Denken dat iemand het een aantal weken volhoudt met een metro desktopquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het is een hele grote verandering in een keer. Ze hadden het rustig aan moeten doen, maar ook bij Microsoft merkten ze dat ze snel moesten veranderen, misschien hebben ze het wel iets te snel gedaan.
Het is wennen, ik geloof wel dat je er over een aantal weken totaal anders over denkt.
Ik zou het niet volhouden, maar dat komt omdat ik Apple ben gewend. De man hierboven is Windows 7 gewend, dus dan kan het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef blow... het volgende:
[..]
Denken dat iemand het een aantal weken volhoudt met een metro desktop
Ik ben ook w7 gewend. Ik wil inmiddels niet meer terug, maar ik heb 2-3 jaar met w7 gewerkt. Daarvoor van begin tot w7 uitkwam vista, maar dat was gelukkig een high end pcquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zou het niet volhouden, maar dat komt omdat ik Apple ben gewend. De man hierboven is Windows 7 gewend, dus dan kan het.
Blow hoe bedoel je backuppen en w7 terug zetten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef blow... het volgende:
[..]
Backuppen en w7 terug zetten.
Wel leuk dat iedereen erop zat te wachten en wachten en dat uiteindelijk niemand het fijn vindt.![]()
Waarom zou je überhaupt over willen stappen op Windows 8 terwijl je je huidige installatie ook gewoon kan behouden en helemáál geen moeite hoeft te doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat tweakjes voor mensen die niet alle nieuwe elementen van win8 tof vinden:
http://reviews.cnet.co.uk(...)-windows-7-50009546/
Alles backuppen met een tool of alles kopieren naar een externe hdd en dan met een image w7 clean installen en terug zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:48 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Blow hoe bedoel je backuppen en w7 terug zetten?
Dat is niet hipster.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt over willen stappen op Windows 8 terwijl je je huidige installatie ook gewoon kan behouden en helemáál geen moeite hoeft te doen?
Aan een start knop die verdwijnt zal ik echt nooit wennen..daarbij komt ook het is voor de tablet gemaakt en niet voor een desktop..dit is echt heel stom van ze..en ik zou er nog geen cent voor betalen als ik dit had geweten..helaas heb ik nu 29,- betaald had ik nooit moeten doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zou het niet volhouden, maar dat komt omdat ik Apple ben gewend. De man hierboven is Windows 7 gewend, dus dan kan het.
daar ben ik al mee bezig nuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:50 schreef blow... het volgende:
[..]
Alles backuppen met een tool of alles kopieren naar een externe hdd en dan met een image w7 clean installen en terug zetten.
Er is weinig verschil las ik net, alleen een paar grafische aanpassingen. Ik heb ook de RTM versie, ik ga niet overstappen naar die van gister.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef Lilou het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb een vraag over Windows 8. Wat is eigenlijk het verschil tussen de rtm versie en de versie die gisteren is uitgekomen?
Ze hebben toch de zelfde build?
De RTM is gratis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:56 schreef Lilou het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb een vraag over Windows 8. Wat is eigenlijk het verschil tussen de rtm versie en de versie die gisteren is uitgekomen?
Ze hebben toch de zelfde build?
Windows 8 is van gisterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Er is weinig verschil las ik net, alleen een paar grafische aanpassingen. Ik heb ook de RTM versie, ik ga niet overstappen naar die van gister.
Ik heb hem 2 maand geleden geprobeerd, en weggeflikkerd. Bevalt me echt niet.quote:
Dus hij is niet helemaal van gister.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:59 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 maand geleden geprobeerd, en weggeflikkerd. Bevalt me echt niet.
Ik bedoelde het spreekwoordquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dus hij is niet helemaal van gister.
Maar dat is niet voor niks. Die versie is niet eeuwig legaal bruikbaar, de licentie ervan vervalt uiteindelijk.quote:
Er zijn toch niet veel mensen die w8 langer willen houden dan de proefperiodequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat is niet voor niks. Die versie is niet eeuwig legaal bruikbaar, de licentie ervan vervalt uiteindelijk.
Omdat het natuurlijk kan dat sommige elementen je wel aanstaan en sommige niet. Ik kan me voorstellen dat velen de startknop enorm missen, maar de andere veranderingen wel prima vinden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt over willen stappen op Windows 8 terwijl je je huidige installatie ook gewoon kan behouden en helemáál geen moeite hoeft te doen?
Behalve Metro, wat heeft je over de streep getrokken dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk kan dat sommige elementen je wel aanstaan en sommige niet. Ik kan me voorstellen dat velen de startknop enorm missen, maar de andere veranderingen wel prima vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |