quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef SupremeEvil het volgende:
Haai! Even een vraag over slaapjes...
Overdag is in slaap komen geen probleem, (alleen zijn de slaapjes erg 'kort', ook per keer iets van 45 minuten ofzo). Al verbaasde ze me vandaag door ineens twee uur te pitten.
Maar nu gaat het me meer om de avond... Heb nu een paar dagen eten en slaaptijden opgeschreven en het valt me op dat als ze om een uur of vier eten krijgt zou ze rond zessen weer naar bed moeten... Maar dát lukt dan niet op de een of andere manier. Dus dan wordt het een uur of zeven, half acht. Naja, al met al op zich niet verkeerd zou je zeggen, alleen slaapt ze dan vrolijk door tot half twee snachts en zelfs een keer tot half vier! Hoe kan ik dit nou een paar uur verzetten... Toch gewoon om zeven uur naar bed en wakker maken om elf uur, zodat ze dan nog wat kan eten en tot een uur of zes sochtends slaapt?
Wij deden het ritueel toen al. Billie ging om 1900 naar bed geloof ik, en die maakten we wakker rond 2230 voor een voeding. Pas toen hij begon te mopperen om die tijd zijn we daarmee gestopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja goeie, nieuw topic idd Zoë
Wil nog aan mn vraag toevoegen of je bij een baby van drie maanden ook een echt slaapritueeltje doet. Dus zoiets van, kleertjes uit, nieuwe luier, pyama (?) in bedje leggen, aai over de bol en een kus en wegwezen? En dan doe je dat om 19u neem ik aan...
Hier werkte t ook nooit (bij beide kinderen niet).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Voor nu, truc mislukt. Om 22.30u flesje bv gegeven...en nu staat er weer een op te warmen
Oh goddank, ik ben niet de enige met een pyjamatic. JD wordt er wel eens moe vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:15 schreef Nirak het volgende:
Pyama's zijn schattig![]()
Tijdens vakantie in Kreta 2 hele leuke gekocht
vast wel, maar dan niet de gitaar op de fotoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef NotTheSame het volgende:
Pas maar over een maandje staat ie ook gitaar te spelen in de box
^^quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:01 schreef Kyara het volgende:
Oooh Nirak, is Danne vandaag jarig? Gefeliciteerd!!!! Helemaal gemist!
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'S!!!!!
zal jullie missen
ga ik proberen te onthouden....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef bitterend het volgende:
Kyara 25 november is ze jarig!!
Tinu beterschap voor je babytje!
Dan snapt hij dat het niet mag, dat is positiefquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Kyara het volgende:
Mijn baby gaat huilen als ie iets niet mag
Even alleen laten gaat echt niet meer. Alleen in de box.
En vanmiddag moest ie mee winkelen en toen was hij echt heel sjacherijnig
Wollen romper(s)?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef freecell het volgende:
Kyara, beware, mijn peuter wil nog steeds niet winkelen
Hier toch temperatuur-issues. Helaas!
Zat er ook wel in, want vanmorgen was hij 4,5 pond precies
Moet niet veel meer af zeg maar![]()
Maar hij krijgt dus snel ondertemp, alsje hem dan opwarmtweer verhoging en als je dan de kruik weghaalt weer ondertemp...Jojo!
Heel bekend van de oudste, knap onhandig.
Goeie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik zag bij de zeeman ook winterjasjes hangen, best leuke voor jongetjes. Die voor de meisjes zijn er alleen int rozeMaar misschien is dat nog iets voor nu ff?
Kleine hier heeft tot half acht geslapen vanaf de fles om 24u.![]()
Kniekousjes! Checkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:48 schreef Nirak het volgende:
Wij zijn (ookin de winter) veel en lang buiten. En dan is het toch wel fijn als hij ook wat warms om zijn benen heeft
Yepsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:34 schreef Kyara het volgende:
Dat jij het nooit gekocht hebt, betekent dat jij het onnodig vindt, niet dat het onnodig is. Zo zijn er heel veel dingen onnodig voor de een terwijl het voor de ander wel degelijk heel handig kan zijn.
86! zeeman valt kleinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef Susie het volgende:
Zeeman dus! Ik wil ook een skipak of iets dergelijks, al is het alleen dat wanneer dat beetje sneeuw er een keer is, dat ze lekker kan ravotten erin! Mja.... Welke maat he?
Bij de c&a misschien??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Troeta, dat is dan het voordeel van 2 jongens en een neefje. Ik kan kleding vaker aandoen en hoefde ook niet alles te kopen. Skipak ga ik dus niet meer kopen. Als ze eenmal kruipen/ lopen inde sneeuw vind ik het wel handiger dan veel kleren over elkaar en een regenpak. Ik was ook aan het kijken voor zo'n mini regenpak Troeta, maar heb ik niet gevonden kleiner dan maat 80 ofzo.
Weet iemand toevallig of je ergens coltruien voor baby's kunt krijgen?
Als je nou verderop gaat kletsen doen wij wel mee en wordt het daar ook gezelligquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Susie het volgende:
Heb je laatst niet genoeg gescoord bij Lindex Bitterend![]()
Ik moet ook nodig wat aanvulling hebben, kast even uitgezocht en er is erg weinig over gebleven....
En ja, ik weet het, "hoor" hier niet meer, maar het is zo gezellig hier
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je nou verderop gaat kletsen doen wij wel mee en wordt het daar ook gezellig
Zullen we gaan rellen dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:35 schreef Susie het volgende:
[..]euh ja, maar weet niet wat ik verderop moet kletsen!
Nou bij Lindex niet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maat 74 en 80 en 86 zijn toch over het algemeen dezelfde collecties?Dus waarom in 74 en 86 wel kunnen vinden maar 80 niet?
Nee met wij bedoelde ik eigenlijk de andere dreumes mama'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef Tinuviel het volgende:
Bovendien zijn wij dan toch dan illegaal in het dreumestopic DML of bedoelde je dat niet?
De eerste set heb ik alquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Tinuviel het volgende:
Vind je deze t- shirts niets?
http://www.hm.com/nl/product/04103?article=04103-B
Dit jurkje leek mij ook mooi:
http://www.hm.com/nl/product/02144?article=02144-B
Ben niet zo'n rel-type eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zullen we gaan rellen dan?
De baby's gaat wel tot 86 bij Lindex maar de girls 1-7 jaar heeft idd wel wat stoerdere shirts. De baby sectie is wel erg liefelijk bij Lindex.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nou bij Lindex niet!
![]()
Maat 86 is 1 jaar...bij h&m is het inderdaad een pot nat
Als ik bij 0-1 ben bij lindex en ik zoek op 86 dan zijn maar 4 pagina's beschikbaar en meer dan de helft zijn rompersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De baby's gaat wel tot 86 bij Lindex maar de girls 1-7 jaar heeft idd wel wat stoerdere shirts. De baby sectie is wel erg liefelijk bij Lindex.
Geen ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef bitterend het volgende:
Is de dreumsjes topic zo stil?
Ik heb alleen slofjes besteld bij Lindex Susie lol
kortingscode? waar van?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik hoor het wel als iemand nog een kortingscode wilt![]()
Bij de dreumesen lijkt men toch minder te melden te hebben. Het loopt allemaal gewoon lekker en er zijn minder grote mijlpalen. Kindjes eten met de pot mee, weinig schema's meer.
Als het er stil is dan gaat het er goed vaak
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:44 schreef Susie het volgende:
Beide Nirak en jij hebt ook een dreumes nu!
Is het heeeeel erg dat ik Lindex niet ken?Zit nu ook mobiel, dus kijkt ook niet handig, maar zal van de week eens kijken daar.
+ 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ja voor dat ik op fok! was kende ik ook niet
Ik geef de schuld aan DML
Zeg ik heb het ook maar weer van het kleertjestopic hier hoor. Tot grote spijt van mijn portemonneequote:
R. pikt volgens mij ook elke sprong op of niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef bitterend het volgende:
Zijn er trouwens minder sprongen bij de dreumsen? volgens oei ik groei staat ons nog 2/3 sprongen te wachten...
Ik doe niet aan sprongen dus geen ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef bitterend het volgende:
Zijn er trouwens minder sprongen bij de dreumsen? volgens oei ik groei staat ons nog 2/3 sprongen te wachten...
Damn...dus 12-18 maanden (82cm) zou te klein zijn voor mijn spekkie??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef Kyara het volgende:
Uhm... Zara werkt met maanden en volgens mij valt het wel redelijk smal. Ik heb vooral veel kleding in het 1e half jaar voor M gehad en die zat toen nog op de -1 lijn. Ter vergelijking, Zeeman zat toen ook goed.
Ja...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
R. pikt volgens mij ook elke sprong op of niet?
Ik vind het vooral kort ook vallen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
Damn...dus 12-18 maanden (82cm) zou te klein zijn voor mijn spekkie??
Tinuje moet daar bestellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje krap liggen maakt niet uit toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:06 schreef clauwheee het volgende:
Doeg Danne!
Hebben er hier nog meer kleine reusjes die al zo goed als uit de kinderwagenbak zijn? We gingen vandaag de stad in en nu ze dikke kleren en sloffen enzo aan heeft past het echt niet meer... Dus hebben de wandelwageninzet gepakt in de ligstand, maar pff ze is nog maar 4 maanden, zo zonde.
Oi, dat is al wel vlot ja. Wij zijn hier pas net een dag over naar de wandelwagenzit in ligstand.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:06 schreef clauwheee het volgende:
Doeg Danne!
Hebben er hier nog meer kleine reusjes die al zo goed als uit de kinderwagenbak zijn? We gingen vandaag de stad in en nu ze dikke kleren en sloffen enzo aan heeft past het echt niet meer... Dus hebben de wandelwageninzet gepakt in de ligstand, maar pff ze is nog maar 4 maanden, zo zonde.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik druk trouwens net effe op die Lindex-link. Staat daar keigroot in beeld: SALE.
JD: "Oh.. fijn."
Ik: "SALE!"
hey, dat klinkt als ons levenquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
en we zijn van zwarte naar groene ontlasting gegaan! en pas 2x de pamper verkeerd om aangedaan ..
Ik doe bijna altijd die drie knoopjes onderop de romper verkeerd. Echt, hoe moeilijk kan het zijn...quote:
Herkenbaar!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:51 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik doe bijna altijd die drie knoopjes onderop de romper verkeerd. Echt, hoe moeilijk kan het zijn...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:51 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik doe bijna altijd die drie knoopjes onderop de romper verkeerd. Echt, hoe moeilijk kan het zijn...
Of de romper compleet vergeten dicht te doen en dan bij het aantrekken van z'n broek erachter komen dat 'er nog zon hele flap zit'quote:
Haha idd maillots, leggings, ik heb er aardig wat. Sowieso is dr kast goed gevuldquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:29 schreef Kersjes het volgende:
Maar 1 maillot Troeta? Tsss, van wat ik begrijp heb je er als meisjesmama minstens 20 nodig. Voor elke outfit 1![]()
Mijn baby heeft net voor het eerst in de Bumbo gezeten. Hij was helemaal in shock, en na 3 minuten was hij er alweer klaar mee.
Vandaag is hij precies 4 maanden oud. Mijn kleine zieligje.... Snotverkouden en een nare hoest. Hij voelt zich echt niet lekker, is er helemaal pieperig van
ja, we hadden toch ruimte zat. Best handig hoor zo'n kamer met kattenbak, eten, 2 krabpalen en 2 tafels. En een deur die af en toe even dicht kon. Zeker toen we nog 3 katten hadden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Kyara een hele verbouwing dus! hebben de katten een exclusieve kamer? luxe![]()
Ja Tinu hier komt de 6de tand...rode wang, veel op handen kauwen en grijpen naar dr oortje...ze is verder gelukkig wel vrolijk alleen ik had haar slaap wel hard nodig
Hier ook weer tandenleedquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef bitterend het volgende:
Kyara een hele verbouwing dus! hebben de katten een exclusieve kamer? luxe![]()
Ja Tinu hier komt de 6de tand...rode wang, veel op handen kauwen en grijpen naar dr oortje...ze is verder gelukkig wel vrolijk alleen ik had haar slaap wel hard nodig
Zo jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha, nou op zich best handig! Ik zat laatst al te denken, hoe ga ik bijv. als ik in de stad ben met M. in dr kinderwagen, naar t toilet? Pak je dan de gehandicaptenwc en rij je daar met kinderwagen en al naar binnen? Of pak je een gewone en parkeer je kind en wagen, met in je hoofd dat niemand een baby zal meenemen, toch....?
bijkomend voordeel van een rugdraagconstructiegedoetje: dan heb je dit probleem nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha, nou op zich best handig! Ik zat laatst al te denken, hoe ga ik bijv. als ik in de stad ben met M. in dr kinderwagen, naar t toilet? Pak je dan de gehandicaptenwc en rij je daar met kinderwagen en al naar binnen? Of pak je een gewone en parkeer je kind en wagen, met in je hoofd dat niemand een baby zal meenemen, toch....?
invalidetoilet en met kinderwagen en al naar binnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik ook, maar dan met kind op de buik! Alleen even opletten dat de staarten van je doek niet in de wc hangenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef simmu het volgende:
[..]
bijkomend voordeel van een rugdraagconstructiegedoetje: dan heb je dit probleem niet![]()
ik ging gewoon met kind en al naar de plee
Heb je het wel helemaal opgevolgd dan? Het is een vrij uitgebreid iets waar je wel echt mee aan de slag moet gaan om iets te bereikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef NotTheSame het volgende:
Dat boek, daar kan ik hier helaas niks mee. Slapen blijft een drama. Vannacht/vanochtend/nu het zelfs zo erg dat ze al vanaf vannacht alleen maar bij mij wil liggen, tiet erin en af en toe wat slapen. Zodra ik me ook maar beweeg dan word ze wakker en is het gillen/krijsen/brullen. Geen koorts, geen tandjesleed te zien, helemaal niks. Ik lig dus nu nog steeds op bed (en barst inmiddels van de honger...
Jeetje das lastig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef NotTheSame het volgende:
Dat boek, daar kan ik hier helaas niks mee. Slapen blijft een drama. Vannacht/vanochtend/nu het zelfs zo erg dat ze al vanaf vannacht alleen maar bij mij wil liggen, tiet erin en af en toe wat slapen. Zodra ik me ook maar beweeg dan word ze wakker en is het gillen/krijsen/brullen. Geen koorts, geen tandjesleed te zien, helemaal niks. Ik lig dus nu nog steeds op bed (en barst inmiddels van de honger...
Verlatingsangst met 10/11 maanden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef NotTheSame het volgende:
Inderdaad. En het is niet alles tips, er wordt zo veel uitgelegd! heeeel fijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal opgevolgd dan? Het is een vrij uitgebreid iets waar je wel echt mee aan de slag moet gaan om iets te bereiken
Ja idd daar zit verschil in, maar dat heb ik geprobeerd. Was wel lastig maar ze raakt snel overstuur en blijft er in hangen dus dat helpt niet zoveel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als dingen gewenning zijn geworden ontkom je helaas niet aan laten huilen soms om er vanaf te komen![]()
Maar je hebt huilen en huilen.
Je kan laten huilen en er steeds naar toe gaan. Of op de kamer blijven zitten maar niks zeggen etc.
Uren laten huilen waarbij je kind compleet over de zeik gaat wint niemand iets bij.
Idd de uitleg, daardoor begrijp je het slapen van een baby ook beter en kun je dingen ook beter accepteren en/of er iets mee doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is niet alles tips, er wordt zo veel uitgelegd! heeeel fijn
Na bijna 6mnd is het hier redelijk zoals voor zw.schap, ook de striemen worden steeds minder zichtbaar. Buik is minder zacht en ik merk dat het losse vel zegmaar als je buktquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Kwisted het volgende:
Hey dames, ik zoek even wat geruststellende woorden van de mede-moeders..hoe lang heeft t bij jullie geduurd voordat je weer lekker in je vel zat en zelfvertrouwen had?
Mijn hele lijf is veranderd door de zwangerschap en daar ben ik nog lang niet aan gewend na 5wkn. (niet heel gek lijkt me). Mijn buik zit vol striemen en is lubberig, borsten idem dito en mijn punani is ook niet meer wat t is geweest. Ik ben 25 en voel me verlept![]()
Hoop dat jullie zeggen dat je t herkent en dat t nog ooit goed komt..
Jammer, wij komen niet in aanmerking.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:41 schreef bitterend het volgende:
Dames
We waren vandaag bij de UU voor een onderzoekik heb de jongen die het onderzoek begeleid beloofd dat ik meer kleintjes voor zijn onderzoek zou vinden.
Hier is de link : http://www.fss.uu.nl/babylab/index.php?pagina=nieuwsgierigheid
We kregen de reiskosten vergoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Oh tof!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef bitterend het volgende:
Phaidra je moet je gewoon inschrijvener komen meer onderzoeken zei hij!
Doodnormale bewegingen voor een baby van 5 maanden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:27 schreef Handheld het volgende:
En toch nog een mening van jullie.
Willen jullie deze video bekijken en dan voornamelijk zijn rechterhand voor de kijkers links!
Wat leuk! Ik ben erg benieuwd naar deze resultaten. Zelf heb ik onderzoek gedaan naar getalbegrip bij kleuters.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:41 schreef bitterend het volgende:
Dames
We waren vandaag bij de UU voor een onderzoekik heb de jongen die het onderzoek begeleid beloofd dat ik meer kleintjes voor zijn onderzoek zou vinden.
Hier is de link : http://www.fss.uu.nl/babylab/index.php?pagina=nieuwsgierigheid
We kregen de reiskosten vergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |