ik neem een hazelnootgeval en een cappuccino!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske thee op tafel zet
en een doos gebak![]()
Ik drink het niet voor de cafeïne, ik drink het omdat ik het lekker vind. Sowieso drink ik overdag weinig koffie, meestal na het eten een paar bakkies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bier drink ik wel.
Ik vind het eerder mannelijk als je de dag door kunt komen zonder koffie dan wanneer je cafeïne als hulpmiddel nodig hebt.
Ook deze verstokte koffieleut kan dat op zijn tijd waarderen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Warme chocolademelk met een fikse scheut rum en dikgeklopte slagroom mét een snufje cacao voor de anti-koffielurkers. Daarbij een stuk gevulde speculaas vérs van de bakker.
* Fogel schenkt een flink glas witte wijn in voor Liesjequote:
Zo voelde het net wel toen ik buiten kwam of is dit serieus op komst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:12 schreef Fogel het volgende:
Weersvoorspelling voor morgen: storm, 20-25 cm sneeuw en grote kans op onweer/bliksem! Tof
Oh, in de verkeerde SC gepostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo voelde het net wel toen ik buiten kwam of is dit serieus op komst?
* Yska slingert weer.nl aan
en jawel ik ben weer veels te naief!
Ik bedacht me ook net dat jij helemaal niet in NL woont. Dat wist ik ook wel maarja was het even vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, in de verkeerde SC gepost![]()
Maar ik woon in Noorwegen en ja, dat is serieus de voorspelling. Deze foto maakte ik een paar uur geleden vanuit mijn keuken:
[ afbeelding ]
wel mooi, maar van mij mag je de sneeuw nog ff bij je houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, in de verkeerde SC gepost![]()
Maar ik woon in Noorwegen en ja, dat is serieus de voorspelling. Deze foto maakte ik een paar uur geleden vanuit mijn keuken:
[ afbeelding ]
NEE WANT DEZE IS NIEUW NIEUW NIEUW!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef Laysa het volgende:
MOET DEZE NIET GELINKT OFZO IETS WORDEN....ANDERS KAN IK HEM NIET MEER ANONIEM VOLGEN![]()
ow caps....kan liesje er in ieder geval niet overheen lezen
maar er gaat natuurlijk heel veel gepost worden hier en dan is er zo een nieuwe nieuwe nieuwequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE WANT DEZE IS NIEUW NIEUW NIEUW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |