Knorretje en Danny... jullie zijn snel.. echt snel ! niets minder dan veel respect. De streams zijn zeer uitgebreid. en zeer duidelijk. Terwijl ik bezig ben met een meeting bij het huis te regelen weet ik nu al dat jullie er staan om me te helpen .. Bedankt !
Zo werkt een team en zo zal het altijd moeten werken ...
Misschien heb ik het verkeerd, maar komende donderdag moeten de bewoners toch nomineren en volgende week donderdag vertrekt toch pas iemand? Dan zijn het dus nog 10 nachtjes?
BDW, Niques, je had die post van je niet weg hoeven halen hoor. Iedere streamverslaggever heeft zijn eigen kijk op dingen en iedereen vult elkaar gewoon aan. Zo wordt het verslag alleen maar completer..
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 02:07]
Maar wel lief
quote:Jaja, maar ik heb alleen beeld en geen geluid! Het enige wat ik te melden had was dat die 2 dames op de bank zaten en de rest pleitos waren. Niet echt een aanvulling dus.
Op 19 september 2000 02:04 schreef Danny het volgende:
....BDW, Niques, je had die post van je niet weg hoeven halen hoor. Iedere streamverslaggever heeft zijn eigen kijk op dingen en iedereen vult elkaar gewoon aan. Zo wordt het verslag alleen maar completer..
quote:"Gewoon" bij user-icon niets invullen
Op 19 september 2000 03:33 schreef Sarin het volgende:
/offtopic
niques, hoe kom je aan dat lege plaatje, staat beter dan een kruisje
/ontopic
Laat maar, is al netjes weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 19-09-2000 03:45]
Ferdi had daarstraks wel een arm om haar middel, maar volgens mij sliep ie echt wel. Dat zal wel niets te betekenen hebben. Robin is trouwens ook niet echt handig in dit soort dingen, lijkt me zo.
quote:De eeuwige vrijgezel. Heeft 'ie eindelijk een leuk wijffie gaat 'ie zeuren dat ze niet bij 'm in bed mag. Sjees!
Op 19 september 2000 04:06 schreef Niques het volgende:
Ze ligt op dit moment iig bij Ferdi te slapen, maar dat deed ze eergister ookal.
Robin wilde gister niet lepeltje-lepeltje liggen, vond 't te warm, kan niet slapen als er iemand in zijn bed ligt etc.
quote:Was niet serieus bedoelt!
Op 19 september 2000 12:54 schreef Niques het volgende:
Nu breng je me weer aan het twijfelen Danny; 't was toch Dees??
Maar hebben jullie nu ook (op 2) van die mooie horizontale strepen met grasgroen en zeeblauw? Ben benieuwd wat ze aan het filmen zijn
quote:Als ik een man en kind had (oh, de hond niet vergeten) zou ik daar toch eerst aan denken!!!
Op 19 september 2000 15:17 schreef Tuurr het volgende:
15:16
Hieke gaat nu ook de denkbeeldige telefoon gebruiken. Ze belt met d'r moeder.
quote:Streams lopen hier allebei gewoon hoor
Op 19 september 2000 15:06 schreef Niques het volgende:
Was niet serieus bedoelt!![]()
Maar hebben jullie nu ook (op 2) van die mooie horizontale strepen met grasgroen en zeeblauw? Ben benieuwd wat ze aan het filmen zijn
Bedankt allemaal, tot later !
------
blauwe
18:40-18:45
Het wordt gezelli in de woonkamer. Gesprek vliegt wat heen en weer over de zendertjes, woonplaatsen etc. Ook over de uitgaansgelegenheden van de bewoners en kroegen in de buurt.
---------
Heb jij misschien gehoort of de woonplaatsen kloppen met de woonplaatsen die genoemd zijn in deze topic?
http://www.fokforum.nl/showtopic/18584
Trouwens, Leo heeft al weer z'n Aap t-shirt aan. Zou hij eigenlijk wel andere kleren bij zich hebben?
quote:Voor wat ik heb kunnen horen, komen de woonplaatsen overeen met de vermeldingen op het forum hier, het lijkt erop dat we er goed opzitten
Op 19 september 2000 18:52 schreef Num het volgende:
Blauwe ik lees net het volgende in de streamverslagen:------
blauwe18:40-18:45
Het wordt gezelli in de woonkamer. Gesprek vliegt wat heen en weer over de zendertjes, woonplaatsen etc. Ook over de uitgaansgelegenheden van de bewoners en kroegen in de buurt.
---------Heb jij misschien gehoort of de woonplaatsen kloppen met de woonplaatsen die genoemd zijn in deze topic?
http://www.fokforum.nl/showtopic/18584
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |