quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef SupremeEvil het volgende:
Haai! Even een vraag over slaapjes...
Overdag is in slaap komen geen probleem, (alleen zijn de slaapjes erg 'kort', ook per keer iets van 45 minuten ofzo). Al verbaasde ze me vandaag door ineens twee uur te pitten.
Maar nu gaat het me meer om de avond... Heb nu een paar dagen eten en slaaptijden opgeschreven en het valt me op dat als ze om een uur of vier eten krijgt zou ze rond zessen weer naar bed moeten... Maar dát lukt dan niet op de een of andere manier. Dus dan wordt het een uur of zeven, half acht. Naja, al met al op zich niet verkeerd zou je zeggen, alleen slaapt ze dan vrolijk door tot half twee snachts en zelfs een keer tot half vier! Hoe kan ik dit nou een paar uur verzetten... Toch gewoon om zeven uur naar bed en wakker maken om elf uur, zodat ze dan nog wat kan eten en tot een uur of zes sochtends slaapt?
Wij deden het ritueel toen al. Billie ging om 1900 naar bed geloof ik, en die maakten we wakker rond 2230 voor een voeding. Pas toen hij begon te mopperen om die tijd zijn we daarmee gestopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja goeie, nieuw topic idd Zoë
Wil nog aan mn vraag toevoegen of je bij een baby van drie maanden ook een echt slaapritueeltje doet. Dus zoiets van, kleertjes uit, nieuwe luier, pyama (?) in bedje leggen, aai over de bol en een kus en wegwezen? En dan doe je dat om 19u neem ik aan...
Hier werkte t ook nooit (bij beide kinderen niet).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Voor nu, truc mislukt. Om 22.30u flesje bv gegeven...en nu staat er weer een op te warmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |