De raketten (o.a. Grad) die ze regelmatig op zich afgevuurd krijgen werden daar geproduceerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik geloof er geen bal van
in dit soort landen exploderen met enige regelmaat munitiedepots en roepen dat de joden het gedaan heeft is allicht gemakkelijker dan toegeven dat regeringsfunctionaren er een zootje van hadden gemaakt in die opslagplaats
Israel wint helemaal niets bij het bombarderen van Sudan
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik geloof er geen bal van
in dit soort landen exploderen met enige regelmaat munitiedepots en roepen dat de joden het gedaan heeft is allicht gemakkelijker dan toegeven dat regeringsfunctionaren er een zootje van hadden gemaakt in die opslagplaats
Israel wint helemaal niets bij het bombarderen van Sudan
als je daar vanaf wil dan moet je meer bombarderen dan 1 enkele fabriek in Sudanquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De raketten (o.a. Grad) die ze regelmatig op zich afgevuurd krijgen werden daar geproduceerd.
omdat een heleboel mensen dan dingen alsquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.
Maar waarom reageren de Israeli's dan zo geheimzinnig? Dat laadt toch verdenking op hen?
gaan roepenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
Israel (als het waar is) doet er tenminste iets aan, aan dat soort landen.
Dat zullen ze van te voren wel uitgezocht hebben welke ze moeten hebben neem ik aan. De Mossad staat redelijk hoog aangeschreven als het om dit soort zaken gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je daar vanaf wil dan moet je meer bombarderen dan 1 enkele fabriek in Sudan
Die verdenking zou wel degelijk ook kunnen schaden. Israel heeft een zeer dubieus imago en geheimzinnig doen, al is het maar gespeeld, draagt niet bij aan een positief beeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat een heleboel mensen dan dingen als
[..]
gaan roepen
baat het niet schaad het niet
het lijkt me heel sterk dat ze er wat mee te maken hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zullen ze van te voren wel uitgezocht hebben welke ze moeten hebben neem ik aan. De Mossad staat redelijk hoog aangeschreven als het om dit soort zaken gaat.
dat interesseerd ze gewoon nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die verdenking zou wel degelijk ook kunnen schaden. Israel heeft een zeer dubieus imago en geheimzinnig doen, al is het maar gespeeld, draagt niet bij aan een positief beeld.
Dan heeft het bombarderen van een fabriek ook weinig nut.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het lijkt me heel sterk dat ze er wat mee te maken hebben
we hebben het niet over Tomahawks ofzo dit zijn raketten die je in je schuur kunt bouwen. li
Pleit niet voor het IQ van het thuispubliek, maar dat is universeel.quote:[..]
dat interesseerdt ze gewoon niet
zolang het thuispubliek maar onder de indruk is vinden ze het vaak allang best
ik geloof er dan ook niet zo inquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan heeft het bombarderen van een fabriek ook weinig nut.
als er nix gebeurt is komt er ook geen internationale reactie ongeacht hoe geheimzinnig je erover doet en nogmaals baat het niet schaad het nietquote:[..]
Pleit niet voor het IQ van het thuispubliek, maar dat is universeel.
Jouw verklaring vind ik op mijn beurt weer onwaarschijnlijk. Zo'n internationale actie blijft toch niet onopgemerkt. En dus niet zonder internationale reactie.
Niks gebeurd? Er is toch wel een wapenfabriek afgebrand? Of is dat ook verzonnen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof er dan ook niet zo in
[..]
als er nix gebeurtd is komt er ook geen internationale reactie ongeacht hoe geheimzinnig je erover doet en nogmaals baat het niet schaadT het niet
dat is in die regionen niet ongebruikelijk ... er zijn daar niet zo heel veel regeltjes wbt veiligheid als hier in Nederlandquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niks gebeurd? Er is toch wel een wapenfabriek afgebrand? Of is dat ook verzonnen?
Of dat een ongeluk was of een aanval is mij ook nog niet duidelijk
Maar dan nog: ik denk dat geheimzinnig doen Israel wel degelijk schaadt.
Ik denk nou niet dat het Sudanese verdedigingssysteem hetzelfde is als dat van Iran maar het is een begin inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JimmyJames het volgende:
Israeli jets bomb Sudan missile site in dry run for Iran attack
http://www.thesundaytimes(...)t/article1156457.ece
Het volledige artikel zit helaas achter een betaalmuur.
Twee vliegen in één klap: een wapenfabriek die Hamas van raketten zou voorzien is uitgeschakeld en Israel heeft kunnen trainen op lange afstands bombardementen.
Iddquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk nou niet dat het Sudanese verdedigingssysteem hetzelfde is als dat van Iran maar het is een begin inderdaad.
En dan extra: wie zich onbeschoft gedraagt en er mee wegkomt, gaat zich de volgende keer nog onbeschofter gedragen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JimmyJames het volgende:
Israeli jets bomb Sudan missile site in dry run for Iran attack
http://www.thesundaytimes(...)t/article1156457.ece
Het volledige artikel zit helaas achter een betaalmuur.
Twee vliegen in één klap: een wapenfabriek die Hamas van raketten zou voorzien is uitgeschakeld en Israel heeft kunnen trainen op lange afstands bombardementen.
Moet wel zeggen veel Koude Oorlog materiaal maar denk dat er inderdaad wel wat Russisch al dan niet Chinese technologie tussen staat maar zelfs die zouden moeten kunnen wijken voor een Israelisch-Amerikaanse aanval.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
IddBeschikt Iran niet over redelijk moderne Russische luchtverdedigingssystemen?
Oh ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
Israel (als het waar is) doet er tenminste iets aan, aan dat soort landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |