Its underwayquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Guter versuch, aber... in m'n praatje had ik het over:
[..]
Dus... www.mistertao.com / www.zarmark.com .
Taobao is een Chinese marktplaats, daar kunnen wij als Nederlanders weinig gaan beginnen, daarom zoeken we een agent... een 'representative' in China, die het spul voor ons bestelt, waar je ze geld voor geeft (1st Pay) Als zij het binnenkrijgen checken ze de inhoud, maken er een foto van (bij MisterTao i.i.g.), verpakken de boel, bepalen het gewicht en naar aanleiding daarvan de verzendkosten. Daarna geef je hun de 'go!' om het op te sturen en betaal je de (2nd Pay) verzendkosten van je agent naar jou en een kleinigheidje voor hun moeite.
Tis ook allemaal wel een lang verhaal (en eng om het bedrag langer dan 45/60 dagen open te laten staan).quote:
Het kan aan zoveel factoren duren dat het niet Chinapost specifiek hoeft te zijn natuurlijk. Het komt immers van de andere kant van de wereld dus tja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Mehari het volgende:
Ik houdt mijn bestelling van de G3 nog even actief.
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
En dat is al de tweede keer.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
Hoeveel vergelijkingen gaan we nog krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:25 schreef nodig het volgende:
http://gizbeat.com/1029/umi-x1-vs-jiayu-jaiyu-g3-ready-set-fight/
Waarom weet ik niet maar ik heb dat juist een aantal keer met HK post gehad (nog maar 1 keer met CP).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:44 schreef Mehari het volgende:
Ik houdt mijn bestelling van de G3 nog even actief.
Overigens, voor het versturen uit China wil ik jullie Chinapost van harte afraden.
Ik zit nu te wachten op een zending van 1 september en die is vandaag nog steeds niet in Nederland.
En dat is al de tweede keer.
De vorige keer dacht ik nog dat het een uitzondering was dat het zo lang duurde maar er ontstaat nu toch echt een patroon.
2 tot 3 weken wachten vind ik niet erg maar als het naar de 2 maanden gaat wordt het vreselijk frustrerend.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoeveel vergelijkingen gaan we nog krijgen!
De volgende vergelijking wil ik doen! Met mijn Xperia S!
Denk dat ik dat op mijn buik kan schrijven!
Het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:55 schreef RobertNL het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb dat juist een aantal keer met HK post gehad (nog maar 1 keer met CP).
In de regel is HK post iets sneller maar er is heel veel afhankelijk van de prijs die in China betaald wordt voor de verzending.
Je hebt daar zeer veel parcel internationals die pakketen verzamelen en ineens aanbieden (en dus een hogere korting hebben). Af en toe zit er een rotte appel tussen die het heel lang laat duren.
Mijn laatste 5/6 pakketjes uit china met CP (met en zonder tracking) hebben het allemaal binnen de 14 dagen gered. Die met HK post (1 stuk) was 8 dagen onderweg.
Het is echt net een bingo de ene keer draait het rad je snel uit de andere keer blijft jou pakketje liggen tot het laatste.
Maar 2 maand is wel heel lang dus ik zou er eens achteraan gaan... (dan gaat er dus echt duidelijk wat fout!)
G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html
Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced![]()
) maar versturen hem 'timely'.
Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje
Kwam vandaag deze G2+ tegen op banggood.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html
Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced![]()
) maar versturen hem 'timely'.
Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje
Die shiz-o-foon (zo ga ik hem ook noemen, Shiz, je hebt het voor elkaar, genoeg posts om een chinese telefoon naar je vernoemd te krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).
voor (tot nu toe) 100 euro lijkt het mij een topper (ex fee en shipping van +- 15 dollar).
Naar de quad-core 2gb ram editie iggquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef Vincent_vd het volgende:
Bedoelen jullie nu eigenlijk de MI-2 of de M2?
Want het is de MI-2 die zo'n gekke specs heeft toch? Die M2 is maar een "gewone" dual core?
Of we knutselen even een OP en maken een algemeen topicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef nodig het volgende:
Nog even over de Xiaomi M2, zowel ownta als FCT hebben 50 M2's gereserveerd, dit lijkt dus een max. aantal dat gelijk afneembaar is na de release. Ownta verwacht eind Oktober/begin november te shippen. Fastcardtech verwacht in Oktober. Release is vanavond![]()
Stuk meer duidelijkheid dan JiaYu naar wholesallers..
EDIT:
Zullen we hier het officiële chinese smartphone topic van maken? Want zo word die nu al wel behandeld![]()
Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Vincent_vd het volgende:
http://www.fastcardtech.c(...)CDMA-8MP-Camera.html
Deze bedoel ik
Maar zie nu dat hij de "M2 One Plus" heet blijkbaar :p
Man man wat een namen :p
Die Quadcore versie ben ik ook wel in geinteresseerd, ok is wel duurder dan de G3, maar voor +- 300 euro heb je dan wel een telefoon die ongeveer de krachtigste is die er te vinden is
Bij de Aldi met 2 jaar garantie voor 50 euro meer (en een paar extra back coversquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef stefke001 het volgende:
Heb ook de Jiayu besteld eind september. Zit nu oa ook te kijken voor Amoi N820 : http://www.chinastore-onl(...)inch-qhd-screen.html
Indien binnen 2 weken geen nieuws cancel ik ook mijn order.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |