quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat was bij mijn vorige werkgever precies zo. En ook hele familieclans werkten daar. Vader, zoon, echtgenote van zoon, zus van echtgenote, etcetera
Ik heb daar 10 jaar gewerkt, maar het ging me zo tegenstaan. Nu werk ik bij een veel kleiner bedrijf, met weinig zekerheid en minder salaris, maar met veel meer plezier. Hopelijk kan ik hier nog wel een paar jaren verder.
ik had het alledriequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Plezier is gewoon echt meer waard dan zekerheid of een goed salaris.
je hebt wel pompoen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Wie heeft er nog een leuk receptje voor pompoencake oid?
Liefst zo makkelijk mogelijk met bijna 0 ingredienten want ik heb geen zin om naar de winkel te gaan. Oktnx!
Ik ben 37 en werk al vanaf mijn 17equote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben 37 en werk al 14 jaar voor mijn eerste werkgever.
cakemix gewoon maken, de pompoen wat voorkoken en dan pureren, alles bij elkaar doen en een cake van bakken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb wel pompoenen! Verschillende soorten zelfs!
En cakemix ook, boter, eieren, suiker etc.
Moet toch wel iets van te bakken zijn?
Geen idee.quote:
Hoe laat bij jou?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, ik maak deze morgen. Voor het eerst, dus geen idee of t wat is. Er moet wel kwark en karnemelk in.
http://www.cupcakesenmuffins.nl/muffin-recepten/pompoen-muffins/
Problemen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er hier juristen in de zaal?
mijn moeder... Alleen op personeelsgebiedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Was het maar zo'n feest. Dat verdient ook wel goed ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |