abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118655011
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 03:44 schreef Downstar het volgende:
Net even met de chineesjes van Lightake gepraat en even gemeld, dat de prijs van de neo wel wat omlaag mocht ivm het goedkoper in kunnen kopen dan de G3..

Ze hebben de prijs 6$ goedkoper gemaakt..:P

Maar ze vertelde me dat het mogelijk is om je G3 order te gaan omwisselen voor een Neo N02-M.
Daarvoor moet je contact opnemen met de customer service ( Service@lightake.com)

Daarnaast is me nog duidelijk verteld, dat het ook gewoon nog steeds mogelijk is om een refund te kunnen krijgen.. daarvoor moet je ook naar de CS mailen..!

Mocht je een de G3 willen hebben, dan heb je ook nog de optie om gewoon te wachten :P

Ik heb mijn order voor de G3 nog laten staan, maar heb wel een Neo N02-M maar besteld om zolang toch een leuke telefoon te hebben.. de g3 kan namelijk nog wel langer op zich laten wachten :P

Ik heb het toestel met DHL laten verzenden.. dus mocht lightake een beetje opschieten dan zou ik hem eind van deze week mogelijk al kunnen hebben... :P uiteraard volgt dan een uitgebreide review!
Ze hebben hem een beetje in prijs laten zakken.
Op internet staan nog couponcodes van 5% voor Lightake (SNAPSHOT) dus gaat er nog een USD 9 af.

Heb hem gisteren besteld, als hij vandaag nog de deur uit gaat kan ik hem vrijdag gaan ophalen in het DHL depot na betaling van de taksen... :P
Denk dat het eerder voor begin volgende week zal zijn.
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118655651
Lightake is niet van plan om de Xiaomi M2 te gaan verkopen door de slechte levering, wat ook wel logisch is, krijg je weer hetzelfde verhaal als de G3... Ze staan wel weer open voor andere suggesties :D

Hi friend,

Thanks for your support.

I have confirmed Xiaomi M2 with supplier and I am afraid that we won't sell it on lightake.com

Since now, it only available online and supply unstable,
if we cannot send out orders, it will bring a big influence on our account.

If you have any other suggestions, pls be feel free and contact with me.

I will try our best to give you a solution.

Have a nice day.

Best regards.

Tina
pi_118657770
Lighttake staat VEEL maar dan ook VEEL te duur ($20-minder te vinden; met hoesje).

Hoe zit dat met de wisselkoersen?
http://item.taobao.com/it(...)eipra&id=16896751132

Zit op taobao rond de 950 ~~ 1000.
pi_118658998
Zojuist m'n second payment uitgevoerd voor de Neomobile N02-M.

Als het goed is komt hij dus over 2-4 weken in Nederland!

Totaal trouwens incl. creditcard kosten ed. zo'n 125 euro voor betaald!
pi_118661505
Veel mensen bestellen de Neo nu ofniet?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:13:30 #206
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118661515
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:55 schreef SankariNL het volgende:
Zojuist m'n second payment uitgevoerd voor de Neomobile N02-M.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als het goed is komt hij dus over 2-4 weken in Nederland!

Totaal trouwens incl. creditcard kosten ed. zo'n 125 euro voor betaald!
Daar koop je nog geeneens een prepaid telefoon voor met fatsoenlijke specs.

Is dit ook inclusief taxes? Heb je hem besteld via taobao?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:14:47 #207
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118661699
Ik heb van LT meer teruggekregen voor de G3 dan ik heb betaald _O-
Lang leve de wisselkoersen.
pi_118661869
Als ik eruit gehaald wordt door de douna, ben ik 26 euro aan omzetbelasting kwijt + 12,50 voor tnt. Totaal kom ik dan uit op 163,50. Dat maakt het wel duurder. Maar ik hoop natuurlijk dat ik niet gepakt wordt ;)

Is inderdaad besteld via Taobao (agent = mistertao)

Link: http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html (inmiddels wel 1 dollar duurder geworden)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:40:25 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118662383
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:24 schreef SankariNL het volgende:
Als ik eruit gehaald wordt door de douna, ben ik 26 euro aan omzetbelasting kwijt + 12,50 voor tnt. Totaal kom ik dan uit op 163,50. Dat maakt het wel duurder. Maar ik hoop natuurlijk dat ik niet gepakt wordt ;)

Is inderdaad besteld via Taobao (agent = mistertao)

Link: http://www.mistertao.com/(...)tem-15175383290.html (inmiddels wel 1 dollar duurder geworden)
Ook rekening gehouden met invoerrechten?

Die tel je eerst op,
Daarna de btw
daarna de inklaring.

Edit: Is pas vanaf 150 euro... nvm daar kom je niet aan volgens mij.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118662449
Amoi N821, bij LT staat die $223.86, bij Geekbuying amper $194.99
http://www.geekbuying.com/item/Original-Amoi-N821-Big-V-N820---MTK6577-Dual-Core-Android-4-0-Smartphone-3G-4-5-inch-IPS-1GB-RAM-4GB-ROM-WIFI-GPS-8-0MP-Camera-Black-312222.html
Ook op Aliexpress niet onder de $200 (incl. shipping) te verkrijgen.

Iemand ervaring met Geekbuying? Te vertrouwen?
pi_118662547
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:42 schreef bartvangils het volgende:
Amoi N821, bij LT staat die $223.86, bij Geekbuying amper $194.99
http://www.geekbuying.com/item/Original-Amoi-N821-Big-V-N820---MTK6577-Dual-Core-Android-4-0-Smartphone-3G-4-5-inch-IPS-1GB-RAM-4GB-ROM-WIFI-GPS-8-0MP-Camera-Black-312222.html
Ook op Aliexpress niet onder de $200 (incl. shipping) te verkrijgen.

Iemand ervaring met Geekbuying? Te vertrouwen?
Koop hem gewoon via taobao?

Plus geekbuying is inclusief tracking number voor $195.
pi_118662615
Ook nog maar even gemaild naar status van Jiayu.
Kreeg dit antwoord.
Hi friend,

Thanks for your mail.

This is Moira from lightake.com

Sorry that for Jiayu-G3 cell phone, there is no accurate release time until now.

Many customers prefer this phone SKU58476 to make an exchange:
http://lightake.com/detai(...)cked_cellphone-58476

And it sales very well on our website, would you be interested in it ?

If not, please not open case on paypal, just contact us via Email, we will arrange refund for you immediately.

Looking forward to your reply.

Best regards,

Moira

Ga vragen of ik kan ruilen zonder bij te betalen (iets van 165 dollar).
Indien ze akkoord gaan, wordt dit 'm.

Wat denken jullie ?
pi_118662751
Lightake is inderdaad wat duurder..

maar mensen die dus de G3 hebben besteld, mogen die gewoon omruilen naar een Neo..

zover ik begreep wouden ze ook nog voor fok een 10% korting coupon sturen, mocht je hem los willen kopen.. dan kun je hem voor 162$ halen..

ik meende dat robert en shiznuts 156$ via mrtao hadden besteld?
nadeel bij mrtao is dat je alleen kan betalen met CC, en je kunt nooit meer een claim doen om 'garantie'. want mrtao/bic, zegt dan gewoon ja sorry wij zijn alleen het tussenpersoon, we kunnen misschien wel een berichtje voor je sturen naar de taobao seller blabla

oftewel gewoon meer gedoe, mocht er wat kapot aankomen/in de eerste 3 maand kapot gaan..

bij lightake kun je gewoon ff een mail sturen naar CS, met probleem en het word ( gezien mijn ervaringen met lightake) prima opgelost zonder rondslomp..
dan betaal ik liever 5$ meer voor :P
pi_118662814
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:46 schreef stefke001 het volgende:
Ook nog maar even gemaild naar status van Jiayu.
Kreeg dit antwoord.
Hi friend,

Thanks for your mail.

This is Moira from lightake.com

Sorry that for Jiayu-G3 cell phone, there is no accurate release time until now.

Many customers prefer this phone SKU58476 to make an exchange:
http://lightake.com/detai(...)cked_cellphone-58476

And it sales very well on our website, would you be interested in it ?

If not, please not open case on paypal, just contact us via Email, we will arrange refund for you immediately.

Looking forward to your reply.

Best regards,

Moira

Ga vragen of ik kan ruilen zonder bij te betalen (iets van 165 dollar).
Indien ze akkoord gaan, wordt dit 'm.

Wat denken jullie ?
Dan zou ik hem zelf switchen voor de neo n02-m..

4,5 scherm + 1850 mah batterij.. die freelander of newman N1 heeft een 4,3 inch scherm en 1700mah.
pi_118662934
Newman N1 maakt wel kans op een update naar Jelly Bean. Mijne vanochtend besteld, verwacht hem zaterdag of maandag binnen.
pi_118662992
Heb het juist nog even bekeken en inderdaad, ik kies voor Neo M02-M. Batterij is inderdaad iets beter.
Reply gestuurd naar Lightake om te ruilen. We kunnen niet blijven wachten hé.
pi_118663410
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:54 schreef Tsurany het volgende:
Newman N1 maakt wel kans op een update naar Jelly Bean. Mijne vanochtend besteld, verwacht hem zaterdag of maandag binnen.
Neo kan ook wel kans maken op een update naar 4.1, het is gewoon afwachten :P
voorlopig is er ook nog niks officieels uitgebracht dat JB naar newman N1 komt toch?
alleen wat gelekte screens

al zit er achter de Newman N1 wel een grotere community.. zou mooi zijn als de neo ook wat bekender word :D
pi_118663526
http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=31

volgens mij is dit een pakket met screenprotector, extra batterij en case ?
mogelijk dat lightake dit ook nog kan listen.. zou wel handig zijn als ze screenprotectors
kunnen leveren ( geen idee eigenlijk of dit al standaard in package zit??)

aangezien ik er vanuit ga dat de neo geen gorrilla glass heeft :P?

update: hmm dit pakket is voor de N01 zie ik nu pas :P

hier wel screenprotector en extra batterij

www.neomobile.com.cn/goods.php?id=36

http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=35

[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 31-10-2012 13:18:52 ]
pi_118663608
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Neo kan ook wel kans maken op een update naar 4.1, het is gewoon afwachten :P
voorlopig is er ook nog niks officieels uitgebracht dat JB naar newman N1 komt toch?
alleen wat gelekte screens

al zit er achter de Newman N1 wel een grotere community.. zou mooi zijn als de neo ook wat bekender word :D
Etotalk geeft aan dat development bezig is. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik zie in ieder geval geen hardware verschil tussen de Newman N1 en Neo M02-M. Batterij ietsjes groter, scherm ietsjes groter. Voor mij niet relevant dus vandaar voor de Newman N1 gegaan omdat ik hoop dat die Jelly Bean update klopt :)
pi_118663805
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:12 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Etotalk geeft aan dat development bezig is. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik zie in ieder geval geen hardware verschil tussen de Newman N1 en Neo M02-M. Batterij ietsjes groter, scherm ietsjes groter. Voor mij niet relevant dus vandaar voor de Newman N1 gegaan omdat ik hoop dat die Jelly Bean update klopt :)
Scheelt ook niet veel nee :P.. hopelijk ook ooit nog eens JB naar neo n02-M

ik heb even gekeken naar het verschil tussen de N02 en de N02-M..
volgens mij staat die M voor Mediatek ofzo, volgens mij is alleen de processor verschillend..
bij N02 is het ST-E U8520 bij de N02-M is het MTK 6577

en de acterkant design is anders tussen beide.
pi_118665535
zover ik begreep wouden ze ook nog voor fok een 10% korting coupon sturen, mocht je hem los willen kopen.. dan kun je hem voor 162$ halen..

Fijne prijs dan wel, nu nog de coupon :P.
pi_118665773
Kunnen ze niet G3 orders van de coupon actie omzetten in een Neo 2 voor degenen die dat willen? Gewoon zelfde prijs, geen gezeik. :7
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:46:11 #224
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118667468
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Ravocs het volgende:
Zo, de value/money sheet is af!

Link naar de PDF.

Link naar de HTML.

Link naar de sheet.

Gelieve opmerkingen te plaatsen in het daarvoorbestemde vak. Dan houden we het forum wat schoon. Als je dingen veranderd wilt zien kan je het daar neerzetten of mij een pm/dm sturen. Als iedereen de sheet begint te bewerken wordt het denk ik snel onoverzichtelijk. Je staat daarentegen natuurlijk vrij om 'm te kopieren ;)

De weegfactoren zijn natuurlijk niet per se de 'belangrijkheid' van die specificatie. De resolutie geeft bijvoorbeeld een 1280x zo hoge bijdrage aan de score als het aantal RAM bijvorbeeld.
Ik heb de sheet bijgewerkt!

• De Galaxy SIII en de iPhone 5 staan er nu ook in ter vergelijk.
• Ook de LG Nexus 4 staat er bij, een serieuze optie dus!
• De weegfactor heeft een nieuwe formule. Het is nu opgesplitst in weegfactor en rekenfactor. De weegfactor is gewoon het cijfer van hoe belangrijk je deze spec vindt, de rekenfactor is gedefinieerd als "weegfactor/max(kolom met alle betreffende specs)" als de weegfactor ongelijk is aan 0. Als de weegfactor 0 is, is de rekenfactor ook 0. Dat betekent dus als de prijs je niet interesseert , de beste telefoon alsnog de LG Nexus 4 is. Als je de prijs een raportcijfer geeft hoger dan een 8, is de Jiayu G3 alsnog de beste value/money telefoon!
• De weegfactor staat vrij om aan te passen. Geef het ook vooral door als er specs niet kloppen, je van mening bent dat de formules anders zouden moeten of als de CPU-rating anders is :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:48:45 #225
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118667595
Goeiemiddag, even kort voorstellen...

Ik lees al langere tijd mee op het Jiayu topic en sinds kort ook in de Chinese smartphone topic, nadat ik eerder was aangehaakt aan de Samenkopen actie. Geweldig om te zien hoe sommigen van jullie energie steken in het delen van nuttige (en soms minder nuttige ;-) ) info. Op bescheiden wijze zal ik proberen ook wat toe te voegen zodra ik wat heb...

Heb sinds begin september bij LT de G3 in bestelling staan, maar heb onlangs 'ter overbrugging' ook de Neomobile besteld op Taobao (via MisterTao, zelfde aanbieder als waar Shiznuts m vandaan heeft) Inmiddels second payment gedaan, dus dat komt wel goed ergens de komende weken.

Ondertussen heb ik met hulp van Translate ook aardig zitten grasduinen op het bbs van Neomobile, daar wordt veel gesproken over welke root methodes werken/niet werken.

http://goo.gl/JW0D1 (translate naar Engels)

Zelf ben ik hier helemaal niet in thuis, maar op de download pagina van Neomobile wordt ook een Brushtool aangeboden --> http://goo.gl/q6xNy (translate naar Engels)

Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Iets om een clean install te doen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')