Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpDoe die camera weg
de laatstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice.. someone named H.
Henk, Henrie, Hendrik, Hans?
[..]niet verder vertellen
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersquote:
Mijn mond zit niet op mn tettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.
[ afbeelding ]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]jah...
[..]
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersMijn naam ies Gans!
[..]
Mijn mond zit niet op mn tetten![]()
De douche gelukkig welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja, wat een pech dan dat ik niet van slagroom houd.
Mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooi
Somsquote:
Ja leuk wanneer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]liefde.. op het eerste gezicht... !
Kom je een keer biertjes met me drinken in utreg?
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.quote:
Dinsdag 6 ? ZESSSSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.
Tjee, da's nog wel heel lang verwijderd denk ik van nu. Dat ga ik niet onthouden.quote:
Hij wel!?quote:
Ahhhquote:
Ergens specifiek boos om of alleen algemeen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef dr.Qwak het volgende:
Wetenschappers zijn dus waarschijnlijk het grootste gevaar van de wetenschap.
Beïnvloedbaar tot op het bot en gehaast om juist HUN stempel op de geschiedenis te drukken onder het mom van vooruitgang.
Whut?quote:
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.quote:
Omg heb die gast een keer gezien.. van het origineelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef dr.Qwak het volgende:
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.![]()
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Evie het volgende:
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?
Dat is wel jammer iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.
En mijn vaste Utrecht date zie ik waarschijnlijk in december pas weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |