quote:
die zijn geweldig! heb ik ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:12 schreef Xeor het volgende:
Heb zelf een AC Ryan Playon!HD Mini 2 en werkt perfect.
Inderdaad nooit problemen met de AC Ryan gehad en kijk toch behoorlijk wat films.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
die zijn geweldig! heb ik ook.
tevens jouw usericon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit, alleen jammer dat leveren zo lang duurtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef Kumerian het volgende:
Simpel, goedkoop, klein?
Raspberry Pi met een 4GB SD-kaartje, totaal nog geen 50 euro. Installeer je er Xbian (een XBMC variant) op en je bent het baasje.
Dat ding speelt beter af dan de HTPC (2core Atom) met XBMC die ik heb staan :S
smaken verschillen, maar vind zo'n kubus niet mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Dimens het volgende:
D-Link Boxee Box als je wilt streamen. Ziet er ook nog eens vet uit.
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
smaken verschillen, maar vind zo'n kubus niet mooi
en las net in de Tweakers review dat er wat sync problemen zijn met audio in sommige HD formatenquote:
Via Farnell gaat het best wel snel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dit, alleen jammer dat leveren zo lang duurt
Die review is uit 2010. Dat probleem is al verholpen met firmware updates.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en las net in de Tweakers review dat er wat sync problemen zijn met audio in sommige HD formaten
beetje jammer dat hij kennelijk niet snel (genoeg) is in de menu's om echt vloeiend te zijn daar..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef Kumerian het volgende:
Simpel, goedkoop, klein?
Raspberry Pi met een 4GB SD-kaartje, totaal nog geen 50 euro. Installeer je er Xbian (een XBMC variant) op en je bent het baasje.
Dat ding speelt beter af dan de HTPC (2core Atom) met XBMC die ik heb staan :S
Ik heb daar nog geen enkel probleem mee ondervonden. Zowel in menus als in het afspelen van video is hij vloeiender dan de Boxee Box. Je moet echter wel Xbian gebruiken en niet OpenElec of RaspBMC. Die laatste twee hebben blijkbaar nog ergens teveel overhead in zitten terwijl die eerste volledig vloeiend is. En dan praat ik nog over de "oude" 256MB versie; de huidige uitleveringen hebben allemaal 512MB waardoor het nog vloeiender zou moeten worden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
beetje jammer dat hij kennelijk niet snel (genoeg) is in de menu's om echt vloeiend te zijn daar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |