Laten we er verder geen woorden aan vuil maken, beide zijn gerapporteerd want dit hoort niet hier en evenmin in V&A thuis. Verder geen nieuws van mijn kant, ben benieuwd wat er van mijn bestelling op Aliexpress gaat komen. En ik was nog steeds van plan de G3 maar de ZTE Blade te laten vervangen. Tot ik vandaag de Nexus 4 aankondiging las op tweakers. Prima specs, prima prijs (als $=¤), design moet je aanstaan of niet. Voordeel: Google's device dus altijd de nieuwste android. Dus hoef ik niet langer maar te hopen op een custom rom zoals CM10, dat die beschikbaar gaat worden voor bijv. de Jiayu G3.
Maar het is wel zo dat je twee G3's bij Lightake kunt krijgen voor de prijs van 1 Nexus 4. (want 133,75 x 1,21 + 12,50 is grofweg 175 euro) Dus tja.. what to do, what to do?

Vind de Nexus 4 iig een beter aanbod dan bijv. de Xiaomi Mi-Two, Huawei Honor 2 qua prijs/kwaliteit. Wel mis je dan dual-sim, maar das een leuke feature erbij en geen must voor mij atm. Wel krijg je gewoon quad-core, HD-resolutie en dergelijke. Juist omdat de Jiayu G3 zo lang duurt, heb ik sneller 349 euro bij elkaar gespaard en de Nexus 4 in huis dan dat de Jiayu G3 erover doet om op mijn deurmat te belanden. En zit ik nu serieus mijn aanschaf te heroverwegen en of ik niet beter een Fok/GoT'er er blij mee kan maken met een G3 exemplaar mocht ie binnen een ruime maand echt bezorgd worden.
Waarom zijn die first-world problems vaak gelegen in keuzes, keuzes en nog eens keuzes?
[ Bericht 3% gewijzigd door Joosie200 op 29-10-2012 20:51:23 ]