De raketten (o.a. Grad) die ze regelmatig op zich afgevuurd krijgen werden daar geproduceerd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik geloof er geen bal van
in dit soort landen exploderen met enige regelmaat munitiedepots en roepen dat de joden het gedaan heeft is allicht gemakkelijker dan toegeven dat regeringsfunctionaren er een zootje van hadden gemaakt in die opslagplaats
Israel wint helemaal niets bij het bombarderen van Sudan
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef sp3c het volgende:
ik geloof er geen bal van
in dit soort landen exploderen met enige regelmaat munitiedepots en roepen dat de joden het gedaan heeft is allicht gemakkelijker dan toegeven dat regeringsfunctionaren er een zootje van hadden gemaakt in die opslagplaats
Israel wint helemaal niets bij het bombarderen van Sudan
als je daar vanaf wil dan moet je meer bombarderen dan 1 enkele fabriek in Sudanquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De raketten (o.a. Grad) die ze regelmatig op zich afgevuurd krijgen werden daar geproduceerd.
omdat een heleboel mensen dan dingen alsquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.
Maar waarom reageren de Israeli's dan zo geheimzinnig? Dat laadt toch verdenking op hen?
gaan roepenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
Israel (als het waar is) doet er tenminste iets aan, aan dat soort landen.
Dat zullen ze van te voren wel uitgezocht hebben welke ze moeten hebben neem ik aan. De Mossad staat redelijk hoog aangeschreven als het om dit soort zaken gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je daar vanaf wil dan moet je meer bombarderen dan 1 enkele fabriek in Sudan
Die verdenking zou wel degelijk ook kunnen schaden. Israel heeft een zeer dubieus imago en geheimzinnig doen, al is het maar gespeeld, draagt niet bij aan een positief beeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat een heleboel mensen dan dingen als
[..]
gaan roepen
baat het niet schaad het niet
het lijkt me heel sterk dat ze er wat mee te maken hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat zullen ze van te voren wel uitgezocht hebben welke ze moeten hebben neem ik aan. De Mossad staat redelijk hoog aangeschreven als het om dit soort zaken gaat.
dat interesseerd ze gewoon nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die verdenking zou wel degelijk ook kunnen schaden. Israel heeft een zeer dubieus imago en geheimzinnig doen, al is het maar gespeeld, draagt niet bij aan een positief beeld.
Dan heeft het bombarderen van een fabriek ook weinig nut.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
het lijkt me heel sterk dat ze er wat mee te maken hebben
we hebben het niet over Tomahawks ofzo dit zijn raketten die je in je schuur kunt bouwen. li
Pleit niet voor het IQ van het thuispubliek, maar dat is universeel.quote:[..]
dat interesseerdt ze gewoon niet
zolang het thuispubliek maar onder de indruk is vinden ze het vaak allang best
ik geloof er dan ook niet zo inquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan heeft het bombarderen van een fabriek ook weinig nut.
als er nix gebeurt is komt er ook geen internationale reactie ongeacht hoe geheimzinnig je erover doet en nogmaals baat het niet schaad het nietquote:[..]
Pleit niet voor het IQ van het thuispubliek, maar dat is universeel.
Jouw verklaring vind ik op mijn beurt weer onwaarschijnlijk. Zo'n internationale actie blijft toch niet onopgemerkt. En dus niet zonder internationale reactie.
Niks gebeurd? Er is toch wel een wapenfabriek afgebrand? Of is dat ook verzonnen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof er dan ook niet zo in
[..]
als er nix gebeurtd is komt er ook geen internationale reactie ongeacht hoe geheimzinnig je erover doet en nogmaals baat het niet schaadT het niet
dat is in die regionen niet ongebruikelijk ... er zijn daar niet zo heel veel regeltjes wbt veiligheid als hier in Nederlandquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niks gebeurd? Er is toch wel een wapenfabriek afgebrand? Of is dat ook verzonnen?
Of dat een ongeluk was of een aanval is mij ook nog niet duidelijk
Maar dan nog: ik denk dat geheimzinnig doen Israel wel degelijk schaadt.
Ik denk nou niet dat het Sudanese verdedigingssysteem hetzelfde is als dat van Iran maar het is een begin inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JimmyJames het volgende:
Israeli jets bomb Sudan missile site in dry run for Iran attack
http://www.thesundaytimes(...)t/article1156457.ece
Het volledige artikel zit helaas achter een betaalmuur.
Twee vliegen in één klap: een wapenfabriek die Hamas van raketten zou voorzien is uitgeschakeld en Israel heeft kunnen trainen op lange afstands bombardementen.
Iddquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk nou niet dat het Sudanese verdedigingssysteem hetzelfde is als dat van Iran maar het is een begin inderdaad.
En dan extra: wie zich onbeschoft gedraagt en er mee wegkomt, gaat zich de volgende keer nog onbeschofter gedragen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JimmyJames het volgende:
Israeli jets bomb Sudan missile site in dry run for Iran attack
http://www.thesundaytimes(...)t/article1156457.ece
Het volledige artikel zit helaas achter een betaalmuur.
Twee vliegen in één klap: een wapenfabriek die Hamas van raketten zou voorzien is uitgeschakeld en Israel heeft kunnen trainen op lange afstands bombardementen.
Moet wel zeggen veel Koude Oorlog materiaal maar denk dat er inderdaad wel wat Russisch al dan niet Chinese technologie tussen staat maar zelfs die zouden moeten kunnen wijken voor een Israelisch-Amerikaanse aanval.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
IddBeschikt Iran niet over redelijk moderne Russische luchtverdedigingssystemen?
Oh ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
Israel (als het waar is) doet er tenminste iets aan, aan dat soort landen.
Wat bedoel je? Alle koerden zijn bloeddorstige terroristen en vermoorden vrouwen en kinderen na ze verkracht te hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Israël steunt geen Koerdische terreur-organisaties, die bestaan namelijk niet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:40 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Alle koerden zijn bloeddorstige terroristen en vermoorden vrouwen en kinderen na ze verkracht te hebben.
Snap je het nou nog steeds niet? Er is 1 universele waarheid in de wereld, die van de VS en Israël, de 2 exceptionele landen(hun dubieuze en bloeddorstige geschiedenis moet je even vergeten).quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:36 schreef Kees22 het volgende:
Een soortement van gesprek tussen twee personen die het niet met elkaar eens zijn. Wel aardige argumenten, leerzaam.
De een zegt: "Jij vindt dat de ene partij gelijk heeft."
De ander zegt: "De ene partij heeft gelijk. Punt."
Einde discussie.
Hoe stupide kun je zijn?
Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:47 schreef waht het volgende:
Die cowboy van zuid-Soedan was laatst wel in Israël. Geheel toevallig.
Joden begonnen halverwege de 19e eeuw al land in Palestina op te kopen en op te eisen en verder ligt de rol van de internationale gemeenschap wel wat ingewikkelder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:13 schreef Alleskids het volgende:
[..]
ik heb nooit beter geweten dan dat Israel Palestijns gebied geclaimd heeft, direct na de tweede wereld oorlog, wat toe gestaan wordt door de internationale gemeenschap als goedmakertje voor het vergassen door de nazi's. Dus bezetten Joden Palestijns gebied, en dus vechten Palestijnen en aanverwanten al jaren tegen de Joodse bezetting.
EMP ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:18 schreef Kees22 het volgende:
Heb ik nog wel een vraag: hoe kun je de electronica van de vijand storen en die van je eigen troepen ongemoeid laten??
Die houdt nou juist geen rekening met de politieke kleur van de apparaten.quote:
Ja, vast wel. Hoe dan?quote:
Trouwens wel grappig, de reactie van jou.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:06 schreef Kees22 het volgende:
Trouwens wel grappig hoe diverse posters meteen in een reflexmatige kramp schieten. En beginnen over eeuwige waarheid en zo.
Je leest niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Trouwens wel grappig, de reactie van jou.
Denk jij dat je gewoon overal bij landen kan aankloppen met een bos bloemen zoals John Williams?
Volgens mij Kees, zit jij in een space.
Precies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitstekende actie, weer een terreurfabriek minder
OK, klinkt overtuigend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)a-met-emp-raket.html
Dus andersom mag ook?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:21 schreef Voorschrift het volgende:
Ah net gezien op het journaal ook, wat een actie.
Gelukkig bestaan er nog landen als Israel die willen handelen in plaats van zeuren.
Nope.quote:
Ik denk dat meer landen willen handelen en minder willen zeuren.quote:
Maar Israel is niet "meer landen".quote:Op donderdag 1 november 2012 01:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik denk dat meer landen willen handelen en minder willen zeuren.
Iets wat je niet moet hebben.
Dubbele moraal dus.quote:
Ga je gang internetgeneraal. De hele Arabische wereld is je al voor gegaan en zijn vreselijk op hun muil gegaan, dus ik ben benieuwd wat jij dacht te kunnen forceren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Leevancleef het volgende:
Lijkt me een goede reden om Israël aan te vallen en uit te schakelen.
Heerlijk, zoveel gefrustreerde domheid in 1 zinquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Leevancleef het volgende:
Lijkt me een goede reden om Israël aan te vallen en uit te schakelen.
Haha, dat zeg jij? Jouw zure berichten getuigen pas van opgekropte frustraties. En leer eens fatsoenlijk spellen, functioneel analfabeet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 06:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk, zoveel gefrustreerde domheid in 1 zin
Mwoa, er zijn ook nog andere legers dan Arabische.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga je gang internetgeneraal. De hele Arabische wereld is je al voor gegaan en zijn vreselijk op hun muil gegaan, dus ik ben benieuwd wat jij dacht te kunnen forceren.
Kees22 verheerlijkt een oorlogquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwoa, er zijn ook nog andere legers dan Arabische.
Israel veroverde de Gazastrook, het complete Sinai schiereiland, de Golan hoogvlakte en Jeruzalem op Syrie, Egypte en Jordanie en verloor daarbij nog geen 1000 manquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:40 schreef rakotto het volgende:
ff een vraag he
Hoezo is Israel de "grote" winnaar tegenover Syrie en Egypte in de 6-daagse oorlog?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:40 schreef rakotto het volgende:
ff een vraag he
Hoezo is Israel de "grote" winnaar tegenover Syrie en Egypte in de 6-daagse oorlog?
De Golanhoogte is door Israel gewonnen en Sinai is door Israel verloren. Sinai is een grote verlies, dus waar is de uiteindelijke winst van die oorlog?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel veroverde de Gazastrook, het complete Sinai schiereiland, de Golan hoogvlakte en Jeruzalem op Syrie, Egypte en Jordanie en verloor daarbij nog geen 1000 man
je kunt ze moeilijk de grote verliezer noemen ...
Volgens mij verloor Israel de Sinai pas na de vredesakkoorden met Egypte in 1979.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
De Golanhoogte is door Israel gewonnen en Sinai is door Israel verloren. Sinai is een grote verlies, dus waar is de uiteindelijke winst van die oorlog?
Edit: Ik verwar het met de Yom kippur Oorlog/Ramadan Oorlog
Toevallig las ik gisteren dat Boeing een proef had gedaan met een lokale EMP, in een raket, die ze afgevuurd hadden op een loods vol computers en zo. Allemaal op zwart!quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef thesystem het volgende:
[..]
Emp![]()
Gewoonweg met hun ECM....
Details zoek je maar op wiki...hoewle het meeste classified is.
Een reden waarom Egypte nog altijd geen dreigende taal tegen Israel kan uitslaan of daadwerkelijk dit soort akkoorden kan verbreken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:48 schreef sp3c het volgende:
beide landen krijgen geld van de VS als onderdeel van de overeenkomst
edit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Camp_David_Accords
Ja, haha.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef sp3c het volgende:
de kans is sowieso groot dat alles op zwart gaat als je een raket afvuurt op een loods vol computers
Maar geen enkele die bereidt is zijn vingers te branden aan Israel. Jammer he Heinrich?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwoa, er zijn ook nog andere legers dan Arabische.
Bereidt?quote:Op maandag 5 november 2012 03:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar geen enkele die bereidt is zijn vingers te branden aan Israel. Jammer he Heinrich?
Vooral blijven duimen, gefrustreerde Mohammed, je hebt het in ieder geval voor elkaar gekregen dat ik moest glimlachen, blijf vooral zo doorgaan.quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Bereidt?
De positie van Israël zal in de toekomst waarschijnlijk verslechteren. Nieuwe generaties Europese politici zullen minder bereid zijn om veel geld in het land te pompen. Daarbij zal de machtspositie van zowel de VS als Europa in de nabije toekomst niet meer vanzelfsprekend zijn. In een multipolaire wereld zullen ze keihard de concurrentiestrijd aan moeten gaan met BRIC, wat betekent dat er geen geld meer is voor zaken die niets opleveren, zoals Israël. Daarnaast is het nu al zo dat Israël zijn twee bondgenoten in het Midden-Oosten (Egypte en Turkije) kwijt is. Het ziet er dus beroerd uit voor je, Ariel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |