[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 19-09-2000 01:44]
In BB2 is de groep een stuk groter, waardoor er bepaalde mensen niet of nauwelijks in beeld komen (Ferdi, Georgie, Kim, Hieke). De impact van BB is bekend, ze proberen krampachtig zich aan hun zelf gestelde regels te voldoen.
Ook de relatie tussen Robin en Desiree komt erg snel. Bart vond Sabine al heel snel leuk maar voordat ze echt begonnen te vozen duurde een tijdje.
Ook zijn er sneller irritaties. Na amper 4 dagen zijn er al fikse woordenwisselingen en op het forum heerst een heuse anti-Ali stemming terwijl bij BB1 na 4 dagen niemand erg vervelend was.
Dan is er ook nog veel kritiek op de bewoners van BB2, ze zijn allemaal zogenaamd Veronica publiek. Sommige posters hadden liever lelijke vrouwen in het huis gezien dan die toekomstige centerfolds van Playboy die er nu inzitten. Schoonheid is relatief, en ik ben van mening dat iemand op TV er bij voorbaat mooier uitziet dan IRL.
Misschien zijn ze ook wel gescreened op looks, maar ga bij jezelf eens na, hoeveel lelijke mensen ken jij of heb jij in je vriendenkring?
Was in het begin trouwens heel bang dat ik het gevoel zou hebben van 'die mensen horen daar niet, dat is het huis van Ruud, Bart, Willem etc'. Door de andere indeling van het huis is dat gelukkig meegevallen.
Vind tot nu toe de groep wat saai, maar ik meen mij te herinneren dat dat vorig jaar ook al het geval was. Voordeel van dit jaar is dat er al vrij snel wat conflictjes zijn geweest. Het klinkt misschien dom, maar het is op een masochistische manier best boeiend om dat te zien.
quote:Dat is toch het énige wat boeiend is om te zien? Daar gáát 't nou toch juist allemaal om?
Op 19 september 2000 14:12 schreef Danny het volgende:
Voordeel van dit jaar is dat er al vrij snel wat conflictjes zijn geweest. Het klinkt misschien dom, maar het is op een masochistische manier best boeiend om dat te zien.
Zonder conflicten is er geen reet aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 19-09-2000 17:35]
quote:Zie http://www.fokforum.nl/showtopic/18514
Op 19 september 2000 20:04 schreef Maverick het volgende:
Ik mis vooral de epistels van Doordevil!
Worden weer leuke beelden als Robin of D uit het huis worden gestemd
Ik mis eigenlijk een beetje (over typecasting gesproken) een Bart in het huis, die op de juiste momenten de juiste hoeveelheid olie op het vuur gooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |