abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118424151
quote:
13s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef FreaZ het volgende:
Wel snel veel afhakers hiero...
Ik volhard nog steeds in de boosheid...
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:21:26 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118424215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Guter versuch, aber... in m'n praatje had ik het over:

[..]

Dus... www.mistertao.com / www.zarmark.com .
Taobao is een Chinese marktplaats, daar kunnen wij als Nederlanders weinig gaan beginnen, daarom zoeken we een agent... een 'representative' in China, die het spul voor ons bestelt, waar je ze geld voor geeft (1st Pay) Als zij het binnenkrijgen checken ze de inhoud, maken er een foto van (bij MisterTao i.i.g.), verpakken de boel, bepalen het gewicht en naar aanleiding daarvan de verzendkosten. Daarna geef je hun de 'go!' om het op te sturen en betaal je de (2nd Pay) verzendkosten van je agent naar jou en een kleinigheidje voor hun moeite.
Its underway :P!

Jiayu komt volgend jaar Maart vast nog een keer op de deurmat :')! (maar ik heb nog een order :P!)
quote:
13s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef FreaZ het volgende:
Wel snel veel afhakers hiero...
Tis ook allemaal wel een lang verhaal (en eng om het bedrag langer dan 45/60 dagen open te laten staan).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118425144
Ik houdt mijn bestelling van de G3 nog even actief.
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
En dat is al de tweede keer.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
pi_118425944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Mehari het volgende:
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
Het kan aan zoveel factoren duren dat het niet Chinapost specifiek hoeft te zijn natuurlijk. Het komt immers van de andere kant van de wereld dus tja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:55:02 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118427500
quote:
Hoeveel vergelijkingen gaan we nog krijgen :D!

De volgende vergelijking wil ik doen! Met mijn Xperia S!
Denk dat ik dat op mijn buik kan schrijven :P!

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Mehari het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb dat juist een aantal keer met HK post gehad (nog maar 1 keer met CP).

In de regel is HK post iets sneller maar er is heel veel afhankelijk van de prijs die in China betaald wordt voor de verzending.
Je hebt daar zeer veel parcel internationals die pakketen verzamelen en ineens aanbieden (en dus een hogere korting hebben). Af en toe zit er een rotte appel tussen die het heel lang laat duren.

Mijn laatste 5/6 pakketjes uit china met CP (met en zonder tracking) hebben het allemaal binnen de 14 dagen gered. Die met HK post (1 stuk) was 8 dagen onderweg.
Het is echt net een bingo de ene keer draait het rad je snel uit de andere keer blijft jou pakketje liggen tot het laatste.

Maar 2 maand is wel heel lang dus ik zou er eens achteraan gaan... (dan gaat er dus echt duidelijk wat fout!)

[ Bericht 49% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2012 19:01:09 ]
pi_118427768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoeveel vergelijkingen gaan we nog krijgen :D!

De volgende vergelijking wil ik doen! Met mijn Xperia S!
Denk dat ik dat op mijn buik kan schrijven :P!
:P is ook niet echt een hele intressante vergelijking. Hij gaat voor de Umi maar als de camera van de JiaYu beter blijkt te zijn gaat die voor die :P

Vanacht word de Xiaomi M2 trouwens officieel gereleased! Zijn er eigenlijk veel liefhebbers voor dit toestel? Op tweakers is dr zelfs een topic over :D

Anders kunnen we het misschien voor elkaar krijgen dat Lightake, pandawill of een andere webshop hem list ? Misschien kunnen ze hem goedkoper aanbieden? Misschien doen ze dat uit zichzelf ook wel na vanavond, wie weet :D

Deze shops gevonden:
http://www.ownta.com/xiao(...)16gb-cell-phone.html

http://www.merimobiles.co(...)droid_p/meri5722.htm

EDIT:
Mailtje naar Lightake gestuurd, wie weet doen ze er wat mee, al verwacht ik van niet :+

[ Bericht 12% gewijzigd door nodig op 25-10-2012 19:40:27 ]
pi_118429350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:

Waarom weet ik niet maar ik heb dat juist een aantal keer met HK post gehad (nog maar 1 keer met CP).

In de regel is HK post iets sneller maar er is heel veel afhankelijk van de prijs die in China betaald wordt voor de verzending.
Je hebt daar zeer veel parcel internationals die pakketen verzamelen en ineens aanbieden (en dus een hogere korting hebben). Af en toe zit er een rotte appel tussen die het heel lang laat duren.

Mijn laatste 5/6 pakketjes uit china met CP (met en zonder tracking) hebben het allemaal binnen de 14 dagen gered. Die met HK post (1 stuk) was 8 dagen onderweg.
Het is echt net een bingo de ene keer draait het rad je snel uit de andere keer blijft jou pakketje liggen tot het laatste.

Maar 2 maand is wel heel lang dus ik zou er eens achteraan gaan... (dan gaat er dus echt duidelijk wat fout!)
Het zal wel aan mij liggen :(
Ik heb de verzender, FocalPrice, al laten weten dat het wat lang duurt, alweer.
Vroeger gebruikte DX HKPost en kon ik het met een week of 2, 3 verwachten.
Zo'n twee jaar geleden gingen ze ook naar ChinaPost, wat een flinke verlenging van de bezorgtijden opleverde.
Dit alles over pakjes, de enveloppen zijn sneller.
Het beste gaat nog SingaporePost, ruim een week, meerdere keren al.
pi_118429496
ik wacht nog wel 2 weken op de G3.

daarna ga ik helaas wel kijken naar andere telefoons, ik twijfel alleen altijd hard over die batterij mAh 1800 lijkt me niet echt heel veel voor een 4,5 inch scherm met een dualcore processor..
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:42:54 #60
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118429825
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html

Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced :9 :7 ) maar versturen hem 'timely'.

Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje :9
Koekje d'r bij?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:46:25 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118430023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html

Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced :9 :7 ) maar versturen hem 'timely'.

Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje :9
G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).
voor (tot nu toe) 100 euro lijkt het mij een topper (ex fee en shipping van +- 15 dollar).
pi_118430138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:

Kwam vandaag deze G2+ tegen op banggood.

http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-52455.html
Of via PandaWill:
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265

Beiden niet in stock, maar bij banggood staat 3-6 dagen, al weet ik niet of ze dan ook daadwerkelijk stock krijgen :P Maar wel een stuk goedkoper.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:29:00 #63
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118432132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).
voor (tot nu toe) 100 euro lijkt het mij een topper (ex fee en shipping van +- 15 dollar).
Die shiz-o-foon (zo ga ik hem ook noemen, Shiz, je hebt het voor elkaar, genoeg posts om een chinese telefoon naar je vernoemd te krijgen *O* ) is ook echt een leuke kandidaat. Denk dat dat ook wel voldoende voor m'n zusje is. Vind die dual core en 1gb ram toch erg belangrijk, ervaring leert dat je met 512 echt veul te weinig ruimte hebt (kan met 756mb op mn desire z prima rondkomen, mn pa en zusje op hun desire hebben echt ruimteproblemen)

Vraag is, in welke mate zijn de shiz-o-foons in stock? Het zijn - voor zover ik kan zien - wel redelijk nieuwe telefoons! Ook nog recommendations voor een taobaoagent? Wil graag met DHL laten versturen, want mn zusje heeft ècht een nieuwe nodig :')
Koekje d'r bij?
pi_118433540
toch maar eens een lijstje door gegeven aan ligthake, met eventuele alternatieven voor de G3..

THL W3+
( voordelen: goed leverbaar! dunner Nadelen: 2000mAh al is dat nog best groot( en bij pandawill krijg je er 2!) 40$ tot 60$ duurder dan G3?)

Umi X1 ( voordelen: goed leverbaar! dun!, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (180$ ofzo) Nadelen: 1750mAh batterij.

Newman N1 ( dualcore + 1gb version) ( voordelen: goed leverbaar!? prijs bijna gelijk aan G3! (178 bij Pandawill) en in verschillende fancy kleuren leverbaar Nadelen: geen HD resolutie maar Qhd, 4,3 inch scherm ipv 4,5. front cam is 0,3 MP ipv 2.0 en 1700 mAh batterij

Amoi N820 voordelen: goed leverbaar! dunner dan G3, Frontcam 3.0 MP, +-30$ duurder Jellybean beschikbaar(!?) Nadelen: QHD resolutie, 2050 mAh batterij ( al is dat nog redelijk wat :P )

( letop aldi verkoopt nu de Wolfgang , dit is een rebrand van de amoi N820.. voor 229 euro is hij met 2 jaar garantie vanaf 27 oktober te koop!)

nieuwe aangeraden door Shiznuts:

Neomobile N02-M voordelen: goed leverbaar al moet je hem nu wel via een taobao agent bestellen.. dunner dan G3 ook weer :P !, en ook nog redelijk goedkoop verkrijgbaar (160$ ofzo) Nadelen: 1850mAh batterij QHD

daarnaast heb ik gezien dat de Thl w1 ook een redelijk toestel is.

THL W1+ ( voordelen: goed leverbaar! voor 199$ leverbaar bij Pandawill Nadelen: 1500mA, QHD, 4.3 inch

mochten jullie nog goede alternatieven weten(GEEN CLONES!), laat ze dan maar even weten..
mocht de G3 er over 2 weekjes ofzo nog niet zijn, dan hoop ik dat lightake 1 van deze telefoons in hun assortiment heeft opgenomen..

Check voor de zekerheid ff bovenstaande voor/nadelen na of ze wel kloppen, heb je ze zoveel mogelijk proberen te checken bij verschillende websites!

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-10-2012 22:53:48 ]
pi_118434616
Volgens mij krijg je sowieso 2 accu's bij de THL W3+, tenminste tenzij iemand de 2e accu uit de doos haalt en los verkoopt.

De THL W1 heeft geen dualcore CPU, dat is dus nog een nadeel.
pi_118434828
Nog even over de Xiaomi M2, zowel ownta als FCT hebben 50 M2's gereserveerd, dit lijkt dus een max. aantal dat gelijk afneembaar is na de release. Ownta verwacht eind Oktober/begin november te shippen. Fastcardtech verwacht in Oktober. Release is vanavond :D

Stuk meer duidelijkheid dan JiaYu naar wholesallers..

EDIT:
Zullen we hier het officiële chinese smartphone topic van maken? Want zo word die nu al wel behandeld :P
pi_118435520
Xiaomi M2 is wel een masterphone qua specs.

Kreeg net mijn CC-maandafschrijving trouwens. ¤132,50 voor de G3 :+
pi_118436008
Bedoelen jullie nu eigenlijk de MI-2 of de M2?

Want het is de MI-2 die zo'n gekke specs heeft toch? Die M2 is maar een "gewone" dual core? :)
pi_118436284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef Vincent_vd het volgende:
Bedoelen jullie nu eigenlijk de MI-2 of de M2?

Want het is de MI-2 die zo'n gekke specs heeft toch? Die M2 is maar een "gewone" dual core? :)
Naar de quad-core 2gb ram editie igg ;)
FastCardtech zegt Xiaomi X2
ownta zegt Xiaomi M2
En volgens mij op andere plekken weer de mi-two ofzo ;)

Ikzelf gebruik ook de naam Xiaomi M2 ;) Wist niet dat er een dual-core versie bestond? Of is dat die clone? Of bedoel je de M1?
pi_118436508
http://www.fastcardtech.c(...)CDMA-8MP-Camera.html

Deze bedoel ik :)
Maar zie nu dat hij de "M2 One Plus" heet blijkbaar :p
Man man wat een namen :p

Die Quadcore versie ben ik ook wel in geinteresseerd, ok is wel duurder dan de G3, maar voor +- 300 euro heb je dan wel een telefoon die ongeveer de krachtigste is die er te vinden is :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:48:56 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118436577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef nodig het volgende:
Nog even over de Xiaomi M2, zowel ownta als FCT hebben 50 M2's gereserveerd, dit lijkt dus een max. aantal dat gelijk afneembaar is na de release. Ownta verwacht eind Oktober/begin november te shippen. Fastcardtech verwacht in Oktober. Release is vanavond :D

Stuk meer duidelijkheid dan JiaYu naar wholesallers..

EDIT:
Zullen we hier het officiële chinese smartphone topic van maken? Want zo word die nu al wel behandeld :P
Of we knutselen even een OP en maken een algemeen topic ;) (ipv dit topic aan te passen). Als de G3 niet komt bloed deze wel dood.

Ik maak wel wat tekst, aanbevelingen hebben we al. Iemand die een paar bazen headers kan fixen?
pi_118436956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Vincent_vd het volgende:
http://www.fastcardtech.c(...)CDMA-8MP-Camera.html

Deze bedoel ik :)
Maar zie nu dat hij de "M2 One Plus" heet blijkbaar :p
Man man wat een namen :p

Die Quadcore versie ben ik ook wel in geinteresseerd, ok is wel duurder dan de G3, maar voor +- 300 euro heb je dan wel een telefoon die ongeveer de krachtigste is die er te vinden is :D
Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2 ;) Inderdaad een heel krachtig beestje, en Xiaomi staat ook bekend als goede kwaliteit etc. Had ook op tweakers gelezen dat ze hem in Europa willen uitbrengen in het eerste halfjaar van 2013 :P Hebben wij hem al lekker in november :D Zal in Europa waarschijnlijk ook wel een heel stuk duurder worden als ik het zo in mag schatten, mocht het ooit in Europa komen..
pi_118437314
Heb ook de Jiayu besteld eind september. Zit nu oa ook te kijken voor Amoi N820 : http://www.chinastore-onl(...)inch-qhd-screen.html
Indien binnen 2 weken geen nieuws cancel ik ook mijn order.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 22:11:52 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118437820
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef stefke001 het volgende:
Heb ook de Jiayu besteld eind september. Zit nu oa ook te kijken voor Amoi N820 : http://www.chinastore-onl(...)inch-qhd-screen.html
Indien binnen 2 weken geen nieuws cancel ik ook mijn order.
Bij de Aldi met 2 jaar garantie voor 50 euro meer (en een paar extra back covers :P).

Zelf een Neomobile aangeschaft, mindere specs dan de Jiayu maar ook goedkoper en direct leverbaar (helaas alleen via Taobao?!)
pi_118438228
Is idd mooie telefoon van Aldi, maar woon in België.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')