http://www.aliexpress.com/store/100919quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon 2x pech. Welke seller heb je gekocht?
Hier ook idd. Ander billing address verandert het ook niet. Ik dacht misschien blokkeren ze Nederlandersquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe heb jij met Paypal kunnen betalen?Als ik af wil rekenen kan ik enkel; 'pay by wire' selecteren
Ik meen dat geen enkele quadcore dat heeft/zal hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef groninge01 het volgende:
Huawei stelt 235 euro kostende quadcore-smartphone voor.
Plaatjes en specs staan hier.
Ziet er wel strak uit. Lees alleen nergens wat over dual sim.
Zoals ik eerder al aangaf in een post... ff een van deze linkjes in de search van MisterTao gooien:quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Giel_gssl het volgende:
Hallo
Ik lees al een tijdje op dit en het jiayu forum mee en ben nu van plan de NEO N02-M te bestellen.
Nu kan ik deze bestellen bij Aliexpress voor $182 incl. shipping.
http://www.aliexpress.com(...)l-Sim/667733719.html
nu las ik dat hij ook verkocht word voor $145 maar bijvoorbeeld bij www.mistertao.com kan ik deze telefoon niet vinden, alleen met een paar hartjes, doe ik iets verkeerd of kijk ik op de verkeerde site?
Of gewoon:quote:
quote:http://www.mistertao.com/(...)tem-16164026490.html Die listing heb ik gedaan
Toch Dual-Sim: http://www.techenclave.co(...)core-smartphone/744/quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik meen dat geen enkele quadcore dat heeft/zal hebben.Want ik was helemaal weg eigenlijk wel van de Huawei Ascend D1 Quad XL... maar ontbreken van dualSIM is inderdaad een dealbreaker, loop je nog met twee mobieltjes rond.
Hoezo zal dat niet zo zijn dan?, het is toch officieel nuquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... interessant...
Vraag me af of 'ie echt zo goedkoop (voor de specs) de deur uit gaat. Is natuurlijk wel nice.
Nou ja, dat is geen europrijs. En de Nexus 7 kost in Amerika 199 usd. Hier 249 euro.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo zal dat niet zo zijn dan?, het is toch officieel nu![]()
![]()
Bron toegevoegd was in mijn extreme haast dat even vergeten, moest zo snel mogelijk het Nexus10 artikel lezen hehe.
Misschien dat ik voor de combo Nexus 4+Nexus 10 ga
Voor $349 een Nexus 4 16GB + Nexus 7 16GB voor $199 heb je dus voor $549 een veelzijdige combi in handen t.o.v. een losse iPhone 5, SGS III en Note II imho. Tis off topic hier, maar zeker die vernieuwde Nexus 7 is een iPad mini concurrent die ik liever heb als het gaat om tablets. En voor $349 de Nexus 4, gaat nog lastig worden voor de Huawei Honor 2 danquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:15 schreef nodig het volgende:
Misschien dat ik voor de combo Nexus 4+Nexus 10 ga
In Amerika kost Nexus 7 8 GB 199 usd ja, maar de 16 gb was ook 'gewoon' 249 USD. Alleen in Nederland is de 8 GB versie niet te verkrijgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, dat is geen europrijs. En de Nexus 7 kost in Amerika 199 usd. Hier 249 euro.
Dus het is de vraag hoe die usd-prijs zich vertaalt...
Eerst kostte de 8GB versie in Nederland wel gewoon 250 euro geloof ik maar nu krijg je voor diezelfde prijs een 16GB, denk dat de prijs zich dus (helaas) 1:1 vertaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef Xu het volgende:
[..]
In Amerika kost Nexus 7 8 GB 199 usd ja, maar de 16 gb was ook 'gewoon' 249 USD. Alleen in Nederland is de 8 GB versie niet te verkrijgen
quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja, dat is geen europrijs. En de Nexus 7 kost in Amerika 199 usd. Hier 249 euro.
Denk dat het zich wel goed gaat verhouden eigenlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, dat misschien over het hoofd gezien. Nou ja, als ze dan usd : eur 1:1-verhouding nemen is het natuurlijk een mooie bang-for-buck.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:22 schreef Xu het volgende:
[..]
In Amerika kost Nexus 7 8 GB 199 usd ja, maar de 16 gb was ook 'gewoon' 249 USD. Alleen in Nederland is de 8 GB versie niet te verkrijgen
Per VISA-CC. Staat inderdaad in de OpeningsPost het volgende:quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:24 schreef Giel_gssl het volgende:
Even een vraagje, hoe betalen jullie bij MisterTao?
Ik kan geen geld op mijn mistertao account zetten via paypal. (dit is tijdelijk niet mogelijk staat er)
en ga niet op een andere manier betalen.
quote:Storten kan op het moment helaas niet met PayPal.
Haha heb hetzelfde probeem van een Jiayu naar een Nexus 4quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:30 schreef Downstar het volgende:
er komen zoveeeeeeel telefoons tegenwoordig uit. dat je besloten hebt om de G3 te nemen..
die niet leverbaar blijkt te zijn, je dus opzoeken gaat naar een vervangend toestel
bijvoorbeeld de neo n02-m spreekt me wel aan.. denkje ja dat word hem
vervolgens weer in dit topic komt, en ziet dat er weer Quadcores uitkomen met 2 GB ram voor +-250 euro...
hoelanger ik wacht, hoe meer ik weer ga twijfelen welke telefoon ik nou zou kiezen
laat die G3 maar snel uitkomen, en anders hoop ik dat Lightake snal de Neo list..
Dan bestel ik die en vind ik t wel best
Nee hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Eerst kostte de 8GB versie in Nederland wel gewoon 250 euro geloof ik maar nu krijg je voor diezelfde prijs een 16GB, denk dat de prijs zich dus (helaas) 1:1 vertaald.
Oh, zou idd ook wel 16gb-32gb kunnen zijn ipv 8gb-16gb. Is idd niet erg omdat je het al verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef Xu het volgende:
[..]
Nee hoor8 GB was nooit te verkrijgen in Nederland, wel is zo dat voor 250 euro je binnenkort de 32 gb krijgt ipv de 16GB, maar ja een Nexus 7 verschaffen in Nederland gaat nogal moeilijk door de schaarste.
Normaal zal ik inderdaad zeuren, wanneer de prijs zich 1:1 vertaald naar euro's, maar deze keer vind ik het niet eens erg
Hier evenmin. Doe mij maar een Nexus 4 16GB voor 349 euroquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:43 schreef Xu het volgende:
Normaal zal ik inderdaad zeuren, wanneer de prijs zich 1:1 vertaald naar euro's, maar deze keer vind ik het niet eens erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |