old friends was toch al lotr? maar kan best dat ze aangepaste versie voor de hobbit gebruiken..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef student_2.0 het volgende:
Op deze website hebben ze zogenaamd de soundtrack van The Hobbit online gezet. Is dit de echte soundtrack of is deze van Lord of the Rings, ik herken de nummers namelijk niet. Het lijkt me wel raar dat deze nu al online staat. http://toptienlijst.nl/soundtrack-the-hobbit-online/
Blijkbaar is dit dus wel de gehele soundtrack (http://toptienlijst.nl/soundtrack-the-hobbit-online/) Toch vreemd dat deze nu al online staat .. toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
old friends was toch al lotr? maar kan best dat ze aangepaste versie voor de hobbit gebruiken..
Wat is er raar aan? De muziek voor die film is al maanden af en wordt vaak met de release uitgebracht dus het kan zomaar dat er ergens een kopietje is gelekt.quote:Op zondag 2 december 2012 13:37 schreef student_2.0 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit dus wel de gehele soundtrack (http://toptienlijst.nl/soundtrack-the-hobbit-online/) Toch vreemd dat deze nu al online staat .. toch?
Ik weet zo niet wat de release date is, maar de soundtrack was een week of twee geleden in z'n geheel als preview te horen op een grote Amerikaanse entertainment site.quote:Op zondag 2 december 2012 13:41 schreef MrData het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? De muziek voor die film is al maanden af en wordt vaak met de release uitgebracht dus het kan zomaar dat er ergens een kopietje is gelekt.
Serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:03 schreef WesleyE het volgende:
[..]
Klopt. Er zal denk ik ook niet snel een 48fps 2D versie gaan draaien, omdat de extra scherpte die de 48fps geeft alleen lekker gaat kijken in 3D.
Tip voor als je echt 4K wil gaan kijken, kies voor de rijen die iets onder het midden zitten bij IMAX. Je ogen hebben anders niet genoeg 'resolutie' om echt nog verschil te kunnen zien.
In Eindhoven vragen ze ¤14,-? En ik was nog steeds in shock dat ik bij The Avengers toen al ¤13,50 moest betalen, is het nu weer duurderquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, wilde dus reserveren in pathe arena, vragen ze doodleuk 14,50 euro![]()
![]()
voor een 2e rij is mij het dat niet waard..
naja, die 4K kwestie is van mij sowieso niet van belang, zit op -0,75 a -1 met m'n ogen dus zie op een afstand net niet lekker.. om dan met een normale bril en een 3D bril op te gaan zittenquote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Serieus?
Vraag mij persoonlijk af hoeveel bezoekers het verschil überhaupt zien tussen 2K en 4K. Dat helpt pas bij de grote schermen, begin dan dus bij schermen ter grootte van de IMAX van Pathé Arena en verder (oftewel o.a. de grote zaal van Cinemec Ede, zaal 1 en 2 van Utopolis Almere, de grote zaal van Pathe Schouwburgplein). Tenzij je natuurlijk met je neus op het scherm zit maar goed, dat zal niet snel gebeuren ;-).
Verder snap ik persoonlijk niet de hype van de 48fps... Is het scherper? Ja, is het rustiger voor je ogen? Nee! Dus als je gevoelig bent voor 3D in de bioscopen dan is HFR niet de oplossing in tegendeel.
Lang leve mijn PUC waar ik voor een reguliere 3D showing ¤1,50 betaal en bij IMAX "slechts" ¤5,-quote:Op maandag 3 december 2012 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven vragen ze ¤14,-? En ik was nog steeds in shock dat ik bij The Avengers toen al ¤13,50 moest betalen, is het nu weer duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |