Ik mis wat extra's streams, het volgen van het gesprek is best leuk, maar moeilijk te verslaan omdat er niet echt geweldige dingen in voorkomen, waarom wordt de kippenstream niet weggesnokt en in het huis gebruikt????
15900 was Bianca's marinenummer (voor de statistieken
) Bianca verteld honderduit over haar verblijf in Arabu, het feesten daar en andere dingen.
Annet mengt zich in het gesprek, in 1990 is ze aan boord geweest van een schip, of dit met de marine te maken heeft is me niet gehaal duidelijk. Het is een marineschip geweest waarop ze is geweest.
Argh! de frequentie qua reclame boodschappen met onze Ruud lijkt opgevoerd te worden.. gelukkig schakeld de stream snel terug . Koos zit inmiddels samen met Jolanda op de bank. Gesprek veranderd van militaire dienst en de marine naar cafe's en dat soort dingen.
Ook Kim zit inmiddels op de bank, de bewoners lijken langzaam binnen te druppelen naar de woonkamer.
Het wordt gezelli
in de woonkamer. Gesprek vliegt wat heen en weer over de zendertjes, woonplaatsen etc. Ook over de uitgaansgelegenheden van de bewoners en kroegen in de buurt. Ali zit er inmiddels ook bij. Camera gaat ineens naar rechts op stream 1, prachtige zwarte balk aan de binnenkant en besluit toch maar weer terug naar links te gaan, dit herhaald zich 2 keer, lijkt wel of de cameramensen op zoek naar iets....
Ali maakt zich weer een beetje druk over de uitspraak van zijn naam en dat hij het erg op prijs stelt als hij bij zijn volledige naam wordt aangesproken, waar je jezelf druk over kan maken zeg....
Ali heeft het over een tent in z'n woonplaats, de Salon. Hij heeft daar veel vrienden en hij kent de portiers. Hij zegt dat hij veel portiers onder z'n vrienden heeft. 'Krijg dus maar geen ruzie met mij'
Iemand heeft TAFKAM's naam ergens verkeerd geschreven. Hij praat tegen een Jacqueline, van de redactie misschien. Zegt weer dat hij geen Mohammed heet, maar Mohammed Ali.
Lekker smakelijk gesprek over tandvlees en dat soort dingen, Robin komt er ook bij, en heeft zijn roversuitrusting af gedaan, ik twijfel of hij echt jarig zal zijn vandaag, een nummer van Blof komt voorbij en doet met goed als zeeuw
, Annet hangt op de bank en kijkt wat doelloos voor haar uit, een gulden voor haar gedachten... Kim speelt wat met in haar handen, wat is niet helemaal duidelijk. Hij lijkt dat de meeste de tijd aan het doden zijn met het wachten op het avondeten.
[offtopicmode] Welkom back Lion
[/offtopicmode]
Kim lijkt zich wat te vervelen, stilte in de woonkamer..... ach jah laten we weer eens een paar regels zingen, waarom ook niet, is nog niet gedaan vandaag. Woonkamer is nu leeg op Robin en Annet na, gaat over gewicht etc. Robin kijkt er een beetje ongeinteresseerd bij en schommelt wat heen en weer.
Eten is klaar!!! whoehoe! spannund... Iedereen zit inmiddels aan tafel. Sinds lange tijd zie ik Leo ook weer eens in beeld verschijnen.
Iedereen inmiddels aan tafel, lijkt erop dat elke persoon inmiddels een vaste plek hieraan heeft. Zo te zien weer een gezonde maaltijd, de patatboer zal w.s. geen tijd hebben gehad
Hoop drukte weer aan tafel, Robin is opvallend stil. Zit hij zijn zonden te overdenken of is hij toch in gedachten over zijn verjaardag? Verder weinig bijzonders te melden...
Met veel lawaai tikken de vorken en messen tegen de borden, niet zoveel gepraat als gisteren, maar gespreken worden wel een beetje gevoerd. Op het menu lijkt te staat iig: rijst en kip, aardappelen(?) en nog wat extra dingen, heb het vanmiddag gemist dus kan het niet helemaal thuis brengen. Ali lijkt niet echt een liefhebber van Italiaanse automerken, vanochtend gaf hij hierover al een opmerking en net voor het eten weer. Stil en etend: Robin, Koos, Jolanda, Kim, Ferdi, Desiree en enigzins Bianca.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 19:05]
Leo drinkt wat water zo te zien (schokkend nieuws ik weet ut...) en heeft idd zijn stichting aap shirt weer aan. Georgie zit aan het hoofd van de tafel met zijn vertrouwde bloempotpetje. Bianca is bezig in de keuken. Om de kippen niet over te slaan: deze scharrelen wat rond, zo als ze altijd doen. De meeste lijken nu de laatste hand aan het eten te leggen. Ferdi echter schept nog een keer op.
Er is nog een gepofte aardappel over, na aandringen begint Koos eraan terwijl hij zegt eigenlijk vol te zitten. De pannen gaan nog een keer rond, smikkelen en smullen geblazen dus! Ondertussen zit er een enorme vertraging tussen de directe streams en de BBspy streams, erg handig als je iets niet goed gezien hebt. Het gesprek gaat verder over het wegen op de keuring en over lengte, nu ze het er zo over hebben valt het me op dat de lengtes van de kandidaten niet erg veel verschillen van elkaar, maar dit kan natuurlijk ook toeval zijn. Koos vult ondertussen wat glazen met water.
Bianca gaat er eens goed voor zitten. Leo kijkt wat rond en is niet echt opvallend aanwezig, Ali zoals altijd wel natuurlijk. De rest van de bewoners praat wat naar elkaar, niet echt opvallend. Jolanda lijkt nog wat honger te hebben als ik het goed heb. Kim zwijgt, luisterd en kijkt wat rond. Gesprek gaat verder over eventuele alternatieven voor de muntjes. Verder is het echt niet te volgen.
Er wordt nog wat nagetafeld, wederom erg moeilijk te volgen. Ali eet chocola als hij frusti is blijkbaar, dus mocht hij ineens als een gek dat gaan eten dan weten we hoe laat het is
hoop blabla heen-en-weer, erg chaotisch op dit moment. Heb besloten om een iets te ontwerpen om het gezang er uit te kunnen filteren, moet toch stinkend rijk hierdoor kunnen worden. m.a.w. het gezang is weer begonnen.
Koos staat inmiddels al aan de aanrecht af te wassen. Robin met een big smile aan tafel, maar komt niet echt gelukkig op me over, beetje een nepsmile. Aan zitten nog Robin en Annet. Kim is ondertussen druk in de weer met een poetsdoek. Iedereen lijkt inmiddels de taken op zich te nemen die gedaan moeten worden. 'vlechtje"-Jolanda loopt wat heen en weer te truten. Robin neemt geen aanstalten om iets te doen, misschien gewoon moe.
Jolanda is moe, tenminste zo lijkt het. De sigaret verslaafden komen weer in de zelfde problemen als vorig jaar, zal er sjag gekocht worden van de huishoudpot?
Voor de statistieken: Annet, Jolande, Hieke en Kim(?!) lijken te roken momenteel. Was niet op de hoogte van Kim's rookverslaving, maar goed, zal het wel gemist hebben. Op een of andere manier vind ik het roken niet helemaal bij Kim passen, mijn droom over het ideale meissie valt in duigen
Close up met de camera op de hand van Kim met sigaret in haar hand. Robin blijft volhouden dat hij VANDAAG jarig is.
Robin zegt vandaag 24 geworden te zijn, en blijft het volhouden, tijd ontbreekt me om het ff te controleren, mocht iemand het weten graag. Zangmode gaat weer aan, gelukkig maar voor een 10 seconden. Ondertussen een hoop heen en weer geneuzel over allerlei dingen. Verbazend denk ik na over het feit dat het al weer over geleden is dat de Mr. Zap reclame voorbij is gekomen, en ja hoor! terwijl ik het opschrijf.....pcies! Grmbl!
Desiree zit inmiddels naast Robin, maar is snel weer weg om wat anders te gaan doen.
Koos lijkt zich gesneden te hebben.
Robin en Kim gaan pinpinguhhhhhh. Koos strompeld wat rond met zijn pink in de mond. Desiree blijft eenzaam over aan tafel samen met Jolanda. Waaraan Koos zich gesneden heeft weet hij zelf ook niet: "geen idee, hoe ut komp" spreekt hij. Jolanda besluit in haar verslaafdheid om alle peukies te gaan sparen, ach een junk hoe lief en nog eentje met vlechtjes ook
Leo, Annet en Koos ondertussen aan de afwas terwijl Jolanda de tafel schoonmaakt. Ondertussen een closeup op de top van de buffetkast, er ligt iets, heeft dit met Robin zijn verjaardag te maken?? of is het gewoon een kleine camera? Kan het er niet uit op maken.
Er is iets met die buffetkast, wat weet ik niet en het zit me dwars, of de bewoners nu iets ondekt hebben is me ook al niet duidelijk. Zouden dit de eerste stream-junk-gevolgen zijn en verbeeld ik het me?
Eettafel is inmiddels leeg, drukte aan de aanrecht voor de afwas, verder weinig bijzonders te melden, de meeste bewoners lijken in de woonkamer te zitten, maar de streams laten dit niet zien.
Wederom voor de statistieken: Georgie gaat naar het toilet.
Leo geint naar buiten te gaan, maar dan maar helemaal, de verzoeken om ff langs de benzinepomp te gaan om sigareten vliegen om zijn oren. Koos denkt erover om vanavond maar eens een boek te pakken.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 19-09-2000 19:55]
De tafeltennistafel leek lichtelijk gesloopt te zijn, met het waterorgel als begeleidende muziek op de achtergrond is stream 1 eindelijk overgeschakeld naar buiten. Kim staat er een beetje bij te kijken....
Pingponguhhhh met die hap lijkt ze te denken.
"Ben er klaar voor!" zegt ze. Leuk om te zien hoe 3/4 man met 1 netje van de tafeltennis bezig zijn, hoe moeilijk kan het zijn? Zei hij terwijl hij lui achter zijn toetsenbord zat
Kim besluit wijzelijk om zich er maar ff niet verder mee te bemoeien.
Thxs cos-micV, voor het nakijken.
Robin is dus ECHT jarig vandaag, niet alleen twijfelde ik er aan, maar de bewoners ook, wat raar is, is dat er nog geen activiteit vanuit BB is ondernomen om aandacht te geven aan zijn verjaardag, zou het geheimzinnige ding op het puntje van de buffetkast er dan toch iets mee te maken hebben???
Kan met iig niet voorstellen dat er niets ondernomen zal worden. Robin en Kim pinponguuhhhh ondertussen rustig verder.
Desiree kijkt toe hoe Kim en Robin een poging tot tafeltennis ondernemen, ze besluit dat het toch wat aan de koude kant is en dat er teveel wind staat. Kim en Robin dus saampjes in de tuin, eigenlijk helemaal geen slecht koppel samen, maar dat zijn maar mijn gedachten. Ondertussen zie ik dat Ferdie ook in de tuin aanwezig is. Kim verbaasd zich over het feit dat Robin niet over zijn verjaardag heeft vermeld, meer zegt wel toe dat de redactie hiervan op de hoogte is gebracht, we kunnen dus nog wel wat verwachten vanavond lijkt me.
Voor de stats-junks, het staat inmiddels 10-8 in het tafeltennisspel.
Koos is nu ook in de tuin, kunnen deze twee-bijna-na-elkaar-jarig personen nu niet ff alleen gelaten worden? Wil wel eens zien of er iets kan gebeuren.
Inmiddels heb ik Danny gesignaleerd, als je wil neem het ff over jonguh, wil graag ff eten ![]()
Robin zou het zware onzin vinden als hij nu een videoband zou krijgen van zijn ouders omdat hij ze vorige week nog gezien heeft, het lijkt er echt op dat hem de verjaardag weinig tot niets doet. BB kenende zullen dit feit zeker aangrijpen om toch wat speciaals te doen onder het motto van ach-het-gaat-niet-om-de-kijkcijfers-maar-stiekem-wel.
18-15 is inmiddels de stand, het lijkt erop dat Kim aan de winnende hand is. Ali komt de tuin in stappen. Maar bemoeid zich verder niet al te veel met de 2, op enkele typische Ali-zinnen na dan. Ali twijfeld na de toezegging van Kim dat Robin echt jarig is, aan de waarheid hiervan. Whoehoe! Kim geeft Robin een pakkerd, meer, meer, meer!
Ali heeft binnen vermeld dat Robin echt jarig is vandaag maar er verder geen zin in heeft. "Geefum ff un handjuh" zegt hij, wordt niet echt geweldig op gereageerd. Waarschijnlijk ook in de wens van Robin's gedachten, hij lijkt er echt niet al te veel aandacht aan te willen besteden.
Vraag me wel ondertussen af dat als Ali niet over sterrenbeelden was begonnen en het doorvragen wie wanneer jarig was, op welke wijze de bewoners er anders achter gekomen waren dat Robin jarig was. Hieke feliciteerd ondertussen Robin, waarop Annet volgt.
Lekker belangrijk reageert Robin op Kim's uitspraak: "het is toch leuk bladiebla" en lijkt inderdaad echt zijn aandacht bij het spelletje willen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |