abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 december 2012 @ 20:52:59 #276
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_120389808
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je kan ook een keer geluid maken wat aanmoedigend werkt :')..
Je hoopt ze wakker te schudden, maar zal de volgende keer de polonaise proberen in te zetten.
Anonieme tievesclown
pi_120389839
Doe dat, je stond op CL plaatsing.
pi_120399954
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je kan ook een keer geluid maken wat aanmoedigend werkt :')..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_120400429
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef Crimyclown het volgende:
"Publiek te negatief terwijl we met 1-0 voor staan", moet je kijken hoe je speelt. De gelijkmaker hing al zo lang in de lucht. Wat verwacht je dan een luid applaus als je zo speelt? Mogen we alleen maar negatief zijn als we achter staan? Flikker toch op. Nu is het ineens de fout van de supporters.

Verder zonde van de 2-2, was niet nodig geweest. Volgende keer beter :) .
Het is zeker niet de schuld van de supporters. Janssen geeft ook toe dat hij zich liet beïnvloeden wat niet professioneel is. Het is aan de supporters zelf om naar een clubheld te luisteren als hij zulke taal uit naar de supporters, voor de toekomst dus. Het hoeft niet, het zou de supporters wel sieren.

Ik herhaal het nog maar een keer, wat Rutte zelf ook vaak doet, we staan top op de ranglijst, maar we zijn het zeker niet. Natuurlijk, ook de topclubs (ajax, psv etc.) verspelen wel eens punten, maar die zijn gewoon aantoonbaar beter dan Vitesse (in de breedte, als club etc). Vitesse mag hartstikke trots zijn op de prestaties en ook heus wel kritisch (want thuis presteren we natuurlijk slecht en wordt het publiek niet verwend), maar het is iets om mee te nemen voor de het vervolg van de competitie.
pi_120400451
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef Crimyclown het volgende:
"Publiek te negatief terwijl we met 1-0 voor staan", moet je kijken hoe je speelt. De gelijkmaker hing al zo lang in de lucht. Wat verwacht je dan een luid applaus als je zo speelt? Mogen we alleen maar negatief zijn als we achter staan? Flikker toch op. Nu is het ineens de fout van de supporters.

Verder zonde van de 2-2, was niet nodig geweest. Volgende keer beter :) .
Wat een instelling. :')

Als dat de instelling is van het gemiddelde Arnhemse publiek dan snap ik de Vitesse-afkeer bij NEC-supporters wel.

Een fatsoenlijke aanhang schreeuwt hun ploeg over het dode punt heen, zorgt voor een intimiderende sfeer voor de tegenstander en steunt de ploeg onvoorwaardelijk door de sfeer erin te houden.

Zéker als je het beste seizoen speelt in jaren en als je virtueel gedeeld koploper bent, een luxe voor een provincieclub notabene.

Maar schijnbaar is het succes en de waan van de dag Vitesse-supporters nu al naar het hoofd gestegen. Nu al succes-publiek hebben (en het stadion zat nog niet eens vol trouwens, zegt voldoende). :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 16 december 2012 @ 23:35:07 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120400566
Vitesse is gewoon een hele neppe club. Is het altijd al geweest en zal het altijd blijven.

Het is vermakelijk omdat er altijd wel wat gebeurt, maar meer ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120400702
Er werd niet gefloten voor het slechte en laffe spel maar voor de inzet en beleing, want die was er niet net als tegen VVV. Theo moet zijn bek houden, de spelers en Fred verdiende het om uitgefloten te worden. Het was alleen wel slimmer geweest om dit niet tijdens de wedstrijd te doen omdat veel spelers er wel onzekerder van worden en ze niet motiveert of beter laat spelen.
HAR!!! HAR!!11!!!1
  zondag 16 december 2012 @ 23:42:15 #283
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_120400879
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
Vitesse is gewoon een hele neppe club. Is het altijd al geweest en zal het altijd blijven.

