg. Niemand kent jou. Niemand mag jou."
Maar dat vond ik zo gemeen.
Appel wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
Oke AppelCake en GayGay vind ik niet meer (echt) vervelend
Normaal ben ik best lief.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent best wel gemeen weet je dat
Danku.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
Oke AppelCake en GayGay vind ik niet meer (echt) vervelend
Jij? Lief?quote:
Nee ik ben lekker alleen thuis hier in Groningen,sommige zijn al aan het slapen.quote:
Saaiquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ben lekker alleen thuis hier in Groningen,sommige zijn al aan het slapen.
Maar mij ma en haar vriend zijn weg. Lekker South Park aan het kijken.
Een kat die naast mij ligt een en al liefde
Mag ik niet naast je liggen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Saai
Mijn knuffelkonijn ligt naast me.
Ja nou weet ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent soms echt een klootzak. Weet je dat? Ja echt gemeen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klootzak, hoe durf je me irritant te
noemen???!?!!!?!?
Lul.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja nou weet iksorry
Kan je het mij vergeven lieverd
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn knuffelkonijn is onvervangbaar
aandoenlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn knuffelkonijn is onvervangbaar
Ik ebn er ook al niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik kom niet op tc appel, of ook wel: nee ga weg.
"...Niemand kent jou. Niemand mag jou."quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik kom niet op tc appel, of ook wel: nee ga weg.
Pussy.quote:
Maar dan gaat Appel huilenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
"...Niemand kent jou. Niemand mag jou."
Wel volledig zeggen dan hè.
Dat verdient hijquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan gaat Appel huilen
Wat ben jij gemeen zeg
Je dacht het welquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg
Hij is 14, tijd om de realiteit onder ogen te zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen zeg
Nee ga weg. Niemand kent jou..quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je dacht het wel
IK DACHT DAT WIJ EEN BAND HADDEN!!
Ro-ald baas.quote:
maak een topic in R&P dat je een jongen leuk vind maar neit weet hoe je dit moeten zeggen aan hemquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
GayGay![]()
Ik vind jou niet meer vervelend
Hou je echt van frank drebin?quote:
Je hebt wel gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij is 14, tijd om de realiteit onder ogen te zien.
Soms ja.
Ben ik geen beroemde FOK!ker dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ga weg. Niemand kent jou..
Ik stop al
Gvd, nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maak een topic in R&P dat je een jongen leuk vind maar neit weet hoe je dit moeten zeggen aan hem
[..]![]()
mijn missie, volbracht
[..]
Hou je echt van frank drebin?
Tuurlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maak een topic in R&P dat je een jongen leuk vind maar neit weet hoe je dit moeten zeggen aan hem
[..]![]()
mijn missie, volbracht
[..]
Hou je echt van frank drebin?
Oke, maak een topic in F&F over dat je net neiuwe stokstaartjes hebt meegenomen uit afrika maar niet weet hoe je ze moet verzorgen + picsquote:
Ik heb al teveel notes, dus doe iets wat w'el kan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Oke, maak een topic in F&F over dat je net neiuwe stokstaartjes hebt meegenomen uit afrika maar niet weet hoe je ze moet verzorgen + pics
Ik ben niet klachtwaardig man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Maak een klacht aan over hypo in klb
Onmogelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Maak een klacht aan over hypo in klb
heh wie is chantalquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
chantal123 ik ga weer, mensen kunnen er niet mee omgaan dat er 1 x een nieuwe user komt stelltje autostien
Bazen sig van 2Happy4U
Doen moet wel iets beschamends zijn oidquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Shit niemand wil iets doen, nou umh, Open maar in ONZ een topic over kabouters.
maak een topic in klb over hoe je vandaag in je broek hebt gepoeptquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen moet wel iets beschamends zijn oidiets moeilijks, dat is te makkelijk mang
is goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maak een topic in klb over hoe je vandaag in je broek hebt gepoept
Mijn inspiratie komt altijd pas naar boven in de late avonduren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Trouwens, mijn topic was zelfs een succes
Maar mijn opdracht was vanochtend verzonnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mijn inspiratie komt altijd pas naar boven in de late avonduren.
Kusquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar mijn opdracht was vanochtend verzonnen![]()
![]()
Tevens Ro-ald gehosseld, wat ben ik weer een bazin, FOK!kers hosselen.
Dat was een latertje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar mijn opdracht was vanochtend verzonnen![]()
![]()
Tevens Ro-ald gehosseld, wat ben ik weer een bazin, FOK!kers hosselen.
Ben er nog mee bezigquote:
De tijgerin loopt losquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gehosseld.
#JustSaying
Oh jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gehosseld.
#JustSaying
Grapje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh jaeindelijk een keer een dame die mij hosselt
Geen idee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat is het beste gevoel wat je ooit in je leven hebt gehad en wanneer?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje.
FOK!kers hosselen
Nooit meer
Wat een teleurstellend antwoord, had wel 10 regels verwacht met een avontuurlijk verhaal erachter ofzo....quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen idee.
Beste gevoel weet ik echt niet.
Maar legendarische gummibeer-wodka-singstarfeestjes met vrienden zullen wel erg dichtbij komen.
Gvd, ze was vroeger mijn lievelings zangeresquote:
datgene dat je wakker maakt met een kutgeluidquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
Beach kan jij mij even uitleggen wat een wekker is?
Vroeger eh, wie nu dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gvd, ze was vroeger mijn lievelings zangeres
Oh ja heb ik al een tijd niet meer gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Beach het volgende:
[..]
datgene dat je wakker maakt met een kutgeluid
Voor onze grote vader?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Beach het volgende:
[..]
de kerk voorbereiden voor het heilig avondmaal
Ja sorry. Ik ben gewoon saai.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een teleurstellend antwoord, had wel 10 regels verwacht met een avontuurlijk verhaal erachter ofzo....
Maarhe wat houd dat in gummienogwat feestjes?
Wat je zelf insteltquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Beach het volgende:
[..]
datgene dat je wakker maakt met een kutgeluid
Nee niet 1 op 1 maar wel naar meets geweest hequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi.
Heb jij trouwens ooit een FOK!ster gedate ofzo?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat moet wel, je mag niet zomaar tegen de regels ingaan.
Gewoon Adele zeggen die schijnt populair te zijn.quote:
Mag je trouwens dezelfde vraag nog een keer aan iemand anders stellen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat moet wel, je mag niet zomaar tegen de regels ingaan.
Nouja saai, je was laatst nog aangevallen door zombies.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben gewoon saai.
Eh. Nou kijk gummiberen. Je weet wel, die snoepjes. En wodka. En dan singstar spelen als je licht aangeschoten bent.
Iedereen ging verdomme dood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nouja saai, je was laatst nog aangevallen door zombies.
AHA![]()
wat moet ik zeggen..
Ja hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mag je trouwens dezelfde vraag nog een keer aan iemand anders stellen?
Tevens:
ga.aguyim, doen durf of waarheid.
Ze is dik en hypocriet. #durftezeggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon Adele zeggen die schijnt populair te zijn.
Heb je in ieder geval wat te vertellen in de hel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Iedereen ging verdomme dood.
Fucking awesome![]()
Ik ben geen girl.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze is dik en hypocriet. #durftezeggen
Bietsj, ik ga mijn eigen Girl's generation groep beginnen, en die noem ik FOK! Generation, doe je mee?
Ik verheug me er nu al opquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval wat te vertellen in de hel.
Nooit doen zeg ik je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet 1 op 1 maar wel naar meets geweest he
Dat gaat niet werken ben ik bang, ik ben niet klein en tenger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We kunnen je in meisjeskleren stoppen?
Waarheid is leuker als je naar waarheid antwoordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Doen is trouwens juist de leukste, wat ik wel niet kan verzinnen.
Leen kleren van Adele danquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken ben ik bang, ik ben niet klein en tenger.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarheid is leuker als je naar waarheid antwoordt.
Antwoord.
Antwoordt.
of zo.
Beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]nou dacht ik een leuk topic te kunnen maken, of een vrouwelijke mod te kunnen vragen..
oke dan, waarheid.
ik niet ik vind het kinderachtigquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:46 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil ook meedoen met doen durf of de waarheid
Als jij nu een jongen pijpt heb je niet zo'n last van plasgeurtjes van een hele dag dus.quote:
die gedachtequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij nu een jongen pijpt heb je niet zo'n last van plasgeurtjes van een hele dag dus.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dat ben je ook? Je zit in de PUB SC
met picsquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open een topic in SEX dat je een voetenfetisj heb, en seks hebt gehad met een paard.
nietesquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie je wel, nu ga je zelfs een welles niettes discussie aan met mij!!!
hahquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open een topic in SEX dat je een voetenfetisj heb, en seks hebt gehad met een paard.
/genegeerdquote:
Limo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haal je me op in een limo?
Wat voor kleur jurk moet ik aan?
Op echt persoonlijke zou ik sowieso geen antwoord gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ga weg.
Ik ben Skins aan het kijken.
Oké waarheid. Geen kutvraag gaarne.
Dat ga ik niet doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo'n type leek je me wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan gaat het niet werken, ik ben een golddigger
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Op echt persoonlijke zou ik sowieso geen antwoord geven
Nee je DM'ed met mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ga weg.
Ik ben Skins aan het kijken.
Oké waarheid. Geen kutvraag gaarne.
Umh ja, er komt al gelijk een moment in me hoofd. Misschien een beetje meer genant dan eng, maar oordeel.quote:
Ondertussen kijk ik skins. Laatste seizoen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee je DM'ed met mij
Nee ik bedoel jij een vraag aan mij
Ik ben hier te onorigineel voor
Vooruit vooruitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ondertussen kijk ik skins. Laatste seizoen.
Dan is het 'Heppie waarheid' Of 'Hypo, Happy waarheid'
ik heb niets wat ik nog van je wil weten.
Minpuntjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, kom niet voor niks uit Gooi
Ik weet niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vooruit vooruit
Ja oké ga maar weer op de details letten
Verzin dan maar wat wanneer je klaar bent met kijken
We kennen elkaar gewoon al te goedquote:
Of ik wil de rest gewoon niet wetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We kennen elkaar gewoon al te goed
Gemenerikquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Of ik wil de rest gewoon niet weten
Stoer hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
Ik nan niet meer ect goed typen om een topc te openen
Hij dik? wtfquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heppie is dik, of zijn dat pluspunten?
waarom dequote:
beetje hypocriet ditquote:
hahahaha, dat dacht Ga.aguyim ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tranen van blijdschap, dacht dat je dood was
De dag dat ik erachter kwam dat ik fokverslaafd was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Meest teleurstellende moment van je leven?
inb4 je geboorte
dit.quote:
EN OOK NOG NOOIT GEMAAKT DIE GARPJE HIIHHHO!! HAHAHAHHAquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh. Hihi. Hypocriet. Mijn naam natuurlijk.
Grappig! XD
Jaa, we gaan een roadtrip maken met z'n 3tjes, maar je kwam maar niet online enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hahahaha, dat dacht Ga.aguyim ook al
Kom op, de man is moe van feestjes. Wens hem een warm welkom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh. Hihi. Hypocriet. Mijn naam natuurlijk.
Grappig! XD
nu ik weer online ben, kan ik mijn laatste bezoek daarvoor moeilijk trackenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaa, we gaan een roadtrip maken met z'n 3tjes, maar je kwam maar niet online enzo
Brengt ook wel voordelen met zich mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:06 schreef Beach het volgende:
[..]
De dag dat ik erachter kwam dat ik fokverslaafd was.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kom op, de man is moe van feestjes. Wens hem een warm welkom.
Nee ga weg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kom op, de man is moe van feestjes. Wens hem een warm welkom.
Zoals?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Brengt ook wel voordelen met zich mee.
Boeiend, je bent er nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nu ik weer online ben, kan ik mijn laatste bezoek daarvoor moeilijk tracken
maar ik denk wel zeker 6 weken![]()
waarheen allemaal?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeiend, je bent er nu
Roadtrip dus, jij, GayGay en ik
ftfyquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag maar aan GayGay, ik ben een vrouw, geen verstand
ik wil sws naar Argentiniëquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag maar aan GayGay, ik ben een vrouw, geen verstand van richtingen en shit
Doei, praat(typ) maar weer met me als je niet meer aangeschoten benquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ikk benn geen alcohol list ik drink niet door de weeks
Allemaal minderjarig op fok. Heb ik niks aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Definieer weg.
[..]
Meer meisjes op wa.
Nou dann ga ik nu mar slapen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doei, praat(typ) maar weer met me als je niet meer aangeschoten ben
Dan heb je er baat bij op lange termijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Allemaal minderjarig op fok. Heb ik niks aan.
NEE, nu ga k nie meer, neefquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laten we beginnen met NL oke?
En Beach, dat is niet fixen; dat is onzin zeggen
gwn grapje togquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laten we beginnen met NL oke?
En Beach, dat is niet fixen; dat is onzin zeggen
Ik toch nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Allemaal minderjarig op fok. Heb ik niks aan.
Dat jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Hypocriet het volgende:
Nee maar serieus man. Doe wat aan dat pi.
quote:
Ja dat zegt iedereen, maar die hou ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Hypocriet het volgende:
Nee maar serieus man. Doe wat aan dat pi.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen, maar die hou ik.
klootzak. Lul. Schorriemorrie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen, maar die hou ik.
neef, dat zeggen al die Turken toch tegen elkaar als ze een goede vriend bedoelen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben je neef niet, dom kind
Slaap lekker Roro
Ik bedoel eigenlijk dat wij dan samen kunnen zijn :$:$$quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:13 schreef Beach het volgende:
[..]ik geef dan wel alle nummers die ik in loop der tijd verzameld heb aan jou door.
Nachtkusjequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben je neef niet, dom kind
Slaap lekker Roro
oke stoer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat je ook tegen me zegt, me PI blijft schijnheilig lachen.
Wollah, weet iik het, ik ben toch geen Turkquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neef, dat zeggen al die Turken toch tegen elkaar als ze een goede vriend bedoelen?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kijk nu weer. Kijk eens linksboven.
quote:
je woont in Amsterdam, je moet er minstens 20 kennenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, weet iik het, ik ben toch geen Turk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |