100% ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, bij het upgradepakket kan je ervoor kiezen om al je bestanden en programma's te bewaren.
Dat is wel zwaar relaxed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, bij het upgradepakket kan je ervoor kiezen om al je bestanden en programma's te bewaren.
Uhm...ja? Dat het gratis is bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef -Datdus- het volgende:
Wat vinden jullie er van dat er wordt aangemoedigd om reclame te gebruiken in modern apps?Jippie, heb ik als gebruiken veel aan zeg.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef very het volgende:
[..]
Uhm...ja? Dat het gratis is bijvoorbeeld?
sowieso alles backuppen voordat je begint lijkt me?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
Dat ging heel snel en pijnloos alles is er nog.
Ik hou van spanning op zn tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
sowieso alles backuppen voordat je begint lijkt me?
Muis naar links bewegen, tot ineens alle apps verschijnen en daar dan op kruisje klikken. Het afsluiten van een app heeft alleen weinig nut volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe sluit ik een app waar ik actief in ben?
1x, toen clean install.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:41 schreef HSG het volgende:
Krijgen jullie ook de foutmelding bij het upgraden dat het installeren mislukt is?
verandering is altijd beter immersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef andreas612 het volgende:
al die autisten die zich niet kunnen aanpassen aan een andere interface
Het is bij mijn laptop al gebeurd. Nou stond daar niet heel veel op maar dat is anders met mijn desktop.quote:
Nee, als je in de metro omgeving in chrome youtube hebt open staan en naar een andere app gaat, stopt het geluid ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
Is het app specifiek dat het geluid uit gaat in uitzending gemist als ik naar mijn desktop ga?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, als je in de metro omgeving in chrome youtube hebt open staan en naar een andere app gaat, stopt het geluid ook.
Ja, er veranderde ook niks toen ik m'n abonnementgegevens toevoegdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep net de NRC metro app geinstalleerd en zo te zien mag je gratis de volledige krant lezen
Klopt dat is een foutje geloof ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep net de NRC metro app geinstalleerd en zo te zien mag je gratis de volledige krant lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |