quote:Op donderdag 1 november 2012 11:42 schreef henkieklaas het volgende:
Weet iemand of er google play op de neo zit?
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij is in stock, dus 1-2 dagen heeft lt vaak nodig om je pakketje verzendklaar te maken. mijne word als goed is vandaag verzonden nog met DHL
mogelijk zaterdag nog binnen!
[..]
Hoelang wacht jij al en op een terugbetaling dan? zover ik begreep van andere die hun order hadden gecanceld, hadden ze t binnen 2 dagen weer op paypal staan?
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld bij LT, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.
Ja maar niet bij LT toch? dus wel zie ik uit een eerdere post..quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb mijn NEO dinsdag besteld, tot nu toe is hij nog niet verzonden .Ook met DHL laten verzenden voor USD13.99.
Jawel hoor Downstar , maar wel naar Belgie, 1 halte minder ;-)quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja maar niet bij LT toch?
want ik heb 23$ betaald voor dhl shipment?
ahh dat verklaard het waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 12:37 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Jawel hoor Downstar , maar wel naar Belgie, 1 halte minder ;-)
quote:[7:50:18] Ramon: ah hahah oke
[7:50:24] Ramon: Well
[7:50:33] Ramon: today neo phone will be shipped right?
[7:51:23] Jerry: it should be shipped tonight if everything is ok
Mourinho is volgens mij een voetbalclubeigenaar.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
En toch heb je wel gelijk, wss is mourinho een slechte vertaling door google translate wat vele toch overnemen enzo..
maar met NO2-m vind je gewoon weg meer info dan met N02-m
Werken ze nog? Kan je er nog mee bellen en smsen en whatsappen?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Zoals gezegd zit ik dus met een Desire Z (Android 2.3) en een Sony Walkman (JAVA).
Ga jij eens na of ik baat zou hebben bij een nieuwe telefoon?
Niet toe aan een nieuwe telefoon maar wel een werktelefoon nodig. Geen zin met een smartphone en dumbphone rond te lopen dus ipv nu een dumbphone te kopen voor werk koop ik gewoon een dual sim. Enige reden dat ik er eentje koop eigenlijk. Dat het een hardware upgrade is vind ik dan wel een mooie bijkomstigheid.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kopen jullie de telefoons als hebbedingen, of omdat je echt toe bent aan een nieuwe telefoon?
www.bliep.nlquote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Giel_gssl het volgende:
omdat mijn jiayu binnen een paar dagen onderweg is en over 2 maanden mn abonnement afloopt.
waar kan ik goede internet sim kaartjes vinden?
ik vind alleen maar sim kaartjes met sms en bel min. erbij.
Zal wel van een andere listing verkeerd gekopieerd zijn of iets hè... aangezien hier staat hoe het wel zit.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Op etotalk http://www.etotalk.com/ne(...)5qhd-80mp_p3220.html
staat de neo listed als 512MB ram, maar dat zal wel niet kloppen?
http://www.bellen.com/Content/Item.aspx?contentid=3209quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Giel_gssl het volgende:
omdat mijn jiayu binnen een paar dagen onderweg is en over 2 maanden mn abonnement afloopt.
waar kan ik goede internet sim kaartjes vinden?
ik vind alleen maar sim kaartjes met sms en bel min. erbij.
Hebbedingquote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kopen jullie de telefoons als hebbedingen, of omdat je echt toe bent aan een nieuwe telefoon?
Vraag het me echt sterk af.
Heb er zelf ook wel oren naar, maar heb afgelopen jaar een HTC One X bij me abonnement ingekregen. (1 jaar abo, moest 120euro bijbetalentotaal komt ong op 500eu voor de phone uit)
Dus als ik er nu 1 zou halen, zou het puur een hebbeding zijn aangezien ik ook nog eenN82
en een Nokia N8
thuis heb liggen.
Helemaal goed gezien.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Op etotalk http://www.etotalk.com/ne(...)5qhd-80mp_p3220.html
staat de neo listed als 512MB ram, maar dat zal wel niet kloppen?
Om heel eerlijk te zijn: puur speelgoed. En erg nieuwsgierig naar het hele proces van zoiets kopen in China en wat je dan uiteindelijk geleverd krijgt. De Neo gaat uiteindelijk in de verkoop/weggeef, de Jiayu - áls die er eenmaal is - houdt mijn vrouw.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vraag het me echt sterk af.
Beetje verlate reactie maar ik heb hem gisteren besteld bij Uredealquote:Op donderdag 1 november 2012 14:47 schreef Majinster het volgende:
niemand hier de umi x1 besteld via uredeal?
SNAPSHOTquote:Op donderdag 1 november 2012 19:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wat is ook alweer de 5% kortingscoupon van LT?
Oja, thanks, zat te zoeken in dit topic maar kon hem niet zo snel terugvinden.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:14 schreef Majinster het volgende:
[..]
SNAPSHOT
iig $9 korting voor de neo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |