Al tijden, werkt heerlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zijn er inmiddels mensen die Windows 8 gebruiken als primair OS?
Je kan meerdere apps te gelijk gebruiken hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
toch wel kicken dat je maar 1 ding tegelijk kan doen
Oh ja want standaard windows zit er niet inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
toch wel kicken dat je maar 1 ding tegelijk kan doen
Doeg troll.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Gwn kut, gaat m niet worden
Ze hadden et beter My first windows kunnen noemen D
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar doet de Uitzending Gemist app het bij jullie wel? Heb al gereboot, opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Misschien dat het aan VMWare ligt...?
Kijk.. de eerste fan is al bezig het te installeren.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, en de eerste goed werkende activator staat alweer op Usenet![]()
back-up gewoon je belangrijke dingen, en doe een clean install.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef gogosweden het volgende:
iemand die weet waar ik de iso kan vinden? heb er een nodig om mijn xp 32bit te upgraden naar win8 64bit
daar heb ik een iso voor nodig, en dat is nou net het probleemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
back-up gewoon je belangrijke dingen, en doe een clean install.
Sterker nog, de Facebook-integratie post het gelijk allemaal op je tijdlijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:07 schreef Jef1919 het volgende:
Zo, net eventjes windows 8 erop gegooid. Werkt opzich wel lekker, even wennen...
Maar zo te zien werkt veel via je Microsoft account. Bij de xbox is het het geval dat iedereen kan zien wat je aan het doen / luisteren / kijken bent, is dat bij windows 8 ook het geval?
Kan nogal voor lullige situaties zorgen als je bepaalde filmpjes afspeelt![]()
De desktop IE heeft gewoon de adresbar bovenin hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef ArnosL het volgende:
Hier werkt het nu een kwartiertje ongeveer. Eerste conclusie: het is echt snel, ziet er goed uit en de metro interface bevalt me nu ook al wel. Gewenning had ik alleen even nodig in Internet Explorer, omdat je daar de url onderin het scherm intypt. Nu heb ik Chrome gedownload en daar moeten URL's gewoon weer boven in ingevoerd worden.
Bevalt goed tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |