Jawel, 10 raketijsjes en 10 van die waterijsjes in allemaal verschillende kleuren. Volgens Google is dat goed voor de keel. Nou merk er niks van, maar waarschijnlijk denk ik er gewoon te veel aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, 20 waterijsjes?Overdrijven is ook een vak.
Ik bedoel dat je overdreven veel waterijsjes hebt gegeten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jawel, 10 raketijsjes en 10 van die waterijsjes in allemaal verschillende kleuren. Volgens Google is dat goed voor de keel. Nou merk er niks van, maar waarschijnlijk denk ik er gewoon te veel aan.
Wrs de verkeerde kleurtjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Jawel, 10 raketijsjes en 10 van die waterijsjes in allemaal verschillende kleuren. Volgens Google is dat goed voor de keel. Nou merk er niks van, maar waarschijnlijk denk ik er gewoon te veel aan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, 20 waterijsjes?Overdrijven is ook een vak.
Inderdaad,best wel triest..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
als je dit gaat vergelijken met al die populaire bagger...
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
tja . maar ik ben blij dat ik deze gasten 3 jaar geleden ontdekt heb
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen![]()
ken je ook van Devin Townsend project
Nee, niet de hele tijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef Splutje het volgende:
Schraap je ook de hele tijd je keel? Dat heb ik namelijk, bloedirritant
Ik heb het echt al een jaar ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:57 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Nee, niet de hele tijdheel af en toe. Jij hebt dan denk ik een lichte keel ontsteking , en niet het globus gevoel.
Wow.. je moet trouwens niet kuchen, want dat maakt het erger. Al naar de huisarts geweest?? (Niet dat die wat nuttigs te melden hebbenquote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:04 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Ook een jaar gehad! Mij hielp chakra meditatie..
Zo irritant als mensen zo'n tik hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef Splutje het volgende:
Schraap je ook de hele tijd je keel? Dat heb ik namelijk, bloedirritant
Mijn pa doet dat KEI- EN KEIHARD... ik heb er ook een handje van, maar ik ben wat minder luidruchtigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo irritant als mensen zo'n tik hebben..
Nee joh, verder zoeken op internet en vooral niet naar de HA gaan...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef HilaryBanks het volgende:
Het brokgevoel is gelukkig weg nu, maar mijn tanden en tandvlees/gehemelte doen ook erg pijn nu -_- denk dat het een tandvlees ontsteking is, want de symptomen komen nu aardig overeen. Fijn,heb ik weer. Wat moet ik nu doen?? WEer een waterijsje eten???
haha hoezo? het gaat wel iets beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:34 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee joh, verder zoeken op internet en vooral niet naar de HA gaan...
hoe moet ik dat opvatten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef haan33 het volgende:
20 ijsjes?
Jouw mond is zeker veel gewend.
Omdat zelf diagnoses stellen gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
haha hoezo? het gaat wel iets beter.
soelaasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Flesje wijn openen biedt wellicht relaas.
Pareltjequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef HilaryBanks het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals jullie weten ben ik een meisje van rond de 18 jaar oud, die uiteindelijk grote dromen heeft met haar beste vriendin voor het volwassen leven. Grenzen verleggen, is wat wij willen doen. We willen de wereld over reizen, naar verschillende steden, veel mensen ontmoeten en een onvoorspelbaar leven leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |