Ze hebben hem een beetje in prijs laten zakken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:44 schreef Downstar het volgende:
Net even met de chineesjes van Lightake gepraat en even gemeld, dat de prijs van de neo wel wat omlaag mocht ivm het goedkoper in kunnen kopen dan de G3..
Ze hebben de prijs 6$ goedkoper gemaakt..:P
Maar ze vertelde me dat het mogelijk is om je G3 order te gaan omwisselen voor een Neo N02-M.
Daarvoor moet je contact opnemen met de customer service ( Service@lightake.com)
Daarnaast is me nog duidelijk verteld, dat het ook gewoon nog steeds mogelijk is om een refund te kunnen krijgen.. daarvoor moet je ook naar de CS mailen..!
Mocht je een de G3 willen hebben, dan heb je ook nog de optie om gewoon te wachten
Ik heb mijn order voor de G3 nog laten staan, maar heb wel een Neo N02-M maar besteld om zolang toch een leuke telefoon te hebben.. de g3 kan namelijk nog wel langer op zich laten wachten
Ik heb het toestel met DHL laten verzenden.. dus mocht lightake een beetje opschieten dan zou ik hem eind van deze week mogelijk al kunnen hebben...uiteraard volgt dan een uitgebreide review!
Daar koop je nog geeneens een prepaid telefoon voor met fatsoenlijke specs.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef SankariNL het volgende:
Zojuist m'n second payment uitgevoerd voor de Neomobile N02-M.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is komt hij dus over 2-4 weken in Nederland!
Totaal trouwens incl. creditcard kosten ed. zo'n 125 euro voor betaald!
Ook rekening gehouden met invoerrechten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef SankariNL het volgende:
Als ik eruit gehaald wordt door de douna, ben ik 26 euro aan omzetbelasting kwijt + 12,50 voor tnt. Totaal kom ik dan uit op 163,50. Dat maakt het wel duurder. Maar ik hoop natuurlijk dat ik niet gepakt wordt
Is inderdaad besteld via Taobao (agent = mistertao)
Link: http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html (inmiddels wel 1 dollar duurder geworden)
Koop hem gewoon via taobao?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef bartvangils het volgende:
Amoi N821, bij LT staat die $223.86, bij Geekbuying amper $194.99
http://www.geekbuying.com/item/Original-Amoi-N821-Big-V-N820---MTK6577-Dual-Core-Android-4-0-Smartphone-3G-4-5-inch-IPS-1GB-RAM-4GB-ROM-WIFI-GPS-8-0MP-Camera-Black-312222.html
Ook op Aliexpress niet onder de $200 (incl. shipping) te verkrijgen.
Iemand ervaring met Geekbuying? Te vertrouwen?
Dan zou ik hem zelf switchen voor de neo n02-m..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef stefke001 het volgende:
Ook nog maar even gemaild naar status van Jiayu.
Kreeg dit antwoord.
Hi friend,
Thanks for your mail.
This is Moira from lightake.com
Sorry that for Jiayu-G3 cell phone, there is no accurate release time until now.
Many customers prefer this phone SKU58476 to make an exchange:
http://lightake.com/detai(...)cked_cellphone-58476
And it sales very well on our website, would you be interested in it ?
If not, please not open case on paypal, just contact us via Email, we will arrange refund for you immediately.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Moira
Ga vragen of ik kan ruilen zonder bij te betalen (iets van 165 dollar).
Indien ze akkoord gaan, wordt dit 'm.
Wat denken jullie ?
Neo kan ook wel kans maken op een update naar 4.1, het is gewoon afwachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef Tsurany het volgende:
Newman N1 maakt wel kans op een update naar Jelly Bean. Mijne vanochtend besteld, verwacht hem zaterdag of maandag binnen.
Etotalk geeft aan dat development bezig is. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik zie in ieder geval geen hardware verschil tussen de Newman N1 en Neo M02-M. Batterij ietsjes groter, scherm ietsjes groter. Voor mij niet relevant dus vandaar voor de Newman N1 gegaan omdat ik hoop dat die Jelly Bean update kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Neo kan ook wel kans maken op een update naar 4.1, het is gewoon afwachten
voorlopig is er ook nog niks officieels uitgebracht dat JB naar newman N1 komt toch?
alleen wat gelekte screens
al zit er achter de Newman N1 wel een grotere community.. zou mooi zijn als de neo ook wat bekender word
Scheelt ook niet veel neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:12 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Etotalk geeft aan dat development bezig is. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik zie in ieder geval geen hardware verschil tussen de Newman N1 en Neo M02-M. Batterij ietsjes groter, scherm ietsjes groter. Voor mij niet relevant dus vandaar voor de Newman N1 gegaan omdat ik hoop dat die Jelly Bean update klopt
Ik heb de sheet bijgewerkt!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Zo, de value/money sheet is af!
Link naar de PDF.
Link naar de HTML.
Link naar de sheet.
Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren
De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |