Ga lekker ergens anders de gefrustreerde autist uithangenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zweer het je. Ik blijf bij mijn standpunt: Windows 8 werkt van geen kant en het zal op normale computers ook nooit gaan werken. De komende jaren blijf ik steevast Windows 7 gebruiken, en ik ga uitwijken richting Linux.
Wat een ontiegelijke grafzooi. Ik vind Windows 8 niet leuk.
Gefrustreerde autist? Toch niet iedereen hoeft Windows 8 te aanbidden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders de gefrustreerde autist uithangen
Als je win8 niet wil hebben dan kun je best uit dit topic blijven. Scheelt iedereen een stukje frustratie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Gefrustreerde autist? Toch niet iedereen hoeft Windows 8 te aanbidden?
Dit jaar in ieder geval even geen Start Me Up voor mij.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je win8 niet wil hebben dan kun je best uit dit topic blijven. Scheelt iedereen een stukje frustratie.
Vergeet daarbij niet dat de eerste lading Surfaces de ARM versie betreft, die Windows RT draait. De met een Intel processor uitgeruste Surface Pro met het echte Windows 8 komt pas later. En is flink duurder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef triesvan het volgende:
dankzij Windows 8 nu aan het twijfelen of ik de Surface ga halen...
599 dollar blijft wel veel..
Ja die met Intel kan ik al helemaal niet betalenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vergeet daarbij niet dat de eerste lading Surfaces de ARM versie betreft, die Windows RT draait. De met een Intel processor uitgeruste Surface Pro met het echte Windows 8 komt pas later. En is flink duurder waarschijnlijk.
het is erg snel, maar dat vind ik hedendaags echt een kul reden om een nieuw OS te kopen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Sloggi het volgende:
Nou mensen, overtuig me. Waarom zou ik van Win7 naar 8 overstappen?
Voor 15 euro vind ik dat wel een goed argumentquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
het is erg snel, maar dat vind ik hedendaags echt een kul reden om een nieuw OS te kopen...
voor de rest issie leuk voor op een mediacenter enzo
Leuk voor de kinderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Sloggi het volgende:
die 15 euro gaat voor maar een beperkte groep op.. (maar toegegeven: dan zou ik em ook gewoon kopen)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef triesvan het volgende:
[..]
Voor 15 euro vind ik dat wel een goed argument
vragen ze niet om bonnen ofzo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef triesvan het volgende:
@mschol
Op tweakers zijn daar verschillende verhalen over, sommige activeren vanaf geactiveerde andere van niet geactiveerde. Ik heb windows vorig jaar gekocht maar heb gewoon ingevuld dat ik vorige maand heb gekocht en toch 15 euro
het is sneller, het heeft xbox music en als je een touch scherm hebt kun je dat ook nog eens beter gebruiken dan met windows 7.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Sloggi het volgende:
overtuig jezelf maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Sloggi het volgende:
dan zal je specifieke drivers nodig hebben voor je trackpad. Had ik ook geinstalleerd van de lenovo site voor m'n thinkpad. Scrollen, pinch & zoom enzo werkte wel lekker, maar had te vaak een per ongeluk switch tussen applicaties, dus die driver er weer afgegooid en wacht wel op een echt touchscreen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef nils7 het volgende:
Jeuh hij staat er op maar scrollen op mn trackpad doet ie niet.
Waar kan ik dat ergens vinden hahaha
het is geen desktop browser die open staat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef ArnosL het volgende:
Volgens het Metro menu staat er een browser open en dat klopt, maar volgens m'n bureaublad staat er geen browser open. Vreemd
Hij doet het!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Hmm, hier staat de Professional nog op 'This software is momentarily unavailable please come back later. We apologize for the inconvenience.'. Ik heb wel toegang tot de 'Debug / Checked Build'?
Edit: Oh, die is ook niet beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |