abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_348436
Hey Daar, ook ik was een trouwe bezoeker van FOK! tijdens BB1 en het valt me op dat we allemaal zo razend enthousiast zijn ! (behalve over Ali dan, die kunnen we allemaal niet uitstaan) Ik kan me herinneren dat er destijds hier op FOK! behoorlijk wat gal gespuwd werd op het programma en de bewoners maar blijkbaar is het toch waar dat tijd vele herinneringen verandert want iedereen heeft het alleen maar over hoe mooi en hoe prachtig het toch was. Zeker leuk de vorige keer was dat sommige mensen voortdurend complotten meenden waar te nemen en allerlei verdachtmakingen aan het adres van Veronica en/of Endemol plaatsten. Er zat een mol in het huis, Veronica manipuleerde de bel-stemming, er zouden vechtpartijen nooit zijn uitgezonden, het hield niet op. Vrijwel alles kon uiteraard naar het rijk der fabelen worden verwezen maar het leverde soms toch vermakelijke leesstof op ! Kom op jongens.....vertel me nou niet dat Veronica alles netjes speelt, jullie kunnen vast wel iets vinden

PS Hoe kon ik het vergeten, de number one roddel van BB1 : Karin heeft Maurice gepijpt !!! nee dat is echt echt echt echt waar

[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson op 19-09-2000 02:15]

= godverdikkie hee =
  dinsdag 19 september 2000 @ 09:40:23 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_348671
* sataN kan zich herinneren te weten dat dat laatste echt waar is

kennis bij een bep. bedrijf heeft de beelden gezien, incl. beelden smekende karin. héhéhé!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:06:06 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348718
quote:
Op 19 september 2000 09:40 schreef sataN het volgende:
* sataN kan zich herinneren te weten dat dat laatste echt waar is

kennis bij een bep. bedrijf heeft de beelden gezien, incl. beelden smekende karin. héhéhé!

Kan hij die beelden niet even op een tapeje gooien en naar me opsturen ? Ik bak er wel ff een mpeg cd'tje van
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_348773
quote:
Op 19 september 2000 02:09 schreef Kirk Olson het volgende:
Zeker leuk de vorige keer was dat sommige mensen voortdurend complotten meenden waar te nemen en allerlei verdachtmakingen aan het adres van Veronica en/of Endemol plaatsten.
OK, ik heb er een. Meer manipulatie dan complot, maar voor echte complottheoriën ben ik net iets te goed van vertrouwen, vrees ik.

Bepaalde eigenheidjes van bewoners komen op mij nèt iets te dik aangezet over. Zoals het gezang van Darius ("dat doe ik mijn hele leven al") en de 'ik ben zo bezig met erotiek'presentatie van Jolanda. Het geeft mij de indruk dat een aantal, of misschien wel alle, bewoners een 'geheime opdracht' van de redactie hebben meegekregen. Niet in letterlijke bewoordingen, zoals bij de puppy-brigade, maar meer in de vorm van een 'goedbedoelde' suggestie om een bepaalde eigenschap wat meer naar voren te schuiven. Onder het mom van overlevingstips, zeg maar.

Dat werkt waarschijnlijk maar 1 of 2 weken door, maar zorgt wel voor wat actie in die eerste paar weken.

dinsdag 19 september 2000 @ 11:37:13 #5
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_348810
Misschien zit er wel een hypnotische indoctrinatie in de camera van de dagboekkamer, waardoor ze langzaam maar zeker gehersenspoelt worden! Kijkers kunnen interactief meestemmen welke eigenschap versterkt of gekilled moet worden!

* sataN gaat dit steeds leuker vinden

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_349166
Hoe zit het met het complot rond Bart. Die zei onderweg naar het huis al dat hij winnen zou. Het lievelingetje van Hummie
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')