Boeken als reactiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, ik heb allles op een rijtje gezet (inclusief de veel minder huursubsidie die ik ga krijgen) en als m'n boodschappen en benzine er af zijn houd ik maar iets van 120 euro over. Daar heb ik me erg op verkeken. Al die leuke shopdingen die ik deed, daar heb ik dus geen geld voor.
De pest is dat ik dus 1000 euro aan de belastig moet betalen en dat geld heb ik wel, maar wil ik weer aanvullen.. En ruimte voor sparen is er dus niet echt.
Daar komt bij dat ik binnenkort nieuwe lenzen moet halen en dat m'n auto volgende maand weer gekeurd moet worden. Voor dat soort dingen heb ik eigenlijk helemaal geen geld en daar baal ik van. Krijg in december wel een extra bedrag door al mijn overuren, maar hoeveel dat is weet ik niet.
Mijn plan is nu om geen extra geld meer uit te geven tot sowieso januari (behave in de vakantie die al geplanned is in november),
Daarnaast moet ik maar wat bewuster boodschappen doen en wat minder roken (hahaha, of niet), zodat ik wat meer te besteden heb. En op de lange termijn uitkijken naar werk met meer uren. Helaas zijn leuke banen dun gespreid..
Ik moet het nu doen met wat ik heb en daar ben ik niet zo happy mee. Dus aan de slag om mezelf wel happy te krijgen ermee.
Jeetje, er schrijft er 1 een halve roman
Heb jje dat stuk erboven gezien? Die mensen nemen op vakantie hun eigen flatscreen tv meequote:
Lolwhut?? Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jje dat stuk erboven gezien? Die mensen nemen op vakantie hun eigen flatscreen tv mee![]()
![]()
![]()
Ja idd, wtfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
Je eigen flatscreen meenemen... en dan klagen over de tv
Heb een contract van 24 uur. Draai vaak wel meer, maar dat krijg ik pas in december. En een groter contract is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boeken als reactie![]()
Meh, dat is wel kut ja, dat je dan nog maar 120 over houdt. Bummer.
Waarom moet je 1000 aan de belasting betalen?
Minder roken.. tsja, als je jezelf happy wil houden, zou ik dat niet te streng gaan doen, hahaha!
Werk zoeken is ook echt kut op het moment... Hoeveel uur werk je nu?
Wel klote, moeten bezuinigen... ik heb daar ook echt een schurfthekel aan..
Is er in je contract opgenomen dat je een marge hebt op je contracturen? Anders is het vaak zo dat als jij structureel meer uren werkt, je die ook op contract hoort te krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een contract van 24 uur. Draai vaak wel meer, maar dat krijg ik pas in december. En een groter contract is niet mogelijk.
Leuke is dat alle leuke vacatures zitten bij het bedrijf waar ik al werk en daar loop ik er over ruim een jaar tegenaan dat er geen vaste contracten meer worden gegeven.
Er zit gewoon geen groei in dat gebied en daar baal ik van. Want er zijn geen banen te krijgen en als je en baan krijgt, krijg je geen vast contract. Je kan je daardoor niet ontwikkelen binnen een bedrijf en een huis kopen zal er ook wel nooit inzitten.
O en niet handig dat ik dit natuurlijk weer allemaal zelf wil doen en dat Fred nu zit te miepen dat ik een nieuw kabeltje voor de tv moet aanschaffen terwijl ik denk "daar heb ik dus geen geld voor"... Weet ook wel dat Fred het niet zal begrijpen, want ik heb spaargeld, dus geld zat toch?
Terwijl ik dat spaargeld dus niet voor dit soort dingen wil gebruiken. Maar leg dat Fred uit, die heeft geen cent spaargeld
Oh, ja, dat is bout, dat je dat pas in december krijgt. Valt er niet iets te regelen dat je die uren maandelijks uitbetaald krijgt? Dat lijkt me ook wel handig misschien, als dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb een contract van 24 uur. Draai vaak wel meer, maar dat krijg ik pas in december. En een groter contract is niet mogelijk.
Leuke is dat alle leuke vacatures zitten bij het bedrijf waar ik al werk en daar loop ik er over ruim een jaar tegenaan dat er geen vaste contracten meer worden gegeven.
Er zit gewoon geen groei in dat gebied en daar baal ik van. Want er zijn geen banen te krijgen en als je en baan krijgt, krijg je geen vast contract. Je kan je daardoor niet ontwikkelen binnen een bedrijf en een huis kopen zal er ook wel nooit inzitten.
O en niet handig dat ik dit natuurlijk weer allemaal zelf wil doen en dat Fred nu zit te miepen dat ik een nieuw kabeltje voor de tv moet aanschaffen terwijl ik denk "daar heb ik dus geen geld voor"... Weet ook wel dat Fred het niet zal begrijpen, want ik heb spaargeld, dus geld zat toch?
Terwijl ik dat spaargeld dus niet voor dit soort dingen wil gebruiken. Maar leg dat Fred uit, die heeft geen cent spaargeld
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
voor een bruiloft? (ik ben waarschijnlijk ceremoniemeester)
Ik zou denk ik gaan voor nr 2, iets geklederquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
voor een bruiloft? (ik ben waarschijnlijk ceremoniemeester)
eind maart (dus ja, duurt nog evenquote:
Nou, maar qua weersomstandigheden. Maar dan weet je nog niet veel meer, eind maart kan het ook opeens warm zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eind maart (dus ja, duurt nog evenMaarrrrr shoppen!!!!
)
Of niet!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo irritant dat opi weg is van td, ik wil falen!
Nailsupplies.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet!!!!
Maar hij stond nou bij die andere he... hoe heet ie ook alweer...
Hier heb je niks aan![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of niet!!!!
Maar hij stond nou bij die andere he... hoe heet ie ook alweer...
Hier heb je niks aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |