SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers niet gewenst.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2012 20:13:19 ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig geen AppelCake die een topic kaapt.
Das kut he!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mobiel fokken en niet kunnen quoten uit een gesloten topic
Uggs zijn wel mooi, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm... Een jas voor 250 en uggs voor 160.
Inb4 uggshaat.
Ja wil je mij eruit halen? Uit het gastenboek that is.quote:
GMTA dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in het vorige topic.
Laat alleen appelcake in het gastenboek staanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haal ook dat gastenboek er uit man, we zijn godverdomme geen kindertent.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Uggs zijn wel mooi, uitzonderingen daar gelaten.
Dat was het plan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haal ook dat gastenboek er uit man, we zijn godverdomme geen kindertent.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
Of doe dat gastenboek in een spoiler ofzo.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ja haal dat gastenboek gewoon helemaal weg.
had ze de bocht afgesneden doen ze altijd toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Trollscience het volgende:
ik kwam net zo'n vet geil emomeisje tegen met van die schattige x-benen en ik zag haar al giechelen man ik kwam zowat kláár
Waren oorspronkelijk wel voor mannen he.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Taexon het volgende:
Uggs bij sommige meiden staan wel leuk alleen je hebt er ook figuren tussen waarbij het gewoon echt lelijk is..
Ow en over jongens met uggs ga ik geneens beginnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
had ze de bocht afgesneden doen ze altijd toch?
snapje
Ditquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ja haal dat gastenboek gewoon helemaal weg.
dat geloof ik best maar ik vind het geen panquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waren oorspronkelijk wel voor mannen he.
Ik vind uggs niks, maar zit wel echt lekker warm.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Taexon het volgende:
Uggs bij sommige meiden staan wel leuk alleen je hebt er ook figuren tussen waarbij het gewoon echt lelijk is..
Ow en over jongens met uggs ga ik geneens beginnen![]()
![]()
hipsterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind uggs niks, maar zit wel echt lekker warm.
Mwah misschien dat niet, maar je bent wel beperkt in je keuzes en niks is toeval of pech.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Tuurlijk is niet alles voorbestemd, wat een onzin.
WT meine lieblingquote:
Hoe kom je hier nou weer bij, tuurlijk maak jij je eigen keuzes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mwah misschien dat niet, maar je bent wel beperkt in je keuzes en niks is toeval of pech.
Omdat je ze niet meer hebt, tegen de mainstream in toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo dat, ik heb geen uggs(meer) hoor.
Tis wel duur maar achquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel leuk om daar naar toe te gaan
Nee, mijn ma heeft ze gestolen, ik heb ze niet express weggedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat je ze niet meer hebt, tegen de mainstream in toch.
aangeven bij de plisie, dat dit kan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn ma heeft ze gestolen, ik heb ze niet express weggedaan.
Nee joh, kreeg nieuwe laarzen van haar, dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
aangeven bij de plisie, dat dit kan.
Je maakt wel zelf keuzes, maar alles is oorzaak-gevolg. En je doet iets niet zomaar of toevallig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij, tuurlijk maak jij je eigen keuzes.
Chillax.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, kreeg nieuwe laarzen van haar, dus
Ja, als ik honger heb, ga ik eten duhquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je maakt wel zelf keuzes, maar alles is oorzaak-gevolg. En je doet iets niet zomaar of toevallig.
Daar zit die big moneyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, als ik honger heb, ga ik eten duh
Maar misschien valt mijn eten wel per ongeluk op de grond, en kan ik geen nieuwe kopen.
Hoezo naar weesp ov?
sry grapjequote:
Oude oude UI's met voormalige nachtbrakersquote:
klopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet terug in die gif.
Wij zijn van de oude gardequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oude oude UI's met voormalige nachtbrakers![]()
[..]
klopt.
Precies hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij staat er niet in?
[..]
Beste garde.
Ik mis ze wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij staat er niet in?
[..]
Beste garde.
Emma Watsonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
Emma Watson, Emilia Clarke (Daenerys) of Kim Kardashian?
kom dan net uit avonddienst, kan dan niet vroeg opstaanquote:
eerste account 2006 dacht ikquote:
emmaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
Emilia Clarke.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
Haha.quote:
Ik ook. Zeker Frannehquote:
Je bent lui en dik, ik snap het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom dan net uit avonddienst, kan dan niet vroeg opstaan
kom dan hierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent lui en dik, ik snap het.
Kimquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef Snowbells het volgende:
postgeschiedenisquote:
Ik vraag wel aan HappyBob of ie een nieuwe wil/kan maken. Dan fix ik jou er in en een heleboel uit deze.quote:
Ja, oorzaak-gevolg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, als ik honger heb, ga ik eten duh
Maar misschien valt mijn eten wel per ongeluk op de grond, en kan ik geen nieuwe kopen.
Hoezo naar weesp ov?
Mag ik er dan ook in staan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan HappyBob of ie een nieuwe wil/kan maken. Dan fix ik jou er in en een heleboel uit deze.
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook in staan?
DOe mij dan ook erin.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan HappyBob of ie een nieuwe wil/kan maken. Dan fix ik jou er in en een heleboel uit deze.
Nee. Om half 9 is ze er wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Is Hypo nog te bewonderen op het FOK!forum zo om 10 over 8?
Nee.quote:
Ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
17 november mag je je schoen zetten toch?
Het is maar hoe je het ziet, ik geloof persoonlijk niet in volledige voorbestemming.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dus niet voorbestemd.
Het was voorbestemd dat ik het wel ging eten.
samen dik wordenquote:
Waarom wachten als de sint er al de 17e in het land is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Over wanneer je je schoen mag zetten.
Een vriend van mij zei 20 november ofzo
Ook nog met monstertrucks en trekkertrek?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WT meine liebling
Met crossmotors en dat soort dingen, van den teevee
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom wachten als de sint er al de 17e in het land is.
ik begrijp het alquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kende ze al hoor. Luister je gaarne klassiek?
Jezelf voor de gek houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader die doet alsof hij gestopt is met roken terwijl hij nog altijd gewoon rookt
Misschien rookt hij niet gewoon?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Trollscience het volgende:
mijn vader die doet alsof hij gestopt is met roken terwijl hij nog altijd gewoon rookt
Zaterdag ga ik nog eens even naar CD-Teek.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Soms. Niet zo heel vaak.
Je rookt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
boeit mij het wat, nu kan ik zijn sigaretten jatten zonder dat hij er iets van mag zeggen
Snel effe wat Vranicky meegrissen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik nog eens even naar CD-Teek.
dat is zo kkgoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
Rookt er iemand hier wel eens een sigaar?
Tchaikovsky.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel effe wat Vranicky meegrissen!
Die zijn echt veel goorder (scherper!) dan zo'n mooie grote. Je kan natuurlijk ook beginnen met een Dominicaanse bijvoorbeeld hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja? ik heb wel eens van die kleine gerookt.
Wat is de beginprijs van een sigaar? Lijkt mij wel een keer geinig om te kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn echt veel goorder (scherper!) dan zo'n mooie grote. Je kan natuurlijk ook beginnen met een Dominicaanse bijvoorbeeld hè.
dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef AppelCake het volgende:
![]()
Ik ben net klaar met douchen en zit nu naakt achter de computer.
Wel met je tieten gespeeld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Denk je lekker chill in bad te kunnen relaxen, gaat je broertje in de kamer er naast skypen met een vriendje van hem terwijl ze op Habbo zitten
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Denk je lekker chill in bad te kunnen relaxen, gaat je broertje in de kamer er naast skypen met een vriendje van hem terwijl ze op Habbo zitten
Habbo, 2 jaar geleden speelde ik dat nog.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Homo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Habbo, 2 jaar geleden speelde ik dat nog.
je was toch naakt lulquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu heb ik een paarse onderbroek en een blauwe badjas aan. (Badjassen_____!)
Hij zit in de tweedequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Habbo, 2 jaar geleden speelde ik dat nog.
De losse zijn uiteraard duurder (per stuk gezien) dan die in een grote bak, maar voor een paar euro kun je al wel wat krijgen. Met een beetje mazzel kun je nog wel een voorgeknipte krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is de beginprijs van een sigaar? Lijkt mij wel een keer geinig om te kopen.
Lurk ik ff, lees ik dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:47 schreef AppelCake het volgende:
![]()
Ik ben net klaar met douchen en zit nu naakt achter de computer.
Gelukkig zit de sigarenboer hier om de hoek. Ga morgen daar wel wat info vragen en rondkijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De losse zijn uiteraard duurder (per stuk gezien) dan die in een grote bak, maar voor een paar euro kun je al wel wat krijgen. Met een beetje mazzel kun je nog wel een voorgeknipte krijgen.
Als je nou wil beginnen kun je best van die Ritmeister vanillestokken nemen die apart in zo'n blikken kokertje zitten.
Van die accessoires zijn ook tof, ik heb zo'n wortelnoothouten sigarenknipper (ook V)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gelukkig zit de sigarenboer hier om de hoek. Ga morgen daar wel wat info vragen en rondkijken
Ik heb vroeger wel veel geld uitgegeven aan habbo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je volwassener bent dan mijn broertje
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel veel geld uitgegeven aan habbo.
Ik weet eigenlijk nogsteeds niet wat het nou is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel veel geld uitgegeven aan habbo.
http://www.habbo.nl/quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nogsteeds niet wat het nou is.
Ik heb nog nooit zo'n dikke sigaar gerookt. Dus ik weet ook eigenlijk niet,waarom je ze moet knippen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die accessoires zijn ook tof, ik heb zo'n wortelnoothouten sigarenknipper (ook V)Alleen is hij niet echt scherp, dat is wel een beetje matig.
Je stalkers zijn gearriveerdquote:
Omdat ze nog wel eens "dichtgerold" geleverd worden (t.b.v. de houdbaarheid denk ik), Dat rookt niet echt fijn dus moet je ze openknippen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dikke sigaar gerookt. Dus ik weet ook eigenlijk niet,waarom je ze moet knippen?
Oh oke, ik ga morgen wel wat info vragen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze nog wel eens "dichtgerold" geleverd worden (t.b.v. de houdbaarheid denk ik), Dat rookt niet echt fijn dus moet je ze openknippen.
Maar ik mag het toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent de enige echte stalker hier.
En Amoeba soms.
Wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent de enige echte stalker hier.
En Amoeba soms.
Ik had laatst per ongeluk een sigaar met de verkeerde kant in m'n mond gedaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze nog wel eens "dichtgerold" geleverd worden (t.b.v. de houdbaarheid denk ik), Dat rookt niet echt fijn dus moet je ze openknippen.
[ afbeelding ]
Als een volwassen persoon iets doet dat voor kinderen bedoelt is vind ik dat (meestal) kinderachtig. Of als hij/zij zich als een kind gedraagt (geen verantwoordelijkheid nemen, niet om kunnen gaan met verlies/kleine tegenvallers etc).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is volwassenheid eigenlijk? Wie bepaalt dat? En wat verstaan we onder ''kinderachtig''? Kan je iets wat iemand leuk vind gelijk als kinderachtig bestempelen?
Had ik ook een keer,maar dan met een sigaret.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had laatst per ongeluk een sigaar met de verkeerde kant in m'n mond gedaan.Dat was niet echt lekker.
Als je nou bij zo'n sigarenboer -- zeker als het een echte is -- gewoon niet de manse man uithangt maar gewoon zegt dat je rustig wil beginnen enzo dan gaat hij je rustig adviseren over alles en dan komt alles goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke, ik ga morgen wel wat info vragen.
Electric Ladylandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welk album wil je dolgraag op vinyl?
Het is een echte sigarenboer. Ja inderdaad,anders heb je niets aan die sigaren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je nou bij zo'n sigarenboer -- zeker als het een echte is -- gewoon niet de manse man uithangt maar gewoon zegt dat je rustig wil beginnen enzo dan gaat hij je rustig adviseren over alles en dan komt alles goed.
Zeg jou broertje's habbo username, ik ga hem opzoeken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als een volwassen persoon iets doet dat voor kinderen bedoelt is vind ik dat (meestal) kinderachtig. Of als hij/zij zich als een kind gedraagt (geen verantwoordelijkheid nemen, niet om kunnen gaan met verlies/kleine tegenvallers etc).
Hoezo niet?quote:
Hendrix. Achja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Electric LadylandEn volgens mij kan ik die deze week bij iemand ophalen
![]()
Hendrixquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hendrix. Achja.
Ik wil nu dolgraag In The Aeroplane Over The Sea. En daarna vast weer wat anders. Hoeveel kost hij?
Iets dat eigenlijk gemaakt is voor kinderen kan nog steeds vermakelijk zijn voor volwassenen, zoals lego of spongebob. Het is maar hoe je het interpreteert, mee om gaat of gebruikt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als een volwassen persoon iets doet dat voor kinderen bedoelt is vind ik dat (meestal) kinderachtig. Of als hij/zij zich als een kind gedraagt (geen verantwoordelijkheid nemen, niet om kunnen gaan met verlies/kleine tegenvallers etc).
Niet zo kapot van Hendrix. Erg ruig. Ik vind Vaughan beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hendrix
Hipstermuziek
Je ne sais pas. Volgens mij 10 of zo.
Teleurstelling dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet zo kapot van Hendrix. Erg ruig. Ik vind Vaughan beter.
Lonnie Mack.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet zo kapot van Hendrix. Erg ruig. Ik vind Vaughan beter.
Hij is wel goed hoor! Maar ik vind Vaughan beter. Zeker met Double Trouble. Band of Gypsys is echt heerlijk. Ken je Classic Albums? Er is een afl. over Electric Ladyland, ik heb hem gezien.quote:
Doe is een foto zonder photoshop/overbelichting en make up?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kun je hier nee tegen zeggen :S
maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe is een foto zonder photoshop/overbelichting en make up?
Hij wil hem niet gevenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg jou broertje's habbo username, ik ga hem opzoeken.
Gewoon, omdraaien heel hard wegrennen en dan in een hoekje zitten huilen omda nee zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kun je hier nee tegen zeggen :S
geef je nog om me bby?quote:
Mooie gitaar, ik heb een half kapotte gitaar in me kamer. Hoe zou ik het beste kunnen beginnen met leren?quote:
Zorgen voor een hele gitaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mooie gitaar, ik heb een half kapotte gitaar in me kamer. Hoe zou ik het beste kunnen beginnen met leren?
Proost alvast,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Taexon het volgende:
Ik ben weg! lekker bieren, fijne avond.
Have funquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Taexon het volgende:
Mwah geen zin in ''les'', meer om zelf wat uit te proberen en zelf gewoon te leren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zorgen voor een hele gitaarEn les.
Nee, ik ben een walgelijk persoon. Het zit nog wel op mijn radar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
WT
Had je flying lotus al geluisterd?
Hoezo niet?quote:
Dagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Taexon het volgende:
Dat gaat lang duren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mwah geen zin in ''les'', meer om zelf wat uit te proberen en zelf gewoon te leren.
Oke.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben een walgelijk persoon. Het zit nog wel op mijn radar.
Les. En 'onder de knie krijgen' klinkt dan ook weer zo. Dat duurt zeker nog wel even.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoelang voor dat jij het onder de knie kreeg? En hoe?
Hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, niet stiekem verliefd op me worden hoor
Ik ken niemand die gitaar speelt en heb totaal geen zin in les van een of andere leraar, al helemaal niet als ik moet betalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Les. En 'onder de knie krijgen' klinkt dan ook weer zo. Dat duurt zeker nog wel even.
Veel succes dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ken niemand die gitaar speelt en heb totaal geen zin in les van een of andere leraar, al helemaal niet als ik moet betalen.
Succes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Binnenkort cover ik je favoriete liedjes.
Hoezo dat, je hebt net een foto gehadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in het echt zien,voordat ik verliefd kan worden
Ja maar die is ook leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo dat, je hebt net een foto gehad
Ik zou zeggen, probeer het eens uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als er één schaap over de dam is, volgen er meer...
Nee, dat zou niet lukken. Dan zou ik een valse nieuwssite moeten opzetten of een nieuwssite moeten overhalen om mee te doen aan zo'n onderzoek en daarna zouden er hier op FOK! een groepje moeten zitten die hetzelfde zouden doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens uit.
Misschien een beetje moeite, maar het is niet onmogelijk lijkt mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet lukken. Dan zou ik een valse nieuwssite moeten opzetten of een nieuwssite moeten overhalen om mee te doen aan zo'n onderzoek en daarna zouden er hier op FOK! een groepje moeten zitten die hetzelfde zouden doen.
Nee, inderdaad. WAT WE MENSEN WEL NIET KUNNEN WIJSMAKEN!!!1!!11!1!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien een beetje moeite, maar het is niet onmogelijk lijkt me
Nou, succes ermee hea.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. WAT WE MENSEN WEL NIET KUNNEN WIJSMAKEN!!!1!!11!1!!!![]()
![]()
![]()
Tegen GayGay heb je het?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Trouwens, nog gepraat met ene meisje die je leuk vindt?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ro-ald en A-J zitten in een boompje..
Oh nee toch maar niet.
Nog niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of vind jij ook iemand leuk dan?
Ik was/ben daar ook niet echt goed in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben niet zo van boompje klimmen
Ik had er 1 op het oog,maar die heeft nu een relatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus wel iemand op het oog?
Vertel, wie wat hoe en wanneer
Noh, gewoon iemand irl of een FOK!ster?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had er 1 op het oog,maar die heeft nu een relatie
Nee, als ze langs me loopt kijkt ze niet eens naar me. Raar, want op wa spreekt ze me we altijd aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Trouwens, nog gepraat met ene meisje die je leuk vindt?
In irlquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Noh, gewoon iemand irl of een FOK!ster?
Jammer is dat.
Ze is verlegen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, als ze langs me loopt kijkt ze niet eens naar me. Raar, want op wa spreekt ze me we altijd aan.
^
Maar dit kan ze ook zeggen over mij waarschijnlijk.
in in real lifequote:
Nee, ze is niet verlegen. Maar ze doet gewoon soms raar tegen me lijkt het wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze is verlegen?
Zeg haar gewoon gedag joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |