hmm,een paar dingen kan ik mij in vinden, maar genoeg ook niet: dan kan je netzo goed bij 7 blijvenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat tweakjes voor mensen die niet alle nieuwe elementen van win8 tof vinden:
http://reviews.cnet.co.uk(...)-windows-7-50009546/
Idd. Beter zelfs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm,een paar dingen kan ik mij in vinden, maar genoeg ook niet: dan kan je netzo goed bij 7 blijven
Gisteren.quote:
Hij is al een hele tijd te krijgen, maar dan heb je de RTMquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef iFok. het volgende:
[..]
Raar, Ik heb al een tijdje (week) windows 8 (dacht ik)
Dat zal het wel zijn ja. Ik lees net dat er weinig is veranderd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef blow... het volgende:
[..]
Hij is al een hele tijd te krijgen, maar dan heb je de RTM
Zit niet eens op twitter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijk.. de eerste fan is al bezig het te installeren.
Tja..je zal het maar missen de volgende dag om erover te kunnen praten op Twitter.
Je kan alle Live-services koppelen aan je Gmail hoor, ik heb gewoon MSN en alles op mijn Gmail.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gebruik de laatste jaren Gmail dus moest m'n hotmail account ff afstoffen. Wat blijkt, m'n 'recovery e-mail' die daar staat ingesteld heb ik niet meer, nu moet ik een maand (!) wachten totdat t nieuwe recovery e-mail wordt toegevoegd. Nu kan ik dus nog niet m'n windows-8 instellingen sync'en.
Ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Ik lees net dat er weinig is veranderd.
Ik heb Windows 8 op mijn Macbook.
Ik heb ook VMwarequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb het nodig voor een aantal studie-programma's.via VMware.
Ik heb Mnt lion als native, in vmware heb ik windows 7, (1 core @2.5 GHz, 1024 MB ram. 60 GB hdd), ubuntu 12.10, 32 bits, (1 core @ 2,5 GHz, 1024 MB ram, 25 GB hdd), en ik heb ook nog wondows 7 in Boot Camp, 100 GB.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Werkt goed, ook met Windows 8.
Ondersteund Windows 8 ook erg goed, alles werkt prima.
Ik begrijp niks van wat jij hier allemaal zegt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:08 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb Mnt lion als native, in vmware heb ik windows 7, (1 core @2.5 GHz, 1024 MB ram. 60 GB hdd), ubuntu 12.10, 32 bits, (1 core @ 2,5 GHz, 1024 MB ram, 25 GB hdd), en ik heb ook nog wondows 7 in Boot Camp, 100 GB.
Hoeveel cores, ram en hdd gebruik jij, en hoeveel ram heb je?
Ooh zo. Als je op vmware werkt verbruikt windows een bepaald deel van je vermogen. Bij mij gebruikt windows 1/4 cores, 1/4 gb ram en 60/500 gb harddisk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van wat jij hier allemaal zegt.![]()
![]()
Ik heb ook Mount Lion, daarnaast heb ik VMware met Windows 8. Ik heb een SSD schijf van 60 GB en een 500 GB hdd in mijn Macbook. Ik heb 4 gig ram in mijn Macbook.
Ik heb daar niks voor ingesteld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Ooh zo. Als je op vmware werkt verbruikt windows een bepaald deel van je vermogen. Bij mij gebruikt windows 1/4 cores, 1/4 gb ram en 60/500 gb harddisk.
Dan heb je hetzelfde gok ik.quote:
Backuppen en w7 terug zetten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:39 schreef Spellmeista het volgende:
Ik vind hem echt zwaar klote. Ik heb gisteren Windows 7 geupgraded naar Windows 8 en het valt mij heel erg tegen. Net wat hier wordt gezegd: er is totaal niet over de desktop versie nagedacht omdat het eigenlijk een tablet Windows is. Ik vind de instellingen die je kan doen(zoals eventueel verkleinen van de app windowtjes) heel erg sumier. Bij datum staat er in de app bijv. 27 zaterdag(ik weet dan niet welke maand het is en dit kan je ook niet aanpassen). Je moet helemaal in de hoek zitten om het metro paneel te voorschijn te toveren, waarbij je soms internet explorer per ongeluk indrukt. Start menu is weg en mijn klokje. Je werkt eigenlijk met twee desktops(das natuurlijk helemaal stom want wat voegt dat toe). Pop3 wordt niet ondersteund in het Metro paneel(onder e-mail). Ik zou er geld voor overhebben om te downgraden naar 7. M.a.w. ik zeg echt niet doen! Dit is de 2e Vista onder de windows omdat er totaal niet is nagedacht dat je een desktop computer niet als een tablet gebruikt!!
Nooit kopen dit is de meest verschrikkelijke versie ever voor de desktop. Geen Start knop meer en wanneer je windows7 er weer op wilt hebben moet je de boel formateren(er is geen downgrade mogelijk na een upgrade). Dit maakt mijn dag zwaar klote en het is echt een van mijn slechtste aankopen ever: dat dan wel weer!!
Het is een hele grote verandering in een keer. Ze hadden het rustig aan moeten doen, maar ook bij Microsoft merkten ze dat ze snel moesten veranderen, misschien hebben ze het wel iets te snel gedaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:39 schreef Spellmeista het volgende:
Ik vind hem echt zwaar klote. Ik heb gisteren Windows 7 geupgraded naar Windows 8 en het valt mij heel erg tegen. Net wat hier wordt gezegd: er is totaal niet over de desktop versie nagedacht omdat het eigenlijk een tablet Windows is. Ik vind de instellingen die je kan doen(zoals eventueel verkleinen van de app windowtjes) heel erg sumier. Bij datum staat er in de app bijv. 27 zaterdag(ik weet dan niet welke maand het is en dit kan je ook niet aanpassen). Je moet helemaal in de hoek zitten om het metro paneel te voorschijn te toveren, waarbij je soms internet explorer per ongeluk indrukt. Start menu is weg en mijn klokje. Je werkt eigenlijk met twee desktops(das natuurlijk helemaal stom want wat voegt dat toe). Pop3 wordt niet ondersteund in het Metro paneel(onder e-mail). Ik zou er geld voor overhebben om te downgraden naar 7. M.a.w. ik zeg echt niet doen! Dit is de 2e Vista onder de windows omdat er totaal niet is nagedacht dat je een desktop computer niet als een tablet gebruikt!!
Nooit kopen dit is de meest verschrikkelijke versie ever voor de desktop. Geen Start knop meer en wanneer je windows7 er weer op wilt hebben moet je de boel formateren(er is geen downgrade mogelijk na een upgrade). Dit maakt mijn dag zwaar klote en het is echt een van mijn slechtste aankopen ever: dat dan wel weer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |