Echt serieus, ga die verhalen tegen je moeder ophangen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef dr.Qwak het volgende:
Don´t forget to mention the scale in wich a real dog can think, react and behave of course, you´re right,
The children feel somewhat more protected now I think, with this dog roaming the streets.
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
kreeg gister avond ineens t impulsieve idee om mn meubels ergens anders neer te zetten.... bijna alle kabels van tv/internet/boxjes vlogen los... maar t functioneert allemaal weer
veel vreten....?? in vergelijking met een muis wel, in vergelijking met een paard valt t reuze meequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.
maar denk niet dat mijn kat dat gaat waarderen plus lijkt me dat die honden veel vreten. en moet ik 's morgens mijn wekker zetten. zelfs als het sneeuwt.
maar erg mooie beesten vind ik, schijnen ook erg intelligent te zijn enzo.
Ze hebben echt enorm veel beweging nodig. Enorm veel. Dus daar moet je maar net tijd voor hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.
maar denk niet dat mijn kat dat gaat waarderen plus lijkt me dat die honden veel vreten. en moet ik 's morgens mijn wekker zetten. zelfs als het sneeuwt.
maar erg mooie beesten vind ik, schijnen ook erg intelligent te zijn enzo.
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben echt enorm veel beweging nodig. Enorm veel. Dus daar moet je maar net tijd voor hebben.
vergeleken met een kat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
veel vreten....?? in vergelijking met een muis wel, in vergelijking met een paard valt t reuze meemaar tis wel een hond die behoorlijk veel aandacht nodig heeft, me like!
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.
ritme wen je aan... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik kan uitslapen of zomaar een dag weg kan zonder eerst oppas/uitlaat te moeten regelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.
Al mijn vrienden hadden het over een 9-10.quote:
die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.
en frisbeequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.
Maar is dat alleen op uiterlijk of ook innerlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden hadden het over een 9-10.
Zelf vind ik het moeilijk inschatten, omdat ik wel degelijk fouten zag bij haar.
het is meer dat ik tot diep in de nacht wakker ben vaak. en ik ben nooit een held geweest in vroeg opstaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ritme wen je aan... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik kan uitslapen of zomaar een dag weg kan zonder eerst oppas/uitlaat te moeten regelen.
Had gister een schooldag en toch echt 3 kwartier eerder opgestaan om nog ff goed te lopen, t went en je krijgt dr veel voor terug
flybal, moet de hond over hordes, dan zelf met zn poot op ene toestel slaan zodat ze bal vrijkomt en dan weer via de hordes terug naar t baasjequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?
wil je weekje met mij (n honden) omgaan om te oefenen??quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
het is meer dat ik tot diep in de nacht wakker ben vaak. en ik ben nooit een held geweest in vroeg opstaan.
ah oki.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
flybal, moet de hond over hordes, dan zelf met zn poot op ene toestel slaan zodat ze bal vrijkomt en dan weer via de hordes terug naar t baasje
agility/behendigheid zijn al die toestellen (hoogtesprongen, tunnels, schuttingen) waar ze zo snel mogelijk over t parcours moeten
ligt eraan wat je voert (brokken of vlees) en van welk merkquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah oki.
ik denk er nog even over, is toch een hele stap, en heel wat anders dan een kat natuurlijk.
en sowieso even sparen want pups zijn wel vrij prijzig geloof ik.
heb je een idee wat zo'n dier aan voer kost per week eigenlijk?
er zit zoveel dubbelzinnigheid in deze zin dat ik even flabbergasted ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil je weekje met mij (n honden) omgaan om te oefenen??
noem es wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt eraan wat je voert (brokken of vlees) en van welk merk
ik heb n bordercolliequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
er zit zoveel dubbelzinnigheid in deze zin dat ik even flabbergasted ben.
wat voor honden heb je eigenlijk? en mocht ik een bc nemen, dan hoor je nog wel van me, training etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |