abonnement Unibet Coolblue
pi_120876051
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:29 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom niet een plaat die jou als rechts-extremistische randdebiel aanspreekt en waarom wel een tribal/dolfijntje/old school chest piece/insert elke willekeurige andere tattoo.
Daarbij is dit trouwens nog een plek die toch het grootste deel van de tijd bedekt is.
Ik denk altijd "waarom" als ik mensen van een jaartje of 20 met handtattoo's zie.
Omdat het ontzettend grof is? Of je bent rechts extremist (en dan vraag ik me af waarom die artiest 'm zet) of het heeft een verhaal wat met familie te maken heeft en dan alsnog vraag ik me af wat je bezield.

Serieus, ik post hier wel eens van tatt's met vliegende penissen en kutten met een tampontouwtje er uit. En ik vind daar niks mis mee. Maar deze tattoo is voor mij echt drie stappen te ver.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:45:19 #277
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120876672
Die artist zet hem óf omdat het hem geen fuck boeit en hij , of omdat hij zelf ook rechts-extremistisch is
Dat het jou 3 stappen te ver gaat is voor die getattooeerde en de tattooeerder niet van belang.


ook zijn werk.
Maar op zijn site staan ook tattoo's met negers erop. Dus zo rechts-extremistisch zal hij niet zijn

Maar dus toch, waarom niet? Ik ken dan zelf geen rechts extremisten, maar ik kom nog wel eens in een kraakpand, daar lopen ook lui met links-extremistisch tattoo's
En laat ik nou ook nog wel eens op metalconcerten komen, daar heb ik al de meest grove antichristelijke tattoo's gezien.
Ieder zijn eigen ding. En ja, dat kan heel ver gaan. Het zou mijn keus ook niet zijn. Maar er zullen ook vast zat mensen zijn die zeggen: wie gaat er in godsnaam met een tekst in het Latijn op zijn onderarm lopen?
pi_120876901
Natuurlijk, ieder z'n eigen ding maar foto realistische executie gaat wel heel ver, imo.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_120876917
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

kan aanstootgevend zijn!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What the...!
het is erg mooi en gedetailleerd getattoeerd maar ik vind het verschrikkelijk!! Ik hou totaal niet van dit soort tattoo's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120877665
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef LostFormat het volgende:
Natuurlijk, ieder z'n eigen ding maar foto realistische executie gaat wel heel ver, imo.
Dat dus.

Het lijkt me dat je als tattoo artiest wel ergens de grens mag trekken.
Ik vind behoorlijk naïef om nazi tattoo's te zetten omdat de klant dat nou eenmaal wil. En er zijn inderdaad vast nog wel andere extreme tattoo's te bedenken, maar dit gaat echt ver.
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:30:01 #281
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120907763
Ja, het gaat ver. Moet daar een grens in zijn? Wat mij betreft niet.
Waarom wel? Omdat jij het ver vindt gaan? Of omdat het toevallig of iets Nazistisch gaat, maar als het de Saigon Executie was geweest was het een prachtige weergave van een lelijk stukje geschiedenis.
Het is juist naief als je denkt dat door het verbieden of het niet tattooeren dat het niet gebeurd is, of dat mensen niet alsnog zulke denkbeelden hebben.
pi_120908736
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Dat dus.

Het lijkt me dat je als tattoo artiest wel ergens de grens mag trekken.
Ik vind behoorlijk naïef om nazi tattoo's te zetten omdat de klant dat nou eenmaal wil. En er zijn inderdaad vast nog wel andere extreme tattoo's te bedenken, maar dit gaat echt ver.
Vind je niet dat de artiest zelf daarin zijn grenzen mag stellen? Als hij vindt dat een fotorealistische executie 'kan' en hij zoiets wel wil zetten is dat zijn goed recht. Het heeft weinig met naïviteit te maken en alles met subjectiviteit. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening en kunnen de meeste mensen goed bepalen wat hun normen en waarden zijn :)
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:11:20 #283
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_120916400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:50 schreef LostFormat het volgende:
Natuurlijk, ieder z'n eigen ding maar foto realistische executie gaat wel heel ver, imo.
Eens. Snap niet dat je het op je lijf wilt, maar ook zeker niet dat je het wilt zetten. En ook ik heb verder niet gauw ergens moeite mee.
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:14:35 #284
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_120916522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef GimmeGore het volgende:

Het is juist naief als je denkt dat door het verbieden of het niet tattooeren dat het niet gebeurd is, of dat mensen niet alsnog zulke denkbeelden hebben.

Zeker als deze mensen zulke denkbeelden hebben moet je het niet zetten. Het toejuichen van moord in elke vorm lijkt mij al achterlijk genoeg. En hier heb je het nog eens over moord wegens achtergrond. Als mensen dit soort praktijken toejuichen, vind ik het vrij bizar dat je dit op zo'n persoon tekent.

Weet natuurlijk niet of dat hier ook het geval is..
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:41:02 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120925676
Sommige dingen gaan te ver...

Volgende week in de stoel. Maar nu een flinke griepbui, heel vervelend. Hoop dat het volgende week door kan gaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_120925895
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef GimmeGore het volgende:
Die artist zet hem óf omdat het hem geen fuck boeit en hij , of omdat hij zelf ook rechts-extremistisch is
Dat het jou 3 stappen te ver gaat is voor die getattooeerde en de tattooeerder niet van belang.

[ afbeelding ]
ook zijn werk.
Maar op zijn site staan ook tattoo's met negers erop. Dus zo rechts-extremistisch zal hij niet zijn

Maar dus toch, waarom niet? Ik ken dan zelf geen rechts extremisten, maar ik kom nog wel eens in een kraakpand, daar lopen ook lui met links-extremistisch tattoo's
En laat ik nou ook nog wel eens op metalconcerten komen, daar heb ik al de meest grove antichristelijke tattoo's gezien.
Ieder zijn eigen ding. En ja, dat kan heel ver gaan. Het zou mijn keus ook niet zijn. Maar er zullen ook vast zat mensen zijn die zeggen: wie gaat er in godsnaam met een tekst in het Latijn op zijn onderarm lopen?
Wel verdomde mooi gezet. O+
pi_120927450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Sommige dingen gaan te ver...

Volgende week in de stoel. Maar nu een flinke griepbui, heel vervelend. Hoop dat het volgende week door kan gaan...
Ik hoop het voor je, ik had die vrijdag toen het zo sneeuwde een afspraak in Friesland die ik heb moeten afzeggen omdat ik er niet kon komen. De afspraak is verzet naar januari, maar damn wat baal ik.
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:23:52 #288
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120927637
Even kijken of dit echte griep wordt (twee weken uit de roulatie) of dat ik na twee dagen weer herstel, wat meestal het geval is.

Gemeten op 39,6... Oei.

[ Bericht 11% gewijzigd door Skull-splitter op 29-12-2012 21:46:07 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_120929018
Bedje in!
pi_120929408
Ik wil ook weer geprikt worden }:| Arm moet eens wat verder opgevuld worden :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_120929550
Mijn arm wordt opgevuld in januari en februari O+
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:03:25 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120929634
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef AppleMartini het volgende:
Bedje in!
Werk tot 22.30, morgen vanaf 07.30
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_120929667
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Werk tot 22.30, morgen vanaf 07.30
Ja zeg, niet als je ziek wordt toch.
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:53:31 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_120932695
Collega kon overnemen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_121089637
ik weet dat het erg lastig is om een prijs te schatten maar waar moet ik ongeveer op rekenen bij een kleine tattoeage op m'n duim(alleen lijntje), zoals hieronder snel gephotoshopped.

pi_121090530
Dat weet je pas als je het vraagt aan de artiest bij wie je hem wil laten zetten.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:37:27 #297
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_121090647
met 50 op zak krijg je miss ook nog gebak xD
daaadadadada
pi_121090689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef AppleMartini het volgende:
Dat weet je pas als je het vraagt aan de artiest bij wie je hem wil laten zetten.
Dit dus.
Maar voor zoiets kleins, kan het in verhouding meestal alleen maar tegenvallen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121090875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef AppleMartini het volgende:
Dat weet je pas als je het vraagt aan de artiest bij wie je hem wil laten zetten.
geen idee nog, dord is het makkelijkst voor mij, iemand bekend met een goede shop daar?
pi_121091556
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:42 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

geen idee nog, dord is het makkelijkst voor mij, iemand bekend met een goede shop daar?
De kerel zelf mag ik niet zo, maar eerlijk is eerlijk, het is een absolute vakman, Errol van Inkstitution. In rotterdam. Dichtbij dordt
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')