Laat mij dr buiten, Kok!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus!! Leer lezen, lutser!
*wijst naar Pos
Oh fuck jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nietus!! Leer lezen, lutser!
*wijst naar Pos
Tuurrrlijk!!! ...pffft...ik probeer het juist leuk te houden zonder Oop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh fuck ja![]()
Pos begon er over!
Rot op !! ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, één troost: het doet geen pijn want opa heeft maar een klein piemeltje volgens oma.
Precies...eng he...Scrut zn schuldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he...... nu moet ik heel hard werken om dat beeld uit mijn hoofd te houden.
Had je liever gehad dat hij een enorme tampeloeris had?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he...... nu moet ik heel hard werken om dat beeld uit mijn hoofd te houden.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat hij een enorme tampeloeris had?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat hij een enorme tampeloeris had?
Ik zei gewoon dat ik geen Opa maagd meer ben, is dat zo raar??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg! Jullie begonnen Jij begon over maagden en zo!
Je weet toch wel dat als je over maagden begint in gezelschap van een man, welke kant het dan opgaat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:18 schreef pos het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik geen Opa maagd meer ben, is dat zo raar??
Nee, vertel eens, Scrutquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat als je over maagden begint in gezelschap van een man, welke kant het dan opgaat?
Opa heeft geen schoenen, hij komt toch nooit buiten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:20 schreef pos het volgende:
Wat heeft Oop voor maat schoenen...zomaar een vraagje hoor...
Het lijkt me tijd om over Scruts kontje te beginnen. En dat in combinatie met de enorme, harige penis van opa.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft geen schoenen, hij komt toch nooit buiten.
GMTAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:21 schreef mootie het volgende:
Hij heeft geen schoenen, niet nodig, komt nooit buiten.
Ik had het over Jian, ik neem slechts zijn taken waar. Ik ben nog maagd. Ik heb geprobeerd mijn verjaardag te verzetten maar dat schijnt niet te mogen en daarom blijf ik de rest van mijn leven maagd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |