Ga weg met je pics, je hoeft niet je hele kanker leven te delen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef AppelCake het volgende:
OMG IK VOND HET EEN CONDOOM IN HET NACHTKASTJE VAN MIJN VADER.
Ik maak wel ff pics.
Pics maken van het omhulsel wat in je moeders vagina gaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef AppelCake het volgende:
OMG IK VOND HET EEN CONDOOM IN HET NACHTKASTJE VAN MIJN VADER.
Ik maak wel ff pics.
Niet gaan schelden hiero.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is kankerbaas dat doe ik ook altijd daar wordt je hard van
Tegenwoordig is de mens niks gewend, als we vanaf kleins af aan hebben leren lopen op blote voeten is er niet veel aan de hand, maar tegenwoordig word het huis schoon gemaakt met allerlei chemicalien en shit.. is niet goed voor je, want het eelt op onze voeten is minimaal, we kunnen niet eens op takjes lopen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Durex playquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ER LIGT OOK DUREX PLAY IN
[ afbeelding ]
Ik heb geen eelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de mens niks gewend, als we vanaf kleins af aan hebben leren lopen op blote voeten is er niet veel aan de hand, maar tegenwoordig word het huis schoon gemaakt met allerlei chemicalien en shit.. is niet goed voor je, want het eelt op onze voeten is minimaal, we kunnen niet eens op takjes lopen....
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Woon jij in Muiden dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Oh ik zie nu pas dat Weesp naast Muiden ligt ik dacht dat het altijd veel verder lag.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
OMG ER LIGT OOK DUREX PLAY IN
[ afbeelding ]
Het is maar een woord, het is niet dat ik iemand kanker wens. En het woord heeft trouwens een andere betekenis gekregen als de ziekte.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de mens niks gewend, als we vanaf kleins af aan hebben leren lopen op blote voeten is er niet veel aan de hand, maar tegenwoordig word het huis schoon gemaakt met allerlei chemicalien en shit.. is niet goed voor je, want het eelt op onze voeten is minimaal, we kunnen niet eens op takjes lopen....
hadden je ouders maar eerder condooms gebruikt zodat we jou niet hadden jij wandelend nageboortequote:
Vind je het niet vreselijk goor?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe even niet zo fucking irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |