abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 01:30:34 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348379
Wat vind je nou de grootste plus -en minpunten aan BB2 tov BB1 ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_348385
Gewijzigd ivm stomheid

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 19-09-2000 01:44]

I'm getting too old for this....
pi_348387
Dat (zoals je zelf in een ander topic al zei) deze bewoners er veel aantrekkelijker uitzien. Verder zijn het veel meer uitgesproken en verschillende persoonlijkheden. Ik verwacht dat we nog heel wat pittige momenten kunnen verwachten en dat het minder snel saai zal worden zoals vorig jaar toen er toch wel echt saaie periodes waren. Kortom: ik verwacht dat uiteindelijk BB2 kwa succes BB1 zelfs zal overtreffen en dat het een gigantische hype zal worden voorzover het dat nu al niet is. In mijn omgeving wordt er in ieder geval nu na een paar afleveringen al gigantisch veel over gesproken.
pi_348394
Oeps.. uw moderator was iets te fanatiek bezig mijn excuses hiervoor
I'm getting too old for this....
  dinsdag 19 september 2000 @ 03:53:00 #5
3767 Herald
Come get some
pi_348554
BB1 was nieuw, fris onbekend. 9 mensen ipv 12 waardoor het minder druk in het huis was. De eerste dagen (en de laatste) waren saai. Ze lagen in de tuin of lazen een boek op de bank. Ook 's avonds zaten ze uren bij elkaar op de slaapkamer.

In BB2 is de groep een stuk groter, waardoor er bepaalde mensen niet of nauwelijks in beeld komen (Ferdi, Georgie, Kim, Hieke). De impact van BB is bekend, ze proberen krampachtig zich aan hun zelf gestelde regels te voldoen.
Ook de relatie tussen Robin en Desiree komt erg snel. Bart vond Sabine al heel snel leuk maar voordat ze echt begonnen te vozen duurde een tijdje.
Ook zijn er sneller irritaties. Na amper 4 dagen zijn er al fikse woordenwisselingen en op het forum heerst een heuse anti-Ali stemming terwijl bij BB1 na 4 dagen niemand erg vervelend was.

Dan is er ook nog veel kritiek op de bewoners van BB2, ze zijn allemaal zogenaamd Veronica publiek. Sommige posters hadden liever lelijke vrouwen in het huis gezien dan die toekomstige centerfolds van Playboy die er nu inzitten. Schoonheid is relatief, en ik ben van mening dat iemand op TV er bij voorbaat mooier uitziet dan IRL.
Misschien zijn ze ook wel gescreened op looks, maar ga bij jezelf eens na, hoeveel lelijke mensen ken jij of heb jij in je vriendenkring?

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 14:12:07 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349007
Veel mensen komen inderdaad nauwelijks in beeld. Georgie heb ik nog maar sporadisch voorbij zien komen bijvoorbeeld. Beetje jammer en ik snap ook niet helemaal wat de bedoeling van VOO was om er twaalf mensen in te pleuren dit keer.

Was in het begin trouwens heel bang dat ik het gevoel zou hebben van 'die mensen horen daar niet, dat is het huis van Ruud, Bart, Willem etc'. Door de andere indeling van het huis is dat gelukkig meegevallen.

Vind tot nu toe de groep wat saai, maar ik meen mij te herinneren dat dat vorig jaar ook al het geval was. Voordeel van dit jaar is dat er al vrij snel wat conflictjes zijn geweest. Het klinkt misschien dom, maar het is op een masochistische manier best boeiend om dat te zien.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 17:33:45 #7
862 Arcee
Look closer
pi_349328
quote:
Op 19 september 2000 14:12 schreef Danny het volgende:
Voordeel van dit jaar is dat er al vrij snel wat conflictjes zijn geweest. Het klinkt misschien dom, maar het is op een masochistische manier best boeiend om dat te zien.
Dat is toch het énige wat boeiend is om te zien? Daar gáát 't nou toch juist allemaal om?

Zonder conflicten is er geen reet aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 19-09-2000 17:35]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_349582
Ik mis vooral de epistels van Doordevil!
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 20:22:08 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349616
quote:
Op 19 september 2000 20:04 schreef Maverick het volgende:
Ik mis vooral de epistels van Doordevil!
Zie http://www.fokforum.nl/showtopic/18514
  dinsdag 19 september 2000 @ 20:28:27 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_349621
Ik moet nog even wennen aan de neiuwe groep, en er zijn imho teveel mensen in dathuis zodat het allemaal een beetje te veel aan de oppervlakte blijft hangen. Ik hoop dat de 'gemaakte figuren' (waarond MAG) er gauw uitraken zodat de 'pure' mensen overblijven.

Worden weer leuke beelden als Robin of D uit het huis worden gestemd
Ik mis eigenlijk een beetje (over typecasting gesproken) een Bart in het huis, die op de juiste momenten de juiste hoeveelheid olie op het vuur gooit.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')