Bij mij zegt iedereen altijd: "Ohhh, lekker hoor, dat je vent kok is. Jij zal wel alle dagen lekker eten!" Uh, nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:02 schreef Estrys het volgende:
[..]![]()
Maar denk dat het in veel beroepen zo is.
Dat ze tegen een cabaretier in een restaurant zeggen: eej eej zeg eens wat grappigs.
Jaren 70, energiecrisis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:41 schreef mikoxx het volgende:
Vroegah was het verschil er niet eens,volgens mij is dat ergens begin 80 heringevoerd, de zomer en wintertijd...
Gaat om het iq idd. N vindt r gewoon een beetje simpel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef miss_sly het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie
Als ik dat lees, denk ik van wel. Helemaal in orde is ze niet, lijkt me.
Vroeger was die keurige DSMIII gradatie gewoonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef miss_sly het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mentale_retardatie
Als ik dat lees, denk ik van wel. Helemaal in orde is ze niet, lijkt me.
Zwakbegaafd een woord waar hij mee kan leven?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gaat om het iq idd. N vindt r gewoon een beetje simpel.
Achterlijk, zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vroeger was die keurige DSMIII gradatie gewoon
Debiel
Imbiciel
Idioot.
wel vroeger-vroeger hè.quote:
vroeger vroeger? Welnee joh, 12-13 jaar geleden gebruikten wij dat nog gewoon. Nu moet je het opeens over plusjes en minnetjes hebben en als de gedragdsdeskundige om de hoek komt heb je -- en ++ óók nog eens. En bijv. -4 enz enz. Tis net de lotto.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel vroeger-vroeger hè.
ik vond t wel grappigweet je ineens waar die termen vandaan komen.
oh, in mijn stagetijd in de psychiatrie mocht dat niet meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef moussy het volgende:
[..]
vroeger vroeger? Welnee joh, 12-13 jaar geleden gebruikten wij dat nog gewoon. Nu moet je het opeens over plusjes en minnetjes hebben en als de gedragdsdeskundige om de hoek komt heb je -- en ++ óók nog eens. En bijv. -4 enz enz. Tis net de lotto.
En dan de plussen en minnen tegen elkaar wegstrepen, op nul uitkomen en geen recht hebben op ondersteuning?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef moussy het volgende:
[..]
vroeger vroeger? Welnee joh, 12-13 jaar geleden gebruikten wij dat nog gewoon. Nu moet je het opeens over plusjes en minnetjes hebben en als de gedragdsdeskundige om de hoek komt heb je -- en ++ óók nog eens. En bijv. -4 enz enz. Tis net de lotto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |