abonnement Unibet Coolblue
pi_119368598
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou ik vind seizoen 3 toch wel een stuk slechter dan alle andere seizoenen. Heel saai en minder ontwikkelingen dan in de overige seizoenen.
Vind 3 sowieso beter dan de eerste 2 hoor.
  zondag 18 november 2012 @ 23:21:55 #127
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_119368744
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind 3 sowieso beter dan de eerste 2 hoor.
Lol? In drie gebeurt niks, ze maken alleen een vlieg dood en doen wat cooks voor Gus. Pas de laatste twee/drie epi's gebeurt er wat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_119368874
3 was vooral een opmaat voor het briljante 4e seizoen.
pi_119368992
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Lol? In drie gebeurt niks, ze maken alleen een vlieg dood en doen wat cooks voor Gus. Pas de laatste twee/drie epi's gebeurt er wat.
Lol? In 3 gaat hij eindelijk op grote schaal koken. En is er eindelijk wat echt gevaar. Skylar komt achter Walts business. Hank komt vrij close. Daarbij komen Mike en Saul vrij veel voor. Dat zijn de grootste bazen van de serie dus dat is zeker wat waard.

Wat gebeurt er in 2 dan? Ze killen tuco, ze falen keihard met het verkopen en maken van meth steeds weer opnieuw. Jesse krijgt een vriendinnetje en die gaat dood.
  zondag 18 november 2012 @ 23:29:26 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_119369061
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Lol? In 3 gaat hij eindelijk op grote schaal koken. En is er eindelijk wat echt gevaar. Skylar komt achter Walts business. Hank komt vrij close. Daarbij komen Mike en Saul vrij veel voor. Dat zijn de grootste bazen van de serie dus dat is zeker wat waard.

Wat gebeurt er in 2 dan? Ze killen tuco, ze falen keihard met het verkopen en maken van meth steeds weer opnieuw. Jesse krijgt een vriendinnetje en die gaat dood.
Twee is een leuke ontwikkeling van niks naar iets en wat vervolgens weer faalt. In seizoen drie ligt het tempo vrij laag. Ok, Hank komt idd close, maar daar blijft het ook bij qua spannende verhaallijn. Het gedoe tussen Walt en Skyler wordt vrij lang gerekt. Ik vond het iig redelijk saai.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_119369631
Seizoen 3 saai noemen, hmm....iedereen zijn eigen mening he ;)

Seizoen 2 is wat mij betreft echt het lelijke eendje. Die vliegtuigcrash is erg slecht uitgewerkt (of het beloofde veel beter uitgewerkt te wordne met die hele opmaat)...Tuco was eigenlijk een vervolg van seizoen 1, en de helft van het seizoen gaat over Jesse die in rehab gaat en die irritante vriendin erop na houdt. Geweldig seizoen hoor, maar absoluut heel wat minder dan de anderen...en tsja, seizoen 3 of 4...ik weet het niet hoor. Beide hebben een tamelijk briljant einde en een briljant middenstuk. Ik vond wellicht die broertjes een beetje overdone (ik vond het niet echt bij de serie passen) maar zorgde wel voor een van de briljantste scenes van de hele serie _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119371349
Die vliegtuigcrash had idd veel beter kunnen zijn, maar ja...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 19 november 2012 @ 00:52:48 #133
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119371811
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ho ho ho ho... Hij schreef BETER DAN. Of wou je zeggen dat er echt een serie bestaat die BB kan overtreffen? Deadwood dus?
Het probleem van Deadwood was dat het gecancelled werd, dus als men aan Breaking bad een goed einde weet te breien, dan zal BB waarschijnlijk de betere serie zijn. Maar als Deadwood ook gewoon fatsoenlijk afgemaakt was, dan had ik misschien Deadwood wel iets beter gevonden dan BB. Geweldige serie.
pi_119371820
Ik ben volgens mij echt een van de weinigen die de vliegtuigcrash wel geslaagd vind :D
pi_119371918
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 00:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het probleem van Deadwood was dat het gecancelled werd, dus als men aan Breaking bad een goed einde weet te breien, dan zal BB waarschijnlijk de betere serie zijn. Maar als Deadwood ook gewoon fatsoenlijk afgemaakt was, dan had ik misschien Deadwood wel iets beter gevonden dan BB. Geweldige serie.
Om dit soort reden word ik altijd een beetje treurig als je weer eens een artikel lees over de 'betere' tv-series. En dan van die hipster fans die het 'voor zichzelf' willen houden e.d.

Nu is de invloed van een individu natuurlijk minimaal, maar echt, maak het zo populair mogelijk, dan verklein je de kans op cancelen. Zeker bij dit soort series wat nooit enorm mainstream zal worden (zoals bijv een sitcom).
pi_119372111
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben volgens mij echt een van de weinigen die de vliegtuigcrash wel geslaagd vind :D
Nou, elk aflevering die daarover begon was erg mooi gedaan, dat oog, de 2 lijkzakken, het muziekje.

Ik vond alleen dat er zoveel meer mee gedaan kon worden. De gevolgen van de crash waren zo ook weer voorbij. Ik vroeg me de hele tijd af wat al die rare beginnetjes waren en op een gegeven moment zelfs wie er dood is en toen dat uiteindelijk bekend werd merkte ik op dat niemand gevolgen had ondervonden van de crash. Niemand van de BBmensen ging dood of zelfs Walter ontsnapte niet ternauwernood aan de dood doordat bijv 1 van de vliegtuigmotoren naast hem in het zwembad viel of zo...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 19 november 2012 @ 01:11:44 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119372211
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Om dit soort reden word ik altijd een beetje treurig als je weer eens een artikel lees over de 'betere' tv-series. En dan van die hipster fans die het 'voor zichzelf' willen houden e.d.

Nu is de invloed van een individu natuurlijk minimaal, maar echt, maak het zo populair mogelijk, dan verklein je de kans op cancelen. Zeker bij dit soort series wat nooit enorm mainstream zal worden (zoals bijv een sitcom).
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom sommige mensen bepaalde dingen 'voor zichzelf' willen houden...

Als je iets tof vindt, dan wil je dat toch delen, zodat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten!?

Ik ben trouwens wel van mening dat de producers van Deadwood gewoon door hadden moeten gaan ermee, zelfs toen er even geen interesse was van TV-zenders om het uit te zenden. De show was echt geweldig en was pure kwaliteit, en dan moet je maar even vergeten dat je het in eerste instantie voor TV maakt, en gewoon doorgaan ermee en dan maar gewoon vertrouwen op DVD/BR sales, na positieve word-of-mouth.
pi_119372275
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou, elk aflevering die daarover begon was erg mooi gedaan, dat oog, de 2 lijkzakken, het muziekje.

Ik vond alleen dat er zoveel meer mee gedaan kon worden. De gevolgen van de crash waren zo ook weer voorbij. Ik vroeg me de hele tijd af wat al die rare beginnetjes waren en op een gegeven moment zelfs wie er dood is en toen dat uiteindelijk bekend werd merkte ik op dat niemand gevolgen had ondervonden van de crash. Niemand van de BBmensen ging dood of zelfs Walter ontsnapte niet ternauwernood aan de dood doordat bijv 1 van de vliegtuigmotoren naast hem in het zwembad viel of zo...
Ik vond het wel een mooi butterfly effect. Nu zat ik door die beginstukjes toch wel met grote vraagtekens van wtf het kon zijn. En het resultaat vond ik eigenlijk wel prima, liet mooi zijn die kleine beslissingen grote gevolgen kunnen hebben. Ze hadden er imho ook niet langer op door hoeven te gaan, want zo boeiend is zo'n crash nou ook weer niet gezien waar BB over gaat.

Juist als het wel een significante impact zou hebben (een BB'er dood oid) zou ik het een stuk minder gevonden hebben. Skyler bijv. verpulverd door een vliegtuigmotor zou helemaal lame zijn :P

Maar goed, dit is mijn mening :P
pi_119372337
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 01:11 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb sowieso nooit begrepen waarom sommige mensen bepaalde dingen 'voor zichzelf' willen houden...

Als je iets tof vindt, dan wil je dat toch delen, zodat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen genieten!?

Ik ben trouwens wel van mening dat de producers van Deadwood gewoon door hadden moeten gaan ermee, zelfs toen er even geen interesse was van TV-zenders om het uit te zenden. De show was echt geweldig en was pure kwaliteit, en dan moet je maar even vergeten dat je het in eerste instantie voor TV maakt, en gewoon doorgaan ermee en dan maar gewoon vertrouwen op DVD/BR sales, na positieve word-of-mouth.
Ja ik roep het ook al snel van de toren als ik iets tofs heb ontdekt.

Deadwood ken ik niet, maar vergeet niet dat er wel voorgefinancierd moet worden. En aangezien de meeste producties floppen is het niet zo heel vreemd dat het geannuleerd wordt, hoe spijtig dat ook is ;(
  maandag 19 november 2012 @ 10:09:26 #140
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119375719
The Wire was op televisie ook niet zo'n succes, maar moet je nu zien wat voor aanhang deze serie heeft.
This isn't even my final form.
pi_119482117
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 10:09 schreef Levolution het volgende:
The Wire was op televisie ook niet zo'n succes, maar moet je nu zien wat voor aanhang deze serie heeft.
The Wire. _O_ Beste serie ooit. :)

Ik kwam deze ff posten:

http://www.dumpert.nl/med(...)/breaking_bread.html

:')
:D

Na de meest recente episode kwam ik in dee reeks en toen zag ik iets over tien maanden en ik zo van wtf tien maanden en googlen en en keigefrustreerd en ongeduldig enzo. ;(
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_119482237
In een week tijd de eerste 3 seizoenen gekeken.

Ik ben verslaafd. :'(
Flesje bier
  woensdag 21 november 2012 @ 21:50:22 #143
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_119483310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:32 schreef Gezicht het volgende:
In een week tijd de eerste 3 seizoenen gekeken.

Ik ben verslaafd. :'(
Dat is geen schande!

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

The Wire. _O_ Beste serie ooit. :)

Ik kwam deze ff posten:

http://www.dumpert.nl/med(...)/breaking_bread.html

:')
:D

Na de meest recente episode kwam ik in dee reeks en toen zag ik iets over tien maanden en ik zo van wtf tien maanden en googlen en en keigefrustreerd en ongeduldig enzo. ;(
Ik vond eerst BB het beste wat ik had gezien maar ik heb in een maand de 5 seizoenen van The Wire gezien en ik moet toegeven dat deze beter is. BB heeft misschien momenten die spannender zijn, maar The Wire levert constante kwaliteit in ieder seizoen _O_
pi_119486824
Zo maar eens aan 4 beginnen. :')
Flesje bier
pi_119494587
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou, elk aflevering die daarover begon was erg mooi gedaan, dat oog, de 2 lijkzakken, het muziekje.

Ik vond alleen dat er zoveel meer mee gedaan kon worden. De gevolgen van de crash waren zo ook weer voorbij. Ik vroeg me de hele tijd af wat al die rare beginnetjes waren en op een gegeven moment zelfs wie er dood is en toen dat uiteindelijk bekend werd merkte ik op dat niemand gevolgen had ondervonden van de crash. Niemand van de BBmensen ging dood of zelfs Walter ontsnapte niet ternauwernood aan de dood doordat bijv 1 van de vliegtuigmotoren naast hem in het zwembad viel of zo...
Het werd ook voorspeld in de titels van de afleveringen :)

1 "Seven Thirty-Seven"
2 "Grilled"
3 "Bit by a Dead Bee"
4 "Down"
5 "Breakage"
6 "Peekaboo"
7 "Negro y Azul"
8 "Better Call Saul"
9 "4 Days Out"
10 "Over"
11 "Mandala"
12 "Phoenix"
13 "ABQ"
  donderdag 22 november 2012 @ 11:42:47 #146
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_119497849
[..]

Ik vond eerst BB het beste wat ik had gezien maar ik heb in een maand de 5 seizoenen van The Wire gezien en ik moet toegeven dat deze beter is. BB heeft misschien momenten die spannender zijn, maar The Wire levert constante kwaliteit in ieder seizoen _O_
[/quote]

Euhm.. nou, bijna... The Wire is inderdaad beter dan Breaking Bad (maar beide zijn ERG goed), maar The West Wing is nóg beter dan The Wire!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_119497923
gaan we nu weer appels met peren vergelijken :P
pi_119498283
quote:
[quote]0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef darktower het volgende:
[..]

Ik vond eerst BB het beste wat ik had gezien maar ik heb in een maand de 5 seizoenen van The Wire gezien en ik moet toegeven dat deze beter is. BB heeft misschien momenten die spannender zijn, maar The Wire levert constante kwaliteit in ieder seizoen _O_
Euhm.. nou, bijna... The Wire is inderdaad beter dan Breaking Bad (maar beide zijn ERG goed), maar The West Wing is nóg beter dan The Wire!!
[/quote]
West Wing is de beste serie ooit _O_
Maar West Wing is sowieso een serie op zich, nergens mee te vergelijken mijns inziens. Wire en BB kan je ook niet echt vergelijken vind ik. Maar goed, daar gaan we weer! :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Norrage op 22-11-2012 12:05:11 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119498732
Seinfeld is beter dan The West Wing :P
pi_119522522
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')