Het is vermakelijk omdat er altijd wel wat gebeurt, maar meer ook niet.
ok bedankt voor de mededeling.
droplul.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_120401168
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Er werd niet gefloten voor het slechte en laffe spel maar voor de inzet en beleing, want die was er niet net als tegen VVV. Theo moet zijn bek houden, de spelers en Fred verdiende het om uitgefloten te worden. Het was alleen wel slimmer geweest om dit niet tijdens de wedstrijd te doen omdat veel spelers er wel onzekerder van worden en ze niet motiveert of beter laat spelen.
Het is dus sowieso niet strategisch om dit tijdens de wedstrijd te doen.
pi_120404338
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Het was echt een knoeipot van vitesse zn kant. En als je daar zoals mij een kaartje voor koopt dan snap ik best dat je chagrijnig wordt. Simpelweg ondat je meer mag verwachten van dit vitesse met deze kwaliteiten. En wegwerp gebaren naar je eigen supporters die je loon betalen, das ook niet bepaald professioneel.
Dan ga je als een blok achter je ploeg staan als het even niet loopt, steun van het publiek wil nog wel eens een vonk doen overslaan. Maar nee, lekker massaal je ploeg gaan lopen uitfluiten, kutsupporters. :{w
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 10:37:51 #286
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120407879
Kom zeg, je gaat je ploeg pas uitfluiten als ze wekelijks slecht presteren. Nu doen ze verdomme me om te titel :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 december 2012 @ 12:45:07 #287
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_120411995
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:37 schreef rubbereend het volgende:
Kom zeg, je gaat je ploeg pas uitfluiten als ze wekelijks slecht presteren. Nu doen ze verdomme me om te titel :')
Straks is Bony weg en als je nog een keer tegen Ajax/PSV/Twente komt win je het niet nog een keer. Dit zijn wedstrijden die je moet winnen om Europees voetbal te halen. Ik heb niet de illusie dat we aan het einde van dit seizoen eerste staan en mij kan dat eerlijk gezegd ook geen reet schelen. En als je verliest maakt me dat zelfs ook geen reet uit, maar de manier waarop ze erbij stonden gisteren en aan het voetballen waren was gewoon dramatisch. En ja dan sta je 1-0 voor, maar ze stonden erbij als een stel zoutzakken. Maar je mag schijnbaar pas achteraf fluiten als je al achter staat. Misschien hadden de supporters wel gelijk dat ze zaten te fluiten... De wedstrijd eindigt tenslotte in 2-2.

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Het is zeker niet de schuld van de supporters. Janssen geeft ook toe dat hij zich liet beïnvloeden wat niet professioneel is. Het is aan de supporters zelf om naar een clubheld te luisteren als hij zulke taal uit naar de supporters, voor de toekomst dus. Het hoeft niet, het zou de supporters wel sieren.

Ik herhaal het nog maar een keer, wat Rutte zelf ook vaak doet, we staan top op de ranglijst, maar we zijn het zeker niet. Natuurlijk, ook de topclubs (ajax, psv etc.) verspelen wel eens punten, maar die zijn gewoon aantoonbaar beter dan Vitesse (in de breedte, als club etc). Vitesse mag hartstikke trots zijn op de prestaties en ook heus wel kritisch (want thuis presteren we natuurlijk slecht en wordt het publiek niet verwend), maar het is iets om mee te nemen voor de het vervolg van de competitie.
Mee eens. Maar als je ze daarvoor wil bedanken durven ze de bus niet uit te komen :D .
Anonieme tievesclown
pi_120414474
Ik vind het idioot hoe alles hier uit zijn verband wordt getrokken. Er was een klein groepje dat inderdaad de spelers uitfloot o.b.v. de inzet en de wil om de wedstrijd te winnen. Dat Theo zich hier zo aan ergerd, maakt hem niet bepaald een professional.

Eerst krijgen de supporters (waaronder ik) in Venlo en onnodige nederlaag te verduren, waarbij ik geen wrang gevoel had, iedere topclub verliest wel eens van de kleintjes. Vervolgens wordt er verbetering beloofd door de trainer en de selectie en krijg je weer zo'n enorme zaadpot waarbij de inzet ver onder de maat is. Dat er dan mensen zijn die hun vingers in de moel stoppen en ff fluiten kan ik me enigszins voorstellen. Dat Theo zich hierdoor uit de wedstrijd laat halen getuigd van zijn professionaliteit.

Fluiten terwijl je virtueel eerste staat, heeft inderdaad totaal geen zin, dan kun je beter proberen ze over het dode punt te supporteren. Maar als men het dan vertikt om volledige wil en inzet te tonen is Theo wel de laatste die daarover mag zeiken. :N
okeokeoke
pi_120442066
Iedereen heeft het er steeds over dat we gedeeld eerste stonden, maar wat heeft dat er mee te maken als je team zonder enig inzet, beleving en wil om te voetballen speelt?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_120450480
Waarschijnlijk omdat het te maken heeft met onervarenheid, stapje naar de top maken wat moeilijk is, de druk. Kortzichtige tweecelligen, het is geen toeval dat het op die momenten (nog) niet lukt.
pi_120450790
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

Eerst krijgen de supporters (waaronder ik) in Venlo en onnodige nederlaag te verduren, waarbij ik geen wrang gevoel had, iedere topclub verliest wel eens van de kleintjes.
topclub :D :D :D _O- _O-

Godverdomme fluiten als je team een wedstrijd verspeeld tegen RKC, terwijl jullie nog nooit ook maar in de buurt van een kampioenschap kwamen.

Jullie zitten wel ERG snel met je kop in de wolken hé? :'). En dan fluiten nog goedpraten ook :r
pi_120450836
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:37 schreef rubbereend het volgende:
Kom zeg, je gaat je ploeg pas uitfluiten als ze wekelijks slecht presteren. Nu doen ze verdomme me om te titel :')
Jullie bestormden de herdgang toen je derde stond en nog alles in de hand had met verhalen over verloren wijven en 3000 euro schuld.

PSV'ers kunnen dus ook beter de mond houden. :')
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:45:01 #293
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120452266
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

topclub :D :D :D _O- _O-

Godverdomme fluiten als je team een wedstrijd verspeeld tegen RKC, terwijl jullie nog nooit ook maar in de buurt van een kampioenschap kwamen.

Jullie zitten wel ERG snel met je kop in de wolken hé? :'). En dan fluiten nog goedpraten ook :r
Ah, een mannetje die de media volgt. Altijd mooi.

De supporters zijn natuurlijk blij met de goede klassering, vandaar ook de steunbetuiging op Papendal na afloop van de verloren wedstrijd tegen VVV Venlo. Maar als de spelers vervolgens na wéér een vroege voorsprong een kutwedstrijd spelen, zien de supporters de bui al hangen en beginnen ze zich te roeren. Wat zij zagen aankomen kwam uit: wederom werden er punten verspeeld.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120452363
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ah, een mannetje die de media volgt. Altijd mooi.

De supporters zijn natuurlijk blij met de goede klassering, vandaar ook de steunbetuiging op Papendal na afloop van de verloren wedstrijd tegen VVV Venlo.
Vond ik een mooi gebaar ja.

quote:
Maar als de spelers vervolgens na wéér een vroege voorsprong een kutwedstrijd spelen, zien de supporters de bui al hangen en beginnen ze zich te roeren. Wat zij zagen aankomen kwam uit: wederom werden er punten verspeeld.
Als je als Vitessesupporter jarenlang niets anders dan dit meegemaakt hebt, kun je nu toch niet - nu je een keer toevallig eerste kan staan - gaan fluiten als het niet helemaal uitkomt zoals je hoopt? :'). Ik zou zelfs met een klassering als 5e mijn handen dichtknijpen als Vitessesupporter.

In De Kuip floten we zelfs niet toen we frikking 16e stonden, en Feyenoord is een echte topclub (iets met aantal landskampioenschappen etc.). Dan kun je als Vitessesupporter, die zijn ploeg een goed jaartje ziet hebben, toch niet ineens compleet uit je bol gaan als je slecht speelt tegen RKC, een vrij sterk ploegje ook nog eens?
pi_120452486
Vandaag persconferentie trouwens, een speler verlengt zijn contract.
pi_120452539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Vandaag persconferentie trouwens, een speler verlengt zijn contract.
Bony? :9~
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:58:13 #297
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_120452656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vond ik een mooi gebaar ja.

[..]

Als je als Vitessesupporter jarenlang niets anders dan dit meegemaakt hebt, kun je nu toch niet - nu je een keer toevallig eerste kan staan - gaan fluiten als het niet helemaal uitkomt zoals je hoopt? :'). Ik zou zelfs met een klassering als 5e mijn handen dichtknijpen als Vitessesupporter.

In De Kuip floten we zelfs niet toen we frikking 16e stonden, en Feyenoord is een echte topclub (iets met aantal landskampioenschappen etc.). Dan kun je als Vitessesupporter, die zijn ploeg een goed jaartje ziet hebben, toch niet ineens compleet uit je bol gaan als je slecht speelt tegen RKC, een vrij sterk ploegje ook nog eens?
Rot toch op man, met je hondstrouwe Feyenoordlegioenaanhangpubliekgezeik. Zag laatst dit mooie grafiekje voorbij komen, daar zie je mooi hoe ongelooflijk trouw de aanhang in de jaren '80 was toen het wat minder ging in Rotterdam.



Voor de duidelijkheid, in het seizoen '87/'88 werd Feyenoord 6e en kwamen er gemiddeld nog geen 10.000 hondstrouwe toeschouwers naar de Kuip. Toch wel weinig voor een echte topclub die op dat moment al de EC I (als eerste Nederlandse club), de EC III en zeven landskampioenschappen had gewonnen.

En dat er niet gefloten wordt als het wat minder gaat? Buiten dat dit feitelijk onjuist is, bestormen jullie gezellig het Maasgebouw. Inderdaad een veel betere keuze.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_120452802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vond ik een mooi gebaar ja.

[..]

Als je als Vitessesupporter jarenlang niets anders dan dit meegemaakt hebt, kun je nu toch niet - nu je een keer toevallig eerste kan staan - gaan fluiten als het niet helemaal uitkomt zoals je hoopt? :'). Ik zou zelfs met een klassering als 5e mijn handen dichtknijpen als Vitessesupporter.

In De Kuip floten we zelfs niet toen we frikking 16e stonden, en Feyenoord is een echte topclub (iets met aantal landskampioenschappen etc.). Dan kun je als Vitessesupporter, die zijn ploeg een goed jaartje ziet hebben, toch niet ineens compleet uit je bol gaan als je slecht speelt tegen RKC, een vrij sterk ploegje ook nog eens?
Zoals aangegeven floot men, omdat de inzet gewoon waardeloos was. Als Theo de bal verliest hoor je niet met je handen voor je hoofd te gaan lopen en jezelf op te vreten, nee, dan hoor je als een gek die bal terug te veroveren om de schade te beperken! Gebeurt dit niet, dan is er reden om ontevreden te zijn..

Over het algemeen werd Vitesse gewoon toegezongen, echt in de 70e minuut kreeg men wat gefluit over zich heen.

Overigens misschien is 'topclub' geen beste benaming, aangezien mensen zoals jij direct de prijzenkast erbij gaan halen. :D Ik ben namelijk ook tevreden als we top 5 worden, zolang we Europees halen en het liefst directe plaatsing.
okeokeoke
pi_120452807
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Rot toch op man, met je hondstrouwe Feyenoordlegioenaanhangpubliekgezeik. Zag laatst dit mooie grafiekje voorbij komen, daar zie je mooi hoe ongelooflijk trouw de aanhang in de jaren '80 was toen het wat minder ging in Rotterdam.

Ah, de gebruikelijke grafiek die altijd naar voren gehaald wordt. Je weet dat zelf De Meer toen voor maar 50% vol zat, het gehele Nederlandse voetbal?

Kijk nu eens naar de cijfers van 2005 - 2010, waar Feyenoord respectievelijk 4,7,7,7 en tiende werd uit het hoofd. Juist, een stijgende lijn. Dát is trouw zijn, en daar kan niemand omheen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Voor de duidelijkheid, in het seizoen '87/'88 werd Feyenoord 6e en kwamen er gemiddeld nog geen 10.000 hondstrouwe toeschouwers naar de Kuip. Toch wel weinig voor een echte topclub die op dat moment al de EC I (als eerste Nederlandse club), de EC III en zeven landskampioenschappen had gewonnen.
Zie bovenstaand argument ^O^.

quote:
En dat er niet gefloten wordt als het wat minder gaat? Buiten dat dit feitelijk onjuist is,
Ik zit er tweewekelijks, maar jij zal het wel beter weten _O-. Als je fluit krijg je een stomp. Er is afgelopen jaar één keer gefloten, op Cabral, door een mannetje of 100. Daar werd door De Kuip zó fel op gereageerd, niemand haalt dat in zijn hoofd.

quote:
bestormen jullie gezellig het Maasgebouw. Inderdaad een veel betere keuze.
Verschil is dat we toen wat, 16e stonden? :'). En dan nog: het had geen relevantie met de sportieve resultaten. Als je iets meer volgt dan de media, wist je dat. De reden dat het maasgebouw bestormd werd, is omdat de Harde Kern, die juist het publiek in bedwang heeft gehouden al die tijd, op schandalige wijze geschoffeerd werd door het Feyenoordmanagement.

Dát, en NIET de sportieve prestaties, was reden om het maasgebouw te bestormen. Wel bij de feiten blijven s.v.p.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')