1x, toen clean install.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef HSG het volgende:
Krijgen jullie ook de foutmelding bij het upgraden dat het installeren mislukt is?
verandering is altijd beter immersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef andreas612 het volgende:
al die autisten die zich niet kunnen aanpassen aan een andere interface
Het is bij mijn laptop al gebeurd. Nou stond daar niet heel veel op maar dat is anders met mijn desktop.quote:
Nee, als je in de metro omgeving in chrome youtube hebt open staan en naar een andere app gaat, stopt het geluid ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
Is het app specifiek dat het geluid uit gaat in uitzending gemist als ik naar mijn desktop ga?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, als je in de metro omgeving in chrome youtube hebt open staan en naar een andere app gaat, stopt het geluid ook.
Ja, er veranderde ook niks toen ik m'n abonnementgegevens toevoegdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep net de NRC metro app geinstalleerd en zo te zien mag je gratis de volledige krant lezen
Klopt dat is een foutje geloof ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep net de NRC metro app geinstalleerd en zo te zien mag je gratis de volledige krant lezen
Meh, ik hoop dat ze dat fixen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, als je in de metro omgeving in chrome youtube hebt open staan en naar een andere app gaat, stopt het geluid ook.
een iso mounten kan ook standaard, ook wel fijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
Wel even wennen maar werkt lekker. PDF reader etc ingebouwd alles voelt erg compleet, ik denk wel dat er aantal dingen nog moeten worden gestroomlijnd.
Op iOS is volgens mij ook de eerste krant gratis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja, tunein radio kan je bv. gewoon uit zover ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
Is het app specifiek dat het geluid uit gaat in uitzending gemist als ik naar mijn desktop ga?
Gaat dat niet gewoon via je charms bar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
De muziek-app heeft een volume regelaar nodig in mini-view... (hoe heet dat?)
Ok, want?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:31 schreef Spellmeista het volgende:
Zow ik heb de boel gedowngraded naar 7
Hoe lang heb je Windows 8 geprobeerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:31 schreef Spellmeista het volgende:
Zow ik heb de boel gedowngraded naar 7
waarschijnlijk een uurtje. Toen kon 'ie de powerdown niet vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe lang heb je Windows 8 geprobeerd?
60 euro? dat zal vast geen oem of retail zijn van W8 proquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Overigens wel apart dat de mediamarkt voor 60 euro een clean install heeft. Terwijl de rest 99 euro vraagt.
jawel. Win 8 pro.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
60 euro? dat zal vast geen oem of retail zijn van W8 pro
denk ik dan??
dan zijn er 2 opties:quote:
grijp je kans. Op mijn relatief oude e8400 met 4gb draait het erg goed. Boot is sneller, en hoewel ik het niet gebruik ie10 zeker ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn er 2 opties:
1) de rest van de zaken maakt dik winst
2) MM verkoopt onder de kostprijs (iets wat ze al eerder gedaan hebben bij b.v. dvd's en vervolgens de markt overzich heen hebben gekregen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |