SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers gewenst.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ro-ald op 26-10-2012 22:52:41 ]
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
Sorry A-J ik dacht dat AppelCake anders weer ging kapen![]()
![]()
Nee, ik moest stoppen van een mod.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
![]()
verander plaatje plsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
![]()
Jaja, dikke haat voor jou.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
![]()
Patty Brardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Noem jij eens wat geen Leila of Miley.
Je moeder, einz?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Adriana Lima?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Limburg, lekker bij AppelCake.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iehl neem afstand, persoonlijke ruimte.
Ik ben wel weer zo lief dat ik je dat niet gun.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Limburg, lekker bij AppelCake.
Gezellig in Heerlen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verhuis naar Limburg, lekker bij AppelCake.
Niemand verdient AppelCake, ligt niet aan jouw "liefheid"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben wel weer zo lief dat ik je dat niet gun.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand verdient AppelCake, ligt niet aan jouw "liefheid"
Achja daarom heeft zijn vader nu ook Durex condooms, de vorige is geknapt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je moeder is een lelijke slet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lelijke slet.
Doe dan miranda cossgrove ofzo.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Achja daarom heeft zijn vader nu ook Durex condooms, de vorige is geknapt.
Je was sowieso al gemeen...quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het ook over mezelf dat het gemeen was, karma komt nog wel voor mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je was sowieso al gemeen...
[..]
Misschien krijg je wel heel erge koorts!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het ook over mezelf dat het gemeen was, karma komt nog wel voor mij
definieer karmaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het ook over mezelf dat het gemeen was, karma komt nog wel voor mij
Je kijkt nu negatief naar dingen en zal negatieve dingen eerder onthouden, ook zat positieve dingen zoals die ene jongenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik nu heel veel "ongelukken" krijg, maar dat heb ik sowieso al
Aardig van je, bedankt. Die pi hou ik wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Goyim je bent na je politieke reis toch minder vervelend, ik overweeg je wel te mogen als je die vervelende standaard pi weghaalt.
I know, ik ben gewoon negatief ingesteld, en ook zo opgevoed. Niet dat ik niet waardeer wat ik wél heb, en ik ben best vaak vrolijk IRL, maar met bepaalde dingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kijkt nu negatief naar dingen en zal negatieve dingen eerder onthouden, ook zat positieve dingen zoals die ene jongen
verdommequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Aardig van je, bedankt. Die pi hou ik wel.
Je bent best oke, vroeger had ik toch altijd creatieve discussies met je in andere topics?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gehaten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt niet zomaar ongeluk. Dat is gewoon een gevolg van iets wat je hebt gedaan. Karma is trouwens wel een goed concept.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik nu heel veel "ongelukken" krijg, maar dat heb ik sowieso al
Van die uitdaag discussies volgens mij, die nergens ver gingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent best oke, vroeger had ik toch altijd creatieve discussies met je in andere topics?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt niet zomaar ongeluk. Dat is gewoon een gevolg van iets wat je hebt gedaan. Karma is trouwens wel een goed concept.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben irl heel lief, dus wat nou karma.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je was sowieso al gemeen...
[..]
Echt heaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Van die uitdaag discussies volgens mij, die nergens ver gingen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea
Maar nu zijn we oke toch?
Ja, als je TBakkert hebt bereikt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Tuurlijkdie roadtrip staat nog toch
?
Jou grapjes niet niet grappig...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Jullie laten me alleen achter met Appel?
Grapje, slaap lekker voor de mensen die gaan slapen
quote:
Het is Jouw grapjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jou grapjes niet niet grappig...
[..]
Doen durf of de waarheid?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
De oudjes gaan naar bed, nu begint de pret
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open een topic in KLB over AppelCake
Boehoee ik ben bangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een gemeen spelletje.
Nu gebeurt er iets heel ergs met jou.
klaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open een topic in KLB over AppelCake
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind het topic op zich wel grappig.
Heel stiekem...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de meest pussy ;s
BEN JIJ VERLIEFD OP APPELCAKE JA?!?!
waarheid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
AppelCake, doen durf of de waarheid.
Ik zou hier niet komen, hier zijn alleen maar kinderachtige users en we spelen een kinderachtig spelletje. De rest is in NB.quote:
I'm in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je verliefd op mij?
Hoi hypo, doe je mee met een kutspel?
Ik ben vrij kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zou hier niet komen, hier zijn alleen maar kinderachtige users en we spelen een kinderachtig spelletje. De rest is in NB.
jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je verliefd op mij?
Hoi hypo, doe je mee met een kutspel?
Doen durf of de waarheid.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doen durf of de waarheid.
Gaygay had daarnet al een kut topic geopend.
En als je ons te kinderachtig vindt, NB is een deur verderop
Ik had op dit moment op een schoolfeest kunnen zitten. Maar ik was te autistisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boks ouwe, op deze spannende vrijdagavond.
Ik een stalfeest, maar was 5 min daar en alle mensen waren al dronken, dus ik keek als een autist en ging weer naar huisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had op dit moment op een schoolfeest kunnen zitten. Maar ik was te autistisch.
Nee ik had gewoon geen zin
BEDANKT CAPTAIN OBVIOUS.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik niet verliefd op je maar ik ben gwn een stalker.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik een stalfeest, maar was 5 min daar en alle mensen waren al dronken, dus ik keek als een autist en ging weer naar huis
Nee, ik heb koorts
Ik wil een nieuwe afkorting!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik een stalfeest, maar was 5 min daar en alle mensen waren al dronken, dus ik keek als een autist en ging weer naar huis
Nee, ik heb koorts
Ja als ik doen of durf kies riskeer ik een kutvraag die me een ban oplevert.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Iedereen doet dat ;s maar ik weet geen leuke vraag, aj of appel verzin wat.
Schoolfeestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had op dit moment op een schoolfeest kunnen zitten. Maar ik was te autistisch.
Nee ik had gewoon geen zin
Vergeet de verplichte alcoholtesten niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
SchoolfeestenLeraren, kut muziek, kut locatie en het enige wat je doet is schuren.
Echt, hebben jullie dat? Bij ons drinkt iedereen inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vergeet de verplichte alcoholtesten niet.kutschool.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Echt, hebben jullie dat? Bij ons drinkt iedereen in
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb ergens in december een kerstgala @panama, Amsterdam, doordeweeks
jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Hypocriet het volgende:
Is het trouwens zo dat je een vraag mag passen om de volgende vraag verplicht te moeten antwoorden trouwens?
Wat een droge kut sfeer krijg je dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jadaarom drinkt niemand dus in.
Oké, bij deze pas ik AJ's vraag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja
[..]
Wat een droge kut sfeer krijg je dan.
Ik ben wel wat gewend. :$:$:$$quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar daarna zijn we van plan om uit te gaan in Amsterdam, dus je bent nog te jong :S
Bij ons wordt er standaard gecontroleerd als je met een groep binnenkomtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Bij ons word je alleen gecontroleerd als je er dronken uitziet.
Ik ga me dus niet indrinken, want ik kan nooit recht lopen na wat alcohol op te hebben
laat staan op hakken, breek ik mijn enkels.
Verzin maar een nieuwe AJquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo skipt mijn vraag
Mijn leven, whyyyyy
22quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
(hoe oud ben je?)
Hypo skipt mijn vraag
Mijn leven, whyyyyy
Waar woon je dan? Limburg?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
22en het uitgaan hier is echt slecht
Dat is toch best normaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij ons wordt er standaard gecontroleerd als je met een groep binnenkomt
Gewoon bankhangen of chillen met een zak wiet op de vrijdagavond. Verder zijn echte feesten wel cool.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oké, bij deze pas ik AJ's vraag.![]()
Is ookdronken zijn de hockeykakkertjes wel gezelliger ja.
Daarom dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is toch best normaal?
Wie gaat er nou forever alone
Even een vraag bedenken dan
Haha je bent een boer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
nee in Zuid-Holland op de grens met Braboland.
(vol met boeren etc)
Das waar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom dusmaar dan kan je met een groep indrinken en zo.
Nouuuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar.
Ik weet geen vraag, abc ik kap ermee
aj is kksaai. wat moeten we nuquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar.
Ik weet geen vraag, abc ik kap ermee
quote:
Vier je wel carnaval?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]vergelijk me aub nooit met die inferieure mensjes ?
pfft en dan heb je ook op school gezeten met mensjes uit Brabant , de hel
Dan bezorgen jullie me een banquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kies dan doen, dan word het leuk
Inb4 naaktfoto.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kies dan doen, dan word het leuk
Open een topic in klb over hoe je laatst in het centrum een aap bent tegengekomen op een skippyballquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan bezorgen jullie me een ban
Oke doen.
Hoogstens zomercarnaval in Rotterdamquote:
Komt eraanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Open een topic in klb over hoe je laatst in het centrum een aap bent tegengekomen op een skippyball
Mijn dm staat open baby.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kut.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
GEEN FOTO'S VAN HYPO.
Ik zei al: abc ik kap ermeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die is goed, ga ik bij jou doen.
Alle Brabanders zijn zoals de New Kids.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Hoogstens zomercarnaval in Rotterdam
en die brabo,s kunnen dat alleen vieren met 100 liter bavaria achter hun kiezen![]()
als je ze hun bier afneemt sterven ze
Zomercarnaval heb ik meegemaakt afgelopen zomerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Hoogstens zomercarnaval in Rotterdam
en die brabo,s kunnen dat alleen vieren met 100 liter bavaria achter hun kiezen![]()
als je ze hun bier afneemt sterven ze
Smoesjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens foto's hier geloof ik.
Kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alle Brabanders zijn zoals de New Kids.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je pech
Ik ben niet kk saai, let op je woorden.
Niets mis met de Efteling (toch?)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Kloptallemaal keigezellig etc en met hoogtepunt dat pretpark vol met bullshit sprookjes
Rotterdam heeft geen historie meer dankzij jeweetwel. verder zijn de mensen tering ordinairquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zomercarnaval heb ik meegemaakt afgelopen zomer![]()
Vind Rotterdam alleen een rotstad
Haha lol, net zoals Limburgers
na 1 keer heb je het wel gezien daar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niets mis met de Efteling (toch?).
Ik ga er ieder jaar naar op schoolreisje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
na 1 keer heb je het wel gezien daar.
Okèquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know, geen zin om te quoten, sorry
ik zou het goed vinden als het voor 1 dag was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga er ieder jaar naar op schoolreisje.
1 dag per jaar ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ik zou het goed vinden als het voor 1 dag was.
Ja ikweetwel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:59 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Rotterdam heeft geen historie meer dankzij jeweetwel. verder zijn de mensen tering ordinair
maar dat Carnaval daar is wel chill.
Latijns sfeertje is echt veel beter dan dat ... leef als een zigeuner lach als een clown ellendequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ikweetwel.
Ik vond het ook gezellig ja, veel muziek, en dan lekker zuid-Amerikaans
ik heb ze niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende keer verwacht ik een foto
Jaaa, maar ik ga liever naar Duinrel ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
tenminste geen school toch ?
Jouw eerste vraag dan maar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo is saai, ze slaat alle vragen over
neeeeeeeeeeee, deze mag je niet weigeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
Ga.aguyim ik pas je vraagik heb geen inspiratie.
Hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Latijns sfeertje is echt veel beter dan dat ... leef als een zigeuner lach als een clown ellende
dat is te ver weg voor Limburgquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik ga liever naar Duinrel ofzo.
lekker soepeltjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ik vind hun dansstijl sowieso super tof
waarhedenquote:
Wil je me weg hebben?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga slapen jij
Hypo is saai, ze slaat alle vragen over
Okok.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee, deze mag je niet weigeren.
Als ik niet zo'n goede reputatie had zou ik dat ook wel durven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik op de middelbareschool met schoolreisje naar Efteling ging.
Ik heb ze niet. Geen duidelijke foto's iig. Vraag PtR maar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En waarom geen foto van jezelf?
Ja, super sexy met de heupen, ik doe nu ook aan zumba, en mijn lerares is echtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
lekker soepeltjes![]()
en je hoeft je gelukkig niet te verkleden
ja goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hypo, je loopt over straat en opeens wordt je aangevallen door zombies je gaat naar je vrienden maar die zijn veranderd in kakkerlakken + leuke karakternamen. In KLB.
Maak je er een voor mij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb ze niet. Geen duidelijke foto's iig. Vraag PtR maar.
hoe oud schat je die lerares ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, super sexy met de heupen, ik doe nu ook aan zumba, en mijn lerares is echt
Ik wist het niet eens toen ik er naar toe ging, dus had me sowieso niet verkleed
degrassiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef AppelCake het volgende:
wtf? op teennick deed een meisje net tampons in haar neus.
Ik mag niet cammen met vreemde mensenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kom wel een keer op tc cam oid.
Ja!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
moest jij ook lagge toen drew inelkaar geslagen werd
die roodharige zou ik wel rakequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef AppelCake het volgende:
Buuuh, Angel-Joy nu is je geliefde Victoria op tv.
Ze is een halfbloedjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
hoe oud schat je die lerares ?![]()
Hoezo mijn geliefde, ik val niet op vrouwenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef AppelCake het volgende:
Buuuh, Angel-Joy nu is je geliefde Victoria op tv.
Stiekum ben ik een pedo ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik mag niet cammen met vreemde mensen![]()
oh dan is die wel geschikt voor me denk ik . Indo ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze is een halfbloedje
En rond de 20
In een ander topic zei je dat je ze wel mooi mocht vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo mijn geliefde, ik val niet op vrouwen
Nee, half brazilliaansquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:11 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
oh dan is die wel geschikt voor me denk ik . Indo ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik iemand mooi vindt, is het meteen mijn geliefde?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In een ander topic zei je dat je ze wel mooi mocht vinden.
alles wat heet is wilt met mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, half brazilliaans
Wie zegt dat ze jou wilt
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als ik iemand mooi vindt, is het meteen mijn geliefde?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen dunk spat er vanaf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
alles wat heet is wilt met mij![]()
en ik kan aardig voetballen , dat vinden Braziliaantjes nice
Haten op Hypoooooquote:
ik probeer een topic te schrijven maar AJ stoort me.quote:
PtR's kloon stiekemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja allang
Wel een lieve pedo toch?
Ik zeg wel niks meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik probeer een topic te schrijven maar AJ stoort me.
[..]
PtR's kloon stiekem
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké kleuter, ik praat niet meer tegen je.
Mannen en denkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
staar je er niet op blind want ik kan ook gevoelig en lief zijn.
denk ik.....
Ja PtR is echt mijn beste kloonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg wel niks meer
Oh en sexy hoor, klonen
denken is voor de elite helaasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen en denken
Vrouwen en denken
Denken
gelukkigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan ook niet haten op Hypo
Okè nu echt slapen
Schatjequote:
I knowquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
denken is voor de elite helaas
Ja, maar de namen moeten wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:16 schreef Hypocriet het volgende:
Mag ik het kakkerlakkendeel skippen?
Het verhaal komt geloofwaardiger over dan.
Verzin een leuke naam danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, maar de namen moeten wel leuk zijn.
Wij mogen datquote:
Is onze liefde niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik val zo in slaap van jullie liefde hypo en Peter.
Gaat er nog iets spannends gebeuren?
Skaten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
helaas moet ik wel bedenken hoe ik morgen ga reizen met de trein naar belgjesland
Jawel hoor, sorry, niet slaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is onze liefde niet interessant genoeg?
Obamaniqua, manfred en Demi.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verzin een leuke naam dan
Liefst met hoog BBsletjesgehalte.
ik ga wel met een tank, kan ik ondertussen Breda vernietigenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Skaten.
Steppen.
Rollen.
Kruipen.
Op een KOE!!!!
Daar ben ik toch voorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben te zwak om iemand pijn te doen
Als je toch bezig bent, doe Limburg dan ook meteen, neem AppelCake vooral meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:21 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ik ga wel met een tank, kan ik ondertussen Breda vernietigen
Limburgquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, doe Limburg dan ook meteen, neem AppelCake vooral mee
Jij begrijpt me echt zo goed, GMTA.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:23 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Limburg![]()
Ik roei graag reserveDuitsers uit die je amper kan verstaan
Met m'n speklapjes.quote:
Ik kan je aan Jackie Chanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet je het zeker mooiboy?
Ik doe aan kickboksen hea
Jij hebt het mij in laten zienquote:
bedankt voor het compliment dat ik een great mind hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begrijpt me echt zo goed, GMTA.
Op mijn speklapjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |