SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
Wanneer wil je klappen?quote:
Vraag het dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen, tfoee.
Kk zemmel, kom naar buiten dan.
Wollah kk jong, wanneer wil je klappen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vraag het dan.
Buitenkomennepautist
Ik wil wel open en blootquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah kk jong, wanneer wil je klappen?
Ik bedoelde buiten in een party tent, wat denk jij, open en bloot op straat?![]()
Sneu mens.
Sorryquote:
Doe maar niet op straat schat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SorryVolgende keer ben jij de eerste keer die ik erbij roep als ik open en bloot wil op straat.
Dan thuis?quote:
Doe je mee?quote:
Ga ik toch tegen de muur liggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bed is de klein. Straks duw ik je eruit.
Daar doe ik niet aanquote:
Ja je weet het maar nooit met jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aanZusje ook nooit eruit geduwd
Proberen dan maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja je weet het maar nooit met jou
Doen ja?quote:
je laat dv altijd met haarzelf spelen?quote:
vagina'squote:
Nee piemel's, die zijn mooi.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
ik vind ze er serieus ranzig uitzien
Zelfde geldt: een besneden piemel of eentje met schimmel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]er is ook een verschil tussen uitgelubberde harig ding of een strak geschoren.egaal ding
Wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelfde geldt: een besneden piemel of eentje met schimmel.
Nee, ben vandaag jarig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar mooi zijn ze allemaal niet
Nestalgie, was je nou jarig?
enquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelfde geldt: een besneden piemel of eentje met schimmel.
Gefeliciteerd, 16 toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee, ben vandaag jarig.
Geen topic nog
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:07 schreef Nestalgie het volgende:
naja eigenlijk ben.ik pas in juni jarig
Is mooi. Staat voor mijn ouders, iets met dat zelfs als het donker is de maan nog licht geeft. Beetje lastig uit te leggenquote:
quote:Throughout many traditions the sun represents the father and male principle and the moon the mother and feminine principle. The energy of the moon is intuitive, deep, subtle, feminine and psychic. To say this is a feminine energy does not mean to say this energy is just for women. Men and women have their female and male aspects. We all develop them both.
The moon is also associated with clairvoyance and knowing without thinking. To use the energy of the moon does not involve conscious thought. So to wear or have around you the symbol of the moon is to state your universal intention to use your intuition, to simply go with what you feel and to know that to do this is for your greater good.
The moon has different phases and throughout these phases it affects us in different ways. For example the full moon represents illumination, unconscious made conscious and all can be seen. The crescent moon symbolises new beginnings and the making of dreams into reality. Because of this cyclic nature the moon it is also connected to rebirth and how our true essence really is immortal.
Awhh, dat ze zeg maar altijd bij je zijn? Ook in "donkere" dagen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is mooi. Staat voor mijn ouders, iets met dat zelfs als het donker is de maan nog licht geeft. Beetje lastig uit te leggen
Waaaat moooi!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is mooi. Staat voor mijn ouders, iets met dat zelfs als het donker is de maan nog licht geeft. Beetje lastig uit te leggen
ik ben nog een groentjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het eerst ontgroend of ben je nog een groentje?
Vind het wel een mooie gedachte ja, zelf bedacht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind je het serieus mooi?![]()
En naaah
Frank_Drebinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Doe een huwelijksaanzoek aan een mod. In ONZ.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
goed topic, nu wachten op de reactie.
Jup.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie gedachte ja, zelf bedacht?
Hoiquote:
Nee, ik ben vergeetachtigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar je weet het antwoord vast wel
En dus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je 18 bent vind je me niet te oud
Is goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe je mee met doen durf of de waarheid?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In elke grap zit een kern van de waarheid.
prquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Feestje@mijn huis, pz gaat dood
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Feestje@mijn huis, pz gaat dood
waarheidquote:
En wie de jouwe?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie is jouw lievelings FOK!ker/FOK!ster?
Kutvraag, maar ik weet niks anders
FOK!er Ro-ald natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag nietquote:
Dan ontwijk je gewoon de vraagquote:
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik niet mijn eigen lievelings FOK!ster zijn?
Nog steeds mezelf, ik ben een egoïst I knowquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee
Wie is dan je 2e lievelings FOK!ker / FOK!ster
Als je nou naar Amsterdam ging...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:43 schreef Snowbells het volgende:
Het is koudvriendloos op een station wachten fml fml
Jij flikkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog steeds mezelf, ik ben een egoïst I know
Waar ga je heen dan snow? Hug
Dientje denk ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ze je lastig valt zeg je 'is dat een vrachtwagen van de KFC?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:47 schreef Snowbells het volgende:
Arnhem. Enge negers die op lil wayne lijken kijken me eng aan help
Gvdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ze je lastig valt zeg je 'is dat een vrachtwagen van de KFC?'
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij internet gquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:47 schreef Snowbells het volgende:
Gvd Peterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:
Als dat je gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaygay, F_D heeft ja gezegd, wil je mijn getuige zijn?
Ik was gister nog in Arnhem, alleen maar Marokkanen gezien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:47 schreef Snowbells het volgende:
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef AppelCake het volgende:
Gvd, een van mijn konijnen is net weggelopen als iemand van marktplaats hem over een uur wil komen ophalen!![]()
![]()
Ik stop vanaf nu helemaal met kapen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahahahahahalekker voor je. Karma
Wie gaat er nou naar Limburg voor een konijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:29 schreef AppelCake het volgende:
Gvd, een van mijn konijnen is net weggelopen als iemand van marktplaats hem over een uur wil komen ophalen!![]()
![]()
Een Limburger zelf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Limburg voor een konijn
Verkouden, niet misselijkquote:
Is goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef Ro-ald het volgende:
A-J morgen krijg je pic van mij in tractor in je dm vandaag kon ik even geen foto maken
Kutlink doet het niet bij mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verkouden, niet misselijk
[..]
Is goed
Hier pic van mij in mijn bruidsjurk.
Frank_Drebin
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verkouden, niet misselijk
[..]
Is goed
Frank_Drebin
Heb je mijn andere advies opgevolgd en een geel jurkje aangedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Frank_Drebin
Pics van die klok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is gvd gewoon een klok in de vorm van een kat kop.
A-J morgen kan ik een uur langer met je FOK!en hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is gvd gewoon een klok in de vorm van een kat kop.
Hihi, je zei fokkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
A-J morgen kan ik een uur langer met je FOK!en haha
Ik bedoel een foto waarop ik kan zien dat het echt een klok is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, je zei fokken
Appel, zie andere topic voor foto van mijn klok.
Ik heb toch een foto gepost, wollah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bedoel een foto waarop ik kan zien dat het echt een klok is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:54 schreef AppelCake het volgende:
A-J!
Favoriete pron-catogorie: Asian
ah...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb toch een foto gepost, wollah.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, je zei fokken
Appel, zie andere topic voor foto van mijn klok.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft grote tieten daar.![]()
![]()
Voor een 14 jarige die doet alsof hij een 5 jarige is wel ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke komedie hoor.
Het is geen echte film hé.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voor een 14 jarige die doet alsof hij een 5 jarige is wel ja.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh maar stiekem,als het een echte film was wil je daar wel heen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders gaan vanavond wat drinken bij vrienden en laten me alleen achter terwijl ik koppijn heb.
Foreveralone.jpg
Kom kom dan wel naar jou toe om te drinken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: ik heb koppijn en ben verkouden??
Oke, zou ik je een kop thee/koffie brengen je in bed stoppen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan: ik heb koppijn en ben verkouden??
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke, zou ik je een kop thee/koffie brengen je in bed stoppen?![]()
Eten voor je maken?Zo beter dan
Je ligt na een glas al plat, bitch please.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kom kom dan wel naar jou toe om te drinken.
Tjah.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
waarom zijn hier fokkers in het weekend
Bitch please, ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je ligt na een glas al plat, bitch please.
Niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Die klok is ook gewoon spuuglelijk.
Jawel, die mensen boven me liegen.quote:
Ja, geen idee waaromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Dientje12 het volgende:
met die klok word die neptiet bedoeld?
Dan heeft diegene wel hele puntige tieten/tepels dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
omdat er een puntje op zit wat op een tepel lijkt
Ja hoor genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
krijgt je twitter account wel genoeg aandacht?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter, anders heb ik niemand om mij soep te brengen
Ja, wat moet ik andersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar je blijft alleen ziek thuis vanavond?
In gedachten ben ik bij jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik anders
Foreveralone.jpg
Moet ik je komen verzorgen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik anders
Foreveralone.jpg
Geen geld voor OV.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga weg uit Groningen en kom bij mij langs dan
Met mijn privévliegtuig maar een halfuurtje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Duurt 3 uur voordat je hier überhaupt bent, nee
Ik wacht.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Met mijn privévliegtuig maar een halfuurtje.
De FA.jpg mag je alleen doen als je langer dan 3 jaar alleen bentquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik anders
Foreveralone.jpg
3 weken, 3 jaar, boeiend.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De FA.jpg mag je alleen doen als je langer dan 3 jaar alleen bent
Jammer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat word geen lantaarnpalen likken
echt wel, dat gevoel die ruwheid maar toch glad, dat heeft iets..quote:
Mijn verslaving is lantaarnpaal likken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
echt wel, dat gevoel die ruwheid maar toch glad, dat heeft iets..
En vannacht kan het niet want dan blijft je tong plakken waarom heeft god ons zo gecreeert..
Laag of hoog?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn verslaving is lantaarnpaal likken.
Ik ben heus geen lantaarnpaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn verslaving is lantaarnpaal likken.
Ooit eraan gedacht dat je ook met een boogje kon pissen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje in het midden,maar als daar al gelikt is dan klim ik omhoog.
Ik klim dan bijna tot de lamp tot daar kunnen ze niet pissen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit eraan gedacht dat je ook met een boogje kon pissen?
Druipend vogelkakquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik klim dan bijna tot de lamp tot daar kunnen ze niet pissen.
Heeyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja?
Mijn beste vriendin komt langs, yeej
Als ik in Almere dan was ik langs geweestquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi
Ja, niet meer alleen thuis, is zo stil
naja ik vraag het dan maar...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja?
Mijn beste vriendin komt langs, yeej
Awhhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik in Almere dan was ik langs geweest
Nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
naja ik vraag het dan maar...
pics?
En ik zei toen net ga je niet drinken met vrienden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh
Nu heb ik iemand om mijn hoofdpijn weg te drinken, forever alone met mijn vriendin
Ciao
dat maakt toch niet uit, voor fokkers hoef je je niet te schamenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee ze is ziek en snottert zei ze toch
ooit eraan je snot uit te snuiten op de tafel voor je en het weer op te snuiven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit, voor fokkers hoef je je niet te schamen
Wie ben je, mijn vader?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar ik moet weten met wat voor types je omgaat
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En ik zei toen net ga je niet drinken met vrienden?![]()
Veel plezier![]()
huh watquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ooit eraan je snot uit te snuiten op de tafel voor je en het weer op te snuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |