abonnement Unibet Coolblue
pi_118461022
Uit recent onderzoek van een verzekeringsmaatschappij is gebleken dat de Britten op de meest bizarre manieren hun mobiele telefoon beschadigen of verliezen. Zo is er een boer uit Devon die claimde dat zijn iPhone naar de haaien was nadat hij hem per ongeluk in het achterste van een van z'n koeien had gestoken.

'Ik gebruikte mijn toestel als zaklamp terwijl mijn koe moest kalveren. Het was namelijk nogal donker in de stal', schreef hij in zijn schadeclaim. 'Voor ik er erg in had, was mijn iPhone verzwolgen in het achterste van de koe'.

In de oven
Een vrouw uit Nottingham gaf toe dat ze niet helemaal bij de zaak was toen ze een taart bakte voor de verjaardag van haar dochter. Ze had haar Nokia 6303i met taart en al mee in de oven gestopt.

Titanic
Een stel dat de beroemde scène van Leonardo DiCaprio en Kate Winslet uit 'Titanic' wilde naspelen, had dan weer z'n gsm in de oceaan laten vallen. Ze wilden een foto van zichzelf nemen op het voorplecht van het schip waar ze mee op cruise waren.

Meeuw
Of wat te denken van de dame die tijdens een strandwandeling in Wales haar Samsung Galaxy uit haar handen zag gegraaid door een agressieve meeuw. Het zal je maar overkomen.

Overspel
Een jonge vrouw uit Liverpool zag dan weer haar HTC Desire X in de vernieling spatten toen ze het toestel naar het hoofd van haar overspelige vriend gooide. Ze miste haar vriend, maar kwam onzacht in aanraking met de muur van haar appartement.

Vuurwerk
Een pyrotechnicus had dan weer de pech dat hij zijn iPhone 3GS had laten liggen aan het vuurwerk dat hij in Plymouth zou afsteken. Het apparaat vloog naar zijn zeggen zo'n 900 meter mee de lucht in en landde uiteraard helemaal verhakkeld terug op de begane grond.

Aap
Een andere man verloor zijn HTC One X in het safaripark van Longleat. Terwijl hij lustig vanuit zijn auto beeldjes aan het schieten was, ging een aap aan de haal met zijn mobieltje.

Vibrator
Een vrouw uit Bristol, achteraan in de twintig, wond er geen doekjes om. Zij verklaarde dat de trilfunctie van haar BlackBerry Bold 9900 het liet afweten nadat zijn het toestel gebruikt had als vibrator.

Een woordvoerster van de verzekeringsmaatschappij die het onderzoek uitvoerde, zegt dat elke schadeclaim ten gronde wordt onderzocht. 'Hoewel we bij sommige verklaringen toch wel even de wenkbrauwen moesten fronsen'.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andere-excuses.dhtml

Fokkertjes nog een originele smoes/ervaring :?
pi_118461180
Tijdens werkzaamheden in de tuin raakte mijn telefoon onder de schep terecht, doordat hij uit mijn borstzak viel. Toen ik op de spade trapte had ik voor ik er erg in had plotseling 2 mini mobieltjes tot mijn beschikking, hi hi.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:41:54 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_118461644
Heb er ooit eens een hap uit genomen. Was wel een HTC smaaksensation.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:42:15 #4
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_118461662
Tijdens het frietbakken is hij uit het vakje van mijn blouse gevallen in de frietpan!

Nieuwe telefoon gekregen ook
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:44:46 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_118461779
Ik kreeg er 450 euro voor op TV. Dat was echt fantastisch!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:52:55 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_118462140
Mijne is een keer in mijn bier gevallen :') geen nieuwe geclaimd. Had ook geen verzekering. :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_118462519
Mijn vorige is tegen een noodhamer (voor autoruiten) aangelopen. Kon hij niet tegen.

Na reparatie verwachtte ik te moeten betalen, nee hoor werd weggeschreven onder vochtschade.

Het scherm was door..

nouja niet mijn probleem :D
pi_118463768
Die van mij is eens van een flat ''gevallen''.
Hier staat niets.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:40:28 #9
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_118464004
Die van mij een keer uit het voorvakje van de overall in de mestput gevallen. :')
De biggen waren in de put gevallen, die probeerde ik er uit te vissen, en toen ik voorover leunde viel de telefoon in de put.

Afgespoeld en 2 dagen laten drogen, niks aan het handje. :7

Was zo'n spatwaterdichte Siemens, die je toen ook bij de Postbank kreeg.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_118464746
Mijn telefoon is een keer ontvoerd door aliens.

Of nouja, nog steeds eigenlijk neem ik aan. Was zeer traumatisch maar dat vergoeden ze niet ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')