Hoezo, je gaat nu toch nog niet? Tegen die tijd is dit topic wel dichtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera wel
Mag ik hier nu niet posten
D'ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo, je gaat nu toch nog niet? Tegen die tijd is dit topic wel dicht
Havermoutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Een goeie vrijdagse lunch zo te horen
Ik heb me in Londen tegoed gedaan aan de porridge, dus misschien dat ik maar eens havermout ga kopen
Kruimellaagjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Doe je de havermout dan door de vulling?
Klagen over kruidnoten in augustus, kerstreclame eind oktober of paaseitjes in januari. Terechte klacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom heeft Bol nu al kerstreclame?![]()
quote:
Kruidnoten vanaf het begin van de herfst graag!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klagen over kruidnoten in augustus, kerstreclame eind oktober of paaseitjes in januari. Terechte klacht.
Maar je viert nog steeds een feestje in hetzelfde seizoen en in mijn redelijk atheïstische ogen draait het uiteindelijk allemaal om hetzelfde.quote:Aan de andere kant, de herfst vind ik het mooiste seizoen, winter is prachtig (mits mooie sneeuw en lekker koud), maar met kerst heb ik dan weer niks
sommige dingen hoeven van mij niet. Dat is er een vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb me in Londen tegoed gedaan aan de porridge, dus misschien dat ik maar eens havermout ga kopen
Ik vond de instant daar zo lekker. Gewoon heet water erbij en klaar. Bonus: We hadden een waterkoker op de hotelkamer!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
SneeuwZodra ik weer helemaal op de been ben graag! En dan niet op de snelwegen want dan is dat humeur van vriend weer ver beneden het vriespunt.
[..]
Havermout![]()
Ook geschikt voor lekkere koekjes, kruimeltoetjes en appeltaart
Je loopt zelfs al een maand achterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom heeft Bol nu al kerstreclame?![]()
Jouw zusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef Tinuviel het volgende:
Ik vind dit het goede seizoen voor kruidnoten etc. En ik ben gek op Duitse advents/ kerstspul. Ben dan ook niet zo gek als mijn zus. Die vind dat je dat niet voor 1 december mag kopen. En volgens haar zouden de supermarkten dat spul ook niet zo vroeg verkopen als wij, de consumenten er niet in mee gaan.
quote:Mijn baby kletst me nu al 40min. de oren van het hoofd. Slapen, hoh maar.
Is dat een hint?quote:En over winterpret gesproken. We hebben nog een zitje voor op de slee nodig voor onze baby.
Dit is pas echt awesome:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de mandarijntjes nog niet lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |