SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest hier echt keihard om lachenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
werken, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood
Dus denk na voor je iets zegt!!!!!
Zou me eerlijk gezegd verbazen als ie uberhaupt in de buurt van de bajes komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een maand is al heel lang denk ik. Kan zo maar met een uurtje weer buiten zijn
Ach stiekem is het ook wel gewoon een kei harde baasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zou me eerlijk gezegd verbazen als ie uberhaupt in de buurt van de bajes komt
Het is een vieze oude crimineelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach stiekem is het ook wel gewoon een kei harde baas
Dat zeg ik een baasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een vieze oude crimineel
Ja, de wereld zou er een stuk beter uitzien als er meer van dit soort door hebzucht gedreven en corrupte bestuurders aan de macht waren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, de wereld zou er een stuk beter uitzien als er meer van dit soort door hebzucht gedreven en corrupte bestuurders aan de macht waren.Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weet jij wat van mijn wereldbeeld naar aanleiding van wat posts op een forumquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is toch zo. Of het moet weer een 'troll' zijn.
Het geeft een aardige indicatie. Maar dan weet ik in ieder geval dat ik jouw posts niet meer serieus hoef te nemen, scheelt weer heel wat tijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij wat van mijn wereldbeeld naar aanleiding van wat posts op een forum
Zou al wat schelen als jij het leven niet zo serieus neemt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het geeft een aardige indicatie. Maar dan weet ik in ieder geval dat ik jouw posts niet meer serieus hoef te nemen, scheelt weer heel wat tijd
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou al wat schelen als jij het leven niet zo serieus neemt.
Ik vind zijn manier van leven wel mooi maar natuurlijk is hij niet geschikt als leider van een land.
IK WIL ER TWEE!quote:
because you got a FAT ASSquote:
Welke dan? ik weet da echt nie meer ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Leuke filmpjes staan er op je halo 3 fileshare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |