Nee hoor, er is iets meer voor nodig om mij over de zeik te krijgen. Was gewoon ff rustigquote:
Rustig zijn doe je maar in je eigen tijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, er is iets meer voor nodig om mij over de zeik te krijgen. Was gewoon ff rustig
klopt. omdat je niet wist dat DE Carly Rae uit een talentshow kwam.quote:
Sue mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. omdat je niet wist dat DE Carly Rae uit een talentshow kwam.
Dit IS mijn tijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig zijn doe je maar in je eigen tijd
Daar kom ik nu pas achter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt. omdat je niet wist dat DE Carly Rae uit een talentshow kwam.
Wist het ook niet en het boeit me eigenlijk ook niet zoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist het ook niet en het boeit me eigenlijk ook niet zo
Dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wist het ook niet en het boeit me eigenlijk ook niet zo
Pleur op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
van haar wiki:
Carly Rae Jepsen (Mission (Brits-Columbia), 21 november 1985) is een Canadese zangeres. In 2007 werd ze derde tijdens het vijfde seizoen van Canadian Idol. In september 2008 bracht ze haar debuutalbum Tug of war uit. Wereldwijde bekendheid kreeg ze pas in 2012, toen ze haar single Call me maybe uitbracht. De single bereikte de eerste plaats in de hitlijsten van Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Ierland en België. In Nederland bereikte ze met de single een top 10 notering.
basiskennis mensen, basiskennis!
Dan ben ik maar een domme blonde doosquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
van haar wiki:
Mijn basiskennis is heel groot, en nu weer ietsje groterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
van haar wiki:
Carly Rae Jepsen (Mission (Brits-Columbia), 21 november 1985) is een Canadese zangeres. In 2007 werd ze derde tijdens het vijfde seizoen van Canadian Idol. In september 2008 bracht ze haar debuutalbum Tug of war uit. Wereldwijde bekendheid kreeg ze pas in 2012, toen ze haar single Call me maybe uitbracht. De single bereikte de eerste plaats in de hitlijsten van Canada, Australië, Nieuw Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Ierland en België. In Nederland bereikte ze met de single een top 10 notering.
Okquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een domme blonde doos
je bent niet dom! en ook geen doos. blond wel. das iig 1 van de 3 dingen goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een domme blonde doos
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef D. het volgende:
Ik kijk nu naar 'Domien's nummer'
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